Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV - ČERVENEC 2003
-zpět-
31.7.2003 Opět drobíme o F3 - A vítězem screenshotu měsíce se stává...
Opět drobíme o F3 Takže bez dalšího zdržování – tady máte další útržky informací převzatých z NMA, jež je zase čorlo (převážně) z úst JE Sawyera na fórech IPLY:
O časové kontinuitě: Univerzum Falloutu 3 se bude více držet pojetí F1, takže žádní chlupatí ani inteligetní párači žádné humery atd. (a předpokládám, že i technický vývoj bude kapku se nepohne moc kupředu a svět se změní více k primitivnu).
Co je dosud hotovo: BIS zatím váhá s oficiálním oznámením vývoje F3 a to hned z několika důvodů – zatím jsou hotovy pouze přehledové dokumenty o lokacích, technické a příběhové dokumenty, konverze enginu a pár věcí k interfacu a něco málo konceptového umění. Dalším důvodem je, že se BIS obává, aby příliš časným oznámením hry hráče nepřesytilo reklamou... jak ohleduplné
O motorkách: Ty ve hře asi nebudou nebo aspoň ne dostupné pro hráče. Důvod je zřejmý – jak by hráč na jednu motorku usadil všechna svá NPCíčka?
O traitech: Trait Gifted patrně podlehne zásadním změnám, protože se Sawyerovi zdá příliš výhodný. K postihu na učení tak přibude i postih k rychlosti získávání perků a i výsledných bodů k vlastnostem bude méně (všechno je ovšem zatím ve fázi úvah).
O editorech: Nejsou bohužel žádné plány na uvolnění editorů pro vlastní vývoj modů. Škoda. Ale možná se dočkáme za nějakou dobu, stejně jako v případě F1, 2....
O bojových kombech: Postava se bude v boji holýma rukama a v kombech (kombinace kopů a úderů) zdokonalovat s počtem bodů strčených do daného skillu, ale počítá se i s tím, že některé bojové techniky se naučí od jiných postav. Uvažuje se třeba o bojové technice NCR Rangerů nebo bojovém umění Kmene Černé nohy (jen příklady). Komba mají vypadat asi takhle: píchnutí do očí nepříteli naproti – rána pěstí chlápkovi vedle – loktem do žaludku nepříteli za tebou. Obdobně i nohama... petruschka
A vítězem screenshotu měsíce se stává... No ano, měsíc uběhnul jako voda a je čas vyhlásit vítěze, ovšem tentokráte to není jen za měsíc minulý, alébrž i měsíc předminulý, protože jsem na to v červnu zapomněl a nikdo nebyl od té dobroty, aby mi to nějak jemně připomenul… čili jsem to zjistil až dnes. Ale zpět- zvítězil nám LOPO se svým vertibirdím screenem, gratuluji. Jediným novým soutěžícím na další měsíc je Astro se svým obrázkem nazvaným Předčasné umrtí. Svoje hlasy můžete odevzdávat jako vždy zde. RATMAN
30.7.2003 Nová literatura - Daemon ve vaultu - Nový člen Resurrection teamu
Nová literatura Do našeho povídkového vaultu opět přibylo jedno dílko a to přímo dílko HNOJovo, což už bývá zárukou dobrého počtení... O zklamání: ( P V ) V povídce autor zachycuje pocity a úvahy zkušeného barmana z New Rena, který ostatním radí co se životem, ale sám se musí vydat na cestu, aby se vypořádal se svou minulostí... Harley
