BRIEFING:
Jak je ti asi známo, Bratrstvo disponuje velkým arzenálem zbraní. Většinou se jedná o klasické konvenční zbraně, ale přesto máme i zařízení, které pro svůj provoz vyžadují Fúzní baterie. Do té doby, než znovu získáme znalost technologie jejich výroby, jsme nuceni hledat zdroj baterií jinde.
Následující mise se uskuteční ve vesnici Preoria. Naši průzkumníci hlásí, že domorodci postavili svoji vesnici nad předválečným skladem fúzních baterií. Přestože tyto baterie zuřivě chrání, pochybujeme o tom, že vědí k čemu slouží.
Přestože jsou to prostí divoši, je třeba je nepodcenit. Bojovat umějí dobře na to, aby přežili v pustině a jejich fanatické náboženství jim dodává odvahu.
Můžeš použít všechny prostředky, které máš k dispozici, aby jsi přivezl alespoň tři Fúzní baterie. Ale pamatuj vojáku - některé bitvy se dají vyhrát, aniž by vytekla kapka krve. Kdo ví, jednou může být Preorie oblastí, která nás může zásobovat čerstvými rekruty.
Odchod.
NÁVOD:
Promluvte s Chevronem a se šamanem Dhalem. Vyčistěte od škorpiónů skaliska nad vesnicí i oblast na Z od vesnice a oberte nalezené mrtvoly. Pak sestupte do podzemí. Bunkr je na první pohled obrovský, ale je poměrně přehledný. Vyčistěte a důkladně prozkoumejte (čeká tu na vás i několik manuálů) S sektor a z modré skříňky (locker) seberte baterii. Na konci ”děravé” chodby najdete Yellow Pass Key. Jděte do JV sektoru. Nejprve musíte nahodit počítač, čímž aktivujete systém (bohužel včetně automatické obrany). Se strážními věžemi nemá cenu bojovat, raději se přepněte do realtimu a místnosti s věžemi probíhejte. V jižní části tohoto sektoru nahoďte další počítač a ve V části (v ordinaci) seberte z lednice Yellow Pass Key a použijte terminál. V další místnosti tak můžete sebrat nějaké lékařské vybavení. Najděte v sektoru modrou skříňku a seberte další baterii. Pak jděte do JZ sektoru. U vstupu do sektoru je přepínač, který na deset sekund vypne obranu a odemkne dveře, pak ale zapne venkovní věže.
Musíte tedy někým přehodit přepínač, jinými postavami proběhnout přes tři místnosti během deseti sekund a rychle přepínač přehodit zpět. Sektor prohledejte a v místnosti s obrovským broukem seberte třetí baterii (opět z modré skříňky). Úkol splněn, vraťte se zpět na povrch (z bunkru byste si měli odnést i pár zbraní M14 a M16, ale já jsem jim nijak zvlášť na chuť nepřišel). Pokecejte s Dhalem a Chevronem a hurá zpět na základnu.