ARCHIV - ČERVEN 2006
-zpět-
29.6.2006 . . . Zdařilá povídka - Jak vyrobit podomácku gaussovu "pušku"? -   Screen měsíce, ODMRAŽENO! -   Fallout: Boom
Zdařilá povídka:
Jelikož sem dnes opět strávil vynikajcí (ironie) tři hoďky ve vlaku na trase 80 km dlouhé (ano, na kole by to bylo rychlejší...), měl sem celkem dost času na svém PipBoyi zpracovat konenčně Skaličanovu povídku s názvem, slibjící mnohé: Teplometní granátníci: ( V A ) Příběh z občaské války o Mars obsahuje samozřejmě bojové pasáže, rozličné mutanty, ale i trochu erotiky a pár originálních vtipných speciálních stvoření a hlášek (gaykoni, růžové komando s teplometnými granáty...). Příběh rozhodně nenudí - nejde tu ani tako o bitvy samotné, ale o způsob, jakým situace řeší a prožívá pár hlavních postav - sexuchtivá kapitánka bojové lodi Homferin a svérázný, celkem brutální seržant Borge. Dílo je svým způsobem nenuceně vtipné a rozhodně doporučuji k přečtení...
Harley
Jak vyrobit podomácku gaussovu "pušku"?:
Nevíte? No tak v tom případě tu pro vás mám jednu cennou radu od Xainta: Ahoj,
kdyz jsem zase jako magor hledal na internetu neco o alterntivnich
pohonech aut, pouzitelnych i po Oil Peak, narazil jsem na adresu, na
ktere jeden chlapek uverejnuje slusny mnozstvi zajimavejch navodu, jak
vyrobit vselijake psi kusy z veci, co clovek bezne sezene, pripadne je
je mozne koupit u nej, veci, ktere jsou vhodne pro urcity pokus, resp.
jsou vyrabeny s ohledem na to, co se s nima bude delat.
Takze mimo vyroby solarnich clanku, railgunu, nekolika typu moturku,
prenos signalu laserem (zni to straslive obtizne, ale je to tak
primitivni, az to mlati dverma)nebo par levitacnich hracicek jsem tam
nasel navod na GAussovu pusku.
Ne, neni to nic, co by se dal pouit pro preziti v pustinach, je to jen
hracka, ktera ukaze princip. Ale v podstate to je gausova puska.
Je tam i animovany gif, ktery ukazuje prubeh pokusu i silu vysledne
vystreleneho projektilu, ktera, zda se, neni mala....
Takže:
http://sci-toys.com/index.html to je adresa se všema pokusama
http://sci-toys.com/scitoys/scitoys/magnets/gauss.html tohle je adresa s
gaussovou puškou a když rozkliknete ten obrázek, bude vám odměnou
animovaný gifik....
Tot asi vse :-) Xaint
Tak… mail vystihuje vše, žádost autora o neuveřejnění se doufám týkala pouze jeho adresy, kterou bych neuveřejnil ani tak, protože to nikdy neděláme :) Takže doufám, že je vše vpořádku a vám přeji pěknou zábavu.
RATMAN
Screen měsíce, ODMRAŽENO!:
Kurňa to je vedrooooo… to je vedrooo. KAP! KAP! Co to kape? Vstávám ze svého pohodlného vaultmasterského křesílka a jdu se povídat. KAP, KAP. Hmm, jde to z 24 patra, přímo z márnice. KAP! No to snad ne! Chlaďák v tom parnu nestíhá. Všechny mrtvoly co tu mrazíme se začínají rozpouštět… áááá zombie! Pomóóóct! Je tu zombie! Mrtvoly se probouzí!!! Cože? Sakra, petruš, tys mě vylekal! To nemůžeš říct, že se tu kazí maso, když se sem pravidelně chodíš bavit? :-/ Co to tam je? Hele, tuhle mrtvolu přece znám… není to náhodou Screenshot měsice? Hmm, puls je docela patrný, takže zas tak mrtvé to není. Tak jo holka, pudeme zase zpět na místo.
Tímto tedy prohlašuju, že moratorium je ukončeno a od příštího týdne zase začneme soutěžit. V důsledku totálního bordelu v mé mailové schránce snad najdu většinu příspěvků, které jste za tu dobu poslali, ale stejně budu radši, když je přepošlete- pro jistotu. Rovněž, pokud chcete poslat nějaký nový příspěvek, tak fofrem. Nejpozději do příštího pátku, kdy bude soutěž zpřístupněna pro hlasování.
