Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV - LISTOPAD 2002
-zpět-
30.11.2002 Karma + info o PnP - Upgrade Raveningovi reklamy
Karma + info o PnP Fox the Ripper dokončil překlad dalšího souboru k PnP, kratičkého pojednání o karmě, přestože má jen jedinou stránku, dal mi převod do pdf pořádně zabrat a pořád nevypadá stejně jako originál, nu což, stejně je to nejlepší verze ze všech pokusů:) Stahujte tady.
Teď k dalším informacím. Stránka PnP (ta anglická) se přesunula na novou adresu: http://www.falloutpnp.com/ a trochu se změnila i grafika, důležitější ovšem je, že je konec listopadu a finální verze pravidel nikde, takže se překlad ještě nejspíš malinko zdrží, ale znáte to, zázraky se (občas) dějí… RATMAN
Upgrade Raveningovi reklamy Ravening upravil svoji reklamu na energopěst, teď už je pěkně animovaná a vtipně udělaná, zhlédnout ji můžete tady. RATMAN
29.11.2002 Další příspěvek do soutěže - Renegade : díl 19. a 20. - Comusova vyhrabávka - Dokončení povídky Šerif ze Shady Sands a Prokletí FEV
Další příspěvek do soutěže Mabfred obstaral v pořadí již třetí příspěvek do naší Velké vánoční soutěže. Jedná o animovanou reklamu v jednom ze světových jazyků (má děravé hlava si ovšem nedokáže vzpomenout v jakém:), pokochat se můžete tady. Ale hlavně- tvořte, tvořte, tvořte! Třeba právě ta vaše reklama bude odměněna… RATMAN
Renegade : díl 19. a 20. Harley sepsal další dva díly naší oblíbené povídky Renegade: Life out of Brotherhood of Steel, takže bez dalšího zdržování, kdo chce číst, nechť klikne sem bez váhání. RATMAN
Comusova vyhrabávka Známý český tvůrce wallpaperů Comus, objevil už zapomenuté: Hele posilam ti obrazek: jak konci Fallout 1 (nevim jestli ho znas), vysel v nejakym cisle LeveLu, nevim v jakym, autora bych nejradeji osobne zavrel v Gecku do reaktoru. Já tenhle obrázek nikdy neviděl, nejspíš to bude tím, že se v herních časopisech moc nevyžívám, ale pamětníci si mohou zavzpomínat a nepoznamenaní se poučí, takže klidněte semhlenchle. RATMAN
Doknčení povídky... Ták, tentokrát jsem vás nechal chvilku se napínat (teda pokud moje povídky vůbec čtete, ale já jsem optimista (já je čtu, já je čtu! byl jsem napnutej jak malý gatě na velké řiti! pozn. Ratmana)), protože vím, že člověk si povídku vychutná, jen když čeká na pokračování, Když mi však před domem zastavilo auto plné ozbrojených&nebezpečných brahmín, řek jsem si, že to by už stačilo. Ták, teď můžete jít klidně spát:-) Šerif je tady! chekotay
28.11.2002 Vítězem screenshotu měsíce se stává Neuromancer! - Lionheart s pauzou - Vyznání JE Sawyera
Vítězem screenshotu... Své kvality prokázal na tomto krásném obrázku nazvaném Staré dobré časy… jo jo, to mládí… :) Jako cenu si může vychutnat hřejivý pocit, že mu hlas dalo 69% všech hlasujících. Jako novinky tu máme 2 nové screenshoty oba spadající do oddělení humoru, první je od Thomassara, ten vojáček asi bude mít HODNĚ velké problémy:) Druhý kousek má nasvědomí silná dvojka Docent Braun a Neuromancer, uvidíte na něm, kterak Bob rozšířil svoji nabídku pochoutek o mořské speciality. To by bylo asi tak všechno… hlasujte tedy v nové, až na občasné výpadky osvědčivšíse anketě. RATMAN
Lionheart s pauzou Ne, nebojte se – nejde o další odklad už beztak jednou odložené hry. Pro ty z vás, kteří se chystají ukojit své Fallout choutky chystaným fantasy RPG Lionheart zde mám jen jednu zajímavou novinku. Jak asi víte, hra, která je postavená na systému SPECIAL, měla být původně čistě real timová, což samozřejmě vyžadovalo brutální vykleštění tahového SPECIALu. Na fóru BIS (které má mimochodem novou adresu i vzhled) se objevilo ohlášení vývojářů, že do hry po dlouhém rozmýšlení implementovali možnost pauzy tak trochu ve stylu Baldurs Gate. Tato možnost je ovšem omezena na čistě taktické přezbrojení, případně přesné zaměření určité části těla protivníka – nebudete se tedy moci nalít deseti lektvary a rozdělit celé grupě příkazy, koho odkráglovat. Autoři uvádějí následující příklad: Na okraji obrazovky spatřím skupinu lučištníků – zapauzuju – z inventáře vytáhnu luk, do quick slotu vložím útočná kouzla, zaměřím hlavu nejbližšího lučištníka – odpauzuju. Po chvilce masení opět zapauzuju – přezbrojím na meč a štít, do quick slotu vložím kouzlo uzdravení a síly atd...
Zůstává otevřená (alespoň pro mě) otázka, jak řešit pauzování v multiplayeru (pro Lionheart je, pokud vím, plánována možnost kooperativního multi). Snad bude pauza vynechána podobně jako v Arcanu, u nějž šlo bojovat na tahy jen v singlu. petruschka
Vyznání JE Sawyera JE Sawyer opět dokázal, že není nadarmo jedním z nejoblíbenějších Fallouťáků – na na fóru BIS velice pěkně ozřejmil současnou situaci kolem možného vývoje Falloutu 3 a všech úskalí s tím spojených. Šoupnu vám sem jen výběr, protože louskat 2 stránky se mi jaksi nechce:
Jak správně přistoupit k vývoji F3? Jestliže bychom postupovali po vzoru F1 a 2 a vyhověli tak požadavkům hardcore fandů, patrně bychom dospěli ke stejným prodejním výsledkům jaké měly F1 a 2.
To by bylo fajn, pokud by si to nevyžádalo příliš náročnou vývojářskou práci. To si BIS nemůže dovolit. Stejně neradi bychom ale vyráběli jen akční klikačky typu IWD nebo Dark Alliance. V ideálním případě by BIS mohlo najednou vyvíjet 3 RPG hry pohybující se v ranku od čistě akční zábavy po promakané, vypilované hardcore RPG pro fanatické hráče.
Vývoj Jeffersonu si vyžádal opravdu hodně práce. Jeho engine nebyl původně navrhován pro potřeby tahových bojů, ovšem díky náročné práci vývojářů nyní umožňuje i tahový způsob hry. Ta práce se vyplatí, protože nyní bude možné použít technologii Jeffersonu i na jiné hry. Bude-li ovšem mít samotný Jefferson tahové boje, zůstane zatím tajemstvím (pozn. překl: Jak již bylo asi třítisíckrát řečeno – Jeff. není F3... podle výše řečeného je ovšem možné, že jeho engine bude na F3 použit).
Dalším problémem je editor, který je obzvláště u RPGéček velice složitý co do vývoje. Potvora v RPG systému GURPS nemá mnoho společného s potvorou použitou v konzolové hře. Vývoj editoru Jeffersonu zabral opravdu mnoho času, ale nyní je možné přepracovat celý systém Jeffersonu pro jinou hru během jednoho dne.
