Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV - LEDEN 2002
-zpět-
31.1.2002 Milan"Astro" Suchánek-Fallout3: díl druhý - Vítězem screenshotu měsíce je Ratman - Update osobních stránek
Milan"astro"Suchánek Ještě jedna povídka (no, on je to spíše román na pokračování), přišla od Milana"Astro"Suchánka. Je to nekonečné pokračování Falloutu 3 (jak mi autor prozradil). Proč nekonečné? Astro totiž plánuje ještě několik dílů, tak uvidíme, jak mu to dlouho vydrží. JaW
Vítězem screenshotu měsíce je Ratman Všem kandidátům na screen měsíce jsem pěkně vytřel zrak, když můj screen obdržel 18 hlasů. O to zajímavější a obdivuhodnější je, že prvních 14 dní vedl Daemon o více než 10 hlasů, ale potom jsem začal dotahovat a nakonec mi mé věrné ovečky daly tolik potřebné hlasy, které rozhodli o mém vítězství. Daemonův screen je opravdu dobrý, musím uznat, ale jak je vidět, fotka z mé autogramiády se vám líbila mnohem více, mám opravdu radost… Novinkou je screen od Svatého Pejtla nazvaný Pečená Kachna:). Hlasovat můžete tady. RATMAN
Update osobních stránek Konečně jsem se dostal k úpravě osobní stránky, připsal jsem pár zajímavostí, upravil pár drobností a přidal obrázek své "milované" školičky viděnou neznámým malířem v pravém světle. Můžete ji zhlédnout tady. Když už jsme o těch úprav, tak i petruschka sesmolil osobní pokec, pěkný a ftipný (ostatní osazenstvo Vaultu Šílené Brahmíny se od jeho tvrzení distancuje, veškerá podobnost s námi je zcela náhodná), ten prozměnu naleznete zde. RATMAN
30.1.2002 fallen: Zápisky poutníka
fallen: Zápisky poutníka Jednu z posledních možností k poslání své práce do soutěže o CD Vaultu šílené brahmíny, využil prozaik fallen. Zaslal nám povídku Zápisky poutníka, ve které popisuje svoji pouť Falloutem 2. Možnost něco poslat máte ještě zítra, potom se začne horečnatě vyhodnocovat a rozhodne se o vítězích v jednotlivých kategoriích. Polepka vnitřku CD asi nebude, protože na to nějak nemám náladu. Jednoduše řečeno, mám to v paži! Důležité je to, co bude na placce a ne jak bude vypadat! Ale obaly už mám vytištěné a vypadá to fakt hézky. Možná se eště utrhnu a dodělám i ten potisk na CD, ale u mě člověk nikdy neví. Rozhodně tam bude kolem 900 MB dat o Falloutech! JaW
29.1.2002 Popis editoru úrovní - Opět jedna chybka
Popis editoru úrovní Jako bych slyšel vaše výkřiky: " krysák něco slíbí a pak je z toho h…o! " (za tečky si doplňte libovolnou kombinaci písmen). Tak to né přátelé, já takový nejsem, já když něco slíbím, tak to splním, pravda někdy s trochu větším zpožděním. Slíbil jsem rozšíření editorů a po prvních krůčcích, které pomohly snad jen začátečníkům, tu máme i něco pro pokročilé. Jedná se o popis menu a jednotlivých voleb v editoru úrovní. Práce je to úmorná, takže jsem vše ještě nestihl, zatím jsou tam jen popisy voleb v menu (něco přes 70 položek), vše nepečlivě přeloženo z anglického manuálu a sem ta i něco vlastních zkušeností. Díky této práci jsem zjistil opravdu tragickou věc- svůj 60 000 slovíčkový slovník za čtyři stovky můžu klidně vyhodit do popelnice, protože tolikero zjišťování významu z kontextu jsem ještě nezažil (většinou to sice šlo, ale vymyslete něco, když znáte každé druhé slovo). Pro názornou ukázku jsou přítomny i obrázky a jakmile dokončím dolaďování grafiky + pár dalších "drobnůstek", dopřekládám zbytek (cca. 5 stránek formátu A4) a vrhnu se na další (snad). RATMAN
Opět jedna chybka Že chybovat je nejen lidské, ale i krysí jsem se dozvěděl z následujícího mailu: Ste celkem dobrý, ale mám jednu malou připomínku. V databázi měst F1 máte chybičku. V Hubu nevládne šerif, nýbrž Council of Water Merchants, nebo tak nějak. Neboli Rada Vodoobchoďáků. Zdraví Falloutomaniak SuperGod Tímto pánovi Falloutmaniakovi SuperGodovi děkuji za upozornění, sice neměl tak úplně pravdu, protože jsem si vše ještě jednou raději ověřil a zjistil že městu vládne Městská rada, kde mají po dvou zástucích z každého kartelu (Kupci s vodou, Far Go Traders a Crimson Caravan), ale díky jeho pozornosti je teď o jednu chybu méně. RATMAN
28.1.2002 Wolfova báseň - Jak bude vypadat Fallout CD Vaultu šílené brahmíny? - Doupě: Fallout-legendární RPG
Wolfova báseň Wolf, zásobovatel hudby do našeho Vaultu, neposlal tentokráte žádnou skladbu, ale báseň. Báseň s názvem Morbid. Posuďtě sami jestli jde Wolfovi lépe skládání hudby (viz. zde) nebo hraní si se slovy (zde). Já myslím, že to první :). JaW
Jak bude vypadat Fallout CD ... Dnes jsem se konečně pustil do tvorby obalu na to naše Fallout CD. Udělal jsem zatím přední a zadní stranu, polepka na vnitřek CD mě čeká dnes večer, ale spíše zítra. Chcete-li se podívat, jak bude CD vypadat, podívejte se sem. Tady je to jen v JPG formátu, takže to bude ve skutečnosti vypadat ještě lépe. JaW
Doupě: Fallout-legendární RPG Před několika dny vyšla, na herním serveru Doupě, v rubrice "Muzeum" (no fuj!!!) recenze na prvního z Falloutů. Máte-li chuť (asi určitě), tak na to vlítněte. JaW
27.1.2002 Update překladu bible
Update překladu bible petruschka dokončil překlad začátku Falloutovské bible, musím ho moc pochválit, protože na tom dřel ve dne, v noci. Některé věci, byly trochu opraveny, ale hlavní je dokončení Časové osy F1 a F2. Všechno co v bibli najdete nemusí být pevně dáno, Chris Avellone má ještě co dodělávat a petruschka ještě co překládat:) RATMAN
25.1.2002 Bible je tu! - BIS připravuje...
Bible je tu! Tak je to tady. První část Fallout Bible byla zveřejněna a můžete si ji shrábnout tadyhle: http://www.rpgplanet.com/fallout/features/bible/bible.shtml. Nejde ještě o verzi finální. Chris Avellone ji zveřejňuje právě proto, aby získal od fanoušků co nejvíce podnětů, otázek a nových fakt pro budoucí přepracování a rozšíření. Úvodní kapitoly Bible obsahují hlavně základní časovou osnovu obou her + informace o Vaultech od Tima Caina, něco málo o viru FEV a osudu ghoulů. Navíc je ještě přiložen .jpg černobílý obrázek, který pseudo-dokumentární formou přibližuje hlavní události, jež vedly k vypuknutí Velké války. Zatím jsem stihnul přeložit toto. petruschka
BIS připravuje... J.E. Sawyer zveřejnil něco málo ke dvěma chystaným BIS projektům: „Můžu říct, že jsem právě skončil s mým dílem práce na projektu Monroe. Chris Avellone a Dave Maldonado teď za mě oddřou dokončení mých (snad ne moc zabuggovaných) lokací. Jak už říkal Feargus, projekt Monroe se blíží dokončení. Na projekt Jefferson zatím sbíráme tým, který by už měl být také brzy kompletní.“ Takže nic moc nového – o dvou chystaných projektech víme už nějakou dobu a od Sawyera jsme se tak nedozvěděli o mnoho více, než kódové označení obou her a to, že jeden z nich snad už bude brzy odtajněn. No když se J.E.´jovi ta hra na Jamese Bonda líbí, necháme mu tu trochu tajuplnosti… petruschka
24.1.2002 Povídka od Viktora Smyčka
Povídka od Viktora Smyčka Druhá povídka do soutěže o CD přišla od Viktora Smyčka a jmenuje se Bitva u New Bendu. Autor nám napsal: Tak jsem se rozhodl, že přispěju do té vaši soutěže. Nevím, kde jinde bych to mohl poslat a tak to pošlu na majl vaší stránky. Jsem velký fanda Falloutu a obdivovatel světa, který Black Isle vytvořili. To co jsem stvořil je povídka a odehrává se v roce 2163 v centrálním Oregonu a nemá s příběhem Falloutů, krom armády mutantů nic moc společného. A povídka je to skvělá. Zároveň bych upozornil, že konec uzávěrky soutěže je 31.1., takže, máte-li ještě nějakou svou práci, pošlete ji. To, že došlo tak málo povídek mě vůbec nepřekvapilo. Už vás znám, holomci! :) Hlavně jsem čekal nějakou práci od těch co vykřikovali, že by jsmě měli častěji aktualizovat. Od těch jsem čekal dokonce několikasvazkové romány, ale kde nic tu nic! No nevadí, alespoň ušetřím. JaW
23.1.2002 První místo pro Butchera
První místo pro Butchera Krysandra se na prvním místě v žebříčku postav Falloutu 1 ani nestačila rozkoukat a už ji sesadil chlápek jménem Butcher, obdrželi jsme tento dopis: Vážení VaultMasteři Rozhodl jsem se zaslat výsledky svého dvoudenního běsnění, při záchraně svého rodného Vaultu. Chtěl jsem se jen nepřímo poměřit s kolegyní Krysandrou, aby chudinka nebyla v sekci Fallout1 úplně sama. Sice jsem jako správný Butcher chtěl používat sekáček nebo alespoň sekeru, leč žádnou jsem v pustině nenašel, tak jsem si v Bratrstvu nafasoval alespoň SuperSledgeHammer (ti šmejdi mi nechtěli dát za záchranu svého bratra PowerArmor, musel jsem ho získat oklikou), kterýžto se ve spolupráci se Sniper rifle dobře osvědčil proti Deadclawům. Vzkaz pro Ratmana: ten počet usmrcených krys neber vážně - podle agresivity to byli potkani, kteří se za krysy jen vydávali. Přece bych ty čistotné a milé zvířátka neusmrcoval (i když jsem Butcher). s pozdravem Butcher alias Radar, známý spíše jako Mike ( ne ten co má postavu v sekci FT) Dobře, že prášky na uklidnění ještě nepřestaly působit, takže se zde vyhneme sprostým slovům na adresu tohoto krysovraha:), kteréhožto si můžete prohlédnouti zde. RATMAN
22.1.2002 Editory FT - Claustrophobia přidána do seznamu map
Editory FT Poslední dobou se začaly množit žádosti o rozšíření editorů k FT, tedy dobrá- půjdeme vám vstříc. Dnes jsem udělal přehled těch nejzákladnějších informací, jako je instalace a vysvětlení některých funkcí editoru, většinu už každý ví, ovšem sem-tam se najde jedinec, který netuší, kde může editor sehnat, jak jej zprovoznit atp. Dále jsem poupravil řazení nadpisů v editoru- přidělal jsem popisky, pomocí kterých se dozvíte, co v které kapitole můžete najít, zatím tam jsou jen dvě, ale až jich přibude, lépe se v tom člověk vyzná. Řazení bude postupné- čili napřed budou základy, potom budou následovat návody pro pokročilé a na konec se vyřádí i ti opravdoví borci:) (to jen na vysvětlení, proč je Palikův tuturiál na druhém místě). Doufám, že na vše nebudu sám a někdo nabídne pomocnou ruku- stačí jen napsat pár poznámek a já už z nich něco stvořím nebo se můžete pustit do kolosálního návodu, je to jedno, hlavně mě v tom proboha nenechte samotného, jinak to bude trvat minimálně do 30 týho února:). RATMAN
Claustrophobia přidána do seznamu map Jak už jistě mnozí z vás vědí, Claustrophobia je mapou, v níž se koná sobotní skirmishový turnaj. Kdo má zájem si ji prohlédnout, může zde. RATMAN
21.1.2002 Mod pro Fallout 2 - Chris Avellone odovídá - Kniha hostí
Mod pro F2 Ruský TeamX (skupinka odpovědná za velkou část modů pro Fallouty) vydal novou hračičku pro F2. Ta dělá z oštěpu něco jako juke-box - stačí vybrat jej v inventáři levým krysítkem, kliknout na ikonku ruky a pak už si jen z nabízeného menu přehrát tu svou melodii. Ne - opravdu jsem to nepřehnal se sirupem proti kašli ani jsem nešňupal jed na krysy. No zkuste to a dejte vědět. petruschka
Chris Avellone odpovídá Chris se opět činil a ve své sekci Ask Chris Avellone na V13 http://vault13.net odpověděl na několik dotazů. Tentokrát jde hlavně o naše světélkující, rozpadající se kamarády ghouly, obzvláště oblíbené mezi nekrofilní většinou návštěvníků VŠB. Čtěte zde. petruschka
Kniha hostí Děkujeme za všechny pochvalné příspěvky v Knize hostí! Objevilo se i pár dotazů, které zodpovím. Mick. K píše: Stránky jsou super, až na to že nechápu, proč tu máte kolonku Fallout 3 a ještě pořád nevím, jak se používá ICQ. Odpověď zní: Kolonka F3: Všimnul jsi si, že jsou pod ní dva odkazy? Tak proto! K tomu ICQ napsal Ratman pěkný tutorijál, tak si ho přečti a určitě, alespoň to základní, to pochopíš. Toro píše: Máte opravdu perfektní stránky, ale chtělo by to rozšířit sekci o editorech k FOT:BOS, rád bych se zeptal na spoustu věcí týkající se editoru... Milé Toro, rozšířit sekci o editorech by to chtělo, ale zatím nic neplánujeme. LooP píše: Je to tu fakt super akorat co prihodit nejaky pozadi nabo skin so winampu? Odpověď: Vše toto je v downloadech pod Fallout 2. A máme tu posledního dotazujícího se, pana Mr. Skromného. Toho, za to co udělal, pošlu do PRDELE! Konec tiskovky. JaW
20.1.2002 Trocha poezie - Krysandra na 1. Místě v charakterech F1
Trocha poezie Soutěž se nám pomalu chýlí ke konci a příspěvky- skoro žádné, je celkem smutné, že na to každej kašle. Zatímco v kategoriích povídka a článek už zástupci jsou, tak básně zejí prázdnotou, proč? Možná, že se nikdo nechce ztrapňovat nebo jen proto, že chybí inspirace? Abych podpořil vaši tvorbu a dodal vám trochu odvahy (a samozřejmě se totálně ztrapnil:) i v této kategorii, vytvořil jsem menší skladbu nazvanou Fallout Story a zároveň jsem vytvořil i novou sekci- poezie(+ písně), aby se budoucí příspěvky neztrácely v propadlišti dějin. Odkaz na poezii je umístěn v odkazech pod RŮZNÉ. RATMAN
Krysandra na 1. Místě v charakterech F1 V charakterech F1 se konečně objevil první soutěžící a to hned zástupkyně něžného pohlaví, ovšem podle jména jistě mnozí z vás tuší, komu ten charakter patří- ano je můj. Při zjišťování jmen postav F1 se mi nějak podařilo hru dohrát, takže se vám můžu pochlubit se svým drahouškem… RATMAN
19.1.2002 Původní obal na Fallout 2 CD - Wasterland Wolf podruhé - Paja U. a jeho charakter pro F2 - Dokončení postav Falloutu 1
Původní obal na Fallout 2 CD Na stránky Duck and Cover doputoval původní cover obrázek pro obal Fallout 2. Později z něj sice sešlo, ale dílko všichni známe z load screenů F2. Nicméně jen málokdo asi tušil, že jeho původcem je sám Leonard Boyarsky - jeden z hlavních tvůrců obou Falloutů a spoluzakladatel firmy Troika. Ta má na svědomí vynikající RPG Arcanum. Zdá se, že náš Leo je člověk mnoha talentů. petruschka
Wasterland Wolf podruhé Určitě vás zaujala zpráva o chystané post-apokalyptické hře našich ruských bratrů - Wasteland Wolf. Ačkoli bylo upuštěno od původního návrhu jít v prošlapaných stopách Falloutu, jistě zbylo i tak mnoho zajimavého. A aspoň něco z toho jsem se pokusil přelouskat z jejich FAQ. (Jelikož hra přešla na komerční bázi a vývojáři si nemohou dovolit právnické tahanice s tvůrci Falloutu, některá fakta se asi oproti původním otázkám a odpovědím z FAQ změnila. Půjde ale asi jen o změny kosmetického rázu a proto jsem většinu ponechal tak jak byly). petruschka
Paja U. a jeho charakter pro F2 Po dlouhé předlouhé době někdo něco poslal do Žebříčku kritických zásahů a do Žebříčku charakterů. Paja U. pocuchal Vindicatorem róbu tajnému agentu Chrisovi, který hlídal situaci pro enklávany u staré pumpy před Navarrem. Jeho kritičák je tady, obsadil s ním 8. místo. Paja U. nelenil a poslal taky svůj charakter z Fallout 2. Odsunul Michalica na druhé místo a je tedy první. JaW
Dokončení postav Falloutu 1 Už je to uděláno, už je to hotovo! Byl to fakt porod, ale postavy Falloutu 1 jsou konečně komplet. Zbytek lokací, které chyběli jsem doplnil a vše projistotu zkontroloval, ale nevylučuju, že jsem se někde sekl, pokud vás zajímají jména postav ve Falloutu 1, podívejte se na to zde. RATMAN
18.1.2002 Soutěž o Fallout CD: první povídka
Soutěž o Fallout CD První povídku do soutěže o Fallout CD Vaultu šílené brahmíny (tak zní konečný název), poslal Milan "Astro" Suchánek, povídka se jmenuje Fallout 3 a je z prostředí domova důchodců, kde je hlavním hrdinou vysloužilý řidič kombajnu. Kecám :). Samozřejmě se odehrává ve světě Falloutu, jak jinak! JaW
17.1.2002 Postavy Falloutu 1 - Fallout: Urban Spirits
Postavy Falloutu 1 Po několika marných soubojích s leností, se mi tu mrchu podařilo položit alespoň na jednu lopatku, takže jsem konečně začal dělat na zbylých postavách Falloutu 1. Zatím jsem zpracoval tyto lokace: Hub, Junktown, Shady Sands, Kráter, Nájezdníci, Nekropolis a Vault 13. Zbytek postav mě čeká v dalších dnech, tak mi držte palce, ať mi nedojdou síly. RATMAN
Fallout: Urban Spirits Asi vám nemusím představovat projekt Wasteland Half-Life www.thewastes.net , ale pro ty z vás, kteří strávili poslední dobu v kryonickém spánku - jde o akční hru v pouštním prostředí Falloutu, postavenou na enginu hry Half-Life. Na netu se ovšem nedávno objevily zprávy o podobné hře – Fallout: Urban Spirits www.geocities.com/fallouturbanspirits. F: US by mohla s klidem konkurovat komerčním projektům. Obsahuje hned 7 způsobů boje: deathmatch, team deathmatch, Capture the G.E.C.K, Assault, Outlaws (na způsob Counter Striku), Hold the position (jako v Unrealu) a specialitku Turf Warz, kterou producenti popisují jako jakousi klanovou válku. Bude se odehrávat na přesné kopii mapy F2 a čím déle si se svým týmem udržíte danou pozici, tím více získáte bodů. Navíc je plánována i single-player verze. Pakliže byste měli neodbytný dojem, že bez vaší pomoci, připomínek a pletení se pod nohy to nepůjde, můžete vývojáře F:US kontaktovat na adrese nitrodave110@hotmail.com . petruschka
15.1.2002 Texty z Falloutu 1
Texty z Falloutu 1 Před časem začal JaW pracovat na textech Falloutu 2 a jelikož je mi znám pojem: dělba práce, rozhodl jsem se, že budu to samé dělat i pro Fallout 1, ovšem vzhledem k mému pracovnímu vytížení asi trochu pomaleji… No nic, dost kecání, zájemci si mohou přečíst první texty zde. RATMAN
14.1.2002 Madbrahmin v novém kabátě? - Pirátský Fallout 3 - FoT MOD
Madbrahmin v novém kabátě? Dost možná. Pamětníci si jistě vzpomenou na původní grafiku našeho Vaultu. Po mém příchodu došlo k její změně, která vyvolala dost velký poprask. Někomu se líbila, jinému ne, až jsme to vyřešili demokratickým hlasováním, jehož výsledek právě vidíte. Změna je život a já neměl o vánočních prázdninách co dělat, proto jsem si trochu pohrával s grafikou stránek a na výsledek se můžete podívat tady. Jelikož i ostatní osazenstvo Vaultu nemělo námitek k její změně, můžeme odstartovat i druhé kolo (jako v parlamentu:). Co se tedy po vás žádá? V celku nic víc než váš hlas- buď pro nebo proti nové grafice, čímž zabráníme vlně masových demonstrací a protestních upalování… Volba potrvá do konce tohoto měsíce, s eventuální možností prodloužení (např. bude-li hlasování dosti těsné). Ti se slabším počítačem se nemusejí bát, že natahování "obrázků" bude trvat moc dlouho, protože grafika má totožnou velikost, jako ta současná. Horší už to bude s prohlížeči. Většina návštěvníků používá Dárečky od Billa Gatese (Infernet Exolorer), na kterých je odzkoušená a plně funkční, na ostatních by to nemuselo být ono, ale není odzkoušeno, možná pošlape také bez problémů- budu rád, když mi nějaký neexplorerista napíše, jak mu to šlape. Pokud se vyskytnou jakékoliv problémy, tak mi je prosím sdělte na mail, abych vše doladil(nejčastější problémy jsou s velikostí písma, které máte v Exploreru nastavené), rovněž ocením jakékoliv návrhy a připomínky. Na ukázkové stránce nefungují odkazy a jejich řazení je už trochu zastaralé, protože jsem na ní pracoval už před 14-ti dny a pokud by nebyla zvolena, nemá cenu se s tím párat, ale v případě vítězství doladím a přizpůsobím návrhům, budou-li nějaké. RATMAN
Pirátský Fallout 3 A máme tady další epigon Falloutu. Tentokrát jde o nezávislý ruský projekt Wasteland Wolf www.rpgtoday.ru/dg/wolf_eng.php, který se ani nijak nesnaží zakrýt své ambice nahradit neexistující a vytoužený Fallout 3 (viz. render art na jejich stránkách www.rpgtoday.ru/dg/wolf_renders_eng.php ). Objevily se ale spekulace o tom, že by celý projekt měl přejít na komerční bázi, což by znamenalo odstranění veškerých podobností s Falloutem.
Výňatek z oficiálního FAQ:
Jak bude hra vypadat - 16-bitové barvy v rozlišení 800?600 a 1024x768. Isometrický Fallout pohled, postavy ve 3D, pozadí ve 2D.
Jak bude velká – plánováno je 10 měst a několik menších lokací. Teritoria jsou 3 – Nevada, Californie (centrální část F2) a ještě jeden, blíže nespecifikovaný stát.
Bojový systém bude kolový. Počítá se s velkým množstvím zbraní, budou i nové typy boje a střelby a počet akčních bodů je zdvojnásoben.
Demo by mělo spatřit světlo světa už začátkem roku 2.
