Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
Pokec s Brianem Fargem o FO3 a Wasteland 2
Zdroj: NMA
Překlad: Mr. Lizard
Q: Zatímco málokterá hra by se dala definovat jako čistá komedie, zvolna namočeny jsou do tohoto žánru mnohé. Vzpomeň si na svou práci na
Falloutu - ten vzniklou mezeru vcelku slušně zaplnil, byť šlo o hodně černou srandu.
A: No jó -- my milovali černý humor. (smích) A čím jsme starší, tím je to horší. Když smícháte naprostou absurditu s ultra násilnými prvky
-- jako třeba Tarantino ve filmech -- můžete dojít k velkým výsledkům.
Q: Bethesda tohle do svých her nikdy moc necpala. Co říkáš, bude to hrát nějakou roli?
A: Jojo, jejich zboží je většinou drobátko vážnější a o něco sušší. Dobrý humor není sranda vytvářet, ale víte co? Jsou to chytří hoši a
já nemůžu dospat toho, co s tím nakonec provedou. Já říkám, že to dopadne dobře. Vlastně bych věřil jen asi třem studiím --- a Bethesda na
tom mém seznamu každopádně je. Jediné co můžu říct na beton je to, že náš Wasteland bude mnohem temnější než jejich Fallout.
Q: No jo, pravda -- vždyť jste vlatně nedávno klofli práva na Wasteland.
A: Wasteland to všechno odstartoval. Pokud se nám namane nějaká osvícená designérská myšlenka, moc rádi se na to pokračování vrhnem.
Myslím, že Bethesda svým Falloutem rozpoutá pořádný fajer -- prostě parádní situace -- a udělá monstrózní hit. Možná pak budou lidé zvědaví
na další a trochu jiný pohled na pustinu, obzlváště v případě hry, ze které se Fallouty odpíchly.
Q: Proč se do toho prostě nepustili už kdysi? Došli jste k závěru, že by se prozatím tolik neprodával?
A: Bylo to celé divné. Podívejte, EA tenkrát Wasteland vydala ve stejný den jako The Bard´s Tale II: The Destiny Knight. Jednoduše řečeno
honili prachy pro kladně uzavřený účetní čtvrtletí. Byli jsme tenkrát zhruba něco jako Bioware dnes, zatraceně známá partička. Představte si,
že Bioware ve dnešní době vydá dvě své hry v jedno odpoledne. To se přece nikdy nestane, už proto, že to dává houby smysl. No, nakonec se hře
dařilo dobře, ale my se cítili jako součást něčího kalkulu. Tou dobou jsme se dost snažili uzmout si práva na sequel jen pro sebe, ale EA v
nás samozřejmě vidělo konkurenci. Výsledkem incidentu byla naše práce na Falloutech.
EA jako základní miniaturní součástka dobře namazané mašinerie jménem Fallout? EA a užitečné? Ty brďo!
|
|
|