Podle mě by bylo dobré začít makat na Falloutu 3 ve chvíli, kdy bude k dispozici dostatečně robustní, přizpůsobivá technologie a vývojáři budou mít chuť pohnout se dopředu bez obav z práce na projektu, který patrně nebude mít zrovna obří tržní úspěch. Jestliže si myslíte, že by Fallout 3 dělaný po chuti nejzarytějším fandům F1 a 2 měl nějak skvělý úspěch, pak se mýlíte. Myslím si, že šanci na takový úspěch by měl naopak, kdyby byl dělaný právě naopak – podle nejhorším Diablo nočních můr fanoušků. Naštěstí si myslím, že o to, vyvíjet takový Fallout 3, nemá zájem NIKDO u Black Isle.
Bezesporu je daleko více Diablo II fanoušků než Fallouťáků. Většina těchto hráčů Diabla jsou však spíše příležitostní hráči a nejsou do své hry tak zbláznění. Fallout-maniaci jsou jiní, prostě cvoklí. Co do počtu je jich mnohem méně, ale jsou daleko více posedlí svou hrou.
No... v podstatě to jsou zase jen další výmluvy... ale aspoň pěkně zabalené... petruschka
27.11.2002 První příspěvky do soutěže - Mapper 0.97c
První příspěvky do soutěže Poměrně krátce po vyhlášení soutěže tu máme (kromě mnoha příslibů:) první dva soutěžní příspěvky! Obstaraly je Ravening- vaultmaster Vaultu Ing. Geckona, který je momentálně (spolu s dalšími stránkami na webzdarma) mimo provoz, ale snad se to brzy zpraví... Jeho reklamu si můžete prohlédnout zděs. Druhý soutěžní příspěvek obstaral nejaktivnější překladatel PnP- Fox the Ripper. Udělal pěkný, reklamou až nechutně prolezlý:) animovaný banner. Ufff, zbytek všech zásilek, co jsme obdrželi do naší mailové schránky se pokusím zpracovat do víkendu, ale prosím o trochu strpení, krysy jsou přeci taky lidi… :) RATMAN
Mapper 0.97c Team X vydává své mapovače rychleji, než do sebe Jelcin obrací stakany Stolyčnáje a tak tu opět máme novou verzi s několika drobnými vylepšeními a opravami. V mapperu numero 0.97c je změněn výběr tiles a opraven bug s ukládáním map – nyní je možno ukládat i prázdné mapy jako šablony (kdybych tak tušil, o co má jako jít, hned by byl svět krásnější). Ukradeno z Duck And Cover. petruschka
26.11.2002 Rozšíření Velké Vánoční soutěže
Rozšíření Velké Vánoční soutěže Pozor! Teď máte možnost tvořit reklamu nejenom na Vault Šílené Brahmíny nebo na Fallout obecně, ale také na naší vojenskou organizaci - klan VSB. Soutěž se nemění, pouze tímto získáváte ještě větší možnost výběru a rozsahu pro svoje dílko a také o jednu cenu navíc na výběr. Protože když už jsem se do toho takhle vložil, musim také něco přihodit. Mezi ceny nabízím 4. (bonusové) CD Falloutu Tactics. Někteří už ho nejspíš máte, ale setkal jsem se spousty hráčema, kteří o tomto CDčku nikdy ani neslyšeli. CD je kromě bonusové mise do singlu FT plná různých obrázků, artworků, animací a dalších grafických vychytávek okolo Falloutu Tactics. Těším se na vaše výtvory ať už budou na téma Vaultu, klanu či prostě Falloutu. Pohov :-) Daemon
25.11.2002 Analýza zbraní - Nová vychytávka
Analýza zbraní Tak takovýto název nese historicky druhý kompletně dokončený překlad doplňků k PnP, který pro vás přeložil Fox the Ripper. Obdivuhodné je, že se do překladatelského týmu přidal teprve včera… Na co v analýza narazíte? Vpodstatě na opravy některých nesmyslů u popisu zbraní a munice (je možné že v nové verzi pravidel už budou opraveny), ale třeba ne:-) Jako bonus obsahuje ještě nový perk pro střelbu se dvěma zbraněmi. Stahujte tady. RATMAN
Nová vychytávka Po trochu delší odmlce tu máme novou vychytávku do F2, kterou nám zaslal Fresh: V Broken hils je v podzemi ve smisenym zbozi sklad se zbranemi. To je celkem znamy, ale prisel jsem na to,jak se tam dostat bez mrtvol. Staci si dat v hospode 10 x pivo a davat spropitny $2 a ghoul - barman Vam o nem rekne. Pak uz stai se zeptat prodavace. Cau Fresh Já jen k tomu dodám, že to opravdu funguje, ale nesmíte prodavačce říct, že o tom ví celý město, jinak se vám hra brutálně zakousne… RATMAN
24.11.2002 Velká vánoční soutěž o malé ceny
Velká vánoční soutěž o malé ceny Vánoce se nám blíží a tak nastal, jako již tradičně před nějakým velkým svátkem, čas vyhlásit soutěž o ceny. A o co v ní půjde? Jelikož jsou vánoce posledních X let spíše svátkem komerce, kdy nás na každém rohu přepadne reklama, vnucující vám to či ono, vpodstatě jí jde ale o jediné- vycucnout z vás co nejvíc prachů, aby si obchodníci namastili kapsy. Tím se dostávám k tématu soutěže- vaším úkolem je právě nějakou takovou reklamu sestrojit, samozřejmě, že tématem musí být Fallout nebo náš krásný Vault:) nedokážete si pod tím nic představit? Tak já vám teda pomůžu- prostě, vyhraje ten, který sestrojí co nejlepší banner nebo ikonku vaultu, napíše nějaký dobrý reklamní slogan ať už na vault nebo na Fallouty nebo případně dle vlastní fantazie udělá něco jiného v duchu reklamy- čím hezčí/velkolepější/vtipnější tím lépe, omezovat vás bude pouze to reklamní pravidlo. Doufám, že to tentokrát dopadne lépe než u ostatních soutěží kde se zapojilo maximálně 5 lidí, protože ceny jsou opravdu pěkné a hodnotné. Výherci budou tři, dle svého umístění si pak budou vybírat ze tří cen- dvojCD Vautlu šílené brahmíny, CD s kompletním Vaultem (není to to samé) a od minule mi zbyla ještě jedna německá verze F1. Hodnotit budeme jako posledně, každý z vaultmasterů + vůdce klanu Daemon soutěžní příspěvky oboduje, body se sečtou a příspěvek s nejvyšším počtem bodů vyhrává. Soutěž potrvá do konce svátků vánočních, čili do 26.12.2002 23:59:59, takže času máte habaděj. RATMAN
23.11.2002 Konečná odplata - Mapper 0.97b a dvě nové multiplayer mapy
Konečná odplata Právě takovýto název nese druhá propagandistická povídka Fallout Tycoonu od Laďi Loukoty. Nechoďme dlouho kolem horké kaše, všichni nedočkavci napružení na FT si ji mohou přečíst tady. RATMAN
Mapper 0.97b a dvě nové multiplayer mapy Ruští bratři vydali další beta-verzi mapovače pro Fallout a Fallout2.Tentokráte verzi nazvali mapper2_0.97b. (readme). Jaké jsou změny?
-změna okrajů u předmětů
-možnost výběru podlahy či střechy, vyplnění vybrané oblasti.
-ukázka navrženého objektu
-ukázka nasměrování objektu.
-a nějaké další opravené chybky.
