Fallout 2 Restoration Project v1.2

Průvodce pro Killapovo rozšíření hry

Zpatláno Mr. Nosálem

 

Toto je neautorizované rozšíření pro Takmer Dokonalý Sprievodca Falloutom 2  přeložený od Warlorda-který je v originále The Nearly Ultimate Fallout 2 Guide " od Per Jorner.

Originál tohohle návodu je The Fallout 2 Restoration Project walkthrought

Tento návod se zabývá pouze dodatky a změnami v Restoration projektu, nikoliv původním Falloutem-v tom případě použijte odkazy uvedené výše.

Tento návod je volně přeložen, nikoliv otrocky písmenko po písmenku, může (a bude) obsahovat gramatické a syntaktické chyby. V případě faktických chyb mě můžete kontaktovat na Madbrahmin fóru (Mr. Nosál)-maila neuvedu, pošlete mi soukromou zprávu přes fórum.

Pozor, tento návod je překládán pro potřeby Madbrahmin.cz, pokud jej chcete přejmout či použít jinde ze slušnosti se zeptejte nebo aspoň citujte zdroj!

Možné chyby se pokusím později opravit. Ale nepodporuji GarmarNazis! Občas nějaká ta hrubka k překladu patří, překlepů je tu taky dost, ale jde mi hlavně o Inko pro vás, tudíž mi s gramatikou a stylistickým poznámkami můžete……:-p

 

 


Restoration Project Kompletní mapa světa   (se zakreslenými novými lokacemi), vytvořeno ‘thehawk'

 

 


o   Arroyo

o   Klamath

o   Den

o   Modoc

o   Vault City

o   Gecko

o   Nájezdníci

o   Broken Hills

o   Redding

o   New Reno

o   Armádní sklad Sierra:

o   NCR

o   San Francisco

o   Navarro

o   Enkláva

o   EPA

o   Primitivní kmen

o   Abbey

o   Vesnice

o   Tábor otrokářů

o   Zvláštní setkání

 


Arroyo:

Žádná velká změna, jen pár odlišností:

• Kradení z truhly Starší, z Hakuninovy truhly nebo z vázy tety Morlis snižuje karmu.

• Možnost zasadit nová semena získaná z komplexu EPA.

• Možnost zjistit informace o počátcích prvního Vyvoleného.

 

 


Klamath:

 

Vnitřní dveře u Vikova krámku jsou zamknuty a opatřeny pastí. K nalezení a odstranění pasti je proveden „hod“ na vlastnost Pastí. Hodnota úspěšnosti je (pravděpodobně) stejná jako vaše vlastnost-tj. 20% dovednost dává 20% šanci otevřít. K otevření dveří se šance modifikuje  -30% = je tedy nutné mít tuto hodnotu vyšší (když bude 31%=1%šance na otevření). Pokud budete zkoušet s nízkou příliš dlouho, je reálná šance, že dveře zaseknete. Řešením je buďto velká trpělivost a Save/Load nebo ukradnout Aldovi (opilec, který vás vítá v Klamathu) Molotovův koktejl a hodit jej na dveře.

1. Zjisti, kdo krade brahmíny.

Promluv si s Maidou Bucknerovou a optej se, jak to chodí (děje se) ve městě. Ona ti poví o tom, že někdo krade brahmíny. Prozkoumej brahmíny nedaleko Duntonvic domu a zjistíte, že měly jiné značení, než je někdo přeznačkoval… Nyní nabídněte Torrovi svou pomoc s hlídáním brahmín. Zabijte škorpióny pro Torra nebo přijmete Duntonovic nabídku na Torrovo vystrašení (více XP). Nyní můžete dokončit úkol „Hlídání brahmín“ i potom, co Torr uteče. Než odejdete z lokace, nezapomeňte prohledat chatrč a sebrat škorpioní klepeta jako důkaz.

Zpět ve městě, musíte konfrontovat Duntnovi a přikázat jim, aby přestali strašit Torra(250XP). Jděte zpět k Bucklerům a promluvte si s Maidou, než promluvíte s Ardin. Se dvěma stopami, můžete doložit, že Duntonovci kradou brahmíny.

Potřebujete Řeč nad 50%, aby vám dialog s Duntonovými vyšel. Je zde také zapojen prvek náhody, takže se občas reakce mění, místo přiznaní, na nepřátelskou.(tudíž Save před hovorem).

2. Další způsob jak zabít Krále krys

 

Nové řešení pro starý úkol. 4 dřevěné trámy nedaleko Keeng Ra´ata nyní umožňují aplikaci „používající ikony (ruka)“. Položení výbušniny blízko jedné těchto podpěr má za následek kolaps celé části jeskyně. Dostanete za něj 600xp místo 300xp, pokud byste s ním normálně bojovali. Nezapomeňte si, ale předtím vyzvednout součástku z auta, jinak už se k ní jinak nedostanete-cesta bude pádem zatarasena.

Drobnosti:

• Rozšířen dialog pro Maidu Bucknerovou - před tím vám ani ona, ani její matka nedaly informace o městě (motali jste se v kole - zeptej se mámy, zeptej se dcery, zeptej se mámy, atd.).

• Odemčen zvukový dialog pro Sulika, týkající se jeho sestry (funguje až po navštívení Primitivního kmene).

 


Den:

V Denu přibyla nová lokace Obytná čtvrť-vstup do ní je přes Smityho vrakoviště.

 „Petey“ je závislák v Západní části-optá se vás, jestli nemáte nějaké drobné. Dejte mu nějaké drobné (5$) a přibude vám 1 bod karmy. Funguje to jen na poprvé, takže mu později už nedávejte (odmítnutím o karmu nepřijdete)

1. Najděte cestu, jak dostat sirotky z ulice

Úkol začíná rozhovorem s Johnym-malým chlapcem, který je v domě v Obytné čtvrti. Poslechněte si jeho příběh o násilném otci, politujte ho a zeptejte se, kdo je v Denu hodný. Poví vám, že Máma jediná může pomoci. Běžte za ní (restaurace ve Východní části). Povězte jí o pomoci dětem. Ona by chtěla vybudovat sirotčinec, ale jedinou velkou budovu v Denu obývají Sqateři v Obytné čtvrti. Jděte tam a promluvte s jejich „vůdcem“-jsou 3 cesty.

·         Násilné odstranění (500XP)

·         Přinutit je odejít (750XP)

·         Domluvit spolupráci-boudou pomáhat v sirotčinci (1000Xp)

Poslední 2 možnosti vyžadují Řeč na cca 80%, tudíž ukládat a zkoušet.

Po tomto se vraťte k Mamě, a řekněte, že je místo vyčištěno. Ona vám sdělí, že se máte vrátit za několik dní. Po návratu se jděte podívat do sirotčince-teprve potom zmizí zlodějíčci ze dveří. Zde si promluvte s malým Johnym, který vám poděkuje za pomoc.(500XP)

 

2. Navraťte Annina přívěšku.

Toto není nový úkol, pouze nový předmět. V místnosti, kde se zjevuje Annin duch, je pod jednou knihovnou její deníček (vykukuje roh knihy). Použijte ho a získáte 100xp.Mimojiné obsahuje popis stopu k vyřešení úkolu (pokud stále nevíte)

3. Pomožte Laře zaútočit na Tylera.

Toto j pouze změna původního úkolu. Poté, co zjistíte, že jde část Taylerova gangu večer kalit, tak vás požádá o pomoc při útoku na kostel. Vše jako při starém, akorát po úspěšném útoku vás Lara osloví, že je třeba zničit zbytek Taylorova gangu za další odměnu. Pokud budete chtít nejdříve pauza na uzdravení, tak úkol „propadne“(Proto se radši uzdravte před koncem boje o kostel, než vás Lara osloví). Poté vyfasujte u kostela od Lary odměnu.

