Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Van Buren interview - část 1.



Stránka NMAse rozhodla udělat sérii rozhovorů s JE Sawyerem z BIS o chystané hře s krycím jménem Van Buren, za nímž se na 99% skrývá Fallout 3. Rozhovor je rozdělen na dvě části – přímé otázky na Van Buren a “hypotetické” otázky na F3, na které zatím JE nemůže z důvodu “utajení” odpovídat přímo. Bohužel se potvrdily spekulace o komplet 3D prostředí hry (a já můžu začít šetřit na 3D kartu) i o zkombinování RT a TB bojů. Takže papá, perfektně vyvážené souboje z F1 a F2. Masivním změnám neujde ani systém SPECIAL, jak jste ostatně měli možnost zjistit ze série článečků, které najdete v našem archivu. Takže s chutí do čtení:


Jaké jsou výhody užívání plně 3D enginu oproti systému použitému ve Fallout Tactics, který měl 3D sprity na předrenderovaných pozadích?

No za prvé – dává to hráči více úhlů pohledu a více možností interakce s prostředím. 2D prostředí může dát hráči při interakci s prostředím pěkně zabrat. 3D nám také dává možnost více filmového užití kamery. Místo prostého hýbání kamerou tam a zpátky po scéně má 3D kamera jeden rozměr navíc, a tak nám nic nebrání v užití různých speciálních efektů při přechodech.

Samozřejmě, výhodou 3D modelu hráče je jeho přizpůsobivost při umísťování vybavení na jeho postavu a také jeho animaci. Přidání nové animace na spritovou postavičku je oproti tomu čas požírající dřina, která vyžaduje rendering každičkého framu pro každou kombinaci vybavení a každý pohyb s ním. Tento problém při práci s 3D postavou úplně odpadá. Postava s třema prdelema vybavení je může jakkoliv kombinovat a přidání další animace není téměř žádný problém.


Zachytí podle tvého názoru engine užitý ve Van Burenu atmosféru universa, v němž se bude hra odehrávat?

Ano, myslím, že nám to jde skvěle. Náš engine je schopný renderingu velice detailních scén. Když jsem dával dema hry různým lidem, zapomínal jsem zpočátku rotovat kamerou, takže se mě pak ptali: “To jsou 3D jen postavy? Já myslel, že i prostředí.” 2D scenérie budou vždycky detailnější – mohou si dovolit vykreslit perfektně každý jednotlivý pixel. Když si ale slušný počet lidí myslí, že je naše hra ve 2D prostředí, myslím, že to není špatný výsledek.

Náš tým je schopný opravdu velice slušné práce, takže atmosféra hry podle mě rozhodně nedojde úhony.


Je základní dějová linie hry už stanovena i v tak ranném stadiu vývoje?

Ano.


Plánujete do budoucna vydat demo?

Abych byl upřímný, nemám zatím ani šajna.


Už není tajemstvím, že Van Buren bude hybrid real-timu a tahové hry, můžeš vysvětlit vaše důvody, které k tomu kroku vedly?

TB užívá zvláštní nika her, o které z nějakého důvodu producenti nevěří, že by se mohla dočkat masového ohlasu mezi hráči. Producenti téměř vždy tvrdohlavě trvají na realtimu a odmítají strkat do TB her prachy, protože myslí, že by se jim nevrátily. Pokud tedy máme možnost udělat hru buďto jako 100% RT nebo vytvořit kombinaci RT a TB, v níž by oba způsoby hry využily svůj potenciál zhruba na 80% (RT) a 90% (TB), volíme radši toho hybrida.


Kdy bychom mohli vidět první screenshoty ze hry?

Nemám tušení.


Kdy bude Van Buren oficiálně odtajněn?

Taky netuším.


Hypotetické otázky k Falloutu

Kdyby se objevila ve vývoji nová Falloutí hra a tys byl čirou náhodou hlavní designér, pokračovala by hlavní postava v pokrevní linii Vault Dwellera a Vyvoleného?

Asi ne.


Bylo by to pokračování (sequel) nebo by děj hry předcházel původnímu Falloutu (prequel) nebo něco úplně jiného?

Dělal bych sequel. Staří pařmeni by určitě rádi viděli, jak život v pustinách pokračoval, poté co vyhladili Enklávu. Prequel by byl skvělý, ale.... teď na to není ta pravá chvíle.


Měl by mít hráč možnost vybrat si jako svou postavu i jinou rasu než člověka?

Podle mě ano. Ghoulové ani SuperMutanti nejsou natolik odlišné bytosti, aby se z nich nedaly udělat hratelné postavy.


Platí údaje ve Fallout Bibli, když už Chris Avellone není zaměstnancem BIS?

Jistě. Ale neznamená to, že jsme na nich otrocky závislí.


Jaký je oficiální konec Falloutu 2?

Plošina bouchne, Enkláva hořce pláče, kočičky a pejskové spolu žijí šťastně až do smrti...


Kolikrát už byl Fallout 3 v přípravě k produkci?

2x, myslím.


Jmenuj pár věcí, které bys ve Falloutu rád změnil.

Počet skillů a věci, které pod ně spadají (zvláště skill Věda), systém kritických zásahů, systém Damage resistance/Damage Threshold/brnění, postihy za vzdálenost, zaměřování zásahu, systém ručního boje.


Co dělá z Falloutu tak skvělé RPG?

PLASMA KVÉRY - JUCHŮŮŮŮŮ!!!

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..