První z nových multiplayerových map je pro skirmish. Jmenuje se Highway to Hell (102 kB) a autorem je ehm Mad Max. Druhá, skirmishová mapa je od Lazeruse a je to vypepšená mapa Boonville 3.1 o pár budov a byly navíc vychytány nějaké chybky. Boonville 3.1.1 (310 kB) JaW
22.11.2002 Osobnosti české Falloutovské komunity - Ikonky do auditorií pro lenochy - Další trable šerifovy - Odhalená tajemství
Osobnosti české Falloutovské komunity V naší malé české Falloutovské komunitě se vyskytuje pár jedinců, kteří už dokázali mnohé, někteří se po čase odmlčeli, jiný zůstávají a obšťastňují vás svými výtvory a tak jsem si řekl: Nebylo by špatné všechny tyto lidi (ghouly, mutanty) shromáždit na jedno místo a napsat o nich pár řádků, prostě o tom, kdo jsou a co za své působení v komunitě dokázali. Je to myšleno nejen jako pocta za jejich usilovnou práci, ale také proto, aby jste věděli, kdo je kdo a neměli v nás guláš:) Na celou tuto velkolepou myšlenku jsem přišel už hodně dávno, ale stále jsem se nemohl odhodlat k její realizaci, přeci jen- je to velice těžké, já vlastně ani pořádně nevím, co kdo má přesně na svědomí, jak napsat kratičký popisný text, abych neurazil a dokonce jsem i dlouho vzpomínal, kdo sem všechno patří. Nakonec jsem to vyřešil šalamounsky- udělal jsem provizorní stránku osobností , do které jsem zařadil všechny v poslední době aktivní tvůrce webů, povídek, grafiky, zkrátka ty, které dobře znám a dle mého názoru si umístění do této malé síně slávy zaslouží. Nejspíš nejsou všechny, určitě jsem na někoho zapomněl, takže doufám, že se mi ukřivdění ozvou, ale upozorňuji, že pár publikovaných obrázků/wallpaperů/povídek nestačí, musíte toho mít na svědomí víc nebo něco opravdu velkého… (holt se budete muset v budoucnu víc snažit:) ale klid, vstup není nikomu (teda kromě jednoho jedince) zapovězen) Ale zpět k osobnostem. Na stránce tedy najdete jen moje texty, ale byl bych rád, kdyby mi dotyční s tvorbou pomohli, nejlépe, kdyby o sobě napsali pár vět- o tom co dokázali, co bylo jejich největším dílem atp. můžou se tam umístit i různé obrázky, zkrátka nic není nemožné. Nakonec tu máme překladatele a další vaultmastery, co se už téměř neukazují, i ti si zaslouží být zvěčněni, pravdou je, že nemám tucha kteří, pomůžete mi si vzpomenout? (nebo ať se mi ozvou, to bude lepší:) Děkuji vám za pozornost. Konec hlášení. RATMAN
Ikonky do auditorií pro lenochy Už bezmála rok navštěvuji různá auditoria s sleduji, jaké mají lidé ikonky, i když to není povinné, skoro každý nějakou má, ale ne všechny jsou dobré kvality nebo takové, které se majiteli zamlouvají, důvody jsou prosté- lenost a neschopnost nějakou pěknou udělat. Pro tyto jedince jsem stvořil přesně 100 ikonek (ne, nepotřebujete brejle, to číslo je opravdu trojmístné:) z tématikou Falloutu a umístil je do souboru s názvem Ikonky pro auditoria. Co všechno v něm najdete? Kromě oněch 100 ikonek (mluvící postavy, potvory, pip-boyové, powermaníci… prostě HAFO věcí) ještě jeden html soubor, ve kterém jsou všechny zobrazeny, čili si nemusíte prohlížet každou zvlášť, jednoduše si jen vyberete a je to. Doufám, že najdou mezi kecálky uplatnění, neboť už si brousím zuby na další verzi, do které bych rád zahrnul i animace. RATMAN
Další trable šerifovy Starej dobrej šerif ze Shady Sands, drsnej až to bolí, s instinkty morčete a postřehy kaktusu se zapletl do dalšího průseru-tentokrát jde o Bratrstvo oceli a jeho choutky. Povídka měla původně být tak na 10 stránek, ale nakonec jsem ji musel zase rozdělit na dva díly-holt jsem trochu rozvláčný psavec:-) Nuže, oba mí příznivci, vzůhuru do četby. chekotay
Odhalená tajemství Jak vidět jest, nemnoho tajemství falloutů odolalo-díky petruschkovi a Josovi se podařilo objasnit dvě záhady, na jednu jsem přišel v průběhu studia Bible Falloutu. Nyní již mohu klidněji spát....spát....chrrrr..... chekotay
21.11.2002 Historie Evropy aneb jak chrabrá česká armáda nakopala skopčáky do zadnice - Článek o mutacích
Historie Evropy aneb... Pokud se vám nadpis zdá jako holá science fiction, tak se probuďte, poněvadž dle autora Historie Evropy, jednoho z mnoha dodatků k PnP, bude v budoucnu naše armáda vysoce bojeschopná. (obdivuju chlapcovu fantazii:) Ovšem to by bylo jen tak na úvod teď už vážně: Zatímco překladatelé pravidel PnP si v očekávání finální verze válejí šunky, ostatní překládající doplňky dřou, až se z nich kouří. Jako úplně první dokončil překlad jednoho z doplňků Don Vito Corleone před dobou drahnou, ale objevily se potíže při převodu do pdf, takže si naň ještě počkáte, nicméně tu, jak již nadpis říká, máme překlad Historie Evropy, kterou měl na starosti Mabfred. S jejím uveřejněním jsem si (na rozdíl od ostatních věcí) trochu pospíšil, protože je to překlad opravdu pěkný a čtivý (panebože, jak já nenávidím, tu čubku z češtiny co mě todle slovo naučila!) a byl bych rád, kdyby ostatním překladatelům sloužil jako vzor- takhle nějak si to představuju (ale uděláte-li to lépe… :). Vy ostatní jej také nenechejte bez povšimnutí, alespoň se dozvíte, jak dopadla Evropa (blbje, jak jinak). RATMAN
Článek o mutacích Kurňa, už se tady dlouho nepohnul vzduch, takže jsem se rozhod, že přemůžu lenost a napíšu článek o tématu, které mě docela zajímá-o mutacích. Není tam všechno a dost možná to ani není pravda, ale rozhodně to rozšíří vaše duševní obzory:-) chekotay
20.11.2002 Fallout 3 bude... jednou - PipBoy tetuáž
Fallout 3 bude... jednou To jsou slova Chrise Avellona, která pronesl na fóru BIS. Zatím ovšem musí vývojáři makat na jiných projektech, které mají rozdělané. F3 by vyžadoval zcela nový engine a na to zrovna teď BIS nemá čas ani prachy – tolik k výmluvám. Nemá prý cenu nadávat kvůli tomu na marketingové oddělení BIS, jelikož to do toho údajně nemá co kecat (kdo tomu věří, ať tam běží).
