Feargus Urquhart:
Tak jsem se rozhodl sem přispět a počkat si, kdy to najde Kilian a Saint Proverbius.
Ale vážně – píšu tady hlavně proto, abych popsal jak by měl podle mě vypadat Fallout 3.
1. Myslím, že by to mělo být ve 3D, protože díky efektům, které lze provádět se světlem a různými součástkami by rotačáky vypadaly kurevsky frajersky. Taky bychom mohli mít daleko více typů lidí, jelikož by bylo možné zaměňovat jednotlivé části těl. Navíc by šlo zobrazit přesný typ zbraně, kterou zrovna užíváte, místo třeba jednoho modelu pro všechny typy pistolí.
2. Byl bych rád za nás za všechny, kdyby se povedlo vyvinout “detailní a rychlý herní systém”. Zatím nedokážu odpovědět na to, jak to dokázat, ale je to každopádně náš cíl. Detailní proto, protože si myslím, že na tom jsme si ve Falloutu všichni ujížděli. Rychlý - protože si myslím, že velké bitvy jsou sice zábavné, ale s herním systémem původního Falloutu byla muka projít si něčím takovým.
3. Chtělo by to provést v herním systému pár změn, které by udělaly skill pointy významější a ne je jen tak libovolně rozhazovat. Potřebujeme vymyslet něco, co by udělalo snahu dotáhnout třeba skill Malé zbraně na 23.000 smysluplnou, ale zároveň by byla zachována herní rovnováha. Stupňovaná obtížnost získávání skill pointů ve F2 fungovala, ale taky to bylo kapku obcházení problému.
4. Skilly by taky měly mít více funkcí. Tím by se staly nebojové postavy daleko efektivnější a nemusely by to být takoví chcípáčci – nebo jen nosiči.
5. Je rovněž třeba promyslet systém společníků a u neherních postav vybalancovat samostatnost a vaší kontrolou nad nimi v rámci skupiny. Líbí se mi realistický fakt, že vás váš společník může klidně nedopatřením střelit do zad, ale když kvůli tomu musíte po x-té loadovat, už to tak skvělé asi není.
6. Barvy pustiny musí zůstat stejné jako ve F1 a 2. Hra už nebude omezena 256 barvami, takže možná zvolíme nový přístup. Větší barevnost by dávala smysl v určitých nových lokacích, ale místa jako Hub zůstanou nadále prašná a zchátralá.
7. Využijeme i lokace ze skutečného světa, které můžete opravdu v USA najít. To vytvoří spojení s minulými ději a poskytne nám kontext k vytvoření rozdílu mezi tím co je ze starého a co z nového - pojaderného světa.
8. Musíme mít absolutní jistotu, že všechny typy postav jsou vyvážené. Třeba bojovníci s chladnými zbraněmi musí být stejně platní jako postavy se specializací Malé zbraně, Velké zbraně nebo Sniper.
9. Nezapomeneme ani na různé mocenské skupiny z F1 a 2. To dodává celému světu pustiny na atmosféře.
10. Hráč musí být schopen dokončit hru ať už jede za největšího hajzla nebo za dobráka. Ale u mnoha rozhodnutí, která bude muset vykonat nebude vždy jasná hranice mezi dobrem a zlem.
11. Nejsem si ale jistý, jestli by mělo být možné prokecat se celou hrou bez jediné kapky krve. Tady se asi neshodneme s Chrisem Avellonem. Ale jde o můj osobní názor a ten projevím teprve, až se skutečně pustíme do díla.
Pouvažuju o dalších věcech a zase napíšu