Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




PIPboy - Fallout 2 – bez zářezů na pažbě

Napsal: PIPboy (www: http://pipboy.webz.cz/)

Tak mě napadlo, že si zkusim dohrát celej Fallout 2 bez násilí. No, a jak jsem tak pařil, navrhnul mi DJ Slamák (pozn. vaultmaster již neexistujícího Vaultu Budoucnosti), abych pak napsal návod. No, a tak je tady. Je to hlavně seznam questů a to, jak je řešit, nebo neřešit, takže pro konkrétní informace možná budete muset jinam.

POSTAVA:
Jako nenásilná postava se můžete vykašlat na Sílu (4), ale Charisma a Inteligenci vytáhněte na 10. Jako povahové rysy si dejte zkušený a nadaný. Ostatní nastavte na 5, zbylé body investujte do obratnosti.
Talenty si dejte na Řeč a Plížení. Třetí talent investujte do paklíče (ačkoli já měl Vědu – paklíč se vyplatí).
Jinak já jsem hrál za muže, ačkoli za ženu je tu hodně postranních maličkostí (sex), které s mužem asi neuděláte. Každopádně já hrál za muže.
Co se perků týče, dávejte si bonus k pohybu, na 12lvl. Kult osobnosti (nevim sice k čemu, ale pro jistotu…) když něco z toho nepůjde, rozhodněte se sami.

FÍGLE:
NUM_0 – Kdykoliv ukončí rozhovor. Hodí se, když jste někoho nechtěně naštvali.
A – Zapíná bojový mód. Když budete rychlejší než počítač, můžete projít mezi nepřáteli bez toho, aniž by útočili.


Temple of Trials
Zalezte dovnitř a propližte se bez odboček celým chrámem. Pokud vás začnou honit mravenci (na škorpiony byste neměli narazit) zkuste jim utéct.
První dveře za sebou zavřete (nejlépe projít zavřít v 1 tahu). Na druhé v klidu použijte lockpick.
Opatrně projděte místnost plnou pastí, utečte od mravenců,(teď už nejspíš v bojovém módu) vytáhněte C4ku z vázy, jděte ke dveřím, v inventáři ji aktivujte(tak na 10 nebo 20 sekund a položte, jestli jste ještě v bojovém módu tak se chvilku hoňte s mravenci. Až vybuchne C4ka, vlezte do další místnosti.
Kolem mravence nalevo se nejspíš neproplížíte, takže mu zkuste utéct a na konci každého kola zkuste ukončit boj.
Za ohništěm by to mělo jít. Doufejte.
Bojovníka se zeptejte proč máte bojovat, a navrhněte mu, ať neriskuje něčí smrt. A pak už jen vypadněte.


Arroyo
Opravte studnu a promluvte si se Starší.
Promluvte si s Nagorem a běžte pro jeho psa Čmoudu (Smoke).
Pokecejte s týpkem u hlavy a nechte se vytrénovat (ne, že by to mělo smysl… ale pro ten pocit.)
U mostu se zeptejte Mynoca na jeho kopí a pak jděte za Morlis a vykecejte jí díru do hlavy kvůli pazourku. Nechte si od Mynoca naostřit kopí a vydejte se do Klamathu. (To kopí se bude hodit.)


Klamath
Zapomeňte, že byste pomáhali Torrovi hlídat "Bů bů". Místo toho jděte k Bucknerové a vybilte její dům.
Pak od chlápka v zelenym (tušim Bob) přijměte quest s destilačkou a vydejte se do té oblasti. Propližte se do chajdy a přiložte dříví. Pak zase vypadněte.
Zajděte k Vicovi, vybilte jeho obchod – hlavně pak seberte rozbitou vysílačku.
Stavte se u Duntonů a kupte nějaké maso. Jestli nejsou doma, tak si ho vezměte. Někde kolem pobíhá pes, kterému dejte v rozhovoru maso, začež dostanete klíč od lovecké čtvrti (zase zbytečné).
Jděte ke Zlatému Geckonu, dveře do jedné místnosti vyražte kopím (je tam obraz Elvise).
Taky si tu promluvte s Johnem Sullivanem a nechte se vycvičit (zas k ničemu, ale tady jsem získal 1. level).
Sulika klidně kupte, seberte mu zbroj a perlík, perlík prodejte a Sulika nechte, kde je. Se svými schopnostmi je pro naši věc nebezpečný.
V lovecké čtvrti jděte až dozadu, kde vyražte dveře do zadní místnosti – jsou tu nějaké geckonní kůže.
Mimoto se můžete zkusit proplížit kolem robota v údolí pro žlutou přístupovou kartu.
Vyberte zbytek Klamathu, vykecejte z někoho polohu Denu.

Questy, které nesplníte: Na vyvraždění krys a zničení robota si nechte zajít chuť. Zachránění trappera (resp. Radara) (Smileyho) nebo získání regulátoru přívodu energie do auta bych Vám nedoporučoval, ale můžete to zkusit projít, až budete trošku odolnější.