Zatím ovšem BISáci dělají na interní verzi Fallout PnP – v současnosti je v práci bestiář a Chris osobně píše jednu z kampaní. Až bude celý projekt hotov, bude ke stažení na stránkách BIS a my zas budeme mít co překládat... petruschka
PipBoy tetuáž Pokud jste si mysleli, že jedině vy jste ten největší Fallout fanatik, mrkněte se na tetování First Force na stránkách Duck and Cover. Jestliže si myslíte, že to má na ruce tak... máte pravdu, ale skoro jsem vás dostal, co :) petruschka
19.11.2002 Bible č.9 kompletně přeložena! - Fallout hříčka
Bible č.9 kompletně přeložena! Díky usilovné práci našeho drahého otro… ehm, vaultmastera petruschky (za asistence jeho chlupatého krysího mazlíčka) si můžete vychutnat překlad 9tého dílu bible. Vesměs se jedná o otázky a odpovědi, ale je tam i zajímavý pokec o brahminech do PnP, které jak už mnozí vědí bude nejspíš do vánoc v češtině. Takže moji zlatí baculatí, přeji vám příjemné počtení Chrisových psychických výlevů:) RATMAN
Fallout hříčka Snad si ještě někteří z vás vzpomínají na blahé časy front na banány, rudého teroru a veškerých žádných počítačových her. V dobách, kdy ščotem velikosti menšího náklaďáku disponovalo jen jedno výzkumné středisko v Praze, jsme si museli my, zapálení pionýři, vystačit s Člověčem nezlob se, čerstvě objevenými perspektivami kapesního kulečníku a vymoženostmi typu přesouvání kostiček uzavřených v rámečku do číselné řady. Pakliže netušíte, o čem to blábolím, je zde pro vás právě podobná hříčka, ovšem ve Fallout stylu. Užijte si to, a až o půl páté ráno konečně zvládnete všechny kostičky přesunout do daného pořadí, ulehnete pak s pocitem tichého triumfu a dojde vám, že žít se dá i bez hyper-komplikovaných, barevných a inter-mega-aktivních 3D vymožeností běhajících jen na čtyřgigovém pentiu. Odpusťte mi prosím tento poněkud delší duševní výblitek melancholického pamětníka a pravidelného diváka Feny za pultem... petruschka
17.11.2002 Nová reklamní ikonka + banner
Nová reklamní ikonka + banner Protože se (kupodivu) naše ikonky a bannery po jiných stránkách rozmisťují (hurááááá!!!:-) rozhodl jsem se, že se pustím do další propagandy- dnes je to jen jedna nová ikona, kterou si můžete dát na své stránky a tím podporovat naše snažení, sice je to nic moc aktualizace, ale uvážíte-li, že se absolutně nic neděje a dneska sem se vod rána piplal s výkresama, který v úterý musím vodevzdat, tak je toho až až ne? Máte pravdu- NE! :-) PS. Ještě jsem udělal nový banner, který jak doufám také využijete:) RATMAN
14.11.2002 Renegade díl 17. a 18. - World of Fallout - Podivná závislost
Renegade díl 17. a 18. Všichti ti, co milujeme skvělou povídku na pokračování od Harleye jsme se konečně dočkali dalších dvou dílů, však taky už bylo načase! :) RATMAN
World of Fallout Tento týden se zrodila další česká Falloutovská stránka s názvem World of Fallout. Je věnována především Falloutu Tactics a jak to vypadá, bude dobrou konkurencí Vaultu Ing. Geckona, tak uvidíme kdo si povede lépe, ostřílený klanový válečník Bud nebo pan inžinýr… :-) No a aby toho nebylo málo, přihodil jsem ještě odkaz na moc pěknou francouzskou fallouťáckou stránku (teda alespoň mi ta hatlamatilka jako francouzština připadá:) inspirovanou oblíbeným postapo nápojem. RATMAN
Podivná závislost Že ve Falloutu Tactics můžete mít závislost i na něčem jiném než na drogách dokazuje tento bug od Raveninga: Tak jsem nasel zase dalsi bug v FT,kdyz si moje postava Roger vzala ranni davku sveho oblibeneho buffoutu,samozrejme dostal zavyslost,ale v textovym poli je,ze ziskal zavislost na thing ... Dik Vault master Vault Ing Geckona(http://www.fallout.zde.cz) :-) Mrkněte na to tadyhlencle. RATMAN
13.11.2002 Petruš má fanynku a já ne :/ - Budíček z Polska
Petruš má fanynku a já ne :/ Ti, gdo sem chodíte často, tak vás to jistojistě nepřekvapí. Po několika výzvách, aby jste vozili své sestry Petruš rovnou domů, protože je furt nadržený jako mladý brahmín (a není sám:/),se konečně dostavil příjemný výsledek. Petruschka, náš postapo milovník, v současné době zavalený neskutečným množstvím mailů a dámských návštěv, vybral exkluzivně, jen a jen pro vás, jednu malou ukázku z jeho každodenní pošty. Jde o foto jedné z jeho, astronomickou rychlostí, množících se fanynek. Chtěl bych jen dodat, že mu opravdu nechutně závidím a jestli mi něco taky takového brzy nepřijde, tak se tady na to, bez nějakých uhlazeností, vyseru!!! TADY (nejde o fotomontáž!!!!). P.S. Už Vás mám na ploše, slečno! JaW
Budíček z Polska Naši východní sousedé jsou očividně mnohem činorodější než oficiální tvůrci série Fallout, kteří se raději hrabou ve výnosném smetišti fantasy RPG, a tak zde máme mimo ruského mapovače také velice zajímavě vypadající MOD pro Fo:T, vytvořený našimi polskými pobratimy. Singleplayerový MOD nazvaný Awaken (Probuzení) se má odehrávat zhruba ve stejné době jako Fo:T, dějově ovšem nepřímo navazuje na FO1 a tváří se také o dosti více RPGéčkovsky než spíše akční F.Tactics. Příběh se má točit kolem Vaultu 32, jehož jste obyvatelem a z nějž jste vysláni na průzkum k vyhledání vhodného místa pro použití G.E.C.K.u a založení nové komunity. Na povrchu narazíte na hrozbu, kterou tentokráte netvoří supermutanti, ale rasa mě osobně mnohem sympatičtější – Ghoulové. Mimo známých frakcí typu BOS a nájezdníků narazíme na spoustu nových gangů – třeba Junkery šmejdící po starých technologiích nebo vyděračské gangy nabízející obyvatelům pustin „ochranu“ po mafiánském způsobu. Už 6. 12. 2002 nás má očekávat úctyhodných 50 nových lokací, staronové i zcela nové předměty, zbraně a brnění (i známý vault suit) či easter eggy – vše ve stylu FO1. Celá tahle předvánoční nadílka bude mít úctyhodných 200 mega, které však podle dosavadních informací rozhodně stojí za tu peněžní oběť Telekomoušům. petruschka
12.11.2002 Mise: Junktown kapitoly 2. a 3. - Kočičí Packy do každé pracky
Mise: Junktown kapitoly 2. a 3. Jak jsem včera slíbil- máte tu další dvě kapitoly povídky z prostředí BoS s názvem Mise: Junktown od LotDa, dnes jsem ještě přihodil hlasovací ankety, včera jsem na ně zapomněl. Kapitolu dvě si přečtěte tuna a jestli to chcete brát hopem, tak tady máte trojku :-) RATMAN
Kočičí Packy do každé pracky Kdo by neznal časopis Kočičí Packa na který musel při hraní Falloutu 2 narazit snad úplně každý? Ale našli jste je někdy opravdu všechny? Je to fuška co? Maik Jestrey si dal tu práci a poslal nám snad všechny lokace, kde se časák nachází, takže už žádné pracné hledání! Ještě bych vás chtěl poprostit, lidé dobří, o upřesnění některých lokací, abych to moh hodit do vychytávek, poněvatž to tam bezesporu patří. Ale teďkonc k věci: Zdarte Fallouťáci Jednou jsem tak hrál Fallout 2 a když jsem dostal do ruky Cats-paw, ten časopis pro pány, napadlo mě, že se pokusím najít všechny. Podařilo se mi najít 11 vydání. Nevím, jestli jsem je našel opravdu všechny. Posílám vám se seznam lokací kde jsou, aby jste, až je najdete, měli co pěkného číst J.
