Tim Cain odpovída na Desslockovy otázky ohledně Falloutu 1
Zdroj: Briosafreak´s Fallout 3 blog
Přelouskal: Deimos
Zpracoval: Deimos
Desslock: Fallout má podrobný taktický
způsob boje, od kritických zásahů až po schopnosti zasáhnout určité
místo vašeho nepřítele atd. a byl tak s nadšením přijat RPG hráči,
kteří ho jako první vyzkoušeli. Očekáváte, že systém boje bude značně
podobný tomu, který byl používán v Fallout demu?
Tim Cain: Ano, v první řadě jsem dávali dohromady
vyváženost boje a umělou inteligenci. Přidali jsme schopnost zrychlit
tahy NPCček, takže nebudete muset dlouho čekat, až si odehrají svůj
tah. Největší rozdíl od dema je přidání kritických zásahů a zásahů
vedle. To také záleží na stvoření, po kterém pálíte, a na zbrani,
kterou používáte. Boj se stává také značně strategickým, neboť se
musíte rozhodovat, zda vystřelíte na cíl s úspěšností 20% nebo ne;
šance kritického zásahu je totiž úměrně velká jako šance minout.
Desslock: Grafika ve Falloutu vypadá bezvadně a nadchla tak
spousty hráčů, neboť hraní tak opravdového a živého RPG vypadá opravdu
dobře. Mimochodem, dobrá práce. Jaké rozlišení a hloubku barev hodláte
ve Falloutu použít? Chystáte se také obsáhnout něco speciálního, jako
třeba funkční osvětlení atd.?
Tim Cain: Fallout se bude hrát na 640x 480 s 256
barvami. Použijeme jak funkční osvětleni tak i efekty jako je třeba
průsvitnost (máme plán udělat Stealth Boye, díky kterému budete téměř
neviditelní) a skvělé animace (jeden z našich designérů navrhl udělat
přelévající se vlny u břehu, když se dostane na pláž).
Desslock: Co jsou dva hlavní rysy (možná jich je více), které odlišují Fallout od jiných RPG?
Tim Cain: Za prvé, různí hrdinové jsou opravdu
odlišní. Když si uděláte pitomého hrdinu, bude mít jiné reakce v
dialozích s NPCčky a proto hra nabere jiný směr, což vám neumožní zažít
různá příhody. Podobně tak i s hrdinou, který má nízkou hodnotu
bojových dovedností- v prvním konfliktu asi nepřežijete, neboť hra
zahrnuje velká a nebezpečná monstra. Podobně když si nastavíte vysoké
Šťěstí, můžete najít věci, které většina jiných nenajde...
Za druhé, opravdu záleží na tom, jak se ve hře chováte. Buďte drzy a
lidi s vámi nebudou obchodovat. Zachraňte město a stanete se hrdinou.
Připojte se k těch špatným a uvidíte úplně jiný konec hry. Jinými
slovy, tohle je opravdové RPG, kde jste za své činy zodpovědní.
Desslock: Jak uvádí váš web, obsahuje hra "od tvůrců
Wastelandu" nějaké rysy, které fanoušci Wastelandu obzvláště ocení
(jiné, než podobnost v nastavení)?
Tim Cain: No tak konečně uvidíte, co je to "vybouchnou
jako jelito". Hra je stejně násilná jako Wasteland a myslím si, že v
jádru je i stejná atmosféra. Pamatujete na toho psa, kterého jste měli
najít, ale místo toho jste našli králíka, kterého jste museli zastřelit
a tan kluk vás pak nenáviděl? Máme podobné případy jako je tento. V
některých je těžké být ten dobrý; případy, kdy je prostě jasné, že
musíte udělat něco špatného.
A pak jsou tu fámy o určitých zbraních...
ZPĚT NA ROZHOVORY
|