Den
Jděte k Becky (kolem dětí procházejte jen v akčním módu) a požádejte ji o práci. Pak jděte za Fredem pro prachy (jeden z těch feťáků kolem, možná bude v domě na jihu) a zaplaťte za něj část dluhu. Až po vás bude chtít padesátku, tak mu ji dejte. Vyplatí se to. Pak se vraťte k Becky a ona vám dá další práci - získat knihu jménem "Levandule" ("The Lavender Flower"). Vydejte se tedy do východní části Denu. Člověk, co ji má mít, ji nemá, proto zkuste hledat někde kolem na zemi, nebo v SZ části mapy na záchodě. Pak se s ní vraťte k Becky.
V západní části Denu promluvte s Larou, která Vám dá úkol zjistit, co se střeží v kostele. Jděte tam a hlídce u dveří řekněte, že to jdete za Metzegera zkontrolovat. Kdyby to nešlo, zkoušejte to dál. Až se dostanete dovnitř, podívejte se na bedny a výsledek jděte oznámit Laře. Ta Vám dá další úkol, zeptat se Metzgera, jestli si to s nimi může vyřídit. Tak za ním jděte a zeptejte se ho. Další úkol od Lary se týká zjištění slabosti gangu od kostela. Tak jděte, hoďte řeč a výsledek řekněte Laře. Ta po Vás bude chtít, abyste zaútočili s ní, což ale odmítněte.
Jděte do východní části Denu k "Mámě" ("Mom's") a řekněte jí o práci. Dostanete za úkol donést jídlo Smittymu. Ten je na druhé straně Denu. Až mu ho donesete, běžte zpět k mámě a promluvte si Karlem.
Dejte mu peníze a až se zhroutí, den počkejte a zeptejte se ho, co tady vlastně dělá. Dozvíte se příběh, který se vám ještě bude hodit. Kromě toho je tu taky jedna dívka se svým příběhem o kočce. Vyslechněte si ho.
Teď jděte do polorozbořeného domu a počkejte do půlnoci. Objeví se tu duch. Vyzpovídejte ho a jděte si o něm promluvit s Mámou. Pak jděte zpět do východní části, a při vstupu do lokace proklepněte ve skupince kousek od Vás týpka, od kterého odkupte amulet. S ním jděte k Duchovi a dejte mu ho. Seberte zbylé kosti a jděte na hřbitov. Doufám, že máte lopatu. Najděte hrob Anny Winslowové, vykopejte ho, uložte kosti a zase zakopejte. Pokud chcete, můžete vykopat i ostatní hroby, ale klesne Vám karma a stanete se vykradačem hrobů…
Jděte do hospody nad kostelem a v rozhovoru s barmanem se ho zeptejte, proč má Becky tak levné pití. Jděte k Becky, asi tak doprostřed kasína a odpočívejte do půlnoci. Po chvíli odejde od dveří chlápek. Pak musíte použít paklíč (lockpick) a dostat se dovnitř. Uvnitř najdete destilačku. Řekněte o ní barmanovi, který Vás požádá, abyste ji zničili. To můžete za 500 dolarů udělat, nebo mu řekněte, ať od ní pití kupuje. (Za to je sice víc XP, ale těch 500 dolarů se do začátku hodí.)
Pak si zajděte za Metzegerem a chtějte vidět Vica. Pak požádejte stráž, ať vám otevře dveře a dejte Vicovi rádio z jeho dílny. Vraťte se za Metzegerem, který vám Vica prodá za 1000$. Pokud hrajete za ženu, můžete se s Metzegerem vyspat, za což získáte 50% slevu. Vica vezměte s sebou a zeptejte se ho na láhev. Tím získáte lokaci Vault City, kam se také vydejte.

Questy, které nesplníte: Vyvraždění otrokářů, útok na kostel.


Cestou do Vault City ale narazíte na…
…Modoc.
Kdesi v 1. lokaci se válí brahmin. S vysokou schopností Doktor ho můžete zkusit za pár XP vyléčit a pak prodat na jatkách :o)
Promluvte si s radním v obchodě na téma GECK. Nabídne Vám informaci o jeho umístění výměnou za pomoc s Farmou duchů. To přijměte a můžete ještě zkusit vykrást poličky v jeho obchodě. Hlavně si opatřete lano.
Jděte ke studně. Tu následně použijte, a na použitou studnu použijte provaz. Ten pak taky použijte, a dostanete se dolů. Je to hodně peněz a jedna vzduchovka.
Použitím provazu opět vylezte a jděte k Bathusovi, kterému se ztratil syn Johny. Navrhněte mu pomoc, ale neříkejte mu o vzduchovce. Pak se vydejte do druhé části Modocu.
V domě napravo najdete Farrela a promluvte s ním o hodinkách. Sežeňte si dynamit, a jděte do budky severně. Tam otevřete poklop a slezte. Položte tu nálož a vypadněte. Pak se vraťte, propližte se co nejdál podél levé stěny. Až na vás vyběhne krtkopotkan, obejděte ho, seberte hodinky a rychle vypadněte a vraťte hodinky Farellovi.
Teď se vydejte na Farmu duchů.

