Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. kontakt .. poslat novinku .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Podrobnosti o Lionheartu



Vzhledem k tomu, že na Fallout poslední dobou v poklidu serou mouchy a už se nám i pomalu začínají líhnout larvičky, rozhodl jsem se vás nakrmit alespoň několika zajímavostmi z Lionheartu. Můžu se vymlouvat aspoň na to, že používá systém SPECIAL a je tedy „tak trošku“ Falloutí.

Jak tedy došlo k tomu, že renesanční svět, jak jej známe z dějepisu, je v této hře deformován mocnou magií? Roku 1192 se anglický král Richard Lví srdce (od toho název Lionheart) potloukal po světě a v poklidu si drancoval pod záminkou, že vede III. křížovou výpravu a hájí tedy vyšší křesťanské zájmy (hajzlík). Do cesty se mu ovšem připletl muslimský mocnář Saladin, který se odmítl podřídit a vzdát mu nějaké ty pocty. To Ríšu nakrklo a rozhodl se dát Saladinovi za vyučenou. Jeho rádce (jak se později ukázalo mocný mág s postranními úmysly) mu navrhl, aby shromáždil několik mocných svatých relikvií, které měly přinést Richardovým vojskům požehnání a naopak to hezky zavařit Saladinovi. Jakmile však byly relikty shromážděny, začaly se dít ... Věci s velkým V. Pouhá přítomnost tolika vzácných artefaktů (údajně pozůstatků z dob stvoření světa) otevřela brány do jiné dimenze a v ulicích města Acre, kde Richard s vojskem ložíroval a proháněl místní nemyté, středověké šlapky, se to začalo hemžit démony, duchy, příšerami a obdobnou faunou. Nastává událost později známá jako Disjunkce. Saladinovi a Ríšovi nezbylo nic jiného, než se spojit a bok po boku bojovat proti pekelnému nepříteli. Po těžkých ztrátách se oběma novým spojencům opravdu povedlo démony porazit, nicméně země už byla příliš změněna mocnou magií. Tajuplný Richardův rádce z počátku našeho příběhu uprchl nejspíše i s vůdcem démonické armády. Saladin i Richard se dohodli na spojeném postupu proti magickým silám a rozdělili si artefakty, které to všechno spískaly. Rytířský řád Templářů v západní části světa a a Saladinův řád na východě si hezky hlídají každý svou část mystického pokladu.

Tady máte hezký historický přehled Křížových výprav a dalších důležitých událostí. Zpočátku ještě korespondují s naší historií, nicméně po osudném roce 1192 se věci razantně mění:

1095 - 1101
I. Křížová výprava

1119
Vznik Templářského řádu

1145 - 1147
II. K. výprava vedená králem Louisem VII

1188 - 1192
III. K. výprava vedená králem Richardem Lví srdce

1192
Disjunkce

1193
Anglie podniká invazi do severní Francie a zakládá Británii

1194 - 1243
Temné Křížové Výpravy: IV. K. výprava proti Bouřným drakům

1336 - 1389
V. K. výprava proti Nekromantům

1401 - 1420
VI. K. výprava proti Padlým přízrakům

1586
Zavraždění krále Phillipa II 1588

Současnost
Španělská armáda se chystá napadnout Anglii


Hráč začne svou pouť v městě dříve známém jako Barcelona nyní jako Nueva Barcelona. Z původního města po Disjunkci mnoho nezbylo – monstrózní obludy poničily většinu historických budov a zachováno zůstalo jen několik obzvláště robustních domů. Hlavně však barcelonská Katedrála. Právě to posloužilo Inkvizci za záminku vybudovat si v Nové Barceloně svou hlavní rezidenci, odkud byly podnikány Temné Křížové výpravy. Příšery byly postupně zatlačeny do okolních lesů a město opět povstalo z popela. Španělské vojsko sídlící v Barcelonském přístavu a mocné hradby se postaraly o bezpečí všech obyvatel. Okolní kraj je sice po Disjunkci změněný – je temnější a v hustých lesích na vás číhají mnohá nebezpečí, Nová Barcelona se však stala jedním z největších obchodních, vojenských i církevních center Evropy.

Anglie tvoří jakýsi protipól Španělska. Zatímco v nábožensky založeném Španělsku je magie považována za herezi trestanou smrtí, v Anglii je tolerována hlavně proto, že je tam užívána k ochraně před mořskými příšerami. Anglie sama o sobě se po Disjunkci doslova rozpadla v řetězec malých ostrůvků spojených jen mocí Královnina námořnictva. Angličané se rozhodli kapku si vypomoci územím severní Francie a vedou o ně nyní urputné války. Frantíci se v těchto bojích spojili s Itálii, Španělskem, Templáři i Inkvizicí, kterou dráždí Anglická magie. Během hry opustí vaše postava Španělsko, překročí Pyreneje a navštíví severní Francii. Jedním z míst, která prozkoumáte bude i víska Montaillou v oblasti Francie známé hlavně chovem ovcí. Ačkoli vesnička vypadá poklidně, mnozí její obyvatelé skrývají temná tajemství (asi po nocích navštěvují ovčíny v rámci zpestření sexuálního života :)

Něco málo k magii: Lidé sami o sobě nemají žádné vrozené magické schopnosti a díky útisku Inkvizice je o kouzelnických uměních známo jen velmi málo. Nicméně několik vyvolených ví, že k ovládnutí magie je nutno spojit svou mysl s nějakým přízrakem, který k nám pronikl během Disjunkce. Přízraky samy o sobě jsou inteligentní, avšak nehmotné, když jim tedy mág propůjčí své tělo, mohou z tohoto spojení oba profitovat. Ze spojení dobrého člověka a příznivě nakloněného přízraku se mohou oba těšit a konat magií dobro, ale může do vás vstoupit i přízrak zlý – i duševně silného člověka takový přízrak časem změní a obrátí jej ke zlu a lidé se slabou vůlí se dokonce změní v bezduchá monstra. Postupně se vyprofilovaly tři hlavní školy magie: Okruh Božský (Divine) slouží hlavně k léčení a ochraně, Okruh magie Země užívají různí šamani a Okruh Ideí je schopen podmanit si realitu a přetvořit ji podle své vůle. Domákne-li se takového spojení s přízrakem Inkvizice, začne s exorcismy, které mají přízrak z těla člověka vyhnat. Když se to nepovede, je nebohý člověk uvězněn nebo zabit.


Rasy v Lionheartu jsou sice v důsledku jen obměnou starých známých elfů, orků a podobné havěti, ale v něčem se přeci jen liší (no hlavně názvy):

Spojením přízraku (nebo chcete-li ducha) a lidského tvora vznikly 4 hlavní rasy. Mezi rasy spojené se zlými přízraky řadíme třeba gobliny a trolly. Někdy se napříč generacemi předává přízrak samotný, někdy jen jeho vlastnosti.

· Čistokrevní lidé se v současnosti již téměř nevyskytují. Téměř všichni tvorové na zemi byli nějakým způsobem ovlivněni spojením s magií či přízrakem. Přesto se ještě několik Čistokrevných (Purebloods) dochovalo. Tato rasa nevykazuje žádné vrozené magické nadání.

· Sylváni (Sylvants ...no prostě elfové :) jsou výrazně ovlivněni magií. Často pocházejí z lidