Máme tady pár slov od vývojáře kdysi zamýšleného pokračování Wastelandu s názvem Meantime (Mezitím) Billa Dugana. (pozn. překl. – tahle hra nemá s Wastelandem, Falloutem či post-apokalyptikou společného absolutně nic).
Jo, pracoval jsem na Meantimu. Alan Pavlish byl vedoucí týmu a vyvíjeli jsme to pro Apple II. Mark O'Green (který dělal mluvené dialogy pro Fallout) a Liz Danforth byli designéři. Já sám jsem produkoval DOSovou verzi. Hra byla založena na kódu Wastelandu. Novinkou bylo, že Alan vyvíjel editor map, díky čemuž nemuseli designéři malovat mapičky na papír.
Hlavní myšlenka byla, že bys cestoval časem a sbíral známé osobnosti různých epoch. Inspiroval nás film Velké dobrodružství Billa a Teda (Bill & Ted's Big Adventure). Většina z nich skončila různě tragicky a tvým úkolem bylo zachránit je, takže jsi tím, žes je vzal sebou nemohl zamotat časovou linii. Zachraňoval jsi třeba Amelii Earhardtovou z japonského zajateckého tábora. Další osobností byl třeba Cyrano, což byl dokonalý šermíř. Tvými protivníky byla skupina padouchů, kteří se téměř neznatelnými změnami pokoušely ovlivnit běh dějin a tys to zas dával dokupy. Zachraňoval jsi taky Wernera von Brauna, kterého měla koncem WW2 zajmout sovětská vojska. Obal hry byl vážně hezký – byl na něm Albert Einstein, kterého jsi také měl zachránit a vzít sebou.
Měli jsme hotovo asi 75% map a pak nás opustila Liz a projekt padl. Zkoušeli jsme to nabídnout IBM… (pozn. překl. – atd. blabla bla… to sem měl udělat už dávno). Pak přišla Ultima VII s 3D postavami a Meantime zařval – hra s tak jednoduchou grafikou by neměla šanci na úspěch.