Daemon ve vaultu Jestliže sledujete stránky klanu VSB, jistě jste si všimli, že jsem po zhruba roce a půl opustil velitelské křeslo klanu, které jsem předal Bublifu_c_kovi (můžete se přesvědčit, že ten se už slušně činní). To ale neznamená, že opouštím Fallout nebo naší milovanou Šílenou Brahmínu. Od dnešního dne jsem tedy oficielně nový vaultmaster. Změna to není nijak velká, už dříve jsem zde několikrát aktualizoval, teď bych ale měl o něco častěji. Snad si najdu i dost času tuto teorii praktikovat :) Daemon
Nový člen Resurrection teamu A abych tu netlachal jen tak naprázdno, mám hned novinku ohledně projektu Fallout 1.5: Resurrection. Do teamu byl začleněn Comus, kterého z našich stránek jistě moc dobře znáte díky jeho wallpaperům. Také pro Fallout 1.5 už tři wallpapery vytvořil, můžete si je prohlédnout a nebo rovnou stáhnout jak na stránce projektu, tak zde u nás. Daemon
29.7.2003 Demo Lionheartu
Demo Lionheartu Díky stránce Tiscali Games si nyní můžete vyzkoušet RPG hru Lionheart, užívající Falloutí systém SPECIAL. Ve 158 megovém demu si můžete vytvořit vlastní postavu a projít s ní tři hlavně bojově zaměřené lokace, což by mělo vystačit na několik hodin hry. Děj dema se má lišit od příběhu plné hry, takže snad není třeba obávat se spoilerů. Zděs je .txt s požadavky na váš systém a následuje hned několik mirrorů na stahování: gamestiscali, gamershell a nwsgaming.... petruschka
28.7.2003 Čokl
Čokl Božský a ftipný pisálek petruschka (doufám, že můj pokus o kompliment dnes v noci náležitě ocení:)) si vás, naše milé čtenářstvo, dovoluje pozvat ke čtení své zbrusunové postapokalyptické povídky nazvané Čokl. Tuto povídku najdete přímo tady, na petruschkových osobních stránkách, na to, abych ji dnes dal k nám jsem už přespříliš unavený, zíííííííííív, takže až zítra. Teď už jen dobou noc milé děti, dobrou noc, strýčku Fido... RATMAN
26.7.2003 Fotogalerie roste
Fotogalerie roste Hned dva nové příspěvky do naší fotogalerie došli na mail náš. Fotečku první pořídil z Londýna Seto a vchod do Čínské čtvrti je v ní vyobrazen- jako byste v San Franciscu byli. Fotečku druhou zobrazující 13 na zádech bratra svého nám poslal Ramses IV i v modravé verzi, ovšem ta se nám do galerie nehodí, čili si ji prohlédněte jen pro zajímavost. RATMAN
24.7.2003 FO:BOM novinky - Pár drobků F3
FO:BOM novinky Stránka Bratrstva Masturbantů se rozrostla o několik novinek. Nebojte, zkrátím to, aby mi stačil jeden kýbl na zvracení. Takže například si můžete prohlédnout nový trailer přímo ze hry a k nahlédnutí a ke stažení je připraveno také několik wallpaperů např. svalnatý ghoul v přiléhavých kalhotách nebo svalnatý supermutant v přiléhavých kalhotách – užijte si to. Po zmáčknutí levého spodního šroubku v interfejsu stránky se objeví ještě tajná sekce s návrhy různých předmětů. Díky NMA za hlášku..... petruschka
Pár drobků F3 No jo, já vím, že už to s těma drobkama přeháním, ale když mně se to líbí.
O kontrole vašich NPC: Bude vám umožněn přístup do jejich inventáře a vývojáři si hrají s myšlenkou zadávání pokynů během boje – po right-kliku na NPC se objeví menu s příkazy jako zaútoč na zaútoč, stůj, přesuň se... Možnost ovládání NPC by měla být odvislá od vaší schopnosti Řeči a Charisma. S plnou kontrolou jako např. v Balduru se nepočítá. Někteří členové vaší party budou navíc dost tvrdohlaví a prostě nebudou chtít poslouchat...
