Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - ČERVENEC 2005

-zpět-


31.7.2005 . . . Povídky


Povídky: V úvodu bych mohl vysvětlovat, proč se povídky tak zdržely, ale berte to tak, že Falloutí záležitosti nejsou má jediná činnost...
Shit.us: Úsvit nového času: ( V ) Pár různých okamžiků před apokalypsou... Trochu zmateně sepsanej příběh bez nějaké hlavní myšlenky, napětí nebo čehokoli podobného. Marný pokus o psycho pasáže, celkem dost bída. Ale cokoli je lepší než šmoulofalloutí kraviny.
Slava THC: Očistec: ( P ) O pocitech na hraně života a smrti Krátkej rádoby psycho blábol s několika pokusy o kvatifikování bolesti týpka, co se vzpamatovává z útoku párače.
Hawkey: Dezertéři: ( A! V ) První kapitola akčního příběhu o válce, lásce, zradě... Tak z tohohle sem přečet namátkou pár odstavců a úplně mi to stačilo. Styl na úrovni nízkého stupně základky, posuďte sami na jedné, naprosto namátkou vybrané větě: Mutantů tam bylo ale ještě hodně moc, a tak si Jack moc velké naděje nedával a střílel co to jen dalo, do zbraně zasadil poslední zásobník, o svých dvou kamarádech nevěděl. Je někdo proti ocenění SHIT?
Jo a díky všem za mailové ohlasy na pokračování Renegade, další kapitola už se rodí... Harley

26.7.2005 . . .Designové dokumenty   -   Bethesda hledá   -   Chrysalis Highwayman


Designové dokumenty: pohřbeného F3 Van Burenu se objevily na stránce NMA. Dozvíte se v něm mnoho zajímavostí o lokalitách plánovaných do hry. Ke stáhnutí je word dokument k Denveru, což je předválečné městečko, nyní rabované vězni republiky NCR. Mimo vězňů se zde hráč měl setkat hlavně s různě zmutovanými psy a další havětí od ještěrů po netopýry. Druhá lokalita je Rezervace – původně známá jako Los Alamos: území pro nukleární testy. Jak už název napovídá, měl to tu být nacpáno vědeckými hejblaty, vynálezy a bojovou technikou. Oba dokumenty doporučuju hlavně všem, kteří by chtěli vyvíjet vlastní MOD. Není nad to, inspirovat se u profíků. Ale i pro nás ostatní je to rozhodně zajímavý materiál, nad kterým můžeme uronit nějakou tu slzu... petruschka

Bethesda hledá: Na stránkách Bethesdy se objevila nabídka místa pro quest designéra jak Elder Scrolls, tak pro Fallout 3. Požadavky jsou celkem přísné, zahrnují i vypracování vlastního herního scénáře, což je pro nás Fallouťáky jedině dobře. Snad se Bethesdě pod pracku připlete nějaký ostřílený ostrovan z BIS a natluče do nich trochu starého dobrého Falloutu. petruschka

Chrysalis Highwayman: si můžete vychutnat na renderu Igora Uritskye. No řekněte, nebylo by doslova blaho s něčím takovým porážet pouštní bandity jako kuželky? Igor umístil svůj model pro srovnání i do screenu z F2. petruschka

22.7.2005 . . . Fallout: Trading Card Game


Fallout: Trading Card Game: Předevčírem mi do schránky padnul velmi stručný mail, kde otazník v textu na konci naznačoval, že půjde o jeden z dalších četných dotazů, které nám píší naši milí čtenáři v herním zákysu, ovšem tentokráte jsem byl až mile překvapen, na co mě dobrodinec Jakob odkázal, cituji: Cau Madbrahminaci, videli ste uz tyhle stranky: www.fallout-tcg.wz.cz? Dost dobrej napad, delat karetni hru Fallout. Mrknete na odkaz karty, pak fallout a seznam karet. Nevite, kdo ty stranky dela? Falloutu zdar!
Se zájmem jsem na stránky vkročil a co nevidím... nic :) No jo no, zase kecám :o) Objevil jsem tam onen výše zmíněný skvělý nápad, totiž UDĚLAT Z FALLOUTU KARETNÍ HRU a jako fanda Magicu, který jsem kdysi dávno hrával, jsem se ihned pustil do prohlížení té velké spousty kartiček. Počáteční nadšení bohužel vystřídalo zklamání, protože je to prakticky vše, co stránka obsahuje, pravidla ke stažení ještě nejsou a proto bych (nejen) touto cestou chtěl autory podpořit, aby pokračovali v práci a dokončili vše, co plánovali, protože taková hra si jistě své příznivce najde. A kromě toho – Falloutu není NIKDY dost! :))))
Update 23:02: Nevím zda to bylo mou intervencí či co, každopádně, stránky byly doplněny, díky :) RATMAN