Podle posledních zpráv se vydavatelé Wasteland Wolfa rozhodli radši si moc s Interplayem nezahrávat. Ze hry bude vyškrtnuto všechno, co by mohlo nějak souviset s Falloutem. Svět tedy nepostihla jaderná, ale klimatická katastrofa, názvy a lokace převzaté/ukradené z Falloutu budou změněny apod. Svět WW bude vycházet spíše z atmosféry knihy Postman Davida Brinna (zfilmováno s Kevinem Costnerem...btw. film byl pěkná sračka) a ne z Mad Maxovského pojetí Falloutu. Změny ovšem budou spíše kosmetického rázu, takže fanoušci postapokalyptického chaosu, zkázy a zoufalství si jistě přijdou na své... petruschka
FoT MOD Militaristický maniak Bolan měl patrně pocit, že zbraně ve „Fallout“ Tactics nejsou dostatečně smrtonosné. Několik si jich tedy upravil k obrazu svému…a řeknu vám, rozhodně to nejsou žádné špuntovky. MP5 byla změněna na pětačtyřícítkua a Sniperka je nyní o dost účinější. Navíc byl přidán nový mini-granát (vychází z reálného švédského vzoru), samopal M3, explozivní náboje do brokovnice a ruční dělo/pistole na lov deathclawů :) Zbraně byste měli najít (asi ne hned všechny) ve skříních v prvním bunkru. Soubor se sám rozbalí do core adresáře ve hře. petruschka
13.1.2002 Chat s Chrisem Avellonem - Hlasy postav - Texty z Fallout 2: děvky z Rena
Chat s Chrisem Avellonem ...tak jsem konečně přeložil ten biblický chat...ufff...dalo to práci a do zápisu nechť je uvedeno, že jsem po celou dobu překladu (1 den) dodržoval přísný celibát. Tak vidíte jaké oběti vám přináším! ...jako by to u tebe nebylo jedno. Co já vím, posledních 22 let jsi ani jedn...DRŽ HUBU!!! petruschka
Hlasy postav Když se zde objevily mluvící postavy z obou Falloutů, sliboval jsem, že časem přidám ještě informace o tom, kdo je namluvil. Ten čas přišel. Takže pokud vás zajímá, komu patří nabuzený hlas Aradeshe nebo hromovitý hlas Franka Horrigana, podívejte se do seznamu postav. RATMAN
Texty z Fallout 2: děvky z Rena Další várka textů je tady. Tentokráte to jsou hlášky kurev (chcete-li prostitutek) z New Rena a to jak anglicky, tak i česky (překlad Somnambulus). Každopádně to stojí za přečtení, kdo miluje Reno, tak se to naučí nazpaměť! ::odlogování:: JaW
12.1.2002 Red Ryder
Red Ryder Známá vzduchovka RedRyder BB gun (vychází z reálného modelu), která mnohým dobře posloužila při odstřelování obtížného hmyzu (jako SuperMutanti a Párači :) má svůj původ ve hře Wasteland. Toto RPG mnozí právem pokládají za předchůdce Falloutu. Oháněl se jí tam jakýsi tajemný mstitel Red Ryder, který se vynořil, když jste odpráskli nějakého smrkáče. I on má ovšem svůj předobraz. Je jím westernový hrdina (pro změnu opět Red Ryder) z 50. let. Pro ty z vás, které zajímá jaký to byl fešák, je zde připravena krásně naivní autentická fotografie, zvoucí do kina. petruschka
11.1.2002 Holodisky Falloutu 2 - Nový chat - Novoroční mod - Studená sprcha
Holodisky Falloutu 2 Uff, řeknu vám, byla to fuška, ale nakonec se dílo podařilo. Řekl jsem si, že, když už jsem tak rozjetej z holodisků Falloutu 1, udělám i počteníčko z dvojky, abych se ještě trocha zahřál. Před tímhle počinem jsem si myslel, že Fallout 2, má holodisků mnohem více než jednička, ale teď už vím, že jsme se zmýlil. Má jich sice víc, ale ne oproti původnímu očekávání- je jich celkem 21, což je jen o 4 víc než předchozí díl. Nicméně kvalitní počteníčko zůstává a navíc je už i ftipněji laděné. Pokud si chcete počíst, klikněte sem. RATMAN
Nový chat Je to sice jen chvíli, co jsme zavedli chat, ale příliš se neosvědčil- lidé sice chodili, ale ne zároveň, takže se málokdy potkali. Co horší- chat měl databázi na slovensku a ve večerních hodinách pořád ztrácel spojení( no ztrácel ho pořád, ale večer to bylo i 3x do minuty). Creckx už déle nesnesl pohled na méně a méně používaný chat a stvořil nový. Nejdůležitější předností tohoto chatu je, že je dělán pomocí souborů (teda jestli sem tomu dobře rozuměl) a ty jsou mnohem spolehlivější- takže už žádné padání! Za testovací dobu se celkem osvědčil. Dále přibylo pár novinek- jako je více registračních informací, lepší ovládání, možnost změnit barvu a časem Creckx slibuje i přidání smajlíků a šeptání (+ 10 000 dalších prkotinek). Určitě tušíte, že v něčem bude háček že? Ano, opravdu bude- pokud jste se registrovali na starém chatu, musíte se do nového přeregistrovat, protože přetahování informací z databáze by bylo časově náročné a pravděpodobně by s tím byly problémy, tak teď směle do pokecu! RATMAN
Novoroční mod Pro ty z vás, kterým připadá Fallout 2 málo variabilní (chácháá), připravil TeamX nový – Novoroční - mod . Upravuje hned několik faktorů a celkově dělá hru obtížnější: možnost náhodného setkání je zvětšena o 10-15% - požadovaná je 5. úroveň; hlídky Enklávy jsou daleko drsnější; parametry některých postav (obchodníci a nájezdníci) byly změněny; náboje jsou dražší a kapacita zásobníků zmenšená; sniperská puška je k nalezení mnohem vzácněji, ale zase nadělá větší paseku; superstimpaky už neubrají životy, ale perception - jako hojivý prášek; Klintovy byl přidán nový dialog o oslavách Nového roku v divočině (pozor – rusky). Tentokrát není třeba používat Fame – hra se sama rozbalí do požadovaného adresáře a odstranit jde snadno manuálně. petruschka
Studená sprcha Abych trochu zchladil vášně rozprouděné kolem Falloutu 3, uvádím komentář J. E. Sawyera z BIS ke kolujícím fámám: Úžasné! A mě se ani neřekne, že je (F3) v produkci! petruschka
10.1.2002 Longbaugh‘s Fallout 2 Mod
