BRIEFING:
Vítej, válečníku.
Už víme, že úkryt Pánů šelem leží v podzemním bludišti v oblasti Mardin. Kanibalové už naši expanzi zdržovali dost dlouho. Vaším primárním cílem bude rozdrtit ten odporný hnus, aby Bratrstvo mohlo postoupit.
Naši písaři věří, že nalezli něco, co vám může s vaším posláním pomoci. Myslí si, že Páni šelem nějak ovládají monstra v nájezdnických skupinách. Věří se, že kontroly nad těmi tvory je dosahováno nějakou formou symbiózy, či možná i telepatickou sugescí. Co však nesedí je, jak mohou ovládat inteligentní Deathclawy, jelikož studie písařů ukazují, že ovládající síle se podvolí jen tvorové se základní inteligencí.
Tím se dostáváme k vašemu druhotnému úkolu. Kdybychom se naučili ovládat tyto inteligentní Deathclawy a užívat je k prosazování věci Bratrstva, mohli bychom výborně rozšířit oblast svého vlivu až k západnímu pobřeží. Je to příležitost, ale ne tak velká, abyste kvůli ní dávali všanc svůj první cíl.
Vyražte, jakmile shromáždíte svou četu.
Rozchod.
NÁVOD:
Vyčistěte celý povrch od beastmasterů a jejich příšer a vstupte na hřbitov. Nejsevernější schody vedou do malé hrobky, ostatní do podzemního úkrytu. Sestupte do bunkru, likvidujte nepřátele a vydejte se do vězeňské části. Osvoboďte civilisty a z velké cely také vysvoboďte Deathclaw Matriarchu (klíč má jeden ze strážců poblíž). Pak se vydejte do velkého trůnního sálu a zlikvidujte Emperora Daarra. Poté si znovu promluvte s Matriarchou, úkol je splněn a vy se můžete vrátit na základnu.