O traitu Krvák: Bude asi zlikvidován a místo něj jen zůstane v menu možnost regulovat násilí ve hře... petruschka
23.7.2003 Fallout 1.5: Resurrection (aneb Falloutu není nikdy dost!:) - Poutník: dokončení
Fallout 1.5: Resurrection (aneb Falloutu není nikdy dost!:) Po vypuštění mapperu F2 se s různými modifikacemi a projekty roztrhl pytel (nutno podotknout, že hodně z těch projektů ani mapper nepotřebuje, viz. nedávné oznámení o vývoji Falloutu on-line)- spousty fanoušků se snaží do starého dobrého Falloutu přinést něco nového, co by hru oživilo a zpříjemnilo opětovné hraní. Nejinak je tomu i v případě nově vzniklého projektu Fallout 1.5: Resurrection, který se na rozdíl od ostatních podobných projektů nehodlá pouštět cestou novinek a vylepšení, ale naopak- navrací se k samotným kořenům. Jak už název napovídá, děj bude zasazen mezi F1 a F2, kdy je společnost stále ještě zmítána v chaosu a všude vládne depresivní atmosféra, kterou mnozí tolik milují na Falloutu 1. Z každého dílu si pak snaží brát to nejlepší, takže kromě výše zmíněné atmosféry se setkáte i z pár ztřeštěnými vtípky a narážkami, ovšem na rozdíl od F2 už nebudou na každém kroku, ale na vedlejší koleji. Tvůrci slibují propracovaný příběh plný nečekaných dějových zvratů, rozsáhlost přibližně jako F1 a větší důraz na všechny dovednosti než tomu bylo u F1 a 2. (tam vám vpodstatě stačilo pouze ovládat zbraně, řeč a sem-tam i vědu) Pokud se zajímáte o více informací, navštivte prosím domovskou stránku projektu, která je tramtadadá… v češtině! No ano, je to totiž český projekt, ti, kdož pravidelně navštěvují naše fórum si jistě vzpomínají na debatu o mapperu a modifikacích a také na to, jak se pár lidiček rozhodlo nějakou si vytvořit- tak je to tady:) na projektu v současné době pracuje 9 lidí, mezi něž patřím i já s Daemonem a Kowalskim (design, texty, mapování, scripty), takže vás budeme pravidelně zásobovat novinkami. Z tohoto důvodu bych se chtěl omluvit za sníženou frekvenci aktualizací neboť jsem měl mnoho práce (no… trochu se na tom podepsalo i zkouškový:) a ještě mě jí hodně čeká. Dále bych se tu rád zmínil o tom, že hledáme další dobrovolné dobrovolníky, kteří by nám s tvorbou hry pomohli - podmínkou jsou ovšem nějaké schopnosti, musíte něco umět. Designéry už nehledáme, těch máme plno a v tomto oboru je už práce rozdělená či dokončená. Jde nám především o pisatele scriptů, textů, překladatele, tvůrce map, korektory a grafiky, více se dozvíte na oficiální stránce v sekci team. V našem fóru jsem založil i speciální téma pro Resurrection, takže vaše dotazy a připomínky směřujte prosím tam, ale neptejte se nás na moc podrobností, protože vám je neřeknem:) Berem jen obecné dotazy a nápady , protože celý projekt je zatím v plenkách a ještě nemáme ujasněnou představu o mnoha věcech a i ty co už máme se mohou změnit (ovšem všeho s mírou, že:). No a na závěr bych jen chtěl říct, že doufám ve zdárné pokračování prací na projektu a aby nedopadl tak, jak už mnoho podobných velkoleporelostí před tím... RATMAN
Poutník: dokončení Ramon Dexter prodloužil povídkový řetězec o další den, neboť poslal dokončení své povídky Poutník. Jsem zvědavej, jestli se zde i zítra objeví nějaká ta povídka, to už bychom vás jimi zásobovali týden:)))) RATMAN
22.7.2003 A do pětice fšeho dobrého... :)
A do pětice fšeho dobrého... :) Supermutanti alfa, ghoulové, párači-šedáci a podobná havěť:) už jistě chápe, co bylo nadpisem míněno- ano, i v tento den tu pro vás máme novou povídku (začíná se z toho stávat pomalu tradice:), ovšem není to povídka jen tak ledajaká, neboť ji sepsal sám velký zakladatel VŠB- JaW! Jmenuje se Z Vaultu a pamětníci v ní jistě poznají mírně poupravenou verzi úvodního textu z prvního dne existence tohoto vaultu. Pro mě je to takové malé vítězství, neboť jsem JaWa k jejímu zařazení do povídek dokopával skoro dva roky! :)))))) RATMAN
21.7.2003 Lavina povídek! - Klint Velkorysý