19.7.2005 . . . Interplay: poslední nádech?


Interplay: poslední nádech?: Ač by se z mého pohledu mohl dnešní den nazývat Den blbec, přecejen mě dnes něco velice pobavilo. Navedlo mě k tomu upozornění byFa ve fóru a JaWa na Hofylandu- Interplay se po dlouhém tlení na kompostu dějin vstal z nemrtvých a znovuotevřel svoji stránku + zaregistroval doménu GamesOnline.com. Na té sice zatím najdete jen nápis: "under construction", o to více však můžete prozkoumat stránku Interplaye, kde zjistíte... jak moc to asi s firmou bude špatné... :-/ Nad tím, že zde má firma (či spíše management...nebo co tam zbylo:) plnou hubu slibů se už pozastavovat moc nechci, protože se mi ty bláboly, které jsme slyšeli už tolikrát ani moc nechce číst, nad čím se však pozastavím bude celková úroveň zpracování, která naprosto dokonale vystihuje situaci, ve které Interplay je- je to prostě hnusné už od pohledu a navíc děláno... to se prosím podržte - ve WORDU! Já vím, já vím, nemělo by to vadit... pokud ovšem nejste "rozvíjejícíse" firma, která se snaží expandovat :-) Celé mi to připadá, jako by v celé společnosti zbylo jen pár lidí z nejvyššího vedení, kteří si bez sekretářky neumí uvařit ani kávičku, natož udělat aspoň trošku důstojné stránky, které by říkaly: "Jo, byly sme ve sračkách, ale chceme se z nich za každou cenu vyhrabat". No, posuďte sami... já být investor, tak jim nedám asi ani halíř :) Nuže bratři a sestry... odvraťme od tohoto sídla Satanova své zraky a hleďme vstříct nové naději, naději kterou nám přináší Fallout 3... doufejme. RATMAN

16.7.2005 . . . Vyhodnocení velké narozeninové soutěže!!   -   60. výročí od „narození“ prvního atomového hřibu


Vyhodnocení velké narozeninové soutěže!: Tak a je to tady, okamžik, na který čekalo minimálně 21 z vás :o) Dnes byly všechny hlasy sečteny a vzešel jeden jediný a jasný vítěz, jehož výtvor bude sloužit coby logo naší stránky… tedy pokud se ještě nedomluvíme na nějakých zlepšovácích :) Než vyřknu jméno toho, kdo v soutěži zvítězil (budu prostě napínat), tak bych měl zmínit nějaké ty statistiky. Velice mě potěšilo, kolik lidí se do soutěže zapojilo, z čehož plyne, že velmi BRZY se můžete těšit na soutěž další, tentokráte už nejen pro grafiky :) Naopak co mě nepotěšilo byl váš zájem o hlasování, přesto , že jsem dal možnost hlasovat ve fóru, tak svého práva využil jediný člověk, což je dost škoda, čili příště už možnost hlasování z řad návštěvníků pravděpodobně nebude, když není zájem, tak smůla, budeme to prostě mít v tlapkách jen MY :o) Nuže, teď tedy k tomu hlavnímu a tím je vítěz… asi už pomalu tušíte, kdo je tím šťastným, pokud si projdete všechny loga, tak jistě uznáte, že jedno z nich je opravdu SKVĚLÉ, vyjímečné a výborně udělané a tedy jeho autor dostal nejvyšší počet hlasů a z velkým přehledem zvítězil. A kdože je ten šťastný? Takže famfára... tramtadadáááááá... dadá.... dadáááááá... dadáááá... dadááááá... (co koukáte? Nikdy jste neslyšeli ozvěnu?:)... Hunter a tohleto logo. Všichni čtyři hlasující Vaultmasteři (Já, Harley, petruš a Daemon) mu dali plný počet bodů, jen ve fóru byl na pátém místě, ale i tak celkově získal 101 bodů, což je slušný náskok před druhým Pitr DeVriesem (83) a třetím Gurthem (76). No a než to definitivně zapíchnu a půjdu pogratulovat vítězi, tak nahodím ještě pár věcí na vysvětlenou. Každý z nás hodnotil úplně jinak, někdo dával důraz na grafickou stránku, jiný na praktičnost, postapo vzhled a vůbec- praktickou stránku. Dost špatně dopadly „loga“, která sice vypadaly pěkně, ale v podstatě to loga nebyly, což je dost škoda, protože jak jsem říkal- potřebujeme buď klasické logo, které má být jednoduché a jasné nebo jste mohli zkusit i vršek stránky (a bylo pár HODNĚ povedených kousků), přesto mnozí tvořili spíše obrázky/reklamy/wallpapery, které neměli s logem prakticky nic společného, proto jsme hodnotili tak jak jsme hodnotili. Tímto děkuji za hojnou účast a těším se na další soutěže... :) RATMAN

