Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Feargus o F3



Feargus Urquhart:

Tak jsem se rozhodl sem přispět a počkat si, kdy to najde Kilian a Saint Proverbius.

Ale vážně – píšu tady hlavně proto, abych popsal jak by měl podle mě vypadat Fallout 3.

1. Myslím, že by to mělo být ve 3D, protože díky efektům, které lze provádět se světlem a různými součástkami by rotačáky vypadaly kurevsky frajersky. Taky bychom mohli mít daleko více typů lidí, jelikož by bylo možné zaměňovat jednotlivé části těl. Navíc by šlo zobrazit přesný typ zbraně, kterou zrovna užíváte, místo třeba jednoho modelu pro všechny typy pistolí.

2. Byl bych rád za nás za všechny, kdyby se povedlo vyvinout “detailní a rychlý herní systém”. Zatím nedokážu odpovědět na to, jak to dokázat, ale je to každopádně náš cíl. Detailní proto, protože si myslím, že na tom jsme si ve Falloutu všichni ujížděli. Rychlý - protože si myslím, že velké bitvy jsou sice zábavné, ale s herním systémem původního Falloutu byla muka projít si něčím takovým.

3. Chtělo by to provést v herním systému pár změn, které by udělaly skill pointy významější a ne je jen tak libovolně rozhazovat. Potřebujeme vymyslet něco, co by udělalo snahu dotáhnout třeba skill Malé zbraně na 23.000 smysluplnou, ale zároveň by byla zachována herní rovnováha. Stupňovaná obtížnost získávání skill pointů ve F2 fungovala, ale taky to bylo kapku obcházení problému.

4. Skilly by taky měly mít více funkcí. Tím by se staly nebojové postavy daleko efektivnější a nemusely by to být takoví chcípáčci – nebo jen nosiči.

5. Je rovněž třeba promyslet systém společníků a u neherních postav vybalancovat samostatnost a vaší kontrolou nad nimi v rámci skupiny. Líbí se mi realistický fakt, že vás váš společník může klidně nedopatřením střelit do zad, ale když kvůli tomu musíte po x-té loadovat, už to tak skvělé asi není.

6. Barvy pustiny musí zůstat stejné jako ve F1 a 2. Hra už nebude omezena 256 barvami, takže možná zvolíme nový přístup. Větší barevnost by dávala smysl v určitých nových lokacích, ale místa jako Hub zůstanou nadále prašná a zchátralá.

7. Využijeme i lokace ze skutečného světa, které můžete opravdu v USA najít. To vytvoří spojení s minulými ději a poskytne nám kontext k vytvoření rozdílu mezi tím co je ze starého a co z nového - pojaderného světa.

8. Musíme mít absolutní jistotu, že všechny typy postav jsou vyvážené. Třeba bojovníci s chladnými zbraněmi musí být stejně platní jako postavy se specializací Malé zbraně, Velké zbraně nebo Sniper.

9. Nezapomeneme ani na různé mocenské skupiny z F1 a 2. To dodává celému světu pustiny na atmosféře.

10. Hráč musí být schopen dokončit hru ať už jede za největšího hajzla nebo za dobráka. Ale u mnoha rozhodnutí, která bude muset vykonat nebude vždy jasná hranice mezi dobrem a zlem.

11. Nejsem si ale jistý, jestli by mělo být možné prokecat se celou hrou bez jediné kapky krve. Tady se asi neshodneme s Chrisem Avellonem. Ale jde o můj osobní názor a ten projevím teprve, až se skutečně pustíme do díla.

Pouvažuju o dalších věcech a zase napíšu

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..