Lavina povídek! Tak, tak, po tři předchozí dny jsme u nás zveřejňovali došlé povídky a nejinak tomu bude i dnes, neboť včera jimi byla naše mailová schránka opět "zaplavena" :) Dnes to jsou hned tři: Ramon Dexter poslal pokračování své povídky Poutník, která se odehrává v postapokalyprických českých luzích a hájích, čili v prostředí mnohým z nás blízkém a kromě toho poslal i kratičkou mikro-povídku o jednom zklamaném NCR rangerovi nazvanou O osudu. Třetí a poslední dnešní povídka je od Astra, který po velmi dlouhé odmlce poslal 10. díl povídky Fallout 3. Uff, když se tak podíváte na soupis všech těch povídek, tak si asi řeknete, že by neškodilo udělat nějakou jejich dokumentovou verzi pro tisk… mno, dočkejte času… ;-))))) RATMAN
Klint Velkorysý Tento MOD pro F2, jenž dělá s onoho Arroyana editor inventáře a vlastností jistě fšichni znáte, takže se s jeho popisem nebudu zdržovat a přejdu rovnou k věci- díky dobrodinci skrývajícím se pod přezdívkou s_007 jej odedneška může využívat i anglicky nehovořící část populace, neboť si jej můžete vychutnat v češtině. MOD jsem dnes narychlo otestoval a šlapal, čili stahujte a editujte… :) Jo, pro spuštění použijte MOD Runner! RATMAN
20.7.2003 Další hrst drobků o F3 - Další díl Svědka umírajícího času
Další hrst drobků o F3 Po nějakém tom bloumání po stránce NMA a forech IPLY (Telecom mi už k účtu přikládá děkovné dopisy, že je tak pěkně živím...) jsem pro vás opět shromáždil pár více či méně zajímavých info o Falloutu 3 (hlavně z úst JE Sawyera):
O hratelných rasách: Ačkoliv se původně počítalo s tím, poskytnout hráči možnost hrát za ghoula, supermutanta a samozřejmě člověka, nakonec z toho sešlo. JE uvádí jako hlavní důvod příliš práce na animacích všech ras. Já dodávám, že vypracovat pro všechny rasy do značné míry odlišné dějové linie by buďto velmi prodloužilo vývoj nebo by byla hra udělaná špatně....
O NPC rutinách: NPC postavy ve hře by měly žít vlastním životem, chodit na lov, ráno otvírat obchody, večer zapadnout do hospody atd...
O inventáři: postava bude v inventáři zobrazena s více detaily, přibude nový slot pro pokrývku hlavy (a máme se prý těšit nejen na helmy, brýle, čepice atd...), inventář ve vašem báglu bude rozdělen do tří sloupců. Bude možno uchopit několik předmětů najednou, takže už žádné zdlouhavé přenášení po jednom. Vybírací tlačítko pro setřídění podle váhy, druhu... atd. Když uchopíte předmět, zvýrazní se oblast na vašem avatarovi, kam jde věc umístit...atd (+ spousta dalších podrobností o statistikách předmětů, které se mi nechce překládat).
No jestli se vám zdá, že otravuju s podružnostmi a bezvýznamnými detaily, máte asi pravdu. Je to prostě tím, že se na F3 děsně těším a vrhám se pak jako hladový čokl na jakoukoliv novinku... petruschka
Další díl Svědka umírajícího času Ramon Dexter se opravdu činí, a tak si dnes můžete přečíst další díl jeho povídky Svědek umírajícího času. RATMAN
19.7.2003 Ramon Dexter: Poutník
Ramon Dexter: Poutník Ramon Dexter nás obdařil povídkou na pokračování s názvem Poutník. Ovšem na rozdíl od ostatních Fallouťáckých povídek se tato odehrává tramtadadá: v českých (zamořených:) luzích a hájích! Přeji příjemné počtení RATMAN
18.7.2003 John Wyndham: Kolo
John Wyndham: Kolo Zajímavá povídka se objevila onehdá v Hospodářských novinách. Jmenovala se Kolo a napsal ji...tramtadá John Wyndham, zodpovědný například za Den Trifidů. Ač se to na první pohled nezdá, povídka patří do žánru postapo, a přestože je její pointa poněkud zjednodušená, jistě to je pěkné čtivo pro chvíle pohody. Čtěte a zlomyslných Kol se bojte tady. chekotay
17.7.2003 Lionheart hotov