Tady jsou místa, kde jsem je našel:
Klamath - V místnosti se zamčenými dveřmi u bratrů Duntnových.
Den - U Flicka v obchodě, ale vyskytuje se jen někdy.
Vault City - Ve vedlejší místnosti vedle Cassidiho - A druhý ve Vaultu v druhém patře, místnost dole vpravo
Broken Hils - V Markusovým domě v koši na terase
New Reno - Jeden ve stájích blízko Myrona - A druhý nahoře v Bishopově trezoru nebo někde poblíž
Sierra Army…- Buď v prvním nebo v třetím patře, už si nevzpomínám…
Vault 15 - Je ve vaultu ve druhém patře
Navarro - Myslím, že je v tom hangáru verdibirtů
Bandité - No, a jeden mají nájezdníci, kteří ohrožují Vault city, je myslím v trezoru
posílá hráč falloutu Maik Jestrey RATMAN
11.11.2002 Mise: Junktown - MODy, mody, mody... - Fallout rozhovor - FalloutLoadingScreens v.0.31
Mise: Junktown LotD- jeden z překladatelů PnP, v přestávkách mezi překlady sepsal povídku na pokračování s názvem Mise: Junktown. Zítra vás čekají další dvě kapitoly, dneska už se mi už ::zííííív:: chce spinkat. RATMAN
MODy, mody, mody... O několika nových, krásně radioaktivně zářících a mutagenními nádory bobtnajících MODech, mě zpravila jako vždy spolehlivá stránka DaC. Hra Battlefield 1942 (nejsem si jistý, jestli je k dostání už i u nás) se dočkala postapo MODu Nuclear Winter. Ten dějově čerpá z neplánovaného ohňostroje v jaderné elektrárně Kursk. Další dění mi trochu připomíná chystanou akční hru S.T.A.L.K.E.R. – v zasažené oblasti se zformuje nový, samostatně fungující svět s vlastním ekosystémem i potvorami k odprásknutí. Bližší info zděs Pro zbrusu novou střílečku Unreal Tournament 2003 se pak chystá MOD Brotherhood. V současnosti se na fóru MODu vede bouřlivá diskuze, které se můžete zůčastnit i vy – angličtinou vládnoucí falloutofilové. Na programu jsou otázky: Single, multi nebo oba? Jaké zbraně? Kde se to má odehrávat? Jaké budou hlavní mocenské frakce? Jaká má být atmosféra hry? ...vědí vůbec ti šulini co chtějí dělat? petruschka
Fallout rozhovor Na kompletní překlad Bible č. 9 si sice ještě počkáte, ale mám tu pro vás zatím alespoň 13 otázek a hlavně odpovědí jednoho z programátorů FO1 Jesse Heiniga. Kromě spousty nicneříkajících keců se dozvíte třeba to, že původní konec městečka Junktown byl tak trochu jiný a podle mě i mnohem smysluplnější. Čtěte tadydle. petruschka
FalloutLoadingScreens v.0.31 Beaver_42 vylepšil svou starou verzi a přidal nahrávací obrazovky i z Falloutu a Falloutu Tactics. Teď je jich rovných 18! Stahujte z Beaverovy stránky N A P A L M Technologies nebo od nás (1,19 MB). JaW
10.11.2002 Ještě hezčí wallpapery od bigyho - CALEXův krit. zásah za 4543HB
Ještě hezčí wallpapery od bigyho Před několika dny nám bigy poslal dva wallpapery PipBoyíka, které se moc na plochu, díky svému formátu, nehodily. Bigy nelenil a nejenže změnil formát na přijatelných 1024x768x24 bpp, ale taky je trochu vylepšil. První wallpaper s názvem Magnetic Personality (Magnetická osobnost) je tady (JPG, 240kB), druhý nazvaný Betrayer (Zrádce) je tady (JPG, 227kB). Doplňující bigyho komentář: Jů a hele. Tak som si zobral k srdcu priania poctivého ľudu a zmenil som formát tých mojich "wallpaperov". Ale pretože som tak dobrý až to sere, tak som zmenil aj trochu vzhľad. Určite neni príjemné čumeť pol dňa na bielo čiernu plochu, hlavne keď sa druhá polovica dňa strávi hraním Falloutu. S pozdravom bigy Šup s něma na plochu! JaW
CALEXův krit. zásah za 4543HB Už jsem skoro dokončoval misi Canyon city ve Fallout Tactics, a vlezl jsem do místnosti s šestým energetickým uzlem, kde mě přepadli tři Scurry roboti. Dva jsem zabil. Bum-zásah za 25HB. Bum-kritický zásah za 79HB. Přepínám na další postavu a říkám si, že toho posledního oddělám až příští tah. Bum-robot se sesypal a já se koukám na výpis. A ejhle kritický zásah za 4543! To sem teda valil voči, kritickej za 4543HB a k tomu z blbý plazmovky! Divný věci se asi ještě dějou, ale takovouhle šlupku sem nedal ani ve Falloutu 2. CALEX Tato parádní trefa zajistila CALEXovi v "žebříčku kritických zásahů" třetí příčku. JaW
9.11.2002 Propagandistická povídka - Stránky překladu PnP! - Rychlonožka Falloutu: Harley první! - Zajímavé i veselé bugy od Harleye - Nevyřešené záhady - Opravy&úpravy - Denník Vyvoleného-dohra
Propagandistická povídka Vydání Fallout Tycoonu se s každým dalším dnem přibližuje a tak nastal čas na trochu té propagandy- tentokráte ve formě povídky od Ládi Loukoty: Nazdar. I přez moji maximální vytíženost jsem napsal krátkou povídku z první kampaně Fallout Tycconu.Popisuje asi jenom 1/5 kampaně. Za týden se (asi) těšte na další kampaňovou povídku Enklávy. S pozdravem, Laďa Loukota
PS.Posílám je i na Vault budoucnosti, je to přece jenom spíše propagační, snad to nebude stát v cestě rychlému uveřejnění.
