ARCHIV - ČERVEN 2005
-zpět-
26.6.2005 . . . Houstičky obzvláště vypečené...
Houstičky obzvláště vypečené...:
Eh, co to zase kecám za blbosti, chtěl jsem říct- loga obzvláště vydařená :) Soutěž se nám chýlí ke koncovce a tak už mnozí zájemci o hlavní cenu finišují svá dílka a dnes vám mohu představit další tři kousky od třech autorů: Ještěrka, Jarekh a Hawkey, kvalitu zpracování posuďte sami, ale myslím, že je to velice dobré!
RATMAN
23.6.2005 . . . Drobná úpravička vaultmasterstva - Nové soutěžní příspěvky
Drobná úpravička vaultmasterstva:
Už se stává pomalu tradicí, že každý rok někdo z vaultmasterů zkrášlí své ctěné jméno titulem, na který se dřel X let. Tento rok tato čest konečně připadla i mě a tak se po petrušovi a Harleyovi tímto řadím k lidem, kteří si beztrestně mohou před jméno napsat Bc., doufejme, že za dva roky se tam bude třpytit titul ještě o stupínek vyšší ;) Tímto děkuji všem, kamarádům, přátelům a známým za morální podporu, díky, díky, DÍKY!!! :o)
Bc. RATMAN
Nové soutěžní příspěvky:
A protože doba neaktuálního temna právě skončila, nastává nová doba krysákovi hrůzovlády, kdy bude každý zelený šmoula bez varování zas… ehm, pardon, spletl jsem si proslov… :) Takže jelikož už se konec soutěže nezadržitelně blíží (na tvorbu máte něco málo nad 10 dní), tak se nám tu hromadí další tuny příspěvků, vezmeme to po popořadě ať to pěkně odsejpá: Kokrman poslal dvě zajímavá 3D loga (1,2), Pitr DeVries pak logo jedno a Dragoster tři (1,2,3), některá z log jsem nedával, protože byly jen s pozadím, takže ještě poznamenávám, že posílejte klidně jen jeden druh, na případné transparentnosti atp. se pak s vítězem případně domluvíme. Musím ale říct, že mi děláte čímdáltím větší radost, jen tak dále!
RATMAN
21.6.2005 . . . Fallout 2: Survivor - Povídky
Fallout 2: Survivor:
Dneska jsem sice žádnou aktuálku v plánu neměl (to víte, po celým dni v knihách jaxi máte chuť vzít jen brokovku a VRAŽDIT!), ale při pravidelné návštěvě naše ho BW hostingu mě upoutala zpráva o modifikaci Fallout 2: Survivor, která má být jakýmsi patchem, který do hry přidává hromadu nových zbraní, dialogů a předmětů + opravuje nějaké ty bugy. Patch sem nezkoušel (já vím, trestuhodné, bla bla...), ale nepředpokládám, že by někdo z kolegů našel taky čas, takže je to na vás :) Raději si ještě dopřečtěte co k tmomu na BW planet napsali, popř. zabrowsdejte na stránku autora, protože já pomalu nevím co melu... to víte, vědomosti sou občas horší svinstvo než alkohol! :o)
RATMAN
Povídky:
Určitě se už všichni těšíte na nové povídky, tak to nebudu zdržovat...
Hamster: Rande naslepo: ( A P ) Dva nepřátelé se dostávají do patové situace. Oběma nezbývá, než čekat, co udělá ten druhý... Rovnou vyřknu ortel - na Hamstera je to dost bída. Hlavně začátek je dost "obyčejně" napsanej, těžkej průměr. Ani následující klíčový dialog není zrovna vrchol psycho tvorby. Neříkám, že je to povídka špatná, to nikoli. Plusové body uděluji hlavně za relativně originální námět, u nás ještě nepoužitý, ale zbytek je prostě jen průměrné dílo. Takže Křeček dnes bez spešl známky.