Lionheart hotov RPG Lionheart, o němž můžete najít podrobnosti v bočním menu pod titulkem Klony, je nyní oficiálně hotov. V ČR bude k dostání v českém překladu už v říjnu tohoto roku. Podrobnosti můžete najít na stránce Tiscali. Pro ty, co si informace o hře nepamatují, zopakuji jen, že se jedná o pseudo-historické RPG, odehrávající se v renesanční Evropě, poznamenané magickou katastrofou. Setkáte se tak s některými známými osobnostmi, které budou ovšem pozměněny všudypřítomnou magií stejně jako vaše postava. Hrát budete moci za člověka nebo různé variace na elfa, démona či mutanta zvířete a člověka. A proč o tom všem mluvím na stránce věnované Falloutu? No protože hra využívá systém SPECIAL známý z Falloutu, nyní ovšem přizpůsobený pro potřeby real-time... petruschka
15.7.2003 Novinky k Fallout: Yurop
Novinky k Fallout: Yurop Na stránce o Yuropu se objevily nové informace, kromě update galerie obrázků se v aktualizačním textu ještě hovoří o tom, že v blízké době se můžeme těšit na několik málo nepodstatných textů ze hry, které si budete moci přečíst bez toho, niž byste si hru zkazili. Dále se dočtete v jakém stádiu je vývoj hry a výčet XYZ dalších jazyků, do kterých se bude hra překládat. Mno, ale raději si to vše přečtěte přímo na oficiélní stránce. RATMAN
13.7.2003 Pin-Up Fallout
Pin-Up Fallout BISáci se už vývojem F3 nijak moc netají. Další důkaz může být tendlenctento obrázek plakátů na zdi kanceláře BIS. Mezi už dříve uveřejněnými obrázky si všimněte návrhu Falloutích aut. Bez zajímavosti není ani to, že hned dva plakáty jsou označeny logem F3. petruschka
12.7.2003 Za slávu Tauri a SGC aneb Návrat do Šílenosti! :)
Za slávu Tauri a SGC aneb Návrat do Šílenosti! :) Dámové a pány, už dlouho jsme tu neměli něco opravdu šíleného, nad čím zůstává (nejen) rozum stát a tak to dnes napravujeme. Jelikož na naší nejsledovanější TV stanici N@VA běží již šesté řada populárního seriálu Hvězdná brána, rozhodl jsem se spolu s Chekotayem, že jeho menším fandům uděláme radost (uctívače a fanatické příznivce to spíš nasere, páč jim špiníme jejich modlu:) a sestavíme pár věciček k pobavení. Prvním je můj SG-MOD, který modifikuje první misi FT, začínáte s 5ti novými rekruty- týmem SG1 vybavených jejich standardní výzbrojí, dále si můžete pro postavu zvolit 21 xichtíků z SGC mno a kromě toho v první misi také narazíte na proradného goa´ulda Apophise se svými Jaffy a 4mi SG kousky vybavení (tyčová zbraň, Apophisův pancíř, léčivá a útočná ruka). Pro ty, jenž si MOD stahovat nechtějí jsem připravil jako vždy malou prezentaci zděs. Ještě malé upozornění na závěr- MOD je hotový už 14 dní a za tu dobu ho nebyl schopen vyzkoušet ani jediný z více než deseti lidí, které jsem o to prosil (lenoši, fuj!), proto vám nemusí fungovat úplně bez problémů, neboť jsem do něj mohl zapomenout přisypat všecky ingredience, v případě problémů se mi tedy ozvěte.
Další věcí do sbírky je naprosto šílená povídka od Chekotaye nazvaná Star Gate VSB 1, která vypráví o chrabré skupince vaultmasterů bojujících se zlými Jaffy, přeji příjemné počtení. Alfa-Bravo-Spodky-Vpravo-11155673264664152634-Ratman
10.7.2003 Další drobty o F3
Další drobty o F3 Prošmejdil jsem stránku NMA a sesbíral pro vás opět ty nejzajímavější klepy o F3 z úst JE Sawyera:
O skillech: začínají na 0, tagnuté skilly na 20, značka % za číslem skillu zmizí, protože je to hovadina, od 1-50 stojí skill 1 bod, 51-100 2 body, 101-150 3 body, 151-200 (maximum) 4 body, u taglých skillů dostáváte dvojnásobek atd.....
O postavách hrajících za medika: čím schopnější je postava medik, tím lépe bude zacházet s různými lékařskými prostředky a drogami. Postavy medici budou moci léčit rány, ochromené končetiny, detoxikovat zdrogované, dávat ze smetí a chemikálií do kupy lékařské brašny, kufříky první pomoci, stimpaky a drogy....
O hudbě: JE se jednoznačně staví za styl hudby z původních Falloutů a odmítá moderní prvky.
O mečích: Žádné meče ve Van Burenu (F3?!?). Ovšem nevyloučil jakési motorové pilo/mečové mutanty...
O názvu: JE by rád prostě Fallout 3: A Post-Nuclear Role-Playing Game.
O přítomnosti Enklávy ve F3: Enkláva má být zastoupena jen několika rozbitými kusy techniky, povídačkami o velikém výbuchu na hladině oceánu a možná několika okrajovými postavami, které o celém dobrodružství z F2 něco málo ví...