Další varianta:Poté co pro Laru zjistíte slabinu a Lara vás chce na útok na kostel, tak řekněte, že potřebujete chvilku na doplnění zásob. Běžte za Taylerem a řekněte mu, co se na něj chystá. Dá vám 100$ a řekne vám, ať jdete jako nic s Larou, že on si tady počká. Jděte za Larou a vlákáte jí do pasti. Jestli vám po její smrti dá Tyler ještě nějakou odměnu nevím ale Lara má inventáři cca 400$.

Drobnosti:

• Zjisti více o místě pobytu Sulikovy sestry – více u Primitivní vesnice

Lokace Tábora otrokářů-více u NCR

 

 


Modoc:

Tady žádná podstatná změna neproběhla. Pouze na Farmě duchů, se při vstupu do chatky a následně propadla (a propadnutí pod zem), krom ztráty hitpointů, zvýšila i šance na zlomení nohy-vám i společníkům. Což je v této fázi hry poněkud nepříjemné-postava nemůže běžet a v boji se jí chůzí drasticky snižují body pohybu, takže neutečete z boje. Vyléčit lze skillem Doktor (šanci lze zvýšit o 20% kufr) nebo u nějakého lékaře nejblíže asi ve VC.

 


Vault City:

1. Vyřešte problém s blízkou vesnicí

Poté, co splníte průzkum okolí Gecka a Cesty do NCR, ta vás Sgt.Stark  požádá o vyřešení problémů s vesnicí nedaleko VC-zakreslí vám jí do mapy a požádá vás o zabití Krtkokrys, které se tam prý vyskytují a ohrožují VC(za 800Xp+Xp za samotné zabití a 750$). Dá vám tuším měsíční limit na řešení problému.

Po příchodu do vesnice zjistíte, že je všechno jinak a Krtkopotkani  jsou jediná zábrana proti jejich přepadení VC a zotročení. Proto vás Connrad požádá o zakoupení nějakých zbraní…..

Detaily úkolu a různá řešení v samotné sekci Vesnice.

 


Gecko:

Pomatujete, jak v původní verzi šlo přes počítač „skypeovat“ s enklávou a on vám vyhrožoval posláním bojového výsadku? Tak tady to konečně jde!

Potřebujete minimálně 50% Vědy. Musíte tak učinit, než začnete cokoliv dělat s reaktorem (opravovat, zadávat příkazy robotu…)-prakticky tedy, při prvním spuštění počítače.

Volný výklad: (slovo od slova si to nevybavuji)

·         Akce:

·         Nějaký druh sítě…..

·         Vložit kódy (v tomto pořadí: X…., Y…., Z…….)

·         Seznam dalších stanic

·         [více]

·         Vše je uzavřené, vyjma Enklávy.

Nyní uvidíte důstojníka, který ale nevidí vás, tudíž je možno si z něj dělat legraci, jak jen to jde.Na konci se naštve a pošle na vaší pozici výsadek.Okolo Gecka dojde k náhodnému setkání, pravděpodobně chvilku po tom, co jej opustíte. Je to vertbird a 4(?)nebo 2(nevím přesně) vojáci enklávy ozbrojení brokovnicemi panzor jackhammer.

Můžete je ukecat, že nejste ten, koho hledají(85% Řeč) nebo s nimi bojovat.                                                    

Drobnosti:

• Lenny teď svítí ve tmě, když na něj použijete radioaktivní pití.

• Možnost stát se závislý na hře Tragic.

• Lenny má u sebe zipku, když ho poprvé potkáte

 

Nájezdníci

Základnu nájezdníků lze nyní najít dvěma způsoby:

o   Získejte mapu z Bishopova trezoru a použijte ji v inventáři

o   Odejděte z VC (vlezte do červené „plochy“) okolo půlnoci-pokud budete úspěšní, ta se vám objeví dialogové okno, že vidíte postavy kradoucí se tmou.Pokud je budete chtít sledovat, tak objevíte nájezdnickou základnu.Šance, že spatříte postavy je závislá na Zálesákovi, ale není potřeba ho mít vysoký –stačí zopakovat příchod/odchod či save/load a podaří se.

Když je sledujete, tak se podle výše Zálesáka objevíte u jednoho ze dvou vstupů:

o   Špatného-zaminovaná jeskyně

o   Dobrého-Žebřík u studny.

Nepotřebujete tedy vysokého Zálesáka, ale pokud chcete zkusit mírové řešení, tak je lepší začít u studny, tudíž tam dává Zálesák lepší šanci.

Mírové řešení:

Začneme u studny. Slezte dolů po žebříku a propližte se do malé jeskyňky, ve které je „divoch“ „Stín-který-kráčí“.Promluvte si  ním.Myslí si, že pomáhá Rangerům v boji proti fašistickému VC. Buďto jej můžete přesvědčit, že to jsou banditi, kteří jej využívají(Řeč), nebo mu ukažte odznak Rangera (pokud jste členem).Až ho přesvědčíte, tak odejde a  banditi nebudou moci najít cestu noční pouští.Odejděte také a vraťte se za pár dní.Banditi tu nebudou, ale ve skříňkách zůstanou psí znánky k otevření trezoru pro další úkoly.

 


Broken Hills:

Zjisti, jestli si Chad pro sebe ulevá peníze z karavan.

Tento úkol dostanete od Marcuse. Jdi si promluvit se strážci karavan a najdi Maxe(jediný se liší od ostatních má kožené nazelenalé brnění).Max tvrdí, že je Chad vinný a má ve svém domě účetní knihu.Pokud s tímto konfrontujete Chada, tak vše popře.Promluvte tedy znovu s Maxem a on vám řekne, že Chad má speciální zámek a poradí vám, jak na něj.Chad bydlí ve východní čtvrti-je to domek úplně na konci.Odemkněte dveře a prohledejte stůl.

Je-li vaše Vnímání nižší než 7 či je vaše Inteligence 4 a méně, tak se Chad objeví doma, jakmile objevíte aktovku. Po krátké konverzaci se projeví nepřátelsky-pokud máte na sobě něco lepšího, než koženou bundu, tak utíká.Pokud se do zásuvky podíváte po boji, zjistíte, že tam dokument je.

Pokud máte knihu, tak jsou dvě cesty ke splnění. Můžete konfrontovat Chada a zkusit ho vydírat. On vám zaplatí 1000$, pokud ho necháte jít z města a získáte 750Xp.Druhou možností je zaít to říci Markusovi. Nedostanete sice peníze, ale zase 1500XP.

Zkoušíte-li vydírat, tak máte 2 šance.:Při prvním se provede hod na Řeč  (-15%)  při druhém (35%). Nelze Chada vydírat, pokud vás chytne při činu-u sebe doma.

Drobnosti:

·         Máte-li Plynovou masku z EPA, lze ji použít jako ochranu před důlním plynem.

·         Používáte-li NPC Armor Mod, tak můžete získat zbroj pro Žeryka(musí být s vámi).Promluvte si s Liz v obchodě a optejte se, zda má něco speciálního.Ona vám nabídne neprůstřelnou vestu pro psy za 2000$, ale jen pokud je pes s vámi.Promluvte si s Žerykem a máte policejního psa J

 


 Redding:

Vyléčte Fannie ze závislosti na Jetu (pouze mužský charakter)

Fannie Mae je děvka  v Salonu u Malamuta.Poté co jí zaplatíte za sex (60$), tak vás poprosí o peníze, teré by jí pomohly zplatit dluhy, které jí tu drží.Pokud jí je dáte (200$), tak vám majitelka Lou, řekne, že tohle Fannie moc nepomůže, protože je závislá na Jetu a všechny peníze profetuje..