60. výročí od „narození“ prvního atomového hřibu: Právě dnes si připomínáme 60. výročí prvního odpálení atomové bomby. Stalo se tak v poušti v Novém Mexiku kde pokusný výbuch, rozšířil tlakovou vlnu do vzdálenosti 160 km vytvořil hřibovitý sloup dýmu do výšky 12 tisíc metrů. O pár týdnů později pak následovalo svržení dvou atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki. Právě tehdy začal atomový věk a také velká noční můra, kdy mohla (a stále ještě může) být celá civilizace zničena „stiskem jediného knoflíku“. Namátkou zde předkládám zajímavý článek z iDnes, kde se můžete dočíst něco bližších informací. RATMAN

15.7.2005 . . . Vyhodnocení se blíží!!!


Vyhodnocení se blíží!!!: Takže po DLOUHÉM vyhodnocování a sbírání všech hlasů od kolegů + lidí na fóru (kde jste bohužel zklamali a svého práva využil JEDINÝ člověk) jsem dnes uzavřel hlasování a do zítřka vše spočítám a vyhlásím na stránkách (pokud se nestane nic neočekávaného), takže si držte pěstičky, protože se to blížííííí… No a abych nezapomněl – protože se možete podívat na hlasování ve fóru už teď, tak potěším ty, co tam nedopadli nejlépe a naopak zchladím ty na vrcholu, že vaultmasteři hlasovali úúúúplně jinak, takže to ještě bude slušná ruleta :o)))) RATMAN

13.7.2005 . . . Wasteland Merc 2 téměř hotov!


Wasteland Merc 2 téměř hotov!: Pokus si ještě pamatujete na Harise (který mimochodem občas navštěvuje i naše stránky:) a jeho modifikaci Wasteland Merc, kdy bylo vašim úkolem chodit po pustině a plnit úkoly, díky kterým jste vydělávali prašule, tak vás určitě potěším zprávou, že nedávno na NMA sám autor slíbil velmi brzké vydání druhého dílu. Z přiložených screenshotů je patrné, že tentokráte si už tvůrci na mapách dali mnohem více záležet a tak to není tak strašná změť všeho možného jako v jedničce. Autor slibuje mnoho novinek, jako lovení zvěře nebo třeba dolování materiálu, což by mohlo přispět k lepší hratelnosti hry (přecejen, neustále plnit to samé dokola bylo po chvíli dost nuda), navíc už by se nemělo jít hned na začátku nabalit tunou vybavení po okradení/zabití obchodníků a také bude kladen větší důraz na skilly jako např. opravář, věda nebo doktor. No, doufejme, že to dobře dopadne a zbylých 20% hry bude brzy dokončeno, abychom si mohli hraním zkrátit čekání na F3 :) RATMAN