Farma duchů

Počkejte tak do půlnoci a vydejte se kupředu. Nechte se zajmout a přijměte od velitele Světloplachů (Slags) úkol o doručení dopisu.
Nejdřív se ale vydejte do lokace na sever a najděte Johnyho. Ten se Vás zeptá na jméno otce. Pak se vydejte zpět do Modocu…

Modoc 2
Předejte starostovi dopis. Spolupracujte – bude po Vás chtít, abyste vysvětlili mrtvoly na kůlech a zmizení Karla. Běžte si tedy promluvit s vůdcem Světloplachů a zeptejte se i na Johnyho. Pak řekněte Joovi (starosta) o tělech a Karlovi v Denu. Pak jděte do Denu a řekněte Karlovi, že se může vrátit. Pak si promluvte Joem, následně s vůdcem Světloplachů o Johnym.Objevíte se zpět v Modocu.
Jo samozřejmě neví, kde je GECK, ale řekne vám o osadě Gecko. Teď ale už konečně do Vault City…

Nesplnitelné questy: vybití Farrelovy zahrádky, zabití párače v kurníku, ochrana brahminů.


Vault City
Jděte do 2. stanu u cesty a použijte na ležícího chudáka RadAway.
Pak jděte za klukem pod barem a chvíli ho poslouchejte. Pak jděte za roh hospody a seberte panenku, vraťte ji chlapci, a po ukončení rozhovoru ho zase chvíli poslouchejte. Až se zmíní o klíči, jděte východně od hospody a z největší hromady kamenů ho seberte.
Na Jihu stojí před stanem žena, jejíž manžel Joshua se stal "služebníkem" ve Vault City. Promluvte s ní a přislibte jí pomoc.
V nejsevernějším stanu žije rodina Smithových, kteří nutně potřebují pluh. Ten za 800$ koupíte naproti přes ulici v obchodu "U Šťasnýho Harryho".
Stavte se v nemocnici, zeptejte se doktora na Autodoka. Pak ho jděte opravit – Vic vám pomůže.
Nakonec jděte na předměstí do budky u ohrady s brahminy, kde najdete Eda. Zeptejte se ho na flašku a dostanete nové lokace. Teď se vydejte do centra.
Jděte do domku vpravo a od prvního chlapíka si nechte udělat falešnou občanku. Potom ho vydírejte a nakonec zajděte za tím druhým chlápkem vzadu a práskněte to na něj. Dostanete denní propustku. Teď vstupte do města.
Hned v hospodě můžete splnit quest s přinesením 10ks piv a 10ks tvrdého alkoholu (až budete občan). Já to ale nikdy neudělal. Nevím, co přesně po mně chce za chlast.
Jděte do informačního centra (domek s kaktusy) a z chlapíka uvnitř vykecejte nějaké knihy.
Pak se vydejte do opravny a počkejte, až se Valerie s Vicem vykecá. Pak jí navrhněte, ať to s ním jěště zkusí… Taky se jí zeptejte na nářadí. Bude potřebovat klíč a kleště. Klíč jste našli mezi kameny za barem, najít kleště by neměly být problém. Až jí to seženete, den, dva počkejte (na předměstí) a vyzvedněte si u ní sadu nářadí.
Zajděte do centra rozdělování služebníků a přesvědčete toho chlapíka, že Joshua má zákeřnou chorobu (Vašeho jména) a povězte mu o příznacích (drzost a sprostost). Ještě rád Joshuu pustí.
Pak se vydejte do nápravného zařízení vedle, kde od seržanta Starka přijměte úkol ohledně průzkumu okolí Gecka.
Teď se vydejte na sever do Senátu (Central Council).V Senátu si promluvte s Lynnete. V rozhovoru se zaměřte na váš původ a na Vault 13. Dozvíte se, že data, která hledáte, mohou být v hlavním počítači Vaultu. Tam ale smí jenom občané. Takže přijměte její úkol "vyřešit problém s elektrárnou vGecku", a tam se vydejte.
Nejdřív ho ale na mapě celé obejděte. Tím splníte úkol od seržanta Starka.