O tutorialu: JE prakticky vyloučil nějakou další obdobu Chrámu zkoušek, jak jej známe z F2. Úvod do hry by se měl odehrávat po vytvoření postavy, kdy dostanete možnost, zda se chcete „zacvičit“ v tutorialu nebo rovnou skočit do děje.
Všechny sesbírané drby a dohady si můžete pročíst ve Van Buren FAQ – ovšem englicky... petruschka
9.7.2003 Nová organizace bugů
Nová organizace bugů Z důvodu neustále se rozrůstající sbírečky chyb všech z rodiny falloutí, rozhodl jsem se v rámci požadavků na větší přehlednost a efektivnost předělat celou stránku. Takže nyní už máme pro každý Fallout stránku zvláštní, na kterou se dostanete stejně jako doposud. Doufám, že tabulkové provedení bude přehlednější než padesát nadpisů pod sebou. Toť vše, dneska žádný nový bug nebude :) Harley
8.7.2003 Pokračování koncept-artu
Pokračování koncept-artu Když jsem před nedávnem upozorňoval na zajímavé koncepční obrázky Ch. Applehanse s post-apo tématikou, úplně jsem přitom přehlédl zbývající tři návrhy, které jsem měl jen za cosi do počtu. Teprve stránka DaC mne upozornila, že i ony by mohly mít souvislost s Falloutem 3. Takže tady máme dvojobrázek s motivy opuštěného dálničního mostu se stovkami zrezavělých vraků aut a pohled z ptačí perspektivy na zchátralé mrakodrapy (nechybí ani balon upoutaný na střeše – že by ten alternativní dopravní prostředek slibovaný Sawyerem v nedávném rozhovoru?). Obě tyto kresby se vztahují k Denveru (Road to Denver a Ruins of Denver). Pokud bych si opravdu hodně pustil fantazii na špacír, mohlo by mě napadnout, že F3 by se „mohl“ odehrávat kolem Denveru, hlavního města Colorada. Poslední obrázek působí více než post-apo – zachycuje jakési průzkumníky (ne nepodobné ghoulům) v atombordelech, s čímsi „jako“ počítačovou konzolí známou z Falloutu v pozadí. No ale dosti nepodložených spekulací – a že jich dnes bylo. Jelikož mě nenapadá, jak tohleto ukončit, udělám prostě jen tři tečky, takhle... petruschka
7.7.2003 Zmizelá karavana - Fallout Tycoon: popis misí a budov
Zmizelá karavana Tak jak to ještě originálně uvést? Zase se mi na F1 něco nezdálo - při cestě s karavanou do Nekro najednou všichni zmizeli a nechali mě napospas pustině. V Nekro bylo už vše v pořádku a tudíž jsem dospěl k závěru, že je to bug. Harley
Fallout Tycoon: popis misí a budov Jak již jsem se dříve zmiňoval, poslal mi Laďa Loukota svůj popis misí a budov do FTycoonu, předělání do HTML mi trochu trvalo, protože mám teď dost práce, ale nakonec jste se dočkali. Takže tady naleznete několikero zajímavých informací o této hře. RATMAN
6.7.2003 Co s čipem? - Obrázkové nadělení - Zaměřovací wallpaper č.2.
Co s čipem? Mno, takže jak už to tak bývá v HNOJových povídkách kde občas někdo kvůli zradě kamaráda pomalu chcípá někde v jeskyni, i já díky kámošovi místo toho abych byl pryč na motorce sedim doma... No nic, aspoň máme novej bug, pojednávající o vodním chipu. Harley
Obrázkové nadělení Chris Applehanse (tvůrce Gasbota) , o němž se proslýchá, že je jedním z lidí, makajících na F3, přispěl do galerie stránky NMA dalšími dvěma post-apo díly. Na prvním z nich, nazvaném Junkyard, se můžete pokochat pohledem na smetiště. Na druhém s názvem pc-wasteland zas polaskejte svými zraky hrdinu post-katastrofického věku, kráčejícího vstříc novým dobrodružstvím, nezmapovaným jaderným skládkám a neodpaněným ozářeným ghoulkám. Aby těch pičturů nebylo málo, mám zde pro vás ještě zajímavý (a děsivý) návrh inventory screenu pro F3, který se objevil na DaC. Doporučuji prohlížet jen opravdu otrlým osobám. Takže takhle nějak by mohla vypadat obrazovka inventáře, pokud budou prosazeny všechny změny jako třeba úplná kontrola vašich NPC, real time boje, hraní za jiné rasy.... atd.... (čili věci, obvykle připisované fantasy RPG typu Baldurs Gate). petruschka
Zaměřovací wallpaper č.2. Před časem se tu objevila výzva o sestavení wallpaperu s těmi nádhernými obrázky potvor při mířeném výstřelu, můj pokus sice nedopadl příliš dobře, ale nyní konečně přichází to, na co mnozí z vás čekali- opravdové umělecké dílko od Comuse! Wallpaper je pojat jako instruktážní panel z výcvikové základny Bratrstva Oceli a je kurefsky povedený, doporučuji alespoň shlédnout! RATMAN
5.7.2003 Blázinec Advencture
Blázinec Advencture Mad_Eye mě upozornil na jednu ztřeštěnou českou freeware hru nazvanou Blázinec Advencture, která kromě toho, že je naprosto šílená (máte za úkol donést bublinu do vodováhy:) paroduje i tak trochu (víc) Fallout a myslím, že by oku fanouška uniknout neměla. Další informace, obrázky a samozřejmě download (ehm, kdo ho najde, vyhrává první cenu:) najdete tady. RATMAN
4.7.2003 Hnoj zase ožívá
Hnoj zase ožívá Takže moji milí, než vám odjedu na tejden poznávat krásy naší země ze sedla svého věrného oře, musím vám předat nové dílko Hnojovo - O čekání: ( A V ) Postřelený voják Bratrstva čeká v úkrytu na jistou smrt a vzpomíná jak díky zradě ztratil svou posádku... Harley
3.7.2003 Van Buren interview: část 1. - Van Buren interview: část 2. - Trish ležící, spící
Van Buren interview: část 1. Stránka NMA se rozhodla udělat sérii rozhovorů s JE Sawyerem z BIS o chystané hře s krycím jménem Van Buren, za nímž se na 99% skrývá Fallout 3. Rozhovor je rozdělen na dvě části – přímé otázky na Van Buren a „hypotetické“ otázky na F3, na které zatím JE nemůže z důvodu „utajení“ odpovídat přímo. Bohužel se potvrdily spekulace o komplet 3D prostředí hry (a já můžu začít šetřit na 3D kartu) i o zkombinování RT a TB bojů. Takže papá, perfektně vyvážené souboje z F1 a F2. Masivním změnám neujde ani systém SPECIAL, jak jste ostatně měli možnost zjistit ze série článečků, které najdete v našem archivu. Takže s chutí do čtení. petruschka
Van Buren Interview: část 2. Takže jsem na to sedl milé děti a druhou část vám přináším ještě dnes. Tady jasně vidíte, jak je to smutné, když člověk nemá ženskou a místo jiných, zábavnějších věcí pak překládá pitomosti na stránku o počítačové hře..... No k věci. JE se mimo tohoto rozhovoru zamyslel také nad bojem typu „ručně stručně“ a v rámci jeho vyváženosti uvažuje o přidání (mimo již známých kopů a úderů) kategorie komba, díky níž by se daly skládat přezdržkové balety typu: loktem do ohryzku následovaný drtič varlat a kopem do čéšky.... no nezní to téměř umělecky? petruschka
Trish ležící, spící Tak si představte že sem ani neopustil Junktown a hned je tu další chyba. Až se mi to zdá podezřelé - hraju english verzi 1,2 (z Levelu) a tak se ptám - není v té češtině ještě nějaký patch? No, prozatím se vše o novém bugu, který již tak trochu popisuje nadpis, dočtete tadyhle. Harley
2.7.2003 Ian je taky občas machr - Fallout on-line - Reklama
Ian je taky občas machr Tak i já už mám konečně prázdniny a jelikož jsem tak trochu nemocen, rozhodl jsem se zkrátit dlouhou chvíli - i nainstalil jsem F1 a hned našel jednu nesrovnalost... O Ianovi už bylo napsáno mnoho špatného, avšak vězte, že i on dokáže občas překvapit. S nožem dokáže doslova neuvěřitelné věci... Harley
Fallout on-line Tak vám nevím, poslední dobou se s nadšeneckými projekty v oblasti Falloutu roztrhl pytel, po Fallout Tycoonu, oznámení o tvobně Yuropu, filmu a XY dalších zahraničních projektů se mi včera dostala do schránky zpráva o rozjíždění prací na dalším- Falloutu on-line. Večer jsem si přes ICQ pokecal s Citizen Malakainem, který mě požádal o spolupráci a dal několikero informací, které se vám teď pokusím přetlumočit: Celé to bude na emulátoru Ultimy online (která bude ke hraní potřeba), samozřejmě ve stejném grafickém stylu jako má Fallout, stejný systém skillů, perků, zbraní, předmětů + několik nových věcí navíc. Hráč bude mít jednu jedinou postavu, vybere si místo jejího zrodu (město, vesnice, samota…) a ošacení. Herní systém by se měl co nejvíce podobat tomu Falloutovskému, čili si budete moci sami zvolit, zda se dáte na dráhu hrdiny či psance a vaše karma bude poskakovat jak můj žaludek na horské dráze:) Vzhledem k jiným podmínkám, které ve světě on-line her panují se však budou muset udělat i určité ústupky, což se týká především soubojů a Bratrstva Oceli, kteroužto jako mocnou organizaci nebudete moci zvolit za místo svého zrodu (prý se ale půjde přidat později a bude možnost založit si i organizaci vlastní). Tak to by bylo v kostce asitak vše podstatné. Vývojový tým by velice ocenil vaše případné nápady, návrhy a připomínky, kteréžto můžete klást v našem fóru, do kterého jsem pořídil nové téma Fallout on-line. Když už jsme u toho- byl mi stanoven zodpovědný úkol zvolit nějaké vhodnější jméno, ale jelikož mám v palici nějak vymeteno, tak doufám, že debatující hlouček, který se jistě brzy vytvoří, na něco přijde:) RATMAN
Reklama Ano – nechal jsem se koupit a za příslib špinavého sexu, vysokoprocentního chlastu a dalších příjemných věcí jsem se uvolil udělat zde reklamu stránce DarkArt. Nejde ovšem o jeden z nekrofilních pornoserverů, kterými se má složka oblíbených stránek jen hemží, ale o projekt našeho dvorního umělce – malíře a spisovatele Hanse Doležálka. Mimo falloutích obrázků a povídek, jež znáte i od nás, se na ní můžete pokochat galeriemi H.R.Gigera a několika podobně dekadentních prasat, stejně jako původní tvorbou našeho Honzíka z oblasti literární i grafické. Upozorňuji také na možnost koupě trika s původním mistrovým obrázkem, jelikož mi za to prý Honza dovolí dělat týden taťku... takže nezapomeňte: je váš život prázdný, vaše budoucnost mlhavá, vaše péro malé a vaši rodiče vám nerozumějí? Navštivte DarkArt a utoňte v hlubině temně fantaskního umění, plného kruté sexuality a bestiální mechanické pudovosti..... petruschka
1.7.2003 Nepotěšili jste mě, ani já vás nepotěším…
Nepotěšili jste mě, ani já vás nepotěším... Včera v 23:59:59 přesně skončila naše výroční soutěž a vítězem se stává…. NIKDO! Tímto mu blahopřeji k jeho výhře, protože jeho příspěvek nazvaný Kde nic, tu nic, bal opravdu… jedinečný. Bohužel je to tak, i přes všechny snahy a to, že při vyhlášení soutěže všichni psali, jak se těší až začnou něco tvořit NIKDO nic neposlal. Vlastně jedinou vlaštovkou byl Laďa Loukota, který mi předal popis budov a misí FTycoonu, ale bohužel to budu muset ještě zpracovávat, čili se nejedná o soutěžní příspěvek v pravém slova smyslu (ale CD dostane, nejsem škudlil). No, alespoň jsem ušetřil a ušetřím i v následujících letech, protože další soutěže o ceny už nebudou. Kdo tedy bude chtít CD s kompletním Vaultem a spoustou downloadů má smůlu, protože jinak získat nešlo- a to ani za peníze i když mi je pár lidí nabízelo (nejvyšší nabídka byla dvěstovky:)- možná sem blázen, protože by se na tom dalo slušně vydělat, ale mě šlo spíš o to, vyburcovat vás k tvůrčí činnosti, což se nepodařilo, čili s opadnuvším zájmem fandů opadá i ten můj dávat někomu CD. Děkuji vám za pozornost a přeji příjemné prázdniny. RATMAN
-zpět-
|
|
|