Pokud se vám podařilo pomoci vynalézt Protijed proti Jetu (dr.Troy nebo SF), tak pokud jeden máte, můžete požádat Lou, aby to namíchala Fannie do drinku.Fannie se vyléčí a odejde(1000XP) a Lou bude naštvaná, že přišla o děvku.

Poud chcete Fannie naopak oddělat, tak jí dejte oněch 200$ a když s ní příště promluvíte, tak chce 150$, aby mohla začít nový život. Odejděte z města a vraťte se za pár dní.Fanny tam už nebude a Lou vám vynadá do blbců, že jste dal Fanny moc peněz na fet.

Drobnosti:

• Nosné trámy v dole jsou nyní rozbitelné.

• Zabitím všech horníků se vyhnete dobrému konci pro Redding.

 


New Reno:

Štěkající muž-nový charakter v domě plném feťáků v Ulici panen (úvodní). Lze mu pomoci, ale až po návštěvě EPA-podrobnosti v její sekci.

Tříkartový Monte-Nový charakter v Ulici Panen-je u východu z této lokace na druhou ulici.Má u sebe bodyguarda.Můžete s ním hrát (ale podvádí).Může vám poskytnout informace ohledně smrti Richarda Wrighta, Hezouna Loyda, Zmizelém autě, Elridgovi a lokaci Gogoty. Ony informace vám prodá, 100-200$ za každou.Je způsob, jak je získat zadarmo.Musíte mít cinknuté karty(jedny jsou třeba v horním patře Desperada).Nahraďte mu jeho cinknutými=Kradení.A zahrajte si s ním.Poté, co několikrát vyhrajete, tak bude bez peněz a bude vám dávat informace zdarma.Aby vám dal informace k úkolu, musíte mít onen úkol zadaný.

Nikki-Žena, krupiérka v zadní místnosti Salvátorova kasína.Ví,kde se skrývá Hezoun Loyd. Můžete jí zaplatit za informaci 500$-to je tolik, kolik jí dluží za pomoc v podvodu(250XP).Můžete jí zkusit zastrašit (Řeč)-pak vám prozradí, kde Loyd je také, ale bez zisku XP.

V Bishopově Shark klubu lze nyní sehnat práci-promluvte s mužem v obleku.

·         Muž-Práce jako komediant (300$ pokaždé a 150Xp poprvé) nutno mít(Charismu 8 nebo Řeč nad 76%) k dobrému vtipu, nemáte-li řeknete šatný a žádná odměna.Po týdnu lze opakovat.

·         Žena-Tanečnice (250-350$) a 150Xp poprvé.Nutno mít Charismu 7 a(nebo-nevím) Obratnost 7 nějakou roli možná hrje i Pornohvězda.Lze každý týden opakovat.

Další způsob, jak se lze dostat do Stájí (pouze Žena)

Promluvte si s Julesem o Mordinové rodině. Optejte se na jet („továrna“ a „výrobce?“) k odpovědi o Myronovi a jeho zálibě v prostitutkách. Jděte za pořezaným Jimmym J a zeptejte se na jeho Jet a více o Myronovi. Zeptejte se““Jak mohu potkat toho stvořitele?“(přibližný překlad-ve hře je to asi trochu jinak) Po troše pokecu zjistíte, že si vybírají z holek Ms.Kitty. Nyní jděte k Ms.Kity do Kočičí packy a přihlaste se jako dobrovolnice.Dostanete 500XP, ale jinak tento způsob nalezení stájí není příliš odlišný od původních.

Otec Tully-Nyní lze v rozhovoru s ním (pokud je střízlivý) zjitit  odkud pochází a zjistit tak polohu nové lokace Abbey

 


Armádní sklad Sierra:

Pokud kontaminujete SAD virem (robot co podává vzorky-mimo jiné mozky), tak nebude moci být ovládnutý Wrightovými a oni se nebudou moci chopit moci v NR za pomocí zrbaní(ale lze to stále udělat mírumilovnou cestou).Pokud chcete sebou Skyneta, tak musíte vypustit virus, než vyzvednete mozek(po přinesení mozku robot vybuchuje).Poté, co virus spadne, máte jen několik minut, než se rozšíří a vše bude kontaminováno, ale je to akorát tak dost času, aby jste zkompletovali Skyneta a zmizeli.

Drobnosti:

• Nástražný drát nyní funguje, jak bylo zamýšleno.

• Zničení roboti jsou nahrazeni novými.

 


New California Republic:

1.Znič úkryt Rangerů

Tento úkol vám zadá Vortis, otrokář před NCR(v  tom domě na severu vedle ohrad)Je potřeba mu donést mapu, která je u rangerů v NCR-proplížit se a nenápadně jí ukrást.Po použití této mapy se vám zakreslí Úkryt Rangerů, který je třeba zmasakrovat.(podrobnosti nevím, nehrál jsem-kolix Xp a detaily neznám)

2. Znič tábor otrokářů. Můžete se dozvědět od Metzgera (Řeč 61%) nebo od jednoho z jeho otroků, pokud Metzgera a jeho otrokáře zabijete a osvobodíte otroky.Dozvíte se lokaci na mapě.

POZOR!Tento úkol je spojen s úkolem „Najdi Sulikovu sestru“.Pokud jej chcete řádně splnit, tak před návštěvou vytáhněte ze Sulika „zapsání úkolu“ do pipboye- více v Primitivní vesnice.

Máte možnost vymlátit Tábor sám, nebo zajít za rangery a informovat je o tom. Dostanete nějakou pomoc.Po zničení tábora a osvobození otroků se vraťte zpět a oznamte to Rangerům(800Xp)

 

Pochopitelně, lze splnit jen jeden z těchto úkolů-a když jako ranger/otrokář splníte úkol pro protistranu, tak si své dosavadní spojence znepřátelíte.

 


San Francisco:

Nejsou zde přímo úkoly, které by se zapsaly do pip boye, ale několik drobnůstek a vylepšení.

1. Najděte ztracené tělo biologického nálezu

Pokud prozkoumáte jednu z pracovních stanic (počítačů) Shi, tak si můžete přečíst  Xeno programu.Můžete se dočíst o ztraceném tělu a o tom, že jej asi ukradli Hubbologisté. Tělo může být nalezeno v Jihovýchodní části Hubbologistické základny-v mrazicím boxu. Vraťte jej Dr.Wongovi.(800Xp nebo 500$)

2. Najděte Skrýš Hubbologistů

Pokud se dokážete prolomit do hlavního počítače hubbologistů(Věda), tak lze najít informace o majetku hubbologistů-tato lokace se vám zareslí do mapy..

Když příjdete, tak se vás strážce zeptá na heslo. Pokud jej zabijete, tak se žádným způsobem nedostanete do budovy.(Nezkoušel jsem výbušniny)

Jsou tři otázky, na které se ptá:

·         Kdo byl zakladatel?-Dick Hubbel

·         Církev věří, že je symbolizována čím?-Točícím sekolem

·         Co to znamená Osvícení?-Dosažení stavu, kdy hledající získá tolik vědění, že se stává nedílnou součástí vesmíru a opouští svou pozemskou existenci.