Longbaugh‘s Fallout 2 Mod je další vykopávka ze stránek Duck and Cover. Nic moc bližšího se mi o téhle modifikaci nepodařilo zjistit. Stručně a krátce (stručně a krátce jsem svého vládce…ehm): mění všechny zbraně vyjma chladných (melee) a energetických za nové typy. Nezbývá než doufat, že za lepší… Stahujte zde. petruschka
9.1.2002 Mlha přede mnou - mlha za mnou - Holodisky Falloutu 1 - Stugun mod
Mlha předemnou - mlha za mnou Jak se dalo předpokládat, k fámám o Falloutu 3 se nikdo ze zasvěcenců kolem Black Isle Studios nechce znát. Heather Geer ze sekce Publick Relations BIS se omezila jen na konstatování, že se nemůže vyjadřovat ke spekulacím. To se ostatně dalo čekat. Oficiálních informací se nejspíš dočkáme až z úst velkého náčelníka Feargue Urquharta. Malou útěchou nám může být jen fakt, že nikdo vývoj F3 vyloženě nepopřel. Nedá mi to, abych nepřihodil ještě jednu fámičku. Zprávu o chystaném F3 na www.vault13.net jakýsi Matt Pierce okomentoval v tom smyslu, že pracuje jako editor britské verze časopisu PC-Gamer, z něhož měl švédský i francouzský magazín čerpat své informace. Podle něj dosti neomaleně překroutily původní zprávu. V ní totiž autor jen vyjadřuje naději, že eventuální pokračování hry se od (po)tvůrců FoT (Micro Forte a 14 Degres East) vrátí k BIS, která doufejme stvoří právoplatného nástupce série, tentokrát snad i ve 3D prostředí. Jen mě tak napadá, proč by někdo s tak významnou zprávou a postavením v herním světě, posílal jen komentář ke článku, když by jeho ujasňující informaci zajisté všichni uvítali jako plnohodnotný článek v hlavním sloupci V13. petruschka
Holodisky Falloutu 1 Už delší dobu se zabývám otázkou co tu ještě není a co je dost podstatná součást hry. Že mě to dřív nenapadlo! V holodiscích je spousta zajímavého počtení, a proto jsem je do posledního přetáhl do centrálního počítače našeho Vaultu. Pokud vás zajímá, jak zní kodex Bratrstva, záznamy vývoje FEV a spousta dalších věcí, najdete je pěkně uspořádané zde. RATMAN
Stugun mod Mod Stugun je zatím v beta fázi, takže víte, kam si jít stěžovat, když se vám něco stane se hrou, že? Správně - na hlavní nádraží. Ale nic takového snad nehrozí - autor jen upozorňuje, že mod ještě není vypilován k dokonalosti (zvuky, inventory art etc.). Pozměněny jsou statistiky některých zbraní a dialogy. Navíc přibylo i pár nových kvérů (nebo byl u některých alespoň změněn vzhled), což jistě zahřeje hladký sval srdeční každého milovníka jaderného spadu. petruschka
8.1.2002 Nový průzkum - Gauss mod - Static v ohrožení
Nový průzkum Tak, myslím, že už je nejvyšší čas začít s novým průzkumem. Tentokráte dokonale zapadá do nastávající Fallout 3 mánie, protože se jej totiž týká- ptám se v něm na to, co od něj čekáte, co je pro vás nepostradatelné a jaké novinky v něm uvítáte. V rámci urychlení jsem stanovil limit otázek na deset, takže se ptám na ty nejdůležitější věci, i když je toho mnohem více. Doufám, že účast v průzkumu bude opravdu hojná. Zapojit se do něj můžete tady. RATMAN
Gauss mod Po modifikované brokovnici a Bozaru se dočkali i fanoušci magnetické smrti. Gauss mod umožňuje oblíbené (a nejlepší! Bozar si může jít…ucpat hlaveň!) Gauss pušce střelbu dávkou a odlehčuje ji. Protože ale nic na světě není zadarmo, milé děti, i za tohohle mazlíka si budete muset o dost připlatit - dobrou noc… petruschka
Static v ohrožení, Snad si ještě vzpomínáte na avizovaný Fallout klon – hru Static. Na stránkách Gamespye http://gamespy.com/articles/january02/igfstatic se včera objevil rozhovor s hlavním designérem hry Billem Foxem. Abych to shrnul: Obsáhlé interview se zabývá hlavně pozicí nezávislých vývojářů her. Lépe řečeno – Billie si vylívá srdíčko, jak je ten tržní svět k nezávislým firmám krutý a jak těžké je se v něm uchytit. Dále se dozvídáme, že jednou z inspirací pro hru byl i dokumentární film o Nicolu Teslovi a jeho vynálezech. Hra vzniká ve spolupráci asi čtrnácti lidiček a to hlavně po internetu. Fox dokonce přiznává, že osobně se zná asi jen se třemi lidmi z týmu. To by snad nebylo až tak zajimavé, nicméně z Billových dalších slov vyplývá, že se hrou se počítá hlavně jako se soutěžícím na festival nezávislých her IGF. Jestliže uspěje, členové týmu se patrně okamžitě roztrousí po velkých vývojářských firmách a Static půjde k ledu. Nic ale ještě není definitivní – snad můžeme doufat, že hra upoutá pozornost nějaké větší společnosti a dočkáme se jejího uvedení na trh… petruschka
7.1.2002 Texty ze hry Fallout 2 - Přispějte i vy svým evangeliem do Fallout Bible! - Spekulace o Falloutu 3.zase
Texty ze hry fallout 2 Nebudu to vůbec obkecávat (to vlastně už dělám) a řeknu jen, že hodlám každý den přidávat nějaké texty z Fallouta2, a to v češtině (díky skvělému překladu) i angličtině. Myslím, že to není špatný nápad (kdyžtak po mně něco těžkého hoďte, třeba tank) a většina dialogů a hlášek stojí za přečtení. To je všechno, na žvanění je tady petruš :) JaW
Přispějte i vy svým evangeliem do Fallout Bible! Dnes se nám vyrojilo hned několik zpráviček o chystané radioaktivní Bibli. Její tvůrce Chris Avellone žádá všechny zájemce na stránkách Vault 13 o pomoc. Vítá všechny možné původní informace o univerzu Fallout, které kdokoli - kdekoli - kdykoli - jakkoli získal od jeho tvůrců - ať už z různých chatů nebo osobních emailů.což se nás v Čechách asi moc netýká, ale pro úplnost to stejně uvedu (už jsem uvedl? Tak fajn - jedeme dál :). Jak vyplývá z jeho dalších slov, je chudák patrně zavalen různými falloutími povídkami, o jejichž genialitě jsou jejich tvůrci nesporně přesvědčeni. Podobné příspěvky ovšem nemají šanci na publikování (alespň ne v Chrisově knize), a tak bude muset jistě zlomit mnoho kreativních srdíček. O biblickém projektu se chystá i IRC chat na serveru irc.enterthegame.com. K tomu, abyste se mohli zůčastnit, potřebujete prográmek mIRC. Doba konání je 7.00 hod. pátek večer (na středoevroský čas si to zájemci jistě převedou sami). Můžu vám slíbit, že jakmile se záznam chatu objeví na netu, pokusím se jej (nebo alespoň podstatné části) co nejrychleji přeložit. petruschka
