Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
Jak udělat, aby Dogmeat přežil celý F1
Je mnoho Fallouterů, kteří mají rádi Dogmeata, respektive Žeryka, Čokliště, atd. atd.
I já jsem jedním z těch, kteří si ho oblíbili a byl jsem mnohokrát velice smutný, že se nepřežil celej Fallout 1. Proto jsem se rozhodl vytvořit pár takových tipů a triků, jak by mohl Dogmeat přežít v náročných lokacích.
Těmi lokacemi jsou: Vojenská Báze a Katedrála.
Vojenská Báze
Vstup
Tady to není až zas tak těžké. S vysokým skillem u vašich oblíbených zbraní mutíky dostanete. Zde je důležité, abyste v případě Dogmeatova zranění, nadopovali chudáčka stimpackama. První úroveň
Během načítání vstupu do báze se vyplatí spustit bojový mód (tj. stisknout klávesu A). Pokud se to povede, tak doporučuji zastřelit mutanta s bazukou, ale není jisté, že to pak dogmeat nekoupí z gatlingu. Po zvládnutí téhle obtížné situace bohužel určitě Dogmeat projde červeným silovým polem, a proto mu dejte další stimpak.Snažte se dostat do řídící místnosti, kde pomocí skillu repair oslabte silové pole a vstupte do místnosti i s Dogmeatem. Poté vystupte těsně za úroveň silového pole tak, aby Dogmeat nemohl ven a počkejte, až se silové pole znovu obnoví. Gratuluji, první úrověn bysme zvládli.
Druhá úroveň
Tady to bude o něco jednodušší. Dogmeat bohužel projde dalším červeným silovým polem a ztratí další životy, takže pozor. Potom vstupte přes zelené silové pole ke dveřím vpravo z vašeho pohledu. Pokud jste pole vypli, musíte se dostat ještě do další místnosti, kterou pochopitelně vybijte.Jak vidno, tato místnost je ohraničena z obou stran dveři, do kterých pejska jedoduše zavřete a máte druhou úroveň.
Třetí úroveň
Tohle je brnkačka. Vyřiďte mutíky ve dveřích "naproti" výtahu a do místnosti pak umístěte psisko. Hurá do čtvrtýho patra.
Čtrvtá úroveň
Pokud je Dogmeat zraněný, dejte mu stimpak, protože se bude hodit. Vnikněte přes silové pole do řídící místnosti, kde Děti Katedrály čučí na nádrže a tam pejska zavřete mezi silové pole a dveře. Teď hurá k soudruhu Poručíkovi!
Po jeho zabití vyčistěte dveře u výtahu s mutanty a jděte do řídící místnosti. Dogmeat by to tam měl při troše opatrnosti přežít. Spusťte autodestrukční program (s 10 minutovým pochopitelně). SAVE! Jděte k výtahu a sjeďte do třetího patra.
Třetí úroveň II
Oslabte silové pole. Teď umístěte Dogmeata do jedné z místností s dveřmi, ale moc se nezdržujte, protože čas běží. Můžete pochopitelně zkusit s Dogmeatem projít i přes chodbu, ale kvůli pastím, bych to raději nezkoušel. Jde tu i Dogmeata schovat mezi dvojici silových polí, fantazii se meze nekladou, každopádně se dostaňte k výtahu a hurá do prvního patra, druhým se zbytečně nezdržujte.
První úroveň II
Tady bohužel pejsánek musí projít červeným silovým polem, a tak bacha, ale pokud je zdravý, mělo by být vše v richtiku. Rychle se přemístěte k východu a zkuste přitom, aby váš psí kolega nenarazil na další červené pole.
Vstup II
A je to tu Dogmeat na 99% přežil Vojenskou Bázi. Rychle pryč. Vychutnávejte si animaci a při cestě do dalšího města si dejte pozor na hlídky Jednoty.
No zbývá Katedrála, před cestou do ní zajděte do LA Boneyardu za Následovníky Apokalypsy a v jejich knihovně seberte róbu Dětí Katedrály. Pokud byste ještě věděli, kam se zatoulal váš mizík, zajděte tam, ale rychle. Poslední nesplněné úkoly v rychlosti vyřešte a hurá do Katedrály!!