Imperator: Válka. Válka je stále stejná.: ( A V ) Rozsáhlé dílo zachycující události jedenáct let před velkou válkou - útok na Aljašku z pohledu několika důstojníků US army. Začátek příběhu je velmi popisný. Ono popsat sem tam něco je nutné, ale vzpomeňme si na filmové "Básníky" - autor by potřeboval nějakého toho Štěpánka, aby mu k suchému popisu doplnil nějaké ty přívlastky. - Tak toto jsem si poznamenal hned po přečtení několika stránek. Bohužel, v tomto duchu se táhne celá povídka. Zachycení pocitů hrdinů byste hledali marně, ale technických pouček, symbolů a zkratek je v příběhu požehnaně, až velmi přehnaně. Přesně víme, co má kolik metrů, kolik je kde ostantýho drátu, co drží každý z 58 přítomných v ruce za flusku... ale koho tohle zajímá? Přehnanost detailů ve dvacetistránkovém úvodu si autor vynahradil v desetistránkové akci. Věc popsána na mnoha stranách vyletí do luftu na pár řádcích, dokonale specifikovaný stroj je rozšmelcován ještě dříve... Příběh sám o sobě vůbec není špatný, mimo pár technických nesmyslů, ale ten velmi strohý styl zpracování (i pár drsných chyb) odsunuje celé dílo do průměrných vod. Takže též bez zvláštního označení.
Harley
19.6.2005 . . . Pražský Srázek číslo 13
Pražský Srázek číslo 13:
Ačkoliv číslo srázku by mohlo slibovat všelicos, jednalo se hlavně o Falloutí sraz s rekordně nízkou návštěvou. Nechme úvah jestli je to způsobeno zkouškovým obdobím, letním počasím a nebo prostě jen leností a doufejme, že to bude příště lepší. Reportáž ze včerejšího srazu si můžete přečíst už dnes a tady, jelikož jí Hamster střelhbitě sepsal. A už ani tak nevadí, že je plná nepřesností.
Daemon
16.6.2005 . . . A další soutěžní kousky
A další soutěžní kousky:
Uzávěrka soutěže se nám kvapem blíží, takže tu máme další 4 novinky + jednu opravu předchozího loga (Ricardo). Takže mám teď hafo práce, tak to shrnu rychle: Imperátor vytvořil v pořadí již třetí logo, nováčky jsou ruda magor zabiják (logo 1, logo 2), bohužel má tam v jednom písmenku chybu, ale snad to brzy napraví (jelikož budu asitak týden hodně zaneprázdněn, tak to sem házím už teď, kdyby se náhodou něco poto… :-/) mo a posledním novým soutěžícím je JD ice a tady to pěkné logo. Takže se těším na další kousky, jen dále, jen dále! :)
RATMAN
13.6.2005 . . . Chuť, která trvá, trvá a trvá: U. S. MRE
Chuť, která trvá, trvá a trvá: U. S. MRE:
Už jste si někdy kladli otázku, co asi mohli jíst obyvatelé vaultu během mnohaletého přebývání v uzavřeném prostoru bez možnosti zblajznout něco opravdu dobrého? Neustálý přísun syntetických blivajzů by asi většina obyvatel nerozdýchala, takže čas od času mohlo přijít na řadu i něco z poctivých trvanlivých zásob, kterýmižto mohli být U.S MRE(potravinové dávky) které jsou stejné jak pro armádu tak pro civilní sektor. Díky Pesusovi a jeho kamarádovi John J. Beaglessovi si můžete přečíst tento zajímavý článek, který popisuje, jak takovýto potravinový balíček vypadá a také se dozvíte to, jak si můžete jídlo jednoduše uvařit. Takže až se jednou budete chtít toulat pustinou a budete potřebovat zásobu trvanlivého hamání, už víte, co shánět :)
RATMAN
12.6.2005 . . . Narozeninová soutěž: Další dva a šest kousků k tomu:) - Černobyl
Narozeninová soutěž: Další dva a šest kousků k tomu:):
Takže máme tu zase dva nové soutěžící, kteří usilují o čest, slávu a hodnotné ceny. Prvním je Destinero se svým jednoduchým, ale výstižným logem a druhým soutěžícím je Ricardo, který poslal log hned pět (1,2,3,4,5), takže jim velice děkuju a vy ostatní se nenechejte zahanbit… dnes jsem občas ve světlejších chvilkách, kdy jsem nebyl zavalen tunou vzorečků vymýšlel blbinky a napadly mě velice zajímavé a hodnotné ceny do soutěže… možná nebudou ještě do konce této, ale mohly by být už v příští a datum jejího konání bude záležet právě na současné aktivitě a počtu soutěžících :)
RATMAN
Černobyl:
V sobotu v noci 26. dubna 1986 došlo na Ukrajině ve čtvrtém bloku jaderné elektrárny Černobyl k výbuchu, který zničil reaktor a způsobil rozsáhlý únik radioaktivních látek do širokého okolí. Byla to doposud největší jaderná havárie. V jejím průběhu se uvolnilo celkem 30 až 50 milionů Curie radioaktivních látek... Tolik z úryvku z článku o černobylské katastrofě, který si celý můžete přečíst na fanstránce STALKER Shadow of Chernobyl. Naleznete zde ještě bohatou galerii nových i dobových fotografií, fotky z někdejšího 150ti tisícového města Pripyatu, které bylo po havárii vystěhováno. Další dvě obrazárny jsou z inspirujících výletů tvůrců hry Stalker do Černobylu jedna a dvě a konečně je tu i jedno dvouminutové video, dobrodruha-stalkera Sokola, který se vydal na místo činu.