Gecko
Najděte dům s nápisem "kanceláře" a získejte Lennyho. Pak si promluvte s Haroldem o elektrárně. Poví vám, že potřebujete "Hydroelektrický regulátor magnetosféry" (hydromango, hy-mag). Někde kolem se na poličce válejí zpráva o chlazení a žádanka. Seberte žádanku a vydejte se do elektrárny.
V elektrárně najděte žlutou a modrou přístupovou kartu.
V SZ části elektrárny si ve skladu na žádanku opatřete třícestný plazmový transformátor (Three-Step Plasma Transformer). Potom opusťte elektrárnu a vydejte se na smetiště.
Hned v domku nalevo přijměte quest k nalezení Woodyho. Pak najděte Skeetera, který Vám za sadu nářadí dá kontroler přívodu energie (Fuel Cell Controller). Pak mu dejte ještě třícestný plasma-transformátor a nechte si od něj něco vylepšit.
Nalevo od Skeetera najdete Gordona. Když ho pořádně prokecnete, vypadne z něj holodisk s údaji o elektrárně.
Teď opusťte Gecko a vydejte se do Denu…


Den (2)
Vedle rozbořeného domu domu žije Velký Ananas se svou mumií. Zaplaťte za prohlídku a zjistíte, že mumie je Woody.
Potom jděte ke Smittymu pro auto. Dejte mu 2000$ a kontrolér přívodu energie a auto je Vaše.
Teď do Vault City.


Vault City (2)
Jděte k bráně, kde nechte čekat Lennyho. Stavte se u seržanta Starka a přijměte nový úkol o prozkoumání cesty Vault City – NCR. Tím získáte lokaci NCR.
Pak jděte do Senátu, kde najdete McLura. Předejte mu holodisk od Gordona a požádejte ho o hydromango. Hydromango si vyzvedněte ve skladišti před Vaultem.
Než odejdete, vezměte si od Moora kufřík, který doručíte Bishopovi do New Rena (nová lokace). Teď zpátky do Gecka.


Gecko (2)
Stavte se u Percyho pro odměnu za nalezení Woodyho a pak jděte opravit elektrárnu.
V elektrárně použijte na 1. žluté dveře žlutou přístupovou kartu. Najděte červenou kartu a otevřete s ní dveře k reaktoru. Tady použijte počítač. Zadejte 3 kódy v pořadí A154… , 5B57… , 35C7… . Jestli chcete, zahajte celkovou údržbářskou sekvenci. Budete nuceni ji stáhnout ze sítě – pro to zadejte kódy v pořadí druhý, první, třetí a pokuste se je stáhnout. Procedury sice nebudou nalezeny, Vy ale zadejte příkaz pro vyhledání dalších stanic. Až se Vám najde Enclave, připojte se a pobavte na účet nebohého vojáka. Z jeho výhrůžek si nic nedělejte a opět zapněte konzoli a spusťte opravářskou sekvenci. Bude po vás vyžadováno hydromango, tam ho vložte do přístroje. Potom zadávejte příkazy v tomto pořadí: AMPLIFIKACE , DEHARMONIZACE, KALIBRACE, NASTAVENÍ, TEST a INSTALACE. Pak spusťte program.
Až opravíte elektrárnu, vydejte se za Festusem kousek vlevo. Bude chtít optimalizovat elektrárnu. Vezměte od něj holodisk a jděte do Vault City…


Vault City (3)
Jděte do senátu a oznamte McClurovi informaci o spravení elektrárny. Udělí vám občanství a Vy se vydejte do Vaultu.
Na prvním patře si vyjděte se zdravodtní sestrou a můžete ji i zkusit přesvědčit, aby odešla z města.
Na druhém patře vyndejte z ventilace na SV fúzní články do auta.
Ve 3. patře použijte hl. počítač, optimalizujte holodisk pro elektrárnu a nechte si naformátovat PIP-boye.
Teď do Gecka…


Gecko (3)
V elektrárně použijte holodisk na počítač u reaktoru. Tím práce s elektrárnou končí. Běžte výsledek oznámit McLurovi.
Potom se vydejte do Broken Hills…


Broken Hills
Promluvte si s Marcusem o práci. Dozvíte se o ztracených lidech. Pak pokračujte do druhé části BH.
V jednom z jižních domků žije Eric, který potřebuje více energie. Takže se vraťte na začátek BH a v elektrárně si vydupejte více energie.
V 2. části taky najdete ghoulí domov důchodců. V něm najdete Typhona, který Vám řekne o velkém pokladu. Bude za to ale něco chtít. Takže se zase vraťte do 1. části, kde sežeňte v Marcusově domě nafukovací pannu, v hospodě kupte Rotgut a v domě za tím Marcusovým seberte na terase ve váze Cat's Paw magazine. S tím jděte za Typhonem a postupně mu to dejte. Nakonec použijte studnu v 1. části BH. Pak jděte za trpaslíkem poblíž a donuťte ho, ať jde dolů. Nakonec získáte poklad! 10000 nefalšovaných poctivých víček.
V 2. části BH si promluvte s květinou v záhonku na severu. Bude chtít přesadit. Tak sežeňte lopatu a dejte se do práce. Za odměnu vám prozradí trik na škorpiona, kterého najdete u vědce v nejvýchodnějším domě v této části Broken Hills. Vědce se zeptejte na škorpiona a procvičte se v testech vnímání a zručnosti. Nakonec i v testu inteligence. Škorpion na Vás zaútočí, tak mu zdrhněte.
V místech s květinou je průlez do podzemí. Podzemí je ale plné mravenců, takže nasaďte tempo a rychle projděte do SV části bludiště. Jakmile budete obeznámeni s osudem lidí, otočte to a zdrhejte zpátky. O výsledku řekněte Marcusovi. Nakonec jděte za důlmistrem Vachym (v originále Zaius the Mine Foreman), který vám řekne o rozbité čističce vzduchu. Též Vám dá heslo pro Renesca, který Vám obstará součástku. Tož si pro ni dojděte.