Katedrála
Vstup před Katedrálou.
Velmi se vám vyplatí nechat před vstupem Iana Ianem, Tycha Tychem, Katju Katjou a Dogmeata pochopitelně nechte u sebe. Může, ale nemusí být výhodou přibrat sebou několik scoutů od Následovníků Apokalypsy, kteří mohou po nějakou dobu dělat Dogmeatovi živý štít. Teď už ale hurá dovnitř.
Věž Katedrály první patro
Jděte za Laurou a řekněte jí heslo "Red Rider" , popř. jí ten klíč ukradněte. Odemkněte si dveře, nasaďtě si fialovou róbu a zapněte si mizík. Namiřte si to po schodech rovnou do věže za papežem Morpheusem.
Vež Katedrály, druhý patro
Tady se moc nezdržujte kromě pár Nightkinů a jednoho zmagořenýho člena v róbě nic zajímavého. Pokud ovšem nemáte mizík, neváhejte sejmout některého z Nightkinů a mizík mu seberte. Teď si vemte pro sichr PA a jděte do třetího patra.
Věž Katedrály, třetí patro
Při nahrávání tohoto patra raději stiskněte klávesu A, aby to Dogmeat nenakoupil za rotačáku. Pokud se zde chcete zdržet, zdržte se, můžete třeba vzít pro jistotu ještě jeden mizík. Ale teď již do posledního patra věže.
Věž Katedrály, čtvrté patro
Tady sídlí poslední papež, otec Morpheus. Myslí si jakej má před sebou dobrej život, ale netuší, že v případě vítězství Jednoty by ho čekala vana s horkým FEV. Pokud nechcete riskovat Dogmeatův život, tak raději spusťte bojový mód a vstupte za papežem do místnosti. Následně si nandejte róbu a zapněte opět mizík. Chcete-li si s Morpheem popovídat, udělejte to, pokud ne, je jen na vás jestli mu klíč ukradnete nebo si ho vybojujete, ale při druhé možnosti zvažte Dogmeatovo zdraví. Každopádně po získání klíče sejděte opět do nižších pater.
Vež Katedrály, druhé a třetí patro
Pokud jste to tu vymlátili, nemá cenu se rozepisovat o tom, abyste šli do nižšího patra. Pokud jsou Nightkini živí, rozhodněte se sami, jestli chcete zkušenosti a riskovat zdraví Dogmeata nebo spustit bojový mód a sejít dolu.
Věž Katedrály, první patro
Pokud jste na vyšších patrech dělali bugr, buďte ujištěni, že si to Děti Katedráli nenechaj líbit. V takovém případě si zkuste stoupnout do dveří u hlavní místnosti, aby nemohl Dogmeat do boje a sejměte ty Jednoťáky. Poté vemte Morpheusův klíč s radioaktivním emblémkem a odemkněte dveře, vedoucí do severní místnosti. Také byla možnost je odemknout s vysokým skillem paklíč. Pozor! Hlídá to tu Nightkin s Laserovým gatlingem. Pokud jste stříleli v prvním patře, musíte ho sejmout. Pokud ne, stačí mizík a róba Dětí. Sejděte po schodišti dolů do podzemí.
Katedrála, podzemí
Nechte na sobě róbu a mizík v ruce. Zachvíli se tu objeví Jeremiah, poslíček v Katedrále. No nic užitečnýho z něj stejně nevypadne, takže mu pusťte jednu mezi voči nebo nohy. Každopádně projděte tajným východem u zdi ve zdi, kde narazíte na floatera s kentaurem. Kentaura sejměte do očí a floatera do uzliny, to by jim mělo ublížit nejvíc. Teď se přesuňte ke dveřím starého vaultu. U dveří už čekaj dva Nightkinové, který jsem bohužel neobešel. Proto, pokud nechcete riskovat Dogmeatův život se snažte sejmout Nightkiny do očí nebo aspoň zasáhnout oba v prvním kole. Půjdou po vás a ne po psovi. Až je zabijete, nadopujte sebe i čokla stimpakama a hurá do vyších pater. Ještě se u výtahu hackněte do jednoho z počítačů a získáte nějaké expy, za informace o základně na severozápadě.