Povídku ve formátu doc si stáhněte tady, já se zatím poradím s kolegy, zda ji budeme dávat i k nám do povídek, já myslím, že bychom měli (až zjistíme název:). A ještě něco- doporučuji vám, aby jste se předzásobili dostatkem tekutin, neboť může dojít k nadměrnému slintání a tím i k brzké dehydrataci… RATMAN
PS. Název zjištěn, čtěte tady :-)
Stránky překladu PnP! Konečně jsem dokončil stránky věnované překladu PnP. Pokud vám bude grafika připadat povědomě, tak věřte, že je to proto, poněvadž je z Falloutu:-) Ne, teď vážně- je to grafika, kterou jsem použil na své osobní stránky ve škole (chcete adresu? Ne, ne- nedám! :), ale po obodování už neměla žádné využití, takže proč ji nepíchnout na PnP? Zatím se jedná o stránky věnované překladu a měli by je navštěvovat především překladatelé, dočtou se tam pár informací o pravidlech překladu (mohou navrhnout i nějaká nová), stáhnout si soubory pro překlad atp. Pro ostatní bude zajímavý nejspíš jen ukazatel se stavem překladu (pozor, ukazuje jen stav překladu hlavních pravidel, doplňkové soubory v něm nejsou zahrnuty). Až překlad někdy v předvánočním období dokončíme (doufám), tak se ze stránek stane jakási česká základna hráčů PnP, kde budou nejen downloady, ale i nějaké to diskusní fórum a podobné skopičinky. Na stránka se můžete dostat buď z odkazů od nás, nebo máte-li rádi přímé cesty, tak na této adrese: http://madbrahmin.bonusweb.cz/pnp RATMAN
Rychlonožka Falloutu: Harley první! Už sem myslel, že pořadí v "Rychlonožce Falloutu" zůstane na věky stejné, ale Harley byl velmi zásadně proti: Čau, dlouhá nadvláda Daemona v rychlonožkovi F1 zase končí, takže jednou pro vždy: Nejrychlejší jsem já - 31.12.2161!!! aneb jak už bylo řečeno - nastal čas hrát opravdu rychle!!! ::Vypadá velmi šťastně:: Zdraví Harley. My samozřejmě našeho šampióna také zdravíme a posíláme mu, do jeho stroje, 10 litrů toho nejkvalitnějšího albánského oleje, o který sem náhodou zakopnul v našm skladě. Na Daemona teď v klidu můžeme zapomenout:). JaW
Zajímavé i veselé bugy od Harleye Nechme mluvit Harleye: Nazdárek, místo přednášky z firemních financí sem zase hrál F2 a zase sem něco natípal... Viz JPG: - TANEC S GECKONY - v geckonní toxický jeskyni vylezete po žebříku, ale to vaše hovado tam stojí furt v křeči úplně mimo něj... - DEAD HARRY - musel sem zabít veselýho Harryho a von se po smrti rovnou přikril kobercem, šikula jeden, a aby to nevypadalo blbě, tak ten koberec F2 rovnou nazval jako "PŘIKRÝVKA"- Chlápek, co se vám představí jako DOOFUS v NCR a chce vám hlídat auto se po smrti přejmenuje na SKEETERA, což asi okoukal u mechanika SKEETERA v GECKU???- jo a v Denu mě fascinujou ty FEŤÁCI, který maji snad 30 akčních bodů, protože si v pohodě na jedno kolo přeběhnou celý město... JaW
Nevyřešené záhady Tajemství s záhady provázely lidstvo odjakživa, přinejmenším od minulé středy. Vždy se našel někdo, koho napadlo ono "Proč?" a právě takoví lidé sestrojili mikroskop, letadlo či atomovku. Ve snaze nalézt řešení podivné záhady lezli po Stonehenge s geigrem a ploužili se kolem Oblasti 51 se stingerem na rameni. Právě takovíto lidé tvoří Hvězdnou flot...ehé, to sem nepatří. Sorry. I ve světě Falloutu se nácházejí podivné záhady, které nám nedávají spát (některým). Známý vesmírný špicl chekotay Holmes se rozhodl všechny je najít, označit, popsat a seřadit podle velikosti, abecedy a oblíbenosti. Tedy neváhejte a vrhněte. Se do víru tajemství a záhad. Ehm. chekotay
Opravy&úpravy Jelikož jsem neměl nic na práci (když pomineme školu, ale co, čtyřka je taky dobrá známka), opravil jsem pár hovadinek, které to rozhodně nepotřebovaly. No co, někdo takové zbytečnosti dělat musí. Tak proč ne já? Takže to hlavní: upravení jsou Pamětníci a...ehm...pamětníci:-) chekotay
Denník Vyvoleného-Endgame Před dávnými a dávnými časy, tak dávno, že tam ani má paměť nesahá (tzn. někdy dýl jak před měsícem), v dobách, kdy jsem ještě ani nevěděl o madbrahmině a petruschku jsem považoval za ženskou, zavítala má loď na Dhakrův commlink. Pusté fórum přímo vybízelo k pokusům, tedy začal jsem tam psát Denník Vyvoleného, který formou denníku popisoval mé snažení při boji s Enklávou. JaW to pak kopl sem. Po nedlouhé době však příběh skončil, neboť se mi ztratil originál, což je docela průser, zvláště když uvážím, že na stejném papíru byly napsány moje přístupové kódy...no. po dlouhém snažení se mi povedlo vyhrabat drobný fragment této povídky(?) a proto vám nyní můžu přinést poslední známá data z Teyina holodisku. Budiž jí země lehká! chekotay from Starfleet
8.11.2002 Bible # 9 - FalloutLoadingScreens v.002ß
Bible # 9 Apoštol nukleárního spadu Chris Avellone nás obšťastnil novým, v pořadí již 9. pokračováním Fallout Bible. Stahovat můžete buďto Word verzi nebo pdf soubor čitelný Acrobat Readerem. Na překlad si však tentokrát asi kapku počkáte (Slyšíte ho? Už zase vyhrožuje! A přitom zítra, to zase budete mít v češtině, protože na tom určitě už maká :).Něco vám prozradím. Petruš miluje, gdyž mu vodíte k němu domů, za odměnu, vaše starší sestry:) pozn.JaW), i když možné je všechno – tedy i to, že se pro vaše krásné oči vykašlu na školu a prosedím pár nocí nad překladem ... ale radši se koukejte začít učit englicky. petruschka
FalloutLoadingScreens v.002ß Už vás taky neskutečně sere, ta odporná obrazofka při startu Woken? Neslyším vás! Hlasitěji, prosím! "Hnůs?!" Jo, máte pravdu, lidičky! Mě taky připadá nepěkná. Tak si tam dáme Fallouty! Co vy na to? "Anó, chceme jé! Sem s němá!" Dobře, máte je mít! Nepřed si, ale přečteme mejla od tvůrce: Zdar poutníče, posílám jeden můj program, který byste případně kdyžtak mohli dát do Downloadu. Je to prográmek, který při startu Windows (95/98, jiné jsem netestoval) vybere jednu ze sedmi nahrávacích obrazovek z Fall2 a zkopíruje ji jako logo.sys(obrázek, který se zobrazuje při načítání Windows). Teda doufám, že na vašich stránkách nic podobného nemáte;).(máme, ale stojí to za prd!) Soubory radši neposílám poštou, tekže program(500kB) je ke stáhnutí na http://napalmtech.wz.cz ... Díky předem, kdyžtak to aspoň testni ... Beaver_42 Jistě, známe už nějaké podobné věcičky, ale tato je opravdu nejlepší! Obsahuje totiž odinstalátor, který, já pevně doufám, nepoužijete!!! Jen je dobré vědět, že ta možnost tady je:). Instaluje se defaultně do adresáře C:\Program Files\ntfls\, kde si taky těch 7 obrázků můžete prohlédnout. Ocenil bych, kdyby jste něgdo ještě nějaké přidělali, aby byla naše rozkoš, z pouštění počítače, nekonečná! Readme si přečtěte tady a program ntfls-install.exe si stáhněte tady (522kB). JaW
7.11.2002 Dva nové wallpapery od bigyho