(těžko říci zda stačí vysoká inteligence, či je potřeba se dozvědět o Hubbologistech z rozhovorů a plodisku či obojí)

Poklady jsou na 1. a 3. Podlaží. Na třetím podlaží je strážce, pokud ho chcete odstranit mírumilovn, abyste mohli krást (mírovou cestou ale nelze vykrást 1. Podlaží, které je plné stráží)-pokecejte si s mužem v róbě na 1. Podlaží abyste věděli jeho jméno a to pak použili při blufování se strážcem dole(Řeč). Ale pokud chcete vše, tak je třeba vystřílet lokaci.(za každou stráž je 350XP)

Toto není kompletní seznam pokadů, ale pouze hodnotnější věci pro představu:

Odstřelovací puška
Kulomet (2)
.223 pistol
Plamenomet¨

Vylepšený elektrický obušek

.223 FMJ (3700)
Výbušné rakety (2)
Průrazné rakety(2)
Palivo do plamenometu (50)
10mm JHP (144)
Malé články (440)

Mikrofůzní články (300)
2mm EC (150)
Kožená zbroj mark II
Kevlarová zbroj (2)
Průvodce divočinou (2)
Manuál elektrikáře (2)
Velká kniha vědy (3)
Kočičí packa (2)
Střelecká revue
Stimpaky (24)
Rad Away (11)

Rad-X (6)
Lékárnička (2)
Neural Rozhraní
Zmizík 3000
Senzor pohybu
Sluneční brýle
Elektrický paklíč MK II
Prošlý Geck(k ničemu)

Zlatý nuget (4)
$10967 (ve 3 trezorech)

 

Navarro:
Nyní je možno odletět do Enklávy Vertbirdem. Je potřeba udělat dvě věci, než bude chtít odletět.Prvně, musíte si promluvit s Hakuminem, potom co máte čtvrtý sen(přepadená vesnice?).Zadruhé, potřebujete žlutou kartu k reaktoru.Tohle je speciální typ žluté karty, který je možno nalézt u těla vojáká Enklávy v kaňonu Klamathu, Enklávského vojáka z útočného týmu u Gecka(naštvání přes počítač), nebo z Enklávského vojáka z tajného pouštního obchodu(úkol od salvátora).

Pak jsou dva způsoby, jak dále pokračovat- plížení/řeč nebo zabití každého v dohledu. Když se pprvé pokusíte dostat do vertbirdu, tak vás zastaví stráž a zeptá se, co to sakra děláte.Můžete ho zkusit přesvědčit, ale poud se vám nedaří, tak je tady vždy násilnější cesta.

Když jste ve vertbirdu, tak budete otázán, jestli máte onu žlutou kartu, pak zjistíte, že ještě  musíte správně nastavit navigační satelit, aby jste tam vůbec trefili.To se nastavuje na terminálu v této budově napravo(viz obrázek):

Satelitní počítač   

Můžete se proplížit kolem stráží, ale pokud vám plížení 2x selže, tak zaútočí.Použijte počítačový terminál k nasměrování satelitu a máte vše kompletní.Nyní jen vlezte do vertbirdu a můžete letět do Enklávy.

*Poznámka-Létání je prakticky stejné, jako plout tankerem ze SF. Všechno zůstává při starém dokonce i video na konci je s lodí.Jediným pozitivem může být, že odpadá čištění podzemí tankeru a shánění paliva, pokud to někomu vadilo.

 


Enkláva

1. Aktivujte bombu na prezidentském patře.

Musíte mít Prezidentskou přístupovou kartu a červenou kartu od vědce na patře s reaktorem (ten který je za stolem a vedle něj je voják enklávy).Když máte oba klíče, použijte ovládací panel u bomby.

Pozor:Nezdá se to jako úspěšná cesta k dokončení hry. Bomba vždy bouchne místo za pět minut, už po pěti sekundách.Proto s i uložte hru, než se do toho pustíte.

 „Bomba byla aktivována a vybuchne v T-mínus5 minut…..Chyba v odpočítavací proceduře.Odpočítávání restartováno v T-mínus 5 vteřin.Ujistěte se, že jste minimálně 80 mil od oblasti výbuchu.Přeji příjemný den!“

POZNÁMKA:Bohužel jsem nezkoušel, tudíž nevím, jestli se jedná o chybu v původní verzi(a následná citace bomby je vtípek autora tohoto návodu) nebo se jedná o autorský záměr a bomba schválně vybuchuje po 5ti vteřinách, tudíž je nepoužitelná a jde jen blbůstku.

 


EPA:

Poznámka:Tento návod předpokládá, že jste hráč s inteligencí větší než 4, a máte slušnou řeč, opravu a vědu. Je možné, že lze některé úkoly plnit jinak, ale zde uvedený postu by měl být nejvíce efektivní.

EPA je opuštěné, předválečné výzkumné zařízení se spoustou možností pro charakter na jakékoliv úrovni/pokroku ve hře. Pokud chcete relativně pokročilé vybavení brzo (hlavně drogy a nějaké energetické a normální zbraně), navštivte EPA tak brzo jak chcete(pravděpodobně potom co osvobodíte Sulikovu sestru).Pokud preferujete „normální“ návaznost, je vhodné navštívit ji přibližně v době, kdy plníte úkoly v NR, neboť je blízko něj.

Lokaci EPA lze zjistit dvěma způsoby:

·         Náhodné setkání s poutníkem okolo rena-zná lokaci EPA.

Občas poutník lokaci okolních měst (a tím i EPA) zná, občas ne.

·         Lze zjistit od Myrona

Myron se nachází ve stájích-poud chcete zjistit jejich lokaci, tak buďto splňte první úkol pro mordinovce (donesení zásilky) nebo si promluvte s Julesem o Mordinovic rodině.

Po příchodu do stájí se lze k Myronovi dostat několika způsoby:

·         Prostřílet se

·         Jako prostitutka viz NR

·         Proplížit(nejsem si jistý)

·         Získat vědeckou propustku (věda 75%)

Jak získat vědeckou propustku-Promluvte si  s vědkyní Marjorii-zeptejte se jí na poznámky a pak pokračujte v učeném dialogu.Další možností je sledovat tenhle dialogový strom:

1,2,2,1,3,2,1,1,1,1,1.

 

Potom navštivte Myrona přesvědčte ho, aby se dal k vám do party(hrajte na jeho ješitnost) .Potom mu v rozhovoru řekněte, že by na vás měl někde počkat, což ho vyděsí a bude chtít jít s vámi, výměnou za tajemství.Má dvě – prvním je lokace EPA, druhým je poklad na Golgotě.Nechte ho tedy říci své malé tajemství a můžete vyrazit směr EPA.

Předtím, než vyrazíte, je dobré navštívit Štěkajícího muže-je v Ulici panen v NR(viz Screenshot 00)-v domě nalevo s dalšími feťáky. Pokud s ním promluvíte a máte vědu 75%, tak zjistíte, že má epilepsii.Po absolvování EPA se dá dělat více.

K úspěšnému absolvování EPA (s co nejvíce úkoly)je potřeba mít Inteligenci min 4 a mít dovednosti věda, oprava a řeč aspoň mezi 55-75% .Kupte si proto třeba supernářadí na zlepšení opravy, či se našprtejte encyklopediemi  vědy a elektroniky.Také se ujistěte, že máte v inventáři lano-jedno totiž bude pro vstup do EPA potřeba.

Po příjezdu do EPA je kolem vás spousta plyvajících rostlin. Po jejich vyvraždění uvidíte velký areál plný zamknutých (a neodemknutelných -zatím) budov a auly s nefunkčním výtahem.

Vydejte se proto lesem k jihovýchodní části-je zde zelený vstup do další lokace.

Jihovýchodní skladiště

Poznámka-Pokud nemáte v inventáři Haraburdí (junk)-bude potřeba pro jeden úkol v EPA-tak ho najdete zde. Tuším, že je jich v této lokaci více.