JaW
11.6.2005 . . . Restricted Area - Fallout figurky
Restricted Area:
Na stránce Tiscali games se objevila recenze nové akční RPG hry Restricted Area a řeknu vám, že se mi na ní začaly zbíhat sliny. Hra je přirovnávána ke klonu Diabla a Falloutu, což mě sice moc nenadchlo, ale ostatně – občas nějaká ta akce nezaškodí. Děj se má odehrávat na Zemi zničené atomovou katastrofou a vy se převtělíte do jedné ze 4 postav, jejichž herní příběhy se prolínají. Na výběr je těžkotonážní bojovník, lehkonohý karatista, psionická čarodějka a hackerka. Hře se dostalo příznového hodnocení 80%. Více už v recenzi samotné...
petruschka
Fallout figurky:
Na NMA se prezentoval svou prací Rus Aleksey „Mosey“ Moseechev, který s pomocí modelovací hmoty, nožíku a dalších nástrojů vytvořil velmi pěkné modely paladina Bratrstva a enklávského vojáka. Sice jsem už viděl profesionálněji vytvořené modely, ale je znát, že Mosey si dal záležet a na fanart je jeho práce opravdu zdařilá. Jako další figurku plánuje ghoula a pak snad Marcuse a nevylučuje prý, že by mohl začít prodávat odlitky svých pajduláků. Pokud by k tomu došlo, zcela vážně uvažuju o koupi. Možná uspořádám i svatbu se sestřinou Bárbínou...
petruschka
7.6.2005 . . . Povídka
Povídka:
Dnes opět něco pro fanoušky Shit.use. Připravte se, je to opět síla:
Jsem zpět: ( A! ) Volné pokračování povídky Byl vlahý letní večer, aneb kterak na Bishopova bratra... Tak si stručně nastiňme děj - Hrdina Idiot zjistí, že jeho poslední zářez na pažbě brokovky měl bratra a toho je třeba též killnout. Udělá tedy nejlogičtější věc - a sice to, že jde... no prostě na věc. Štráduje si to tedy přímo do jeho baráku pomalu prostředkem dálnice proti bandě z bezpečnostní agentury, přičemž je nadmíru překvapen absencí krytů pro zabijáky, co si to štrádujou pomalu prostředkem dálnice proti bandě z bezpečnostní agentury. Akce vrcholí, přichází dějový zvrat a krátký pohled do minulosti. Dozvíme se, že ani v minulosti hrdina Idiot nebyl z těch nejbystřejších a proto si při odpoledních vycházkách v parcích mezi záhony zmutovaných masožravek nechával bouchačku doma v šupleti, což se nevyplácí. To čtenář poznává v závěrečné akci, jež ho svou reálností téměř vtáhne do boje aby přímo po boku hrdiny čelil kulkám z automatů několika maníků stojících o dva metry dál... Ale ouha! Po tuhé bitce žhavé olovo vs. pěsti-zuby-nehty je přece jen někdo zasažen! Mám dost... Posuďte sami, zda toto dílko kandiduje na SHIT!...? Aspoň za děj si ho zaslouží.
Harley
5.6.2005 . . . Nová anketa - A vítězem screenshotu měsíce se stává... - A další várka soutěžních věcí!
Nová anketa:
Tak zlatíčka, myslím, že je čas zase obměnit anketu, ne? :) A jelikož naše knihovna už pod tíhou fandovských povídek praská ve švech nemohl jsem zvolit jiné téma… i když jak ukázala anketa minulá, většina z vás nezná jednu z nejlepších povídek, kterou ve vaultu máme a to je chyba! Hybaj si doplnit vzdělání! :o)
RATMAN
A vítězem screenshotu měsíce se stává:
Jacob a jeho ekologicky mířený obrázek, gratuluji. Na tento měsíc tu máme hned tři nové soutěžící a všichni se rozhodli jít již tradiční a osvědčenou cestičkou humoru. Prvním je Hawkey, který udělal takovýto obrázek, který vyobrazuje cosijakostředdvouarmád :) Druhým soutěžícím je kolega Daemon, který se zase dal na dramatickou tvorbu na prknech co znamenají svět :) A do třetice tu máme Uranixe, kterýžto je pravděpodobně velkým StarWars fandou a tak už asi tušíte, co vás tady čeká. Hlasujte opět jako vždy.