Spekulace o Falloutu 3.zase Vypadá to, že včerejší drb o chystaném Falloutu 3 přímo protrhl stavidla různých spekulací. Na stránkách Duck and Cover se dnes objevily další mnohoslibné zvěsti. Informace o Falloutu 3 se údajně neobjevily jen ve švédském, ale i v britském PC-Gameru. Opravdu nevím, na čem se zakládají jejich zaručené zprávy (napadají mě výrazy jako "průmyslová špionáž" nebo "cucají si to z prstu"), ale hra má být údajně vyvíjena Black Isle Studios a to ve 3D, ovšem při zachování isometrického pohledu. Ještě méně podložený, ale možná o to zajímavější, drb pochází od kohosi, kdo se skrývá pod nickem Grand Fromage (Velkej Sejra). Strejda jeho kamaráda (tak to už je z třetí ruky) prý dělá v distribučním oddělení Interplaye. Podle jeho informací prý bylo nedávné znovuvydání Falloutu 1 a 2 myšleno jako reklamní tah k chystanému třetímu pokračování. To se má údajně objevit koncem tohoto roku a děj bude tentokrát zasazen do oblasti východního pobřeží USA.Takto získané a podložené informaci ovšem nezbývá, než věřit. petruschka
6.1.2002 Fallout 3 možná již v létě!!! - Fun with Drugs - Updatovaná verze Sprite Vieweru - Úpravy v knize hostí
Fallout 3 možná již v létě!!! …varování – v následující zprávičce používám extrémně často slůvko zaručeně. Většinou ovšem v ironickém tónu. Další zaručené zprávy o Falloutu3. Abych pravdu řekl, už mě ti zvěstovatelé a tajní informátoří, co se každou chvilku objeví s nějakou zaručenou hláškou, pěkně ser…No ale co když tentokrát – člověk nikdy neví. Švédská mutace časopisu PC-Gamer a francouzský časopis PC JEUX přišli ve svém lednovém vydání se zaručenou zprávou o Falloutu 3.. Jakkoli se to zdá být nepravděpodobné, hra se prý už dlouho vyvíjí a oficiálně by měla vyjít už v létě tohoto roku. Chtělo by se nad tím mávnout rukou – vím, ale když s podobnou zprávou přijdou dva velké herní časopisy, člověku to prostě nedá… petruschka
Fun with Drugs aneb s jehlou v žíle dále dojdeš, jak říkávala už moje babička: tento mod zaměňuje nám dobře známe a milované pilule a chlast za nový fet s dosud netušenými účinky: Psycho –> Red Speed, Buffout –> Adrenalin, Rot Gut –> Green Acid. Navíc přidává tři funglnágl nové předtvořené charaktery (Cyrus, Nopran a Buffy) a tři další maníky v New Renu. Aby toho nebylo málo, mění i image známého lechtivého časáku Kočičí pracka (Cats paw)…no, snad nám z něj neudělali Ženu a život. petruschka
Updatovaná verze Sprite Vieweru Na stránkách Vaultu 13 se objevila zprávička o updatované verzi Sprite Vieweru. V zásadě byla odstraněna potřeba jakýchkoli DLL knihoven a navíc přidána možnost prohlížení souborů hry Arcanum. Prográmek najdete na adrese http://www.terra-arcanum.com/~tms/ v sekci files a samozřejmě u nás. petruschka
Úpravy v knize hostí V knize hostí už máme celkem dost slušnou řádku podpisů (ale podepisujte a nadávejte nám dál :), ale bohužel někteří z vás si z knihy udělali zákysník a to mě mrzí, vždyť naše fórum už zeje pár týdnů prázdnotou. Do knihy by se měl každý podepsat jen jednou a k tomu napsat nějaký komentář, jestli se mu tu líbí nebo nelíbí, ale rozhodně ne vzkazy typu: Mám problém v … Každý takovýto příspěvek bude bez milosti smazán, váš dotaz vždycky uvítáme ve fóru nebo nám jej pošlete na mail. Díky za pochopení. RATMAN
5.1.2002 Wolfův návod na tvorbu postav do Fallouta - Otázky a odpovědi - Pop-kulturní odkazy ve Falloutech
Wolfův návod na ... Wolf (dříve Avatar a DJ Thunder, sem zvědav jestli ti ten nick vydrží alespoň půl roku, Wolfe :)) sestavil návod na tvorbu postav do Fallouta. Něco takového tady samozřejmě chybělo, protože začínající Vyvolený by jen stěží navolil tu správnou kombinaci. Díky ti Wolfe. JaW
Otázky a odpovědi Protože se v Knize hostí objevilo pár otázek, pokusím se na ně odpovědět.
Palik: Jaký je rozdíl mezi Knihou hostí, Fórem, Auditoriem a Chatem ? Není v tom trochu bordel?
JaW: Do Knihy hostí by měl čtenář vyjádřit své pocity, které ho při čtení těchto stránek zaplavují (nenávist, vztek, soucit apod). Fórum slouží k pokládání a vysvětlování otázek ohledně čehokoliv s čím si čtenář neví rady. Funkce Chatu je všem asi jasná. Auditorium je celkem na hovno, ale proto, aby si návštěvník Vaultu vybral, je naprostou nezbytností.
Sid: Stranky docela v rovine :o) Ale chce to vic takovejch tech doplnujicich picovinek wokolo.
JaW: V tomto vaultu je samá pitchovina, stačí si vybrat.
JohnnyD: Ha, zdar mate me tu zase, tentokrak je to vecna pripominka, nejde mi stahnout uprage na verzi 1.27, je s tim mozne neco udelat, nebo je to funkcni a me znejakeho dufodu nefunkcni ( snad zasah vyssi moci.....:) No nic, tak zatim.... (o několik chvil později) ted je to ready, path mam, ale ted mi pro změnu nejde stahnout čeština. PS: mám download acceleator plus........ (několikaminutová prodleva a ....) Říka mi to něco vo tom, že strínka s překladem neexistuje.... nemůžemi to PROSÍM někdo poslat. My falloutmaniaci musíme přece držet při sobě, ne? :)
JaW: Tak to to je typický příklad toho, co by v Knize hostí být nemělo. Tyto zprávy patří, samozřejmě, na mejla, do fóra nebo auditoria. P.S. Už jsem doplnil další linky, takže si můžeš vybrat odkud si to stáhneš.