Ve skladišti najdete doktora-je to jediný živý člověk z EPA (kromě jeho pokusných subjektů za mřížemi). Není zde moc věcí k sebrání pouze 5 zkumavek, sprej proti hmyzu a PLYNOVÁ MASKA (Screenshot 0) , kterou budete potřebovat k přežití v podzemí EPA. Maska se nachází v jihovýchodní části skladiště, skrytá za modrými bednami.(K jejímu použití je potřeba ji mít v „ruce“(zbraňovém slotu) podobně jako třeba brýle na přidání charismy). Maska se dá použít i na ochranu proti plynům v dole Broken hills.

POZNÁMKA-Bez masky se nehnete, použít Energozbroj nestačí-nezadrží toxické výpary a viry a nepřežijete.

POZNÁMKA-Je tu další možnost vstuu do podzemí EPA v jihozápadním rohu je hromada kamenů u kterých je skrytý tajný vchod, ale bude se tázat na heslo. Tento vchod můžete použít, až poté, co si jej z podzemí EPA otevřete.Pak je však zkratkou místo původního zdlouhavého lezení.Více v Modrém patře.

Při rozmluvě s doktorem se vám nabídne úkol (dává 2)první se vybere na základě vašich statistik.

§  Věda nejméně 71% nebo Řeč nejméně 101% = Sběr Geckoních kůží

§  Věda méně než 71% a Řeč Věda méně než 101% ale jedna ze zbraňových dovedností na 71% a více = Nalezení doktorovo nářadí

§  Věda méně než 71% a Řeč Věda méně než 101% plus žádná ze zbraňových dovedností nad 70% = Žádný úkol

1a. Sežeňte kůže zlatého gekona pro doktora (0xp)

Nepříliš náročný úkol, al tady je pár typů traper Smiley jich má 10, které můžete zkusit ukrást. Pokud umíte kůže stahovat(lze naučit od Smileyho po jeho záchraně), tak můžete vyhledávat náhodná setkání s gekony a vraždit je.(okolo klamathu a v horách na severu je slušná šance) nebo lze v téže oblasti narazit na love a kůže od nch vykoupit.Po sebrání 10 kusů kůží zlatého gekona se vraťte k doktorovi pro úkl číslo 2.

1b. Najděte doktorovo nářadí. (750xp)

Když vám zadá tento úkol, tak se na severo západě objeví zelený vstup do další lokace. Tako lokace je zamořena floatery, ohnivými gekony a krtkokrysami, proto buďte připraveni.Nejjednodušší cesta je jít přímo rovně, kde je lávka přes radioaktivní území.Poté se otočte na západ k nalezení vrtačky.V jedné s desek je ona vrtačka.

Jinak celá tato lokace skýtá mnoho zkušeností-máte-li dostatek výzbroje, tak zde můžete získat spoustu zkušeností. Po návratu k doktorovi bude překvapen, že jste přežili, jelikož vás poslal na jistou smrt.Promluvte s ním v žertu, jinak se naštve a nedá vám další úkol.

Po zadání úkolu číslo 2- „Vyřešení problému s osvětlením EPA“, je čas vrátit se zpět k základně EPA tam odkud jste přišli)

Jděte vnějškem (lesem) podél spodní zdi (pozor na vlky) až dojdete k ventilaci ve tvadu polokoule.Použijte na ní lano a pak po něm slezte(75XP)

U doktora lze získat i Solární scroncher, který byl dříve samostatně v lokaci Strážce věčnosti.Musíte si s Myronem promluvit o tom, jak vyrobil Jet.Poté si promluvte s doktorem, jaké drogy vyrobil.Řekněte mu o Jetu.Chtěl by o něm vědět více.Proto mu představte Myrona, po jejich hovoru vám dá, ohromený dokror, Solární sconcher.

Vnitřek EPA

Nic zvláštního se zde nenachází-jste ve ventilačním bludišti plném mantisů, mravenců, krys a radškorpiónků.Až se dostanete nahoru, tak je zde v jedné chodbě na zdi ventilace, jejíž popis hlásí něco jako : “Myslím, že se dovedu protáhnout“(?-či tak nějak- viz Screenshot 1, "A".) Tuto použijte a dostanete se dále do Udržbářské úrovně.

V této úrovni zjistíte, že v komplexu se nachází 3 výtahy: Hlavní, který zasahuje nahoru a do všech pater a nefunguje a pak 2 výtahy, které každý vedou do jiných pater-Východní(E) a Západní výtah(W).Pokud budete potřebovat projít mezi váchodní a západní částí, tak je potřeba jít buď tímto údržbářským patrem, nebo patrem 2, přes zamořenou oblast(nezapomeňte na masku!)

Poznámka-Je zde několik spících robotů.Pokud máte potřebu nahrabávat Xp, můžete zničit většinu z nich relaivně bezečně. Pouze někom se agresivně brání, pokud je napadnete. Po získání karty od Ředitele Bezpečnosti, tak všichni, kromě těch na údržbářské úrovni, zmizí.Nevím, jestli jejich zničení naštve ředitele bezpečnosti, nebo ne.

 

Jak zjistíte, každý výtah má 4 patra-Údržbářkou úroveň a 3 pod-úrovně (1-3)

-každá z nich má svou specifickou barvu a funkci (o funkci pater se dozvíte z informačního počítače, který je u každého výtahu na každém patře)

Východní výtah budou symbolizovány písmenkem E a poté číslem pod-úrovně (1-3)

E1 – Červené patro, Východní pod-úroveň 1
E2 – Fialové patro, Východní pod-úroveň 2
E3 – Zelené patro, Východní pod-úroveň 3

Západní výtah budou symbolizovány písmenkem W a poté číslem pod-úrovně (1-3)

W1 – Oranžové patro, Západní pod-úroveň 1
W2 - Žluté patro, Západní pod-úroveň 2
W3 - Indigové patro, Západní pod-úroveň 3

Jak si lze přečíst z počítačů u výtahu, je zde i Modré patro-cestu do něj uvedeme později.

 

Mapa EPA - vnitřek

Jak lze vidět, jediná další spojnice mezi E a W je na druhém ptře. Sjeďmě proto do W2 či E2 a jděte do zamořeného prostoru (maska v ruce!).Zde se nachází velký počítač, který se nazývá Mr.Chemmie (Screenshot 2, "B") na základě vaší vědy a komponentů, které máte u sebe, je vám schopen vyrobit jakékoliv drogy, léčidla a protijedy

Napravo od Mr.Chemmieho jsou dva ventilátory. (see Screenshot 2, "C") Ucpané sajrajtem. Klikněte na ně pro vyčištění (50xp každý). Jakmile jsou čisté, tak už nemusíte nosit masku v této místnosti.

Pokud máte vědu na 100% a více, tak vám může Mr.Chemmie vyrobit pilulky pro Cassidiho(sehnatelné jinak jen v NCR).

2. Vyřešte problém se světly v EPA. (500xp)

Tento úkol vám zadal vědec ve skladišti.

Jděte tedy do E2(žlutá) a prozkoumejte vědou ten nejvrchnější generátor (Screenshot 3, "F").Zahlásí vám to, že potřebujete nějaké haraburdí na náhradu součástek, toto haraburdí se nacházelo třeba vedle skladiště, kde byl onen vědec.(psal jsem, ať si ho vezmete  nemusíte se vracet zpět).Použijte ho tedy na onen generátor a problém vyřešen!Vraťte se tedy k doktorovi a on na vás chce za odměnu vyzkoušet své sérum,.Nechte se a trvale vám stoupne Obratnost o 1!

