Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


Pete Hines o FO3 pro server golem.de


Zdroj: Briosafreak´s Fallout 3 blog
Přelouskal: Shima
Zpracoval: Ještěr


Jörg Langer vyzpovídal Pete Hinese ohledně dovedností, příběhu a soubojového systému ve FO3:



Jörg: Proč jste se rozhodli udělat F3 ve 3D? Bylo to prostě nevyhnutelné, vzhledem k tomu, že vaše předchozí hra je Oblivion?

Pete: Jistě, technologie, kterou jsme právě měli a na které jsme mohli stavět byla poměrně rozhodující faktor. Ale především, jako fanoušci série, jsme zamýšleli vtáhnout vás do toho světa.A znáte nějaký lepší způsob, jak vás vtáhnout do fallout univerza, než pohled první osoby, ve kterém nevidíte věci abstraktní cestou, kde můžete dojít k věcem a dotknout se jich? V původním falloutu byla židle, která měla nějaké 4 pixely a teď je tady, má povrch, můžete si na ni sednout!


Jörg: Ale co když se to starým fanouškům Falloutů nebude líbit? Nechtějí spíš nějaký izometricko-shora-dolů-pohled namísto Gears of War?

Pete: Fanoušků Falloutů je spousta. I já jsem Fallout fanda! Mám cíl vytvořit další hru v tomhle univerzu, ze které budou podobné zážitky, jako u předchozích dvou titulů! Nejde mi o perspektivu, nejde mi o to, jestli je boj na tahy, v reálném čase, nebo hybridní. Pokud si myslíte, že to musí být izo a tahové, tak budete pravděpodobně zklamaní. Pokud máte zájem o další hru v tom skvělém, bohatém světě, který má tu skvělou hloubku, tón a postavy, pak snad Fallout 3 bude něco pro vás. Nakonec, nemůžeme udělat hru, která se bude líbit všem.


Jörg: A samozřejmě chcete prodat tolik kusů, kolik by se těžko povedlo s oldschool taktickou hrou.

Pete: Pravděpodobně ne. Ale opravdu cítíme že 3D je to nejlepší, k čemu by se mohl Fallout svět posunout. Protože jsem skutečně v tom světě, opravdu ty věci dělám, místo obyčejného sledování těch postav shora.


Jörg: Jedna věc se spoustě lidem na Oblivionu nelíbila - byl to příliš povrchní příběh. Máte v plánu jít tentokrát více do hloubky?

Pete: Jedna z věcí co se vám přihodí když vytváříte hru jako je Oblivion, s tím obrovským světem, všemi těmi postavami a pokoušíte se vytvořit dostatek questů na zaplnění celého toho světa je: Jediné co nechcete je jít do hloubky - pokud ovšem nechcete strávit prací na hře příštích 20 let.Musíte se tak trochu starat o všechno ve světě naráz. A na Oblivonu byla božská právě možnost jít kamkoliv chcete, možnost interakce se všemi těmi lidmi. Ten svět vypadal mnohem víc živý, než v kterékoliv hře, kterou jsme dříve v této sérii vytvořili. Fallout 3 staví na méně NPC, na méně questech, ale všechno má mnohem více hloubky a detailu. Každý quest je o tom, jak ho uděláte. Každý quest ve F3 má spoustu různých cest, jak jej lze splnit! Můžete být dobrý, zlý, nebo něco mezi tím, a to je přesně to o čem Fallout má být: děláte tahle rozhodnutí a děláte je vy sami.


Jörg: V předváděčce to vypadalo, že navštívíte Megaton velice brzo po startu. Takže potkábe Mr.Burkeho, který vám dá za úkol zničit Megaton. Je to tak i v normální hře?

Pete: Jo, tohle se stane celkem zezačátku.


Jörg: Nuže, co se stane když se rozhodnete jej zničit?

Pete: Dostanete nejhorší karmu jakou je možné dostat. Je to ta nejhorší věc co můžete vůbec udělat! To město bude pryč, smazáno z povrchu zemského - ale otevře vám to "ten penny tower", odkud Mr.Burke pochází. To je jiné město, jehož postavy jsou více nakloněny lidem s nízkou karmou. Ale nepotkáte je, pokud nezničíte Megaton.


Jörg: Ve vaší hodinové prezentaci bylo spousta naskriptovaných sekvencí, například setkání jednotkou Bratrstva Oceli a boj s jejich pomocí proti Supermutantům. Chystáte se použít větší množství takových předpřipravených událostí?

Pete: Kvůli prezentaci jsme zajistili, abychom potkali Bratrstvo. Ale když hrajete hru naostro, tak to, jak se tento příklad odehraje, může být hodně rozdílné. Ti chlápci tam být můžou, nemusí. Když tam hráč jde, jak tam jde?


Jörg: Přestože byl zaměřovací kříž na nepříteli, nezasáhli jste ho. Závisí tedy přesnost střelby ny dovednostech a roleplaying systému?

Pete: Kam kulky poletí, to je založeno na hodu kostkou, zkombinovaném s vaší dovedností se zbraní a stavu zbraně (Tzn. jestli se rozpadá málo, hodně, nebo sotva drží pohromadě.). Proto je tak důležité udržovat svou zbraň, poskytuje vám to mnohem větší rychlost střelby a šanci na zásah. Obvykle když najdete nějaké lepší zbraně, jsou v dost špatném stavu, takže musíte najít víc zbraní toho samého typu na jejich opravu.


Jörg: Ale co mladší hráči, kteří nejsou zvyklí na staromódní roleplaingový systém her? To si řeknou, "sakra, proč pořád nemůžu nic trefit"?

Pete: V tutorialu, kde procházíte několika fázemi svého mládí, to hráčům vysvětlujeme. Otec vám k narozeninám dá vzduchovku a naučí vás s ní zacházet. Celkem vzato, souboje jsou jen jednou z částí Falloutu 3. Samozřejmě, je to důležitá část, ale dále jsou tu questy, systém dovedností, zkušenostní body a jak je využijete, obchodování a všechny tyhlety věci. Protože když jsou dialogy dobré a questy zábava, tak se jimi budete rádi zabývat.


Jörg: VaultTec Assisted Targeting System - může být zapnut kdykoliv chceme?

Pete: Ano. Vlastně, když hrajeme hru, občas ho využíváme jako pauzu, jen abychom se podívali, kde jsou nepřátelé. Dokonce i když nemáme žádné akční body na střílení. A protože váš atribut vnímavosti určuje které nepřátele uvidíte, můžete je sice vidět ve 3D světě, ale nejdou zaměřit ve VATS módu. Pokud máte vnímavost opravdu vyosou, můžete dokonce vidět lidi za dveřmi. Takže můžete dojít ke dveřím, nahodit VATS a zjistit, jestli za nimi někdo nestojí.


Jörg: A co velikost světa ve Falloutu 3? Nepřirovnávali jste jej během prezentace k Oblivionu?

Pete: Je zhruba tak velký jako ten v Oblivionu, tedy ohledně toho jak daleko můžete jít a prozkoumávat.


Jörg: Máte v plánu udělat PC verzi těžší než ty ostatní?

Pete: Ne v tuto chvíli, ale uživatelské rozhraní bude pro PC vlastní. Měli jsme nějaké problémy s PC verzí Oblivionu a jejím rozhraním, trochu nepřátelštějším, než bylo to na konzolích. A pokud uděláme nějaké rozdíly v PC verzi, rozhodne se to až ve fázi konečného testování hry.




ZPĚT NA ROZHOVORY



Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..