Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


Výběr z Bible falloutu

Armádní sklad Sierra:
Biologický výzkum: Mimo výzkumu bio-zbraní a testování drog probíhaly v Sieře také pokusy na válečných zajatcích a dezertérech (aspoň tedy těch, co nebyli použiti na mozko-boty). Cílem bylo zvýšení IQ a bojových dovedností, nicméně chemické koktejly k tomu užívané neměly nic společného s FEV. Ta byla k dispozici jen u West-Tecu a v Maripose. Mnoho z mozků extrahovaných zde si našlo cestu do mozkobotů americké armády. Mimoto tu bylo uchováváno mnoho kryogenicky zmražených vojáků - patrně také pro lékařsko-výzkumné účely (jako vámi rozmražený Dobbs).
Koně:
Žádní koně nepřežili válku. Částečně byli nahrazeni několika mulami (ta ubohá mula zabitá nájezdníky ve F1), ale ani ty ne příliš dlouhou.
Kentauři:
Je to míchanice psa a člověka.
Švábi:
Asi nebyli zařazeni z časových důvodů…
Haroldův stromeček:
Jde o úplně nový druh rostliny. Nemá žádné předválečné ekvivalenty a není tedy botanicky zařazený. Je jedinečný stejně jako Harold. Harold si toho poprvé všiml, když dorazil k jižní hranici mapy F2 (poté co usmířil skagy /pozn. překl: patrně myšleno ghouly/ a obyvatele Hubu v závěru F1) a od té doby stromek pomaloučku rostl. Kořeny brzy prorazí do jeho prázdného očního důlku. (Skag=skoro všichni obyvatelé Starého města, asi bug, pozn. chek.)
Mořský řivot
Existují ryby, chaluhy a řasy, ale jiné druhy mořského života nebyly zaznamenány - takže žádní žraloci či humři, o kterých bych věděl. Mořský život asi dopadl lépe než ten suchozemský, ale o jeho zasažení FEV toho mnoho nevíme. A ta rozflákaná veleryba ve F2 se nepočítá - ta přece spadla z oběžné dráhy.
Jak se na palubu tankeru dostali ti vetřelci, floateři a další havěť?
Vetřelci, floateři a kentauři byli na palubě tankeru prostě proto, že jsme tam chtěli udělat pro hráče pořádný záhul a testnout si jeho schopnosti. Patrně se tam vplížili ještě před příchodem pankáčů, když si hledali bezpečné doupě.
Jak jsou na tom hroši, sloni a tučňáci?
Tučňáci sou tuzí, o slonech a hroších nevím a není o tom ani žádná dokumentace. Klidně si ale pohraj s účinky FEV na jednotlivé přeživší druhy, aby ti to zapadalo do příběhu. Zmutovaní hroši by mohli být zajímaví (pozn. překl: Jednoho máme i ve Vaultu šílené brahmíny, viď Ja...auuu! Nebijte mě!) Zmutovaní tučňáci už asi méně.
Gekoni:
Vyvinuli se z neznámého druhů ještěrů původem z Oregonu-Kalifornie, kteří nasáli dost FEV na to, aby vyrostli, zesílili a stali se rychlejšími - a rozhodně nejsou neplodní. Ačkoli jim trvalo pár generací, než si kapku urovnali svůj zpřeházený genofond, začli se množit jen o málo pomaleji než zmutované krysy. Nikdo neví, ze kterého druhu ještěrů se vyvinuli, ani kdy se od nich odštěpili ohniví gekoni.
Goris:
Podle Johna Deilyeho (designér V13 a Gorise), prostě Goris zmutoval odlišně (FEV mutuje i u stejných druhů odlišným způsobem)
Wanamingos:
Promiňte mi ten kix se sterilitou wannamingů. Zapoměl jsem na matku a vejce v Reddingu. Každopádně, abych to objasnil – vejce, která vidíte ve F2 jsou poslední generací wannamingů v pustině. Mláďata ve F2 vychcípají do pěti let, jejich rodiče ještě o pět let dříve – vnitřní genetické hodiny prostě přestanou tikat a všichni se zhroutí mrtví k zemi. Wannamingové jsou dravá mutantí stvoření, která měla svůj moment na slunci...a jejich slunce právě zapadlo.
Abych jim ještě vytesal náhrobní kámen – jejich největší hnízdo bylo zničeno, když Důl Wannamingo opět získalo - s pomocí náhodně procházejícího divocha - město Redding. Matka byla zabita, poslední zbylá vejce rozšlapána a jejich zbytky prozkoumány místními vědci a doktory, kteří odhalili genetické hodiny, o nichž jsem mluvil výše.
Opakuji – wannamingové nebyli praví vetřelci z vesmíru – jde o zvláštní, umělé, geneticky upravené zabijáky, kteří byli schopni najít si domov jen v temných, tmavých místech.
Je možné, že šlo o experiment Enklávy (nebo dokonce předválečný pokus), a jestli je to pravda, je pravděpodobné, že jejich genetický vypínač byl naprogramován úmyslně, aby se jim zabránilo množit se do určité generace. A konečně – jde o jen mé osobní rozhodnutí. Jestli je chcete nechat žít pro účely svých povídek, PnP RPGéček nebo klid duše, klidně nechte některé přežít zastavení jejich genetických hodin. V univerzu vytvořeném Black Isle jsou ale tyhle potvůrky definitivně mrtvé, jejich ozářené skořápky roztroušené po podlaze opuštěných dolů celé severní Kalifornie a když na ně šlápnete, hezky zakřoupou.
Radškorpióni:
Radškorpóni jsou výsledkem kombinovaného vlivu radiace a FEV. Razlo měl pravdu – původně to byli Američtí Královští Škorpióni, kteří kapku vyrostli…kapku víc.

Téměř všichni tvorové, které jste potkali ve F1 a 2, byli změněni FEV: kudlanky, mnoho druhů krys, gekoni, brahmíny, škorpióni, mravenci, většina druhů rostlin, včetně Venušiny mucholapky. Říkálo se, že infikováni byli i někteří psi. Ale nikdo nikdy žádného zmutovaného čokla neviděl, takže prozatím je to jen neprokázaná fáma. Samozřejmě kentauři jsou směska lidského tvora, psa a různých dalších potvor…ale kdo ví, jak k takovéto mutaci došlo. Grey si patrně pohrál s geny v některé ze svých laboratoří. Tvorové nezmutovaní FEV patrně nepřežili dobu po Velké válce. S možnou výjimkou švábů…a možná normálních mravenců, ačkoli existují i Fev infikované druhy mravenců.
Nikdo neví, odkud se ozývá ptačí zpěv ve Vault City. S největší pravděpodobností bylo FEV změněna většina druhů hmyzu – brouci, pavouci, švábi a další potvůrky (mají teď tendenci množit se rychleji a mutace se projevuje v každé generaci více).

Zpět do pitevny

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..