 

Nyní se vraťte do W1 pro získání dalších úkolů od holografických přátel.Zjistíte, že schůzující hologramy, jsou zaseklí v kruhu-jděte tedy do místnosti s dvěma počítači a 3mi stroji na zdi, která má každá 4 válce.Použijte levý terminál (Screenshot 4, "K") a zapněte diagnostikuodstranění problému.Nyní použijte vědu na ten samý terminál k opravě magnetické cívky(100xp), nyní už všechny 4 hologramy fungují normálně a dá se s nimi hovořit

 

Nyní si promluvte d Ředitelem pro pozemní údržbu( Screenshot 4, "H"), který vás pověří úkolem číslo 3.

3. Vyřešte problém s kytkami. (300xp)

Pokud jste zničili všechny kytky už při začátku, tak to rovnou oznamte Řediteli údržby a vyinkasujte odměnu.Dá vám klíč do oněch dvou zamčených skladišť na povrchu.Není zde moc extra předmětů, většinou jen obyčejné a nedůležité věci.

Poznámka:Jedno skladiště obsahuje dvě plechovky psího jídla. Pokud máte sebou Žeryka, tak pokud je na něj použijete, tak se mu doplní Hitpointy na maximum (obdoba Hypa pro psa)

 

4. Opravte hlasové ovládání. (500xp)

Zpět ve W1, promluvte s Ředitelem pro bezpečnost (Screenshot 4, "I" – je to ten chlápek v energozbroji) a on vás pověří opravou hlasového ovládání, ať může řídit roboty.Počítač je ve W2 (Screenshot 3, "E") a dělá hluk („Pííípatd)

Použijte ho a zvolte diagnostiku k opravě problému. Nyní použijte Vědu k odstranění problému.

Poté se dostaňte výtahem do patra 3.Nezáeží zda E či W.Obě mají plno dveří, které vyžadují heslo k otevření.Nabídnou vám seznam špatných hesel.Je potřeba zjistit to právné.

Poté, co dveře vyzkoušíte, tak se vraťte do W1(Screenshot 4, "I & J") Ředitel Bezpečnosti vám dá přístupový klíč, kterým odemknete každé dveře na E1.

Ředitelka pro vztahy s veřejností je tvrdší oříšek. K jejímu přesvědčení je nutná řeč(61% a poprvé vám vždy odmítne-až další přesvědčování ji zvyklá), poté vám dá heslo „Abra“. Tímto se dá dostat do mnoha dveří po celé základně(kromě dveří E1 a vchodu do Modrého patra-více níže)

5. Opravte hologram, který má poškozené mluvení

Pro tento úkol jděte do E1 a odemkněte dveře vedoucíhologramu ( Screenshot 5, "M")-při rozhovoru zjistíte, že má poruchu řeči. Všimněte si na zdi počítače, po kterém běhají rudé body (Screenshot 5, "L")-je po jeho pravici (vaší levici)-na tento použijte vědu nebo opravování a promluvte s hologramem znovu.

Tento hologram vám prozradí heslo do Modrého patra „Květináč“(toto se dá také použít na onen vchod nedaleko skladiště, ten za kameny, co chce heslo)

Vstup do modrého patra se nachází na jihu E2, za dveřmi, které po vás chtějí toto heslo. O návštěvě Modrého pata si povím později.

6. Opravte hologram 00000. (500xp)

Jděte zět do W2 a promluvtehologramem (Screenshot 3, "G")V dialogu zjistíte, že je něco špatně a tak zkuste opravit počítač na zdi (Screenshot 3, "D") je po jeho pravici (vaší levici)-po tom co je opraven, tak na něj znovu „promluvte“ k Nabootování. Toto vyškrtne tento úkol z vašeho Pipboye.

Gratulujeme, toto jsou všechny úkoly v EPA!

--Poznámky k místům a předměty/akce v nich--

E1- V tomto areálu, není krom místnosti na severu a jihu nic, po zskání klíče od Ředitele Bezpečnosti je můžete vybrakovat.Jsou tam třeba Raketomet, Elektrický paklíč mkII,   Laserový Gatling, PPK 12 Gaussova pistole, Yk32 pulzní pistole.

E2- Jediné, co jsem tu našel jsou dveře do Modré úrovně, které chtějí heslo „Květináč“. Jsou na jihu.

E2 (Modrá úroveň)- Začněme nějakými předměty-v hnědé krabici uprostřed mapy, lze najít Protichemickou zbroj (TZ je nízká, ale rezistence proti prostředí je skvělá a lze použít třeba v dolech broken hills). Úplně na východě je místnost, kde jsou dva pracoví ponky a nějaké skříňky.Pokud chcete oužít alternativní východ, jděte do „skladiště“ na západě a za hromadou beden je skrytá zeď(Screenshot 6), skrz kterou se projít do chodby, na konci které je žebřík.Tímto lze rychle vylézt vedle doktorova skladiště.

Je zde také skříň, která vyžaduje heslo. To lze sehnat na jednom z ponků, ale je potřeba mít vnímání 7 a více.Po nalezní papírku lze otevřít skříň a najít Laserovou pušku a laserovou pistoli.

E3- Počítač pod „Bio-skladištěm“ vám může, poskytnou spustu zajímavých informací.

Podíváte-li se do složky o botanice, tak si můžete daa stáhnout do holodisu. Tento je součástí jednoho úkolu v Abbey. Je možno najít dva typy semen.Pokud se nudíte, tak zasaďte ty experimentální do místnosti na severu(použijte úrodnou půdu viz ( Screenshot 7, "N") za 100xp a počkejte den  či ak nějak.Vyrostou vá tam odolné plyvající kytky, se kterými je možné bojovat.

Poznámka-Občas způsobuje zasazení experimentálních semen jen obyčejné křoví, nikoliv plývající kytku.

Pokud vím, lze použít semena(ta obyčejná) k donesení do Arroya, čímž se vám zvýší čas na nalezení GECKu(podobně jako kupci s vodou v F1)

W1-Nic zvláštního, jen si prohledejte skříňy, ale ni extra zde není.

W2- Nic zvláštního, jen si prohledejte skříňy, ale ni extra zde není.

W3- Začneme s předměty v severozápadní zamčené místnosti:Plasma puška, léčiva/drogy, nějaké náboje, M60 a útočná puška.Pokud navštívite Pípající terminál na východě ( Screenshot 8, "O"), takněj můžete zjistit několik zajímavých experimentů, které se tu odehrávaly.Třeba jak vyléčit Epilepsii(kvůli štěkajícímu muži).Pokud budete stále hledat v terminálu, tak objevit konspirační teorii o fluoridaci vody(200xp).

Ve středozápadní místnosti se na stole nachází „Malý Statečný toustovač“(kdo si vzpomene, odkud je?) Promluvte s ním a zjistíte, že by potřeboval opravu. Poté, co jej opravíte(450XP), tak vám za odměnu prozradí fígl, jak porazit výherní automaty.(a také vám bude nutit tousty)

Na severu je místnost s mrazáky a jedním počítačem.Použitím vytáhnete jeden subjekt.Jaký to bude záleží na statistikách.

·          Ten který jen umře – máte nejvyšší řeč.

·         Válečník, který vás naučí 20% boj bez zbraně – Máte nejvyšší boj boj bez zbraně

·         Špión, který vás naučí 20% plížení – Máte plížení nejvyšší

Lze získat pouze jednoho z nich. Výběr je podle vašich statistik.

Pro legraci-zkuste sníst „Pop-rocks“ (šuměnka, práskáta…či tak nějak) a pak to zapít nuka-kolou. Musíte to provést z „rukou“ nikoliv inventářem.Nezapomeňte předtím uložit hru.Chvilku počkejte…..a….. J

 


Primitivní Kmen:

Umístění lokace získáte od Sulika.