Dva nové wallpapery od bigyho Bigy poslal hezoučké wallpapery s motivem karmovým: Betrayer (Zrádce) a perkovým: Magnetic Personality (Magnetická osobnost). Oba po 50ti kB. Jediná vada asi bude, že jsou v nestandardním rozměru. Doporučuji roztáhnout na plochu (PipBoyík pěkně přibere na váze), obrázek nebo monitor otočit o 90 stupňů (máte PipBoye v ležící podobě). No není ta technika úžasná?:) Protože jsem od přírody nedůvěřivý chlapík, zeptal jsem se Bigyho, jestli obrázky udělal sám nebo je něgde šlohl. A abych dnes tady nějak zapráskal místo, můžete si přečíst Bigyho odpověď: Základ som stiahol na ofic. stránke Falloutu2, myslím že to je aj na Madbrahminovy, nejaký prťavý gif. A keďže sa mi práve na celom Falloute najviac páčia tieto kreslené postavyčky, tak som si povedal že si ich prekreslím do kriviek, keď ti to niečo hovorí (vpodstate vektorová grafika, Corel Draw atď.). Je to piplačka a zdĺhavá robota, ale výsledok stojí zato. Len keby som tých predlôh mal viac. Posielam ti ešte aj Magnetic personality, to som mal niekedy ako wallpaper a to všetci len čumeli. : ) Všichni křičí: "Chceme další!". Roztahují wallpaper na plochu, ze které na ně náhle hledí 150ti kilový SumoPipBoy. Zakřičí tedy ještě jednou: "Tentokráte v lepším formátu!" :) JaW
6.11.2002 Fallout Tycoon: výzva - Nový tiles pro editor Falloutu Tactics - Nová skirmish mapa:Boonville3.1
Fallout Tycoon: výzva Máme tu jednu výzvu ohledně grafiky vozidel pro Fallout Tycoon. Petruš dostal zamilované psaní, tak si ho přečtěte a pomožte: Ahoj, jak jsi se asi už dozvěděl na stránce FT, ve hře budou i vozidla. A já bych potřeboval trochu s nimi pomoct. Ještě jsem Fallout Tactics nedohrál, a proto bych potřeboval, abys vyscreenoval tyto vozidla : tank, upgradovaný několika hlavňový tank, scouter s dělem. Ostatní vozidla už mám sám hotové. Chce je to vyscreenovat z obou boků a tak nějak zepředozboku : Poště je ukázka jak si úhel udělat. Doufám, že tě to moc nezdrží a díky moc.PS.pokud by to šlo prosím pošli mi také save z Fallout Tactics před poslední misí ( Cheyene Mountain) a se všemi vozidly. Díky moc. S pozdravem,Laďa Loukota Do toho chlapci! Gdyž něgdo prosí o pomoc, neotáčejte se k němu zády, protože by vás do nich jednou mohl bodnout půlmetrovým příborovým nožíkem! JaW
Nový tiles pro editor Falloutu Tactics Ten, gdo už dělal do editování Falloutu Tactics pomocí přiloženého editoru, určitě ví, o co běží. Ostatní mají rozchod! Začnem. Komu chyběly ve FT ohořelé zdi, zajásá (mně nechyběly). Nějaký, velmi schopný, chlapec s nickem Firebrand, stvořil amatérsky snad první tiles do hry! Obrázek, jak taková ohořelá zeď vypadá, si můžete prohlédnout zde. Zeď se skládá z 35 různých kousků, takže je skoro zaručena originalita každé ožehlé zdi:).Gdo by měl chuť je i použít, při editování map, ať si je laskavě stáhne tady. JaW
Nová skirmish mapa:Boonville3.1 Obejdeme se bez zbytečného obkecávání. Mapu stvořil nějaký [R-S]Lazerus[L]. Readme s popisem co to dělá, je tady. A jestli si ji budete chtít zahrát, pak si soubor s mapu stáhněte, pro změnu, tady (285 kB). JaW
5.11.2002 Info o Fallout Tycoonu a PnP (zase:) - Vydírání :/ - Post-nuclear news - Mabfredův krit. zásah za 4220 HB!
Info o Fallout Tycoonu a PnP (zase:) Začneme pěkně zvesela- stránka Fallout Tycoonu se po VELMI dlouhé době konečně aktualizovala, můžete shlédnout 5 nových obrázků, nový… ale ne, to si raděj přečtěte přímo na Mr. Handym :-)
Nový den a nových X zájemců o překlad, to je velmi dobré! Takže- přidal jsem tři další doporučené soubory k překladu (dají se stáhnout tady- ale zítra to nalinkuju od nás, takže je pracně hledat nemusíte) a přibyli 2 nový překladatelé- nekrotyrael a Don Vito Corleone, tímto je vítám v naší početné grupě a ostatní zájemce, co si ještě nic nevybrali vyzývám, aby neotáleli, protože každým dnem se výběr zužuje:-) RATMAN
Vydírání :/ Bohužel, jednou to přijít muselo. Čekal jsem, že se něgdo, dříf nebo později, objeví a bude se snažit z nás něco vytřískat! Proč, ale zrovna já? Mohlo to být daleko horší. Naštěstí, nejde pro tentokrát o vyhrožování smrtí,ale o pošpinění mého panensky čistého jména! Tady je výhružný, z ústřižků poslepovaný,anonym: Ahoj, Jak jistě usoudíš po shlédnutí přiložené fotografie jistě by se ti nelíbilo kdyby se dostala do rukou veřejnosti.Oplátkou za to že ji nikde nezveřejním požaduji 2CD Vaultu šílené brahmýny.Docent Braun Přemýšlel jsem, kdo by mě tak mohl chtít vydírat, až sem na to, skvělou dedukcí, za několik málo chvil, přišel. Musí to být Docent Braun, přezdívaný též "Šílený kyberpavědec"! Abych předešel skandálu v médiích, upozorňuji na tento můj prohřešek sám! Co se vlastně stalo? Po prozkoumání tohoto "důkazu", může být fše zcela, nadevší pochybnost, jasné a nevyvratitelné: Jsem vrah posvátných brahmín. Omyl! Pravda je něgde ouplně jinde, přátelé! Nebyly to skutečné, živé brahmíny, ale jen mechanické stroje, které nás napadly, když jsme se s přáteli z Vaultu vydali hledat další otrokyně pro nenasytného petruschku. MechBrahmíny byly sestrojeny šíleným vynálezcem Doc. Braunem!!! Můžete si to sami ověřit z textového okna: JaW zasáhl cíl brahmín za 15 budů poškození. Je vám doufám jasné, že živé brahmíny by nebyly poškozeny, ale zraněny! Myslím, že jako vysvětlaní to celkem stačí, ne? Tímto se, samozžejmě, ještě necítím plnohodnotně očištěn, proto bude mít celý incident malou dohru. Na šíleného docenta bude posláno zásahové komando vedené PaC.Daemonem. Jelikož jsem humanista, doporučil jsem při zásahu použít plynové granáty ruské výroby, aby bylo co nejméně mrtvých!!! JaW
Post-nuclear news Že ještě nikoho nenapadlo vydávat v postapo světě noviny, je až s podivem! Docent Braun a NEUROMANCER nám hodili do schránky první číslo: Ahoj moji milí hrůzovládci Vaultu. Jelikož se nic ve světě neděje tak jsme společně s NEUROMANCEREM založili historicky první poapokaliptické noviny a tady vám posíláme náš první článek ze světa zdecimovaného lidskou hloupostí. Bude jich víc. S pozdravem Docent Braun a NEURoMANCER JaW
Mabfredův krit. zásah za 4220 HB! Teď už tak často nechodí nové screeny do "Žebříčku kritických zásahů". Důvod je zřejmý. Překonat 5521 HB, kterých dosáhl Danek, je nad lidské síly! Mabfredovi se i přesto povedl parádní kousek a s 4220 HB je na 3.místě. Proč je tento zásah tak výjimečný, si přečtěte v komentáři, který Mabfred poslal spolu se screenem: Ahoj. Povedl se mi jeden obstojný kritiček. S plazmovou na Behemota za 4220 HB. Samozřejmě ve FT. Během mise ve Scott City jsem narazil na Behemotha. Snažil jsem se mu vyhnout, prevítovi, ale nešlo to. Tak jsem zkusil přímý útok. Pic Pic a žral hlínu. Fakt jsem valil bulvy. Co to bylo? Tohle bych čekal s čímkoliv jen ne s Pulzní puškou. Čau Mabfred. Tak takovým zásahem, by byl Mabfred schopen potopit i tanker ve Friscu!!! JaW