8.7.2005 . . . Fallout: Between Good and Evil


Fallout: Between Good and Evil: To jest název nové (tak nové, že tomu ještě není ani měsíc co se sformoval team) Slovensko/České plánované modifikace Falloutu 2. Zatím toho moc známého není, protože projekt je teprve v "Hurá!" fázi, stavu velkých plánů a divokých představ, tedy na úplném začátku, ale už má svoje vlastní stránky i s forem. Adresa je http://bge.bbaron.sk a my jí samozřejmě přidáváme do odkazů. Daemon

7.7.2005 . . . Ukončení soutěže


Ukončení soutěže: Takže jak jsem říkal- soutěž úderem předvčerejší půlnoci skončila a teď už prosím trpělivě vyčkejte výsledků, které budou… až budou :o) Nemám přehled, kdo je teď někde na prázdninách, takže se pokusím počkat na všechny kteří mohou hlasovat, ale nebudu to příliš zbytečně protahovat a tak pokud to nebude zhruba do týdne +/-, tak vyhlásím výsledky pouze za pomoci obdržených hlasů.
Abych nezapomněl – poslední, kdo do soutěže ještě před uzávěrkou poslal příspěvek byl Mayck, ale bylo to s odřenýma ušima- ne časově, ale spíš VELIKOSTÍ, já už se opravdu nebudu namáhat vám vysvětlovat, že 2MB obrázek v pitomým formátu prostě NEBERU a budu to jednoduše mazat a nezajímá mě, co tam je! Tohle bylo NAPOSLEDY co sem to ještě překousl! RATMAN

4.7.2005 . . . Povídky  -  Konec se blíží!!! :)


Povídky: Než definitivně únavou padnu hubou do klávesnice, stihnu snad ještě nějaké ty povídky:
Začněme klasikem Falloutí shiteratury (možná příliš drsné, ale přišlo mi to vtipné! :)) Shit.us: Malý národ: ( V H ) Obyčejná vesnice má velký problém s nočními přepady týden co týden. Nejpodivnější jsou ale útočníci... Větší Falloutí úlet sem jaktěživ nečet. K námětu se nemá cenu zmiňovat, to si prostě musíte přečíst - a pokud nejste v dobrý náladě, abyste se smíchem zkousli pointu, vemte si ke kompu radši prázdnej kýbl. Poznáte na co. Ocenění kalibru shit za námět jsem neudělil, neboť dílo považuji za určitý druh srandy, recese či parodie a proRatmanovské propagandy.
A další "perla" je od JM: Konec bratrstva: ( V ) Další story o hrdinovi ze zavřenýho vaultu, co se vydá zachránit svět... Na pokračování. Pominu-li, že v celém díle je naprosto podělaná diakritika (možná že se stala chyba někde mezi kompy) a zavřu-li oči nad tolikrát omletým námětem, atakuje povídka hodnocení SHIT (myšleno od dolní hranice tohoto stupně hodnocení), tedy jde o skutečně vybroušené dílo s obraty, nad kterými zůstává i Shit.usův rozum stát. Jedna hrdinova reakce za všechny ... Viděl jsem mutanty jak požírají mrtvoly A... A otce. Dost mě to naštvalo... A děj jede dál. Tomu říkám precizní psycho... Harley

