Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Van Buren Interview – část 2.



Takže jsem na to sedl milé děti a druhou část vám přináším ještě dnes. Tady jasně vidíte, jak je to smutné, když člověk nemá ženskou a místo jiných, zábavnějších věcí pak překládá pitomosti na stránku o počítačové hře..... No k věci. JE se mimo tohoto rozhovoru zamyslel také nad bojem typu “ručně stručně” a v rámci jeho vyváženosti uvažuje o přidání (mimo již známých kopů a úderů) kategorie komba, díky níž by se daly skládat přezdržkové balety typu: loktem do ohryzku následovaný drtič varlat a kopem do čéšky.... no nezní to téměř umělecky?

Jaké jsou tvé nejoblíbenější hry?

Darklands, Pool of Radiance, Fallout.


Na které z těchto her bys rád pracoval, pokud bys měl k ruce neomezené množství peněz a času a proč?

Na Darklands. Tahle hra se skoro úplně ztratila v propadlišti dějin, ale byla skvělá. Pokud bych mohl, zasadil bych další pokračování do Velkoněmecké říše nebo jiné částí Evropy 15. století.


NVR_Ranger se ptá, co říká JE na komentáře Ch. Avellona:

CA: Udělal bych Fallout v TB. A žádný Multiplayer.

JE: To já taky. Ale bohužel o tom tak dalece nerozhoduju. Patrně to bude v TB s možností RT a nejspíš bude ve hře i možnost kooperativního herního módu.

CA: Sci-Fi prvky 80. let se do Falloutu nehodí. Celý vtip má být v tom, že hra se odehrává ve světě, který vypadá tak, jak si asi lidé v 50. letech představovali svět po jaderné apokalypse.

JE: Nevím, jestli 80. léta jsou automaticky špatný prvek, ale je to pravda. Hra se odehrává ve světě, v němž hraje velkou roli pop-kultura 50. let. CA: Zbraně a vozidla by měly být vzácností. A zbraně z reálného světa bych úplně vypustil.

JE: Mechanické, složité zbraně ano, ale improvizované a na koleně dělané kvéry by neměly být žádnou vzácností. Ve hře by neměly být žádné reálné zbraně i se stejným jménem. Někdo by si ale mohl prohlídnout nějakou zbraň a říct si: “Tohle mi připomíná M-16.” Ale určitě se ten kvér M-16 jmenovat nebude.

CA: V zájmu kontinuity bych z univerza Falloutu vyloučil všechny hry na jiné platformy než PC a jiného žánru než čisté RPG. Všechny ostatní hry byť i se slovem Fallout v názvu by měly být brány jako alternativní světy, které ale původní Fallout nijak neovliňují.

JE: Souhlasím. CA: Některé věci bych rád přenesl z Planescape: Torment:

- Silné centrální téma nebo i více nosných témat, z nichž by si hlavní hrdina vybral.
- Hluboké vztahy s NPC, které ale nejsou o lásce.
- NPC, jejichž životy můžete silně ovlivnit.
- XP nejen za zabíjení ale i za učení, objevování atd....
- Místo toho, aby mi hra diktovala, co mám dělat, by si měl hráč sám vybrat svůj příběh a hra by se mu přizpůsobila

JE: S těmi silnými vztahy s NPC si nejsem tak jistý, protože podle mě by měl být Fallout koncentrovaný na hlavní postavu. Ovšem osobnosti NPC by mohly být trochu prhloubeny oproti původním Falloutům. Ta věc s výběrem vlastní zápletky je sice pěkná, ale obvykle vede jen ke zmatení hráče a ten pak neví, co má vlastně ve hře dělat.

CA: Preferoval bych Fallout, který by byl kapku zaostalejší než svět F2. Odehrával by se v jakémsi hraničním pásmu a připomínal by spíše drsný svět F1. Vyčistil bych svět také od některých výdobytků civilizace. Muzika by musela být jednoznačně ve stylu 50. let. Žádné moderní žánry.

JE: Souhlasím.

JE se ještě zmínil o vozidlech – měly by být nejvýše dvě: velké a pomalé a malé a rychlé. Snad bude ve hře také ještě nějaký zvláštní, alternativní dopravní prostředek...

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..