RATMAN
Fallout: Boom:
Nejsem si teď 100% jistý, zda jsme už zde uveřejňovali upozornění na tento český MOD, ale stejně věřím, že ho drtivá většina z vás zná :o) Takže link na stránky MODu je zde, screeny z tvorby přítomny jsou a modifikace celkově budí dojem, že se na ní pracuje, tudíž sem odkaz dávám zcela bez výčitek- pro ty co nevědí- platí pravidlo, že MOD je na hlavní stránce zveřejněn teprve poté, co autor poskytne dostatek důkazů o jeho tvorbě a o tom, že práce pokračují, kdybyste jen věděli, kolik Fallout MODů u nás měsíčně „vzniká“, tak se z toho po… :o))))
RATMAN
27.6.2006 . . . Srazy
Srazy:
Místo abych se učil na zítřejší zkoušku, tak tady přináším reporty ze dvou srazů, a to XX. SFS a III. BGE.
chekotay
25.6.2006 . . . Povídečka -   Bitvička
Povídečka:
Malá oddechovka věnovaná všem těm, co se učí na zkoušky. Daň: ( V ) Krátký příběh z prostředí postnukleárního, fašistickým režimem sužovaného Československa. (CZ2140)
chekotay
Bitvička:
Templářský řád Vaultu šílené brahmíny, který šíří slávu a moc našeho postnukleárně-ultramilitantního spolku do širého okolí, pořádá další airsoftovou přestřelku. Čtete specifikace operace, intro k operaci, či se vyjadřujte na Templářském fóru. Doufám, že někdo dorazí...
chekotay
22.6.2006 . . . Změna ve vaultmásterstvu
Změna ve vaultmásterstvu:
Přátelé, kamarádi, bratři, dnes je to oficiální, tudíž se konečně můžu pochlubit - právě jsem si domů přinesl červený diplom, pročež skončila má studentská léta... Ach jo. :(
Ing. Harley
21.6.2006 . . . Vidlácko-Falloutí srázek, report
Vidlácko-Falloutí srázek, report:
Fčera ve večerních hodinách proběhl v Brně historicky první hybridní Faloutovsky neFalloutovský a hlavně VIDLÁCKÝ srázek. O tom, jak to celé probíhalo, co se bumbalo a řešilo si můžete počíst tady.
RATMAN
20.6.2006 . . . Zavřete oči, agent WC odchází aneb poslední díl ságy s neuvěřitelným příběhem
Zavřete oči, agent WC odchází aneb poslední díl ságy s neuvěřitelným příběhem:
Ano. Bohužel. Přichází moment, kdy je načase rozloučit se (definitivně a doufam, že naposled) se sérií příběhu/ů Smutný pohled na WC- poslední část nese název Smutný pohled na VC 3- Hepyend. Ano, přesně takhle je to napsáno. Řekněme tedy, že autor Angličtinu moc neovládá, co naplat, ale jak jsem se brodil textem uvědomil jsem si, že Čech to pravděpodobně také nebude! V průběhu příběhu, který je vlastně jen o tom, jak hrdina balí novou kóču ( teď už může- pomstil se v minulém díle) a žije s ní šťastně až do smrti (?), můžete narazit na takové perličky , jako jsou například slova mněl, stratil, spadl na sem, dav se roz utekl nebo Gauserova pistole ( Word mi to upravil na Gaunerovu, chichi). Náramně se v této epizodě pobavíte i s poznámkami autora- na přiklad, když hrdinu léčí ta jeho buchta, tak jí to asi dobře pude, protože je tam doslova napsáno: … ošetřila ránu( měla Skill 1. pomoc 123%), nebo jedna z posledních vět: " Chceš se mnou chodit?" kde autor také připsal zajímavou poznámku, to si ale už budete muset tento výTVOR přečíst sami- víc vám už totiž radši neřeknu, abyste se taky trochu těšili… Deimos
Neodpustím si pár svých postřehů: Např. při čtení "...nastartoval Cortegu..." se mi vybavuje spíš nějaký kubánský generál než auto :) Dále pak zvláště brilantní pasáž: "...Alyx prohlíželi dva nadtržení hlídači.Herbert řekl že to je OK že jde na návštěvu s občanem.Hlídači přestaly osahávat intimní party..." Navrhuji anketu - Je autor a) vtipálek, b) magor, c)rodilý ukrajinec...?