New Reno
Běžte do domu vpravo (s Kočičí prackou (Cat's Paw) v inventáři) a promluvte si s Miss Kitty. Když seženete 10 výtisků, tak je sem přineste. Získáte brožuru o plazmových zbraních.
Na další obrazovce jděte do kasina napravo. Vyjděte do 1. patra a u schodů do 2. patra vyndejte z kulečníku černou kouli číslo 8. S vysokým štěstím vyplivne i několik rad. Řekněte chlapíkům u schodů o kufříku od Moora a oni vás pustí dovnitř. Nahoře nepřijímejte quest o smrti Westina a odejděte. Jestli chcete, můžete se vyspat s Bishopovou dcerou a ženou. Odcházejte s plížením, podél severní stěny od Bishopa, jinak si vás všimne a celý Bishopův klan vám půjde po krku.
Na ulici se vydejte i do Baru Salvatore, kde v 1. patře řekněte, že máte pro Salvatora důležité informace. Pak si od něj řekněte o práci. Bude po Vás chtít, abyste našli Lloyda, získali zpět peníze a Lloyda zabili.
Lloyd je schovaný v kasinu rodiny Mordinů ve sklepě na první ulici. Až se k němu dostanete, řekněte že na to kašlete a sledujte ho na Golgotu. Nechte ho kopat, nakonec mu hoďte minu a slezte dolů pro peníze. (Můžete vykopat ostatní hroby, ale klesne vám karma.) Vraťte je Salvatorovi, ale vezměte další práci.
Jděte do další lokace vlevo, kde od Renesca vezměte součástku do dolů v BH a taky od něj vyberte dluh pro Salvátory. (Zaplaťte za něj.)
V loveckých potřebách (New Reno Arms) kupte hlasový modul Vault-tec a nabídněte, že seženete nějakou laserovou pistoli.
Vraťte Salvatorům peníze od Renesca a vydejte se napravo od Bishopů do lokace rodiny Wrightů.
Od Wrighta přijměte úkol o smrti jeho syna. Jděte si promluvit se synem, co Vás pustil k Wrightovi. Zeptejte se ho na pokoj jeho syna a jděte tam. Prozkoumejte police a najdete prázdnou nádobku Jetu. S ní jděte za pořezaným Jimmym J. kdesi před boxerským ringem. Ten Vám poví, že v nádobce je otrávený Jet. Pak jděte za Renescem a zeptejte se ho na škorpioní jed v nádobce. Řekne Vám o Salvatorech. Běžte za Wrightem a obviňte Salvatory.
Další úkol od Wrightů spočívá v nalezení cesty do Sierra Army Depot. Jděte si pro auto… které tam ale není!!!
Sledujte stopy na parkovišti a kupte auto zpět za 1000$. K tomu si ho nechte ještě za 500$ upgradovat. Pak jeďte do SAD.


Sierra Army Depot
Propližte se kolem věžiček k bunkru nalevo a uvnitř seberte Howittzer shell. S ním jděte napravo do garáže, kde je staré dělo. Použijte střelu a cesta dovnitř je volná. Propližte se dovnitř (zkuste fígl s bojovým módem - zapněte boj, projděte se, boj se ukončí a vy ho zase rychle zapněte, než to udělají věžičky…) uvnitř ze stolu seberte papírek s heslem. Do terminálu zadejte "Tchaikovsky" a vybrakujte patro – hlavně kevlarovou zbroj. Na 2 pytlích v posilovně si můžete procvičit boj. Pak zase vypadněte (opět pomocí zmíněné finty).


New Reno (2)
Řekněte Wrightovi o SAD a stanete se členem rodiny Wrightů. Do základem ostatních rodin už nechoďte.
Teď jedna vychytávka. Před domem Wrightovic si hrají na plácku děti. Zeptejte se jich, na co si to hrají. Pak jim dejte nějakou zbraň a zeptejte se, kde viděly "velký kovový mouchy". Jděte s nimi a uvidíte tajnou předávku chemikálií a zbraní mezi Enklávou a Salvatory. Propližte se po všem pryč. (btw.: až dáte dítěti zraň, můžete ho navést, aby šlo zabít tátu.)
Nakonec jděte za Julesem na 1. ulici a dostaňte z něj lokaci Stájí. Tam se vydejte, projděte ohradou uprostřed do levé budovy, kde vědci řekněte, že jste nový zaměstnanec – vědec. Dostanete průkaz, se kterým jděte dolů. Stráži ukažte průkaz a Myrona proklepněte ve věcech: výroba Jetu, protijed na Jet, situace v Reddingu, opuštění Stájí. Měli byste ho získat do party.
To je všechno v NR. Takže jdeme opravit čističku v BH.