Konec se blíží!!! :): Takže drazí přátelé, příbuzní a známí, prosím nezapomeňte, že ještě do zítřejší půlnoci máte šanci se zapojit do soutěže o nejlepší logo naší stránky a vyhrát tak hodnotnou cenu v podobě CD s kompletním vaultem a hudebním CD s falloutími skladbami, které se skvěle hodí na relaxování :) PO zítřejší půlnoci bude soutěž ukončena, na stránky dáme všechny příspěvky, která nám ještě během těchto dní dojdou a začneme hodnotit vaše příspěvky a to standardním způsobem, kdy každý z vaultmasterů bude bodovat stylem setřídění všech soutěžících podle toho, jehož dílka považuje za nejlepší a obodováním od nejhoršího -1 bod po nejlepší X bodů (kde X je počet soutěžících), poté se body sečtou a je vyhlášen vítěz. No a abyste věděli, že si vás OPRAVDU vážíme a chceme aby o podobě loga stránky mohli rozhodnout i její návštěvníci, tak dáváme možnost hlasovat i lidem na fóru a to úplně stejným způsobem jako je tomu u vaultmasterů ovšem s tím, že budou hlasy zprůměrňovány zvlášť a výsledek bude hodnocen jako by hlasoval jeden tvůrce stránky. Samozřejmou podmínkou je i to, že nikdo z hlasujících nesmí být do soutěže zapojen (protože by to bylo nefér) a také musí být na fóru zaregistrován před dnešním datem (+ být aktivní, tj. s nenulovým kontem příspěvků). Takže šup šup! Času už moc nezbývá. RATMAN

1.7.2005 . . . Screen měsíce: 5 nových kousků  -  Konec soutěže se blíží a je tu spousta nových příspěvků!  -  Komiks: Vůdce


Screen měsíce: 5 nových kousků: Tak tu máme pravidelné vyhlašování vítěze a tím se tentokráte stal naprosto po zásluze Uranix a jeho Jedáj v pr... :) Na další měsíc se o vaši přízeň budou ucházet další obrázky a tentokráte pozor- je tu komplet 5 nových kousků, což je poněkud rarita, to se moc nestává! :) Takže kdo jsou oni odvážní? Ahoj as: Uhni, druhým je Uranix a Strážci vesmíru :), třetím Reno a jeden sympatický zbloudilec, čtvrtým JiGr a variace na vůdcovu základnu mno a nakonec tu máme Beholdera a jeho Frank versus Reno. Takže nepěkně rozmyslete a udělte své hlasy. RATMAN

Konec soutěže se blíží a je tu spousta nových příspěvků: Předem upozorňuji, že uzávěrka soutěže už tu je během pěti dnů, takže je NEJVYŠŠÍ čas, začít něco dělat… tedy pokud se chcete zúčastnit soutěže o zajímavou cenu. Tedy spíše „ceny“, protože jsem se vzhledem k počtu soutěžících a kvalitě příspěvků rozhodl, že vítěz dostane jak CD s hudbou, tak i komplet vaultem a to v sympatickém balení, které ovšem napřed musím sestavit, což ale není tak lehké, protože můj nadzemní vault (čti: barák), bude procházet po příštích pár dní rekonstrukcí, takže vás bohužel na fotografie podoby oné ceny nenalákám, ale vítěz ji každopádně dostane v celé kráse :o) Takže, abych tu dlouho netlachal, co tu vlastně dnes máme? Je toho hodně- Hawkey poslal nové logo, své druhé vytvořil také Pitr DeVries a dokonce už čtvrté poslal Dragoster. Novými soutěžícím jsou Hunter (logo 1 a menší transparentní verze), Entee (logo 1, logo 2) a nakonec Michal Vaníček, který by ovšem zasloužil nakopat, protože logo poslal v BMP a to ještě s tunou zbytečného místa a taky se nepodepsal… kdybych neměl dobrou náladu, tak bych tu teď patrně zdůraznil, že sem na takový věci už 100x upozorňoval a máme to i v pravidlech pro poštu, ale jelikož dobrou náladu mám, tak raději budu mlčet :o) Jo a abych nezapomněl, ještě poznámečka na závěr- prosím NEPLEŤTE si LOGO a reklamu, pár příspěvků jsem z tohoto důvodu vyřadil a i některé ze zařazených jsou diskutabilní… takže prosím dejte si na to pozor a snažte se dělat loga poněkud… „nereklamní“ RATMAN

Komiks: Vůdce: Už ani nevím, kde to petruš splašil, každopádně mě pár měsíců dokopával a dokopával až jsem nakonec byl tak okopaný, že jsem musel zvednout svoji línou krysošmoulí zadnici a umísti sem tento zajímavý komiks s postapo prvky. Má celkem 12 stran a po jednom to zde odkazovat nebudu, proto pokud si chcete příběh přečíst, zajděte na stránku komiksů. RATMAN

-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..