4.11.2002 Osobní Vault - Další info o PnP
Osobní Vault Taškařice typu stavění osobního atomového krytu na zahrádce jsou mezi naším kontinentálním hamburgerožroutím sousedstvem údajně dosti rozšířené. Návod na to, jak si podobný špás zařídit, nám na stránkách BIS fóra poskytl TheCaptn. Podle jeho více než povedeného 3D obrázku interiéru privátního vaultu stačí příruční elektrický generátor, pár beden potravin, palanda a pak ovšem nezbytný poster lepé děvy k vylepení na zeď (a rychlou ruku k tomu, neboť, jak jste si jistě povšimli, palanda je pouze jednomístná a noci v krytu tak dlouhé). petruschka
Další info o PnP Teda lidi… takovejhle zájem jsem vážně nečekal! :-) Myslel jsem, že se příhlásí tak jeden, možná i dva dobrovolníci, ale že bude toto číslo trojnásobně překonáno jsem ani nedoufal. Jelikož už toho z hlavních pravidel na výběr moc není (vlastně už nic:), tak jsem ještě připsal pár dalších souborů, které můžete překládat. Jsou to jen doporučené věci, samozřejmě, že pokud chce některý z překladatelů přeložit třeba nějaké dobrodružství nebo sourcebook, tak mu v tom nebráním. Na této adrese najdete úplně všechno k PnP, takže si odtud postahujete vše potřebné, nejlépe: Ammo list (3 strany), BOS sourcebook (34 stran- ale hodně zajímavé počtení), Hand to Hand Combat Bible (16 stran) a Random Encounters (14 stran), ke konci překladu přibude ještě karta charakteru a přehled perků, což už jsou ale spíš takové jednohubky :-) Doufám, že se ještě pár zájemců najde. Jinak bych vám tu chtěl představit nově připojivšíse duše: LotD, SuperGod, krallik. Další ještě nemají nic vybrané, čili je zapíšu až se tak stane. RATMAN
3.11.2002 PnP- stránka překladu
PnP- stránka překladu Po domluvě s ostatními překladateli jsem sestavil provizorní stránku překladu, která slouží především jako přehled toho, co už si zadali jednotlivý překladatelé, později stránku trošku upravím a přidám několikero desítek zlepšováků (hlavně společné výrazy, tj. slovíčka, které budou všichni překladatelé překládat stejně), ovšem zatím je na všechno čas- měsíc. Proč zrovna měsíc? petruschka totiž napsal samotnému velkému tvůrci hry, zda nám povolí překlad, což milerád učinil a spolu s tím nás informoval, že koncem listopadu vyjde finální verze pravidel, takže je lepší tu chvíli posečkat. Mezitím se zatím zařídí veškeré organizační záležitosti. Samozřejmě, že pokud bude někdo chtít již začít s překladem, tak může, pak si jen vše zkontroluje s novou verzí, to už nechávám na jednotlivých překladatelích. Také bych vám tu chtěl představit prvního připojivšího se dobrovolníka -Harleye, autora, kterého už řada z vás jistě zná :-) A že si toho nevzal málo… Doufám, že se ještě nějací zájemci najdou, z pravidel toho už sice moc nezbylo, ale můžu vás ujistit, že to není všechno- těch věcí kolem toho je opravdu požehnaně a taky by stáli za překlad… RATMAN
2.11.2002 Nová mánie? Tak to je Fallout PNP!!! - 2 nové recenze na knihy
Nová mánie? Tak to je Fallout PNP!!! Po společnými silami doznásilňovaném překladu Fallout:Warfare, jsme dostali chuť na větší a dle mého soudu i mnohem mnohem zajímavější kousek- Fallout Pen and Paper, čili Fallout ala Dračí Doupě, na které si jistě mnozí z vás vzpomínáte (doufám že úplně všichni!:-). Jen si to představte - zase se sejít s přáteli, klábosit a prožívat dobrodružství omezená jen vaší fantasií - a ne choutky managérů Interplaye, kteří si nejsou schopní ani spočítat jakej majlant by vydělali na Falloutu 3, kreténi:-) No není to krása? Na rozdíl od zmiňovaného Warfare, jsou pravidla zhruba 5x rozsáhlejší a to nepočítám ještě nějaké ty dodatkové soubory, což nejsou taky žádní drobečci, proto sháníme pár dobrovolných dobrovolníků, ovládajících alespoň trochu jazyk anglický, ochotných zasvětit část svého volna této věci nadmíru ušlechtilé. Kromě dobrého pocitu a radosti z práce, získáte ještě nesmazatelný otisk v historii české Falloutovské komunity, což snad za trochu té dřiny stojí ne? Zítra sestrojím stránku projektu, kde vás budeme pravidelně informovat o stavu překladu a také bude sloužit k dorozumívání překladatelů, čím více jich bude tím lépe, zatím jsme čtyři (já, JaW, petruš a Kowalski). Doufám, že se alespoň někdo připojí, protože to pro nás bude hlavní ukazatel zájmu a bude nás popohánět do předu, kdo ví… třeba se to povede a budete mít krásný dárek pod stromeček… Případní zájemci se mohou hlásit u vedoucího projektu- mě:-) RATMAN
2 nové recenze na knihy Chekotay po překonání andorianské chřipky odjel na návštěvu Voyageru, ale zanechal nám tady balíček s aktualizací, ve které se nacházejí 2 nové knihy- Strážce snů a Mrak. Mimo to ještě ke skoro všem recenzím přidělal navigační panel, aby se mezi nimi lépe přecházelo. RATMAN
1.11.2002 Cheaty do F1
Cheaty do F1 Na stránce NMA jsem narazil na pár cheatů do F1, které myslím ještě nemáme nikde zdokumentovány. Jde v podstatě o chyby v programu, které může zneužít opravdu jen ta nejnižší a nejpodlejší krysa, co si snad ani nezaslouží pojmenování člověk, takže s chutí DO TOHO! :)
Jak porazit nájezdníka Garla bez boje? Akceptujte misi na záchranu Tandi a jděte do nájezdnického tábora. Vyzvěte Garla na boj jeden na jednoho o svobodu Tandi, ale ještě předtím, než boj začne, zmáčkněte A, čímž se dostanete do bojového modu. Teď byste mohli mít výhodu úvodní rány, ale mnohem lépe uděláte, když boj hned ukončíte (Enterem). Garl už má z vás dostatečně naděláno do trenek a dobrovolně vám bez boje předá své zbraně i kovové brnění, které se v této fázi hry myslím dost hodí.
Jak dostat z lichváře Lorenza v Hubu 3000 zátek? Požádejte Lorenza o půjčku. Na začátku vám dá jen 200, protože si prý musíte nejdříve vybudovat reputaci. Na to ale serte a prachy mu hned vraťte – nepřipočítá vám tak žádný úrok. Celou akci několikrát opakujte a pokaždé vám Lorenzo půjčí o 200 zátek více, až do limitu 1000. Pak jej v klidu odbachněte (stejně byste to udělali – co jiného si ta pijavice zaslouží?) a z jeho sejfu vyberte 2000.
Jak si pomoct k neomezené zkušenosti? Prokecejte Harolda ohledně mizejících karavan a nechte se od Slappyho dovést do jeskyně s Páračem. Párače ale nezabíjejte, vraťte se zpět ke Slappymu a nechte se od něj zase odvést do jeskyně, pokaždé za 800 xp.
Trik, kerý funguje jen v nepatchované verzi. Zničte Vojenskou základnu a pak navštivte Nekropolis. Nechte se od mutanta Harryho dovést do zázrakem z prachu povstalé Vojenské základny. Zničte ji znovu pro další tři prdele xp. petruschka
-zpět-
|
|
|