.

Pokud je s vámi Sulik, když sem přijdete, on se od vás dočasně odpojí, aby pozdravil přátele.Musíte počkat den nebo dva, než se s ním dá mluvit a připojí se k vám.Nezapomeňte si od něj vzít věci k plnění úkolů, než sem vkročíte, jinak je budete muset ukrást či odkoupit,  nebo počkat, než se připojí.

1. Zjistěte, co vystrašilo šamana.

Tento úkol dosanete, pokud si promluvíte se šamanem, že jej cosi vyděsilo.Musíte jít do lesa a prohlédnout (nikoliv prohledat-to není potřeba, ani nsoit ten kámen)- prohlédnout „dalekohledem“ si tělo mrtvé dívky.Vraťte  se k šamanovu stanu a počkejte venku do půlnoci.Vedle stanu se zjeví duch mrtvé dívky promluvte s ní o její cestě do záhrobí.Poté, co s ní domluvíte, tak vše vysvětlete šamanovi a ten udělá rituál. (500xp)

Úkol nelze dokončit, pokud se při prvním rozhovoru šamanovi vysmějete.

 

2. Získejte nějaké zbraně pro kmen.

 Ve stanu na východě je vůdce válečníků.Optal se, zda mu seženete 5 kopí(naostřená, či nenaostřená je to jedno) a 10 obyčejných nožů.Několik nožů a kopí se nachází v lese.Zbytek je třeba koupit nebo vybojovat v setkáních.300Xp

3. Opravte studnu pro Marla a kmen.

Muž stojící u studny, vás požádá o její opravu. Použijte lano na studnu a promluvte s Marlem. Ten vám řekne, ať ještě přiděláte kýbl.Seberte jej tedy ze země a použijte na lano na studně.Marl vám poděkuje( 400XP)

4. Sulikovi se ztratila sestra, najdi ji.

Tento úkol vám zadá Sulik.Metzger, otrokář v Denu vám prozradí lokaci jejich tábora (řeč 61%) nebo vám to prozradí eden z osvobozených otroků, pokud metzgera zabijete.V táboře lze osvobodit Kurisu a pak s ní odcestovat zpět do Primitivního kmenu.Detaily u Tábora otrokářů.

5. Zjisti, co se stalo lovecké výpravě.

Nejdřív musíte splnit „Co vyděsilo šamana“, než můžete získat tento.Musíte počkat, tak den dva, než vám Náčelník Válečníků dá úkol, aby jste našli dva lovce.Jděte potom do západní části, kde je u jeskyně strážce.Řekněte mu, že  máte povolení a v jeskyni zachraňte lovce před Geckonem, poté si poslechněte jeho vyprávění.(600Xp)

6. Sežeňte dřevo pro rybáře.

Před jeskyní jsou rybáři.Jedna žena po vás chce, abyste jí donesl nějaké dřev.Dřevo je v lese, kde ste už byli několikrát.Za 3(4?) kusy dostanete 200xp.

7. Sežeňte léčivé byliny pro šamana..

Poté co zachráníte Serina, zraněného lovce, tak vás šaman požádá o nalezení 5Kořenů Xander a 3 Květiny Broc. Lze je najít v lese (nejsem si jist, zda všechny, nebo jsem sháněl i jinde).Za donesení dostanete 100Xp a nějaký léčivý prášek

 


Abbey:.

Umístění lokace lze získat od otce Tullyho v NR. Zároveň vám zadá úkol číslo 5.Sice ji lze najít i průzkumem, ale to nedostanete úkol 5, dokud nepromluvíte s otcem Tullym.

1. Znič nestvůru v podzemí kláštera.

Musíte si promluvit s opatem kláštera ve třetím podlaží a zeptat se ho na GECK.On vám poví o tom, že postrádá bratra Thomase a knihu, kterou měl u sebe.V  podzemí(lze jít skrz klášter, či kanál venku) je pár zmutovaných krys, několik Radškorpionů a tuhý Párač. Nachází se zde několik těl, mezi nimi i bratr Thomas a jeho kniha.(500xp + za zabití)Vraťte knihu opatovi(200xp nebo ji prodejte  za0xp a 250$).Paul u knihovny vám nyní dá přístupovou kartu k počítači.

Pozor:Buďte si jisti, že máte knihu, než budete mluvit s opatem.Pokud jste zabili jen párače a nemáte knihu, tak vám dá kartu a 50xp, ale kniku už nemůžete použít-je jen jeden pokus!

 

2. Doručte část stroje bratru Maxovi

Elaine, muž na druhém podlaží, vám dá úkol.Max je v tiskárně ve v podzemí(schody pod kazatelnou).Max vám dá skautskou příručku a 100Xp.V jedné skříňce je Zmizík, jestli chcete.

3. Opravte pumpu a podejte hlášení opatovi.

Promluvte s opatem, nebo obchodníkem Davem, k tomu, jak opravit pumpu.Použijte Opraváře a zjistíte, že je v čudu motor (100xp), promluvte znovu s Davem a ten vám řekne, že motor by měl mít Harry-obchodník na předměstí VC.Ten si za motor řekne 500$.Když máte motor, tak si promluvte s Davem.Buď to opraví sám (300XP) nebo to uděláte vy (800XP).Použijte motor na pumpu, ojeví se hláška, že bez nářadí to nepůjde-potřebujete Supernářadí, nebo kleště(kleště jsou v této lokaci-v jedné z polic u obchodníka Billa. Klíč nefunguje) Po opravě to oznamte opatovi za 50xp.

4. Zjistěte, kdo vykopává hroby.

Samuel, opilý hrobník, vám zadá úkol, že mu někdo vykopává hroby a okrádá mrtvoly. Promluvte si s farmářem, Mr.Petersonem(je v nedalekém domě), který ho údajně viděl. Poté počkejte u hřbitova do půlnoci.Uvidíte staříka, jak jsde na hřbitov s lopatou.Jeho jméno je Tom a je to zoufalý chudák, který ze zoufalství vykopává hroby, vyzískal trochu peněz na jídlo.Řekněte o něm Mr.Petersonovi a ten mu nabídne pomoc.(nevím jestli je nutné to ještě oznámit Tomovi, nebo to končí oznámením Petersonovi).1000XP

5. Informujte Bratra Samuela a otce Tullyho,, jak se daří tomu druhému..

Když se vrátíte zpět do NR, tak můžete říci otci Tullymu, jak se má parťák hrobník (750Xp). Získáte dalších 500Xp, když mu donesete pálenku z Abbey-tu získáte od jednoho mnicha z palírny za zapalovač.

6. Doneste zapalovač bratru Hankovi

Hank je vinopalník v podzemí. Chce po vás zapalovač.Jde ho sehnat na více místech. Nejblizší jsou-v prodejně ve VC –prodejna „A“, nebo ho má jeden z Beckyniných hlídačů v Denu(ukrást).Za zapalovač nedostanete žádné xp, ale láhev pálenky pro otce Tullyho.

7.Získejte informace o botanice pro bratra Paula

Bratr Paul vás pověří získáním informací o rostlinách-tento holofisk lze získat v EPA(viz výše).Po jeho přinesení vás požádá o nahrání do počítače.Použijte kartu od opata, přihlašte se k terminálu a „přidejte informace“ 750Xp

Další Věci, co lze dělat v Abbey:

Pokud máte přístup do počítačové sítě, lze zformátovat celou síť a zničit tak úsilí mnichů. Každý na vás posléze zaútočí.

Brother John na druhém podlaží má špatné srdce.Když mu dáte srdeční pilulky, tak vám dá buďto Zmizík, nebo vám zaplatí 400$.Pokud ho donutíte zaplatit, tak s vám už nepromluví.Nemá to efekt na karmu a ni reputaci ve městě.