Broken Hills (2)
Běžte k dolům. Nechte všechny parťáky před dolem a vlezte dovnitř. Uvnitř rychle proběhněte do slepé chodby vlevo za kamení – objevíte tajnou jeskyni. V bedně seberte uranovou rudu a člověku vedle neříkejte, že leží mezi těmi městy. Dál pokračujte stejně jako u mravenců a lidí. Občas se dolečte. V SV rohu je čistička vzduchu, na kterou použijte součástku z NR. Pak vypadněte. Od Vachyho dostanete odměnu.
Vydejte se ještě do jižní části města, kde rafinují rudu. Nechte si tu svoji rafinovat a nakonec ji tam nechte, vyděláte si tak.


Redding
Jděte za šerifem a splňte pro něj úkoly:
1.) Vybrat od vdovy Rooneyové nájem - zaplaťte za ni.
2.) Zažehnat bitku v hospodě u Malamuta - přesvědčete je, ať toho nechají.
3.) Vyřešit případ pořezané prostitutky u Malamuta - zeptejte se barmanky, pak jděte nahoru do lokace s doly. Pak jděte do Mornigstaru a přesvědčete horníka, ať jde do chládku. -vyslechněte ho.
Dál si promluvte na téma zfetovaných horníků v Reddingu u doktora Johnsona. Vydejte se do VC.


Vault City (4)
Jděte za McClurem a zeptejte se na horníky. Pak jděte za doktorem v 1. patře Vaultu a nechte si od něj vyrobit antisérum na jet. S tím se vraťte do Reddingu a dejte ho dr. Johnsonovi. Pak se vraťte za McClurem…


NCR
Po příjezdu to otočte a Starkovi ve VC řekněte o trase VC - NCR. Pak se vraťte.
Nechte si od chlápka na smetišti vylepšit auto. Ve městě choďte beze zbraně.
Na východě je v elektrárně sebevrah. Snažte se ho pochopit a přesvědčete ho, aby to nedělal. (Hru si před tím uložte – je to velmi náročné a vyžaduje to Charisma 10.)
Dole od elektrárny je základna Rangerů. K nim se můžete přidat, pustíte-li otroky od otrokářů na předměstí: Vstupte dovnitř, propližte se kolem hlídky u klecí, na klecích použijte terminály. Odejděte pomocí fíglu s bojovým režimem (viz Sierra Army Depot).
Zajděte za zástupcem šerifa. Řekne Vám, že prezidentka Tandi hledá odborníka na práci.
V místním kostele hubologů si uložte pozici. S knězem si promluvte o osvícení a nechte si udělat ZETA-scan. Vaše štěstí bude ovlivněno +/- 2. Až Vám stoupne štěstí o 2, uložte hru a pokračujte.
Jděte za prezidentkou Tandi a promluvte si o práci. Vaším úkolem bude získat součástky z Vaultu 15. Takže se tam vydejte.


Vault 15
Jediný člověk, který se s vámi bude bavit, bude žena, která bude chtít mluvit v soukromí. Řekne Vám o své dceři. Při rozhovoru Vás bude někdo sledovat a odběhne severním směrem. Tak se za ním vydejte. V cestě Vám bude stát jedna žena. Vysvětlete jí, že jde o život dítěte. Na další obrazovce se propližte poděl skály a vstupte zadními dveřmi do chatrče a lockpikujte se k dívce vzadu. Promluvte s ní. Pak se vraťte k nim do stanu.
Promluvte s oběma a jděte do domu na severu, chlapík uvnitř Vám dá přístupovou kartu do Vaultu.
Propližte se ke dveřím do Vaultu a otevřete je. Dole první osobě namluvte, že jste nováček. Na 2. patře opravte generátor pomocí Vědy (Science) a Opravy (Repair).
Na 3. patře jsou vlevo 2 terminály. Jeden vypne silové pole u vchodu, které se po zapnutí generátoru spustilo. Na 2. terminálu získáte lokaci Vaultu 13.
V místnosti s bednami sežeňte součástky počítače a chcete-li, můžete se proplížit kolem Dariona a z terminálu za ním získat informace o špionovi v NCR. Teď vypadněte do NCR…


NCR (2)
Předejte Tandi součástky z počítače a Guntherovi dejte disk s informacemi o špionovi.
Teď se vydejte do Vaultu 13.


Vault 13
Až vstoupíte do Vaultu, narazíte na inteligentního párače. Zeptejte se ho na GECK a navrhněte mu pomoc. Sjeďte do 3. patra a do hlavního počítače nainstalujte hlasový modul.
V místnosti s bednami najdete GECK a součástky NavComu.
Pokecejte s páračem v kápi a dostaňte z něj informace o vojenské základně.
Opusťte V13 a vydejte se do Arroya.


Arroyo (2)
Přijíždíte pozdě. Vyslechněte Hakunina a jeďte do vojenské základny.


Vojenská základna
V jednom ze stanů je geografická mapa. V inventáři ji použijte a rychle odsud vystřelte, než na Vás psi zaútočí.


San Francisco
Město na mapě bylo SF. Tady vyhledejte základnu Bratstva a přijměte úkol o získání plánů vertibirdu. Přijměte tento úkol a hned se tam vydejte.


Navarro
Chlapíkovi v kápi řekněte, že jste nový rekrut a on vám dá heslo pro stráže. Projděte po pěšině v lese a přijdete k bráně. Řekněte heslo a pokračujte některým z výtahů do podzemí.
Tady si v místnosti se skříňkami sežeňte energozbroj a pokračujte do místnosti s vědcem a psem.
Zeptejte se vědce na párače ve vedlejší místnosti a navrhněte, že ho zabijete. Stráži u dveří řekněte, že vás posílá doktor. Párače ale nezabíjejte. Místo toho mu otevřete zadní dveře modrou kartou z Gecka.
V místnosti se superpočítačem získejte od vědce heslo a projeďte soubory.
Pak jděte do chodby na východ. Stráži řekněte, že jdete vyzvednout FOB, kvůli jeho bezpečnosti. Pustí vás dovnitř. Velitel Vám řekne, kde FOB je, tak si ho vezměte a jděte zpět na povrch.
Na jihu vyzpovídejte kuchaře, vědce v domu mezi hangáry a pak technika v hangáru vpravo. Řekne Vám, kde jsou plány, tak si je vemte a odejděte.


San Francisco (2)

Dejte plány Bratrstvu a uvnitř si doplňte zásoby. Pak se dejte východně do chrámu Shi. Promluvte si s vědcem v trůním sále a plány vertibirdů dejte Dr. Wongovi, který je někde kolem.
Vydejte se do Tankeru, kde potkáte Chipa, který přišel o slezinu. Nejdřív zajděte do obchodu s brahminí ohradou a zeptejte se na slezinu. Budete posláni za Dr. Wongem. Řekněte mu, že je to lidská slezina. Vrátí ji Chipovi. Jděte si s ním promluvit a on vás pošle za Dr. Fungem. Ten za jistý poplatek Chipovi voperuje slezinu zpět. (se mnou se ale nchtěl bavit)
Vraťte se na tanker. Za Chipem je chlápek v kožené zbroji a za ním je průchod dolů. Nechte parťáky nahoře, uložte si hru a zapněte plížení. Až slezete, propližte se rychle mezi potvorami mezi regály dole. Pak se dejte regály východně, na konci se dejte na sever. Dojdete k panelu, na který použijte FOB a projděte dál.Vylezte po žebříku, opravte NavCom pomocí součástek z Vaultu 13. Opatrně se vraťte podpalubím – mezitím nejspíš umře dívka v SZ části podpalubí. I když to zní divně, je to pro vás dobře.
Teď, jestli ta dívka zemřela (bude muset), si promluvte s chlápkem ve zbroji. Bude smutný, že zemřela. Promluvte si s ním znovu a požádejte ho o palivo (asi chyba ve hře). Až se vás zeptá, od koho ho chcete, chtějte Shi.
Než odplujete na plošinu Enklávy, sežeňte si nějakou výbušninu a tak 15 superstimpaků. (A hodně stimpaků.) S plným palivem (asi tak za 2 dny) projděte přes bar na můstek. Nechte tu čekat své přátele (dál by se vám jen pletli) a použijte terminál vpravo.


The Enclave

Vlezte dovnitř. Dejte se schody dole, projděte patro až k celám. Tady promluvte se starší (za jedním silovým polem) a s mužem z Vaultu 13 (za druhým) a pokračujte po schodech dál.
Jste v patře s elektrickou podlahou. Uložte hru a zkoušejte projít pomocí používání terminálů. Časem se to povede. Je taky dobré podívat se do přilehlých místností nahoře a dole. V té dolní najdete nej zbroj ve hře, a v té druhé další GECK, který budete potřebovat, pokud jste s sebou nevzali ten z V-13.
V dalším patře najdete v SZ rohu vědce, kterého přesvědčete o příšernosti celého projektu a nechte ho, ať vypustí FEV do ventilace. Vám dá protilátku a do cel s vesničany ji pustí také. Za chvíli budou všichni bez energozbrojí mrtví. Pokud by snad prezident přežil, nebo byste vědce nepřemluvili, nadávkujte ho všemi superstimpaky a několik hodin počkejte. Vezměte mu prezidentskou kartu a jděte o patro níž k reaktoru.
Pokud nejsou všichni mrtví kvůli FEV, Přesvědčete vědce (vyhrožováním), ať vypne reaktor. Kdyby byl mrtvý, nebo se Vám to nepodařilo, položte nepozorovaně bombu k prostřednímu terminálu u superpočítače.
Utečte o patro výš, následně nově přístupným schodištěm na JV. Proběhněte patrem, a objevíte se na začátku.
Pokud Vám nebude vadit zářez za Franka Horrigana, přemluvte velitele stráže, ať Vám na něj pomůže. Každopádně se propližte k terminálu dole, přihlašte se jako prezident a pomocí prezidentské karty spusťte možnost "potlačení vzpoury nebo rebelie" ("counter-insurgency option"). Uložte hru. Až Frank padne k zemi, tak si s ním pokecejte a odejděte pryč.
Gratuluji, právě jste dohráli Fallout 2 Bez jediného zářezu na pažbě.


Kritické momenty:
Získání lokace V15: Ve Vault City – Nechte si v hlavním počítači naformátovat PIPBoye. Pokud se Vám nepodařilo stát se občanem, zapněte před vstupem do Vaultu bojový mód a projděte kolem stráží. Nebo v NCR – Požádejte Tandi o tu práci.

Získání lokace do V13: ve V15 - Podle návodu se propližte dozadu pro záchranu Chrissy. (Paklíč 65%, Plížení 135%. Mělo by to jít i s menšími hodnotami.) Stejně se vraťte a promluvte si s matkou i dcerou. Pak promluvte se Zekem v domě nahoře. Dostanete klíč od Vaultu. Jako předtím se propližte ke dveřím, otevřete je, a stráži namluvte, že jste nováček. Na 2. patře nahoďte generátor tak, že na něj nejdřív použijete Vědu (135%) a pak opravu (Vic). Ve 3. patře použijte oba počítače vlevo a odejděte v 1. patře po žebříku úplně na jihu.

Získání G.E.C.K.u: Ve Vaultu 13 sjeďte do 3. Patra, kde propaklíčujte místnost s bednami (65%). V jedné z nich je G.E.C.K. a v další potřebné součástky NavCompu.

Kde je San Francisco? Když nezjistíte jeho lokaci, vydejte se prostě do JZ rohu mapy a jeďte podle pobřeží nahoru.

Jak se dostat do Navarra? V San Francisku si promluvte s člověkem před bunkrem Bratrstva oceli v JV části SF. Pořádně ho proklepněte na všechny otázky, až se dostanete k Enklávě, pokračujte v rozhovoru, dokud Vás nepožádá o pomoc při získání plánů vertibirdů. To přijměte a vedejte se bez přátel tam. Dále.1.) Promluvte si s Chrisem, a řekněte mu že hledáte Navarro. Pak mu řekněte, že jste nový rekrut. On Vám řekne heslo a vy se vydejte SV po pěšině do další lokace – Navarro. Strážím řekněte heslo a pokračujte dle návodu. 2.) Na Chrise se vykašlete, zapněte plížení (teď už opravdu radši hodně – já měl 140%). A propližte se do budky vlevo. Tam otevřete poklop a vlezte dovnitř. A jste v podzemní části Navarra. Jděte si do SZ části do skříněk pro zbroj a pokračujte podle návodu. 3.) Jděte úplně vlevo, kde je pod skalkou větrací systém základny. Prolezte skrz a na dveře použijte fialovou kartu z Gecka. – Za tuhle možnost ale neručím.

Jak získat FOB? V Navarru - podzemí - Jděte už ve zbroji ke kanceláři Velitele (v druhé části je vidět útulný pokojík). 1.) Stráži řekněte, že jste byli posláni pro FOB a že bude přesunut pro jeho bezpečnost. Budete vpuštěni dovnitř. Promluvte s velitelem. A z nejbližší skříňky si vezměte FOB. 2.) Stráži řekněte, že jste z uklízecí čety, promluvte s velitelem, a FOB opatrně v plížení ze skříňky ukradněte.

Jak projít podpalubí tankeru? Velmi, velmi tiše a velmi, velmi opatrně.(Já měl plížení 150%) Vstupem blíže kjihu.

Jak získat palivo do tankeru? 1.) Na Tankeru - No, až se budete vracet z podpalubí, počkejte někde v klidu, až někdo zaútočí na dívku v rohu. Až zemře a Vy odejdete, promluvte s Badgerem. Pak s ním promluvte ještě jednou a požádejte ho o palivo do tankeru. Chtějte ho od Shi. (Tahle část může být problém) 2.) U Shi – Můžete se zkusit hacknout do systému Shi a natankovat si sami. (Vyžaduje vysokou znalost Vědy) Taky jsem nezkoušel, ale myslím, že to funguje.

Jak to potom rozjedu? V tankeru vystoupejte do nejvyššího patra-můstku lodi a použijte terminál více vpravo. Zadejte Jeď (Go) a už jedete.

Jak získat prezidentskou kartu? Použijte na něj tak 10-15 superstimpaků a chvilku si opočiňte. Pak si z jeho mrtvoly vezměte kartu.

Jak "vypnout" reaktor? Prostě dáte kprostřednímu terminálu nenápadně bombu.

A co Frank? Jestli chcete opravdu čisté zářezy, nechte práci na věžičkách, které aktivujete presidentskou kartou na terminálu dole. Jinak můžete překecat Hlídku poblíž.

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..