Harley
19.6.2006 . . . Sága pokračuje aneb Smutný pohled na WC podruhé
Sága pokračuje aneb Smutný pohled na WC podruhé:
Je to tady! Po úžasném úspěchu povídky Smutný pohled na VC mám tu čest naservírovat vám její pokračování - Smutný pohled na VC 2 - POMSTA! (a to ještě nevíte, že má i díl třetí!) Hrdina se konečně pouští do extrémně krvavého boje, při němž padají k zemi krví zborcení mutanti i příslušníci BO a dojde i na finální match, jež je neuvěřitelně živě popsán na několika řádcích a stejně neuvěřitelně je i realistický. Zklamáním je však délka celého spisu; hlavní hrdina stihne na jedné (jediné) stránce procestovat celý svět, uskutečnit mnoho skutků, dobrých i špatných, a konečně se bezcitně pomstít… Určitě bychom si na takto složitý příběh zasloužili více informací, abychom vše dokázali alespoň částečně vstřebat. Já osobně jsem si to musel přečíst třikrát, abych pochopil všechny souvislosti a zápletky, než jsem konečně dospěl k závěru jedinému- určitě se máme těšit na poslední, finální, pokračování! Deimos
Dodatek: Jsou věci, po kterých už to ani na WC prostě nestihnete... bloah...
Dodatek 2: Snad jste pochopili, že dílo těchto kvalit je tu jen proto, abyste se pobavili u jeho recenze...
Harley
17.6.2006 . . . Veselá povídka
Veselá povídka:
Tajemný "Hlas z hlubin vaultu" nám tu po večerech vypráví celkem nemarné historky. Pro zájemce jsem jednu zachytil - dílo s názvem Byla vlhká a byla letní noc se celkem zdařile strefuje do zdejších povídkových "mistrů".
Harley
16.6.2006 . . . Casshern
Casshern:
Chronicles of apocalypse nedávno přinesla zprávu o zajímavém džepenském filmu nazveném Casshern. Když jsem zprávu tam začal číst, musel jsem se trochu smát, protože to vypadalo jako pěkná… sračka (prostě: Na konci 21. století po padesátileté nukleárně-biologické válce mezi Východní federací a Evropou. Lidská rasa byla téměř vyhubená, ovšem jistý Azuma přinesl lidstvu naději, v podobně klonovaní technologie „neo-cell“, která je schopná naklonovat efektivně různé části těla a pak je dát dohromady... ehm, divné, co?), ale až do chvíle než sem klikl na odkaz na trailer (lepší kvalita, horší kvalita) a smát sem se přestal. Kdo z vás viděl nějaký japonský film asi uzná, že japonci sou pošuci (jiná mentalita, znáte to…), ale jejich filmy jsou svým způsobem divně originální (a dost zvrácené… až nepochopitelné ), takže vpodstatě může jít o zajímavé dílko. Minimálně po vizuální stránce. Pro více informací navštivte výše zmíněné stránky, které mimochodem přinášejí i jiné dost zajímavé informace, takže doporučuji. (PS: reklamu mi nikdo neplatí, dělám to dobrovolně bez …---… donucení …---… a vůbec to nemá souvislost s tím, že tamní redakce nedávno vstoupila do šmoulí církve, které odkázala veškerý svůj majetek :o)))
RATMAN
14.6.2006 . . . Povídka Smutný pohled na VC aneb no comment…
Povídka Smutný pohled na VC aneb no comment…:
Povídka Smutný pohled na VC aneb vítězem o nejhorší povídku v historii vaultu se stává Artemis!!!