Hrajete-li s NC Armor Modem, tak lze získat zbroj pro Marcuse. Promluvte si s obchodníkem Billem a zeptejte se ho, zda nemá něco zvláštního.Zbroj vám prodá za 3000$.Marcuse musíte mít v družině.

 


Vesnice

1. Získejte zbraně pro Connara na obranu vesnice.

Connar vás požádá o sehnání zbraní na obranu vesnice.Dá vám 10 000$ a pošle vás za Jonem, který sídlí za Casidiho barem.Užijte si nostalgický rozhovor s Ia….ééé…Joem a ten vás pověří nákupem u Harryho za 800XP.

Pokud chcete řešit problémy „nenásilně“-aby se vesničané nepostříleli s VC, tak se zeptejte Joa, jestli neví o lepší cestě k řešení problému. Pošle vás za Radním McLurem, se kterým se dohodněte, že zjistíte, kde se tam vzaly krtkokrysy a zbavíte je jich, výměnou za neobsazení vesnice.

Vrátíte-li se do vesnice a zeptáte se Connora, kdo tam poslal krtkokrysy, tak odpoví, že jakýsi ghůlové a dá vám přívěšek. Pokud nevíte, kdo to je, tak jděte do Gecka na skládku.V jednom domě je vstup do podzemí.V této svatyni najdete, krom ghoulů, i obřího Potkana, který má s Geckem velké plány.Je ochoten přistoupit na váš obchod, výměnou za opravu a optimalizaci Elektrárny.

Vyřešíte-li problém, bez nákupu zbraní, tak vám Connor nechá peníze, ale nedostanete oněch 800XP.

2. Získejte pro Annu jídlo pro vesnici.
Tento úkol je dostupný, jen pokud se chystá vesnice na válku-nakoupili jste zbraně. Anna, dívka ve stanu, potřebuje pro vesnici jídlo (6x ovoce a 12x sušené maso).Dostanete 600xp, nebo jí je můžete prodat za 600Xp a 200$.

Všechny tyto úkoly jsou časově omezeny několika měsíci-ať už řešením potkanů, či jídlem. Nevím přesné hodnoty, ale není to problém stihnout, tedy pokud nejdete někam pryč na jiné úkoly do jinch měst.

 


Tábor otrokářů:

K záchraně Kurisy, Klikovy sestry, musíte získat klíče od Dona.Buď mu je ukradněte a pak se s Kurisu propližte pryč, nebo všechny otrokáře zabijte všechny otroky osvoboďte.Po rozhovoru s Kuriso jste automaticky přeneseni do kmene.Nalezení Kuriso a Sulika vám dá 500Xp a její záchrana 1000Xp.

Pokud potřebujete pomoci se zabitím otrokářů, tak Rangeři v NCR, vám poskytnou pomoc.

 


Zvláštní setkání

Kaga:

Poprvé ho potkáte, potom co opustíte Arroyo. Kaga je vyvolený jako vy, kterého, ale vesnice vyloučila. Proto se rozhodl pomstít, tím, že vás zabije a vesnice zahyne.Začne proslovem, po kterém dojde k boji, stačí mu dát pár ran a uprchne z boje.

Poté ho potkáte náhodně ještě 4krát, pokaždé je lépe vybaven, než předtím.On vám vždy bude vyhrožovat a pak vás napadne.Pokud mu uškodíte, tak vždy uteče dříve, než zemře.(kromě posledního setkání).Sekání jsou:

o   1. Hráčova úroveň je menší než 6

o   2.Hráčova úroveň je větší než 5 a menší než 11

o   3.Hráčova úroveň je větší než 10 menší než 16

o   4.Hráčova úroveň je větší než 15 menší než 21

o   5.Hráčova úroveň je větší než 20

Jsou zde dvě možná řešení nekrvavu cestou-vždy při druhém setkání.

·         Se štestím 9-10, je tu šance distat humoristický konec.

·         S Řečí nad 100%, dostanete diplomatický konec.

Poutník

Občas můžete potkat poutníka, nemá sice nic zajímavého k obchodování, ale umožní vám zakreslit si místa v okolí (vašeho setkání), která potkal a to i ta, která lze jinak hůře hledat-třeba EPA nebo Vojenskou základnu-nahlásí je ale jako „Nějaká stará zkumná stanice a „opuštěný důl“.

Člun federace

Můžete zde najít sen každého trekkieho!Pravý Fázer-používá malé články, pojme jih 12, střelba jednotlivě, energetické zbraně, poškození =20-30, dostřel=25

 

Strážce věčnosti

Nyní chybí solar scorcher-je v nalezení v EPA. Lze tedy jen poškodit vodní čip.

Vorpal Rat Cave (překlad nevím)

Toto místo je pokračování Rytířů kulatého stolu, kteří hledají svatý ruční granát.

Je zde 5 rytířů bojujících se zdánlivě neporazitelnou krysou.Měl jsem různé výsledky bitvy-jednou zabila všechny a já ji zabil cíleným úderem do hlavy, jindy všech 5 přežilo. Každopádně ať už při boji, nebo po boji, vlezte do jeskyně pro onen Svatý granát.Co mně však zaujalo více, je to, že každý rytíř má 500$ a 100 mikrofůzních článků, nezávisle na tom, kolik vystřílel v bitvě.Vyplatí se okrást, nebo obrat mrtvého.

Další změny:

• Šaman a náčelník jsou nyní součástí setkání s nomády.

• Možnost zachránit osadníky a dostat pak od nich odměnu.

• Setkání s osadníky nyní zahrnuje i děti.

 

 

 

To je vše, přátelé!

Děkuji za trpělivost a shovívavost s mou osobou překladatelskou.

Díky, původním tvůrcům:

killap, (of course)

Darek,

SoldierOfTruth,

yautja187,

Touquet,

thehawk,

Magnus,

Noor,

Fury,

A http://www.nma-fallout.com/ foru.

Bych chtěl hlavně vyzvednou práci lidí tady u nás, co překládali a ladili:

@Vedoucí projektu, vaulmaster, alkoholik a

@Expert expedice exkrementů v jedné osobě

Jiří "JaW" Kučera

 

@Překlad

@(dohromady bylo přeloženo více jak 385 kB textu)

@(seřazeno podle množství přeloženého textu)

Martin "Pahars" Bardun (128.6 kB)

"Paja&Tina" (91.9 kB)

Pavel Mohyla & Kristýna Sněgoňová

Jan "Smejki" Smejkal (49.7 kB)

Jiří "JaW" Kučera (36.2 kB)

"Kexx" (18.5 kB)

Ladislav "Cain" Horák (18.3 kB)

Vojtěch "Anei" Dundáček (16.4 kB)

Vít "Cruz" Horák (10.2 kB)

"Shoggot" (7.9 kB)

Lukáš "Knedlik" Straka (4.1 kB)

Mikuláš "WestFlame" Krupička (3.0 kB)

 

@Grafika

Jan "Smejki" Smejkal (cedule Mámin sirotčinec)

Jiří "JaW" Kučera (tlačítko Nájezdníci)

Milan "Toudi" Kušnier a Peter "Bigy" Kušnier

(High Resolution patch interface, F1 nápověda

a nápis Radnice ve Vault City)

 

@Pomocnou ruku dále podali

@(seřazeno zcela chaoticky)

Pavel "Ronin" Beran - poutač k překladu

Continuum - odborná pomoc s grafikou

Killap - pomoc s vytvořením instalátoru

a další mutanti a ghoulové z fóra VŠB.

A pak taky sobě, roztomilému Nosálkovi!