Pop-kulturní odkazy ve Falloutech …asi všichni známe a máme rádi speciální - easter eggs - lokace, kterými je Fallout 1 i 2 okořeněn. Na českých stránkách však máme možnost seznámit se jen s malým zlomkem těchto překvapení. Většinou jde právě o různá zvláštní setkání v divočině, ale jen málokdo ví, že celý Fallout je doslova přeplněn různými pop-kulturními odkazy. Většinu z těchto narážek ani nemáme šanci zachytit – zčásti proto, že jde o vyloženě americká specifika – zčásti proto, že je jich prostě tak kurevsky hodně. Pokusil jsem se o překlad alespoň některých z nich, ale musím předem upozornit, že ani mě nejsou všechny vtípky jasné. No, snad se najde pár lidí s větším rozhledem, schopných je pochopit a zasmát se (a eventuálně nás poučit). petruschka
4.1.2002 Fallout bible zadara? - Vault zátiší
Fallout bible zadara? Na Vaultu 13 se dnes objevila upřesňující informace o chystané falloutí bibli. Chris Avellone se vyjádřil v tom smyslu, že publikace bude přístupná všem fandům zdarma (tedy patrně v elektronické podobě). Nezbývá než doufat, že jsem zprávu přeložil a pochopil správně: „free to the public“ totiž může znamenat zdarma i přístupná pro veřejnost (tedy nejen jako interní materiál pro tvůrce hry, ale ne nutně zadarmo)… petruschka
Vault zátiší Pro všechny obdivovatele umění jednoho z hlavních tvůrců grafické podoby Falloutu - Tonyho Postmy, je na stránkách Duck and Cover připravena další skica. Tentokrát jde o radioaktivní atmosférou dýchající zátiší kontrolní místnosti vaultu s počítačem a otáčecí židlí. Užijte si to ;} petruschka
3.1.2002 Fallout Bible! - Nové odpovědi od Chrise Avellona
Fallout Bible Sakra dobré zprávy pro všechny milovníky jaderného spadu! Chris Avelone na stránkách Vaultu 13 oznámil, že pracuje na tzv. Fallout Bibli. Tato kniha, jejíž fragmenty budou snad přístupné i na netu ke zhodnocení fanoušky, by měla obsahovat všechny možné i nemožné informace o světě Falloutu, jeho technologiích, Bratrstvu a jaderné válce, které patří „dík“ za stvoření tohoto univerza. Chris ve svém oznámení zároveň žádá o všechny možné typy příspěvků – od archivovaných chatů a mailů s tvůrci hry po osobní připomínky a žádosti co všechno by mělo v bibli být. Tato myšlenka se vyvíjela dosti dlouho. Pokud si dobře vzpomínám, podle původního konceptu měl být jako bible zpracován manuál k Fallout Tactics, později jsem na jednom chatu zachytil, že s biblí se počítá jako s vodítkem pro tvůrce F3. Měla zabránit kreativním rozletům typu chlupatý deathclaw z FoT a stanovit určité zákonitosti celého světa. Možná si na tomto projektu někdo jen hodlá namastit kapsy. Možná (ale to je jen můj nápad!) půjde o propagační materiál k vymodlenému Falloutu 3. Tak jako tak se už ale nemůžu dočkat… petruschka
Nové odpovědi od Chrise Avellona V sekci Ask Chris Avellone na Vaultu 13 přibylo několik nových otázek a odpovědí. Přeložené je najdete zde. Navíc nám Chris připravil i skvělý obrázek roztomilé holčičky svírající v roztomilých ručičkách roztomilou zkrvavenou mačetku. Snad měl původně sloužit jako předloha pro kino plakáty Ripper ze hry. „Maminko, něco pro tebe mám!“ „A copak, zlatíčko?“ „SMRT, maminečko!“ petruschka
2.1.2002 Podškrábněte nám knihu hostí - Mobil po Falloutovsku - Vítězem screenshotu měsíce ledna je Palec - Nová rubrika: rozhovory - Ask Chris Avellone
Podškrábněte nám knihu hostí Včera pozdě večer nám na naše několikatunové dvířka zaklepal věkem sešlý deathclaw z doručovatelské společnosti a předal nám jakýsi podivný balíček s neznámým obsahem. Napřed jsme jej báli otevřít, ale když policejní pyrotechnik žádnou výbušninu nenalezl, pustily jsme se vehementně do rozbalování. V hromadách toaletního papíru se pak zaleskl krásně černý obal knihy hostí. Vystavená je na mramorovém podstavci v patře nad archívem. Nedočkavci mohou použít osobní výtah přímo odtud. Takže neváhejte a podepisujte! RATMAN
Mobil po Falloutovsku Vyměňovat si loga na mobilu je poměrně běžná věc, k dispozici jsou loga s různými motivy a mezi nimi nechybí samozřejmě ani Fallout. petruschka se činil a někde v hlubinách webu nalezl soubor s 5 krásnými logy. Motivy jsou: Fallout, Fallout 2, Fallout 2 (b), Fallout Tactics a Pip-Boy 2000. Loga jsou kompatibilní s telefony Nokia 5110, 3210, 3310, 3330 etc. K jejich instalaci potřebujete: 1. Datový kabel Nokia 2. SmartSMS 1.0 nebo podobný program A NEBO 3. Stránku, která umožňuje poslat vám na mobil vaše vlastní logo. Anglický návod k použití naleznete v příbalovém letáku. RATMAN
Vítězem screenshotu měsíce ledna je Palec Jeho screen nyní bude kralovat po celý zbytek ledna. Nové screeny nedorazily, takže pro další hlasování máte na výběr už jen ze čtyř, škoda. Vítěze si prohlédněte zde. RATMAN
Nová rubrika: rozhovory V článcích začalo být trocha nepřehledno a kvůli probíhající soutěži o Fallout CD speciál jich určitě hafo přibude, proto jsem pořídil novou rubriku- rozhovory, kde je od nynějška najdete. RATMAN
Ask Chris Avellone I když je svět Falloutu veskrze imaginární (a doufejme, že i zůstane), fanoušci si nikdy neodpustí zašťourání do jakéhokoli faktu, který se jim zdá nereálný. Chris Avellone ve své sekci "Ask Chris Avellone" na Vaultu 13 nabízí odpověď na několik takových otázek- naleznete zde. petruschka
1.1.2002 Šťastný nový rok! - Nový wallpaper
Šťastný nový rok! Celý Vault šílené Brahmíny vám přeje šťastný nový rok a pevné zdraví v něm. Ať se vám ve všem daří, každou pařbu (a to nejen počítačovou :) dotáhnete ke zdárnému konci a hlavně, aby jste letos na své nadupané miláčky konečně nainstalovali Fallout 3!!!! Doufám, že se vše, co vám přeji vyplní i když o tom posledním bodu mám menší pochyby, ale 365 dní před námi, kdo ví co se semele… RATMAN
Nový wallpaper Ke stažení je nový wallpaper. Pokud máte rádi Starší a Hakunina, bude se vám určitě líbit a to nejen proto, že přes svou velikost (63 kb) má velice dobrou kvalitu. Najdete jej zde. RATMAN
-zpět-
|
|
|