Katdrální Vault, první patro
Tady si nandejte róbu a mizík (doufám, že ste tu róbu i mizík měli na sobě i při likvidaci těch Nightkinů před vstupem do vaultu, ha ha!). Můžete si pokecat s vědcema, který makaji pro Katedrálu, ale nic užitečnýho z nich nevytáhnete. To takhle v místnosti na severozápadě patra, (tedy vlevo nahoře) to už je jiný kafe. Od jednoho z bláznů si vemte takovou divnou korunu, která vám umožní odolat Masterovic psychoútoku. Pokud už nebudete mít co na tomhle patře dělat, zkuste někam schovat Dogmeata a vymlátit patro od Jednoty. Teď už ale rychle do druhýho patra.
Katedrální Vault, druhý patro
Tady si oblékněte róbu Dětí a mizík si taky vemte do ruky. Nejdříve se nějak zbavte chodícího Nightina Visiouse. Je důležitý, abyste přitom neudělali bengál. Můžete ho i sejmout. Jednou sem ho dostal a okolí na to nijak nereagovalo. Pokud si nebudete vědět rady, tak si prostě obstarejte trhavinu (což bude asi těžký) a pár superstimpaků. Potom jenom počkejte deset minut ve spodnim patře. Pokud nemáte vysokou řeč, nedávejte se zbytečně s nikym do řeči. Máte teď několik možností, jak se zbaviti Mastera a zachránit přitom Dogmeata. Důležité je aby byl Dogmeat zavřenej v místnosti se skříňkami. Pokud tam bude stát ten Nightkin, musíte ho nějak dostat pryč.
Možnou pomocí může být také výtah do třetího patra vaultu, kde jde spustit autodestrukční program pomocí Poručíkova klíče.
Další varianta je, rychle si to (v róbě a s mizíkem) namířit do místnosti s počítači a několika techniky Jednoty. Tam otevřte dveře do uličky a stoupněte si do nich tak, aby pejsek nemohl útočit. Vyprovokujte techniky Dětí ke střelbě a sejměte přitom několik Nightkinů, pokud je mezi nima i Nightkin Visious, máte čokla už z poloviny zachráněnýho. Proč z poloviny? Protože ho ještě musíte zavřít do té místnosti se skříňkama. Už skoro vyhráno. Proč skoro sakra? Protože eště pořád žije Master a toho musíte zabít. Nechci teď někoho dostat do blázince, pokud se dostal až sem, takže upozorňuju, že po zabití Mastera se na vás při zpáteční cestně můžou, ale nemusí vrhnout Nightkini ze západní místnosti vedoucí k výtahu do čtvrtýho patra.
A víte, že se na vás vlastně vrhnout nemusí?
Pokud bude totiž čokl zavřenej, stačí k nim normálně v PAčku přijít a zabít je. Teď hurá na Mastera. Po jeho zabití si nedělejte zkratku přes místnost s Dogmeatem a vklidu pobijte roboty, pokud budou klást odpor, to už nechám na vás. Teď rychle k výtahu, čas běží
Katedrála, podzemí
No tak tady rychle zdrhejte do přízemí.
Vež Katedrály, první patro
Pokud ste to tady nepozabíjeli, tak to v rychlosti udělejte a pamatujte na čoklovo zdraví. Až budete hotovi, rychle pryč.
Vstup před Katedrálou
Pokud vám zůstal někdo z Následovníků Apokalypsy, klobouk dolů. Ale hlavně najměte zbytek party (pokud je tam máte) a pryč pryč!
Gratuluju! Právě vám Dogmeat přežil celej Fallout a pokud si stáhnete editor postavy, potom můžete po vykillování Správce odejít z jeskyně a hrát s celou partou donekonečna.
Eště šlo Dogmeata nechat naživu jinak, stačilo ho nenabrat do party a pak si pro něj přijít :)
Kolega Ramses také přišel na jednu věc. Stačí se dostat od Dogmeata dostatečně daleko a on vám pak v boji nebude pomáhat, ale každopádně se mi to neosvědčilo.
Vaultmurder http://www.fallouter.wz.cz
|
|
|