Smutný pohled na VC ( Vault City) by měl být spíše přejmenován na Smutný pohled na WC ( Water Closet = splachovací záchod). Bohužel, je tomu tak, právě tam bychom povídku měli hledat. Hodnocení SHIT si zde vysloužilo již mnoho povídek, toto dílo je však jejich kingem! Artemise, tvůrce tohoto spisu, bohužel osobně neznám, pokud bych však měl hodnotit podle jeho práce, představil bych si jej jako 6-tiletého…ale ne! Toto má být přece recenze, podrobnosti o autorovi si necháme na jindy, to sem opravdu nepatří. (přece jen, obrázek si po přečtení uděláte sami, chichi :-) )
Takže… záměr hrdiny je jasný. Vlastně nejasný, já sem to tak ale pochopil- POMSTA. Jak je to u každého pomstychtivého mlátiče, autor má nelehký úkol; popsat jej i jeho neštěstí, abychom pochopili, o čem vlastně příběh je, jak se asi bude odvíjet a tak. V tomto případě se autor opravdu rozepsal a nezapomněl vynechat jediný detail, což z jeho díla vytváří stránku a půl dlouhý spis. Povídka to tedy na dobu čtení náročná není. Zajímavý je však originální styl psaní!- to, že existuje pravopis, pravidla pro psaní textového dokumentu na počítači či věty delší jak v průměru 4 slov, to autorovi vůbec nic neříká, ba naopak! Drží se přesného opaku! Lahůdka nakonec: na stole mi již leží druhý díl této ságy, která se k vám dostane za nedlouho, čítající ještě méně slov a v která se, snad, dostaneme blíže k jádru příběhu… to ale opravdu až příště.
Verdikt byl vyřčen, nyní je posouzení již jen a jen na vás. Deimos
Já do toho neprozřetelně nakoukl a je to vskutku excelentní šrot. Některé věty je nutno podrobit hlubší analýze, aby čtenář pochopil, co chtěl patrně opilý a v astmatickém záchvatu píšící autor sdělit. + žádám toho, kdo mi posílal jakousi parodii, aby ji poslal znovu, bo došlo k jejímu mylnému smazání. Mail byl tuším něco s bílým jezdcm nebo tak. Harley
7.6.2006 . . . Drobky II.
Children & Fallout? Why not...
že je to samozřejmé? Houbeles, Fallout měl se svým "familiérním" přístupem problémy už v sedmadevadesátém, natož teď, kdy je ze všeho nejdůležitější dostat v krámech nálepku někde kolem 3+. Což Bethesďák Pete Hines jednomu zahraničnímu serveru samozřejmě nedokázal nijak konkretizovat. Jen tak by the way... dokáže si někdo představit Fallouta bez izometrické grafiky a ještě k tomu bez smrkáčů?
(In Memoriam?) Stalkeří projekty
Nejnovější, podobně-jako-Brahmína zaměřený český web o dalším nemrtvém macíkovi herní scény, STALKERu - STALKER reactor - hned vyrukoval do světa se zajímavou developerskou soutěží. Zatím na ni slyšeli tři kohouti - S.T.A.L.K.E.R.: Radegsoft od Radka Jakla, jakási akční šílenost od Riska a S.T.A.L.K.E.R.: Alternative, který vypadá pod vedením Kuratora z Refraktory Games zřejmě nejsolidněji. Vsadím polobotky, že to všichni tři dohromady stihnou rychleji než nechvalně známá grupa Ukrajinců.
Betatest Moribund World
...tihle slováci vypadají i přes mohutný Stalkeří slejvák výše stále nejnadějněji a pár měsícu před Becherovka Game 2006 hledají solidní a diskrétní lidi na překlad a betatest. Více zde ... Ještěrky už jsou samozřejmě v osudí. :))
Spotted at Freegame, STALKER Reactor, NMA...
Ještěr
4.6.2006 . . . Age of Decadence
Age of Decadence
NMA upozornilo na zajímavou hru Age of Decandence. Na oficiálních stránkách s e o hře dočtete toto:
The Age of Decadence (Věk dekadence pozn. WDRat) je izometriké, na tahy, single-playerové 3D RPG zasazené v magickém, post-apokalyptickém fantasy světě, inspirovaném pádem Říma. Hra obsahuje vývoj charakteru pomocí detailního skill systému, nelineární kampaň, více cest k vyřešení questů, volby a následky a také velmi rozsáhlé dialogové stromy.
Jak jistě uznáte, tento výčet se na první pohled dvelmi podobá hře Fallout. Ještě větší mám ale radost z toho, že souboje budou řešeny pomocí akčních bodů. Klasické RPG ještě nevymřelo, jenom se budeme muset spokojit s fantasy světem.
Zbývá jen dodat, že se na ofic. stránce objevili první screenshoty, které ukazují, že to nebude žádný grafický zázrak.
WDRat
-zpět-
|