RATMAN
A další várka soutěžních věcí:
Mno super, máme tu další 4 kusy do logosoutěže, takže bez dalšího zdržování... šou začíná! :) Hned tři příspěvky poslal DesertRat (první, druhý a třetí) a celkově má tedy na svém kontě pět kousků, jen ale znova upozorňuju, že počet soutěžních příspěvků v žádném případě nezvyšuje šanci na výhru… ale věřím, že to víte :) Mno a novým soutěžícím je Wenca, který si trošku pohrál s logem Fallout Shelterů.
RATMAN
4.6.2005 . . . Konečně vytvořen systém hodnocení povídek!
Konečně vytvořen systém hodnocení povídek!:
Přátelé radujmeš se! Po vyslechnutí mnoha a mnoha keců o systému v povídkách, který doposud spočíval v tom, že nebyl, přicházíme konečně s votuněnou stránkou povídek. Setkáte se zde se třemi novými pojmy - HIT, TIP a SHIT. Význam asi každému dojde, komu ne, na povídkové stránce jsou vysvětlivky. Současně s novým systémem zaniká automaticky již velmi sporné Top Ten. Nutno dodat, že nově zavedené hodnocení, respektive ohodnocení hodnocených povídek zavedeným hodnocením :) není definitivní. K rozdělení "cen" přispěl největší měrou Daemon, jelikož jako jediný z nás vše četl a nebo byl ochotný přečíst znovu. My ostatní jsme mu pak rejpali jen do věcí, které jsme měli v paměti. A tedy - pokud chcete vyjádřit svůj názor k rozdaným HITům, TIPům i SHITům, učiňte tak v diskuzi na povídkovém fóru.
A když už jsme u toho, uvedu rovnou jednu novou povídku od Hamstera: Mami, chci se stát nájezdníkem!: ( H! A ) Kterak partička povedených nájezdníků dostane skvělý tip na obrovský úlovek! Na celé akci je ovšem stále něco divného… Už když jsem se do zábavného a skvěle napsaného díla začetl, bylo jasné, že je to po delší době zase jedno opravdu vynikající dílo! Velmi chválím originální námět, přiměřený vtip, postavy, všecko. Nemá smysl to dál rozvádět, čtěte všichni. Z mého pohledu bych tuto povídku ohodnotil snad i stupněm nejvyšším - HIT!
Harley
3.6.2005 . . . 4 nové soutěžní příspěvky!
4 nové soutěžní příspěvky:
Velice jste mě potěšili, do konce soutěže je ještě přes měsíc, ale už se slušně činíte a tak tu máme 4 nové soutěžní příspěvky a troufal bych si po vzoru Danijela Džeksona z SG1 říci, že se nám teď soutěž povznesla na vyšší úroveň existence :o) První příspěvek je od DesertRata, kterýžto je jedním z původních soutěžících akorátže se zapomněl podepsat, k tomu nic říkat nebudu, protože sem to připomínal už tolikrát a stejně to 1 lidí nedělá, že se nemá cenu vysilovat. Další tři příspěvky zaslali nováčci, ovšem pouze v soutěži, páč je vidět, že s grafikou docela umí:) Takže- toto logo vyrobil Gurth a myslím, že není těžké poznat co vyobrazuje :) Další soutěžící je trošku komplikovaný, logo mi totiž poslal Ještěr, který k jeho vytvoření dokopal kamaráda Jarekha… nuže jak bychom po databázovsku povedali – nechť je jeden klíčem primárním a druhý klíčem sekundárním :) No a před chvílí jsem do schránky obdržel soutěžní logo od Deiwiho , který se mě ještě ptal, zda logo musí být takové to co máme nahoře na stránce nebo prostě logo, které bychom mohli umísťovat na obrázky, fórum atp. prostě LOGO :) Na což tedy odpovídám- je to jedno, dělajte to, co se vám zdá lepší a na co máte nápad a materiály, klidně i obojí, tvořivosti se meze nekladou . Takže zapsal jsem to i do pravidel, aby to bylo jasné a těším se na další pěkné výtvory, kterých bude doufám dost a dost, protože zatím mi děláte jenom radost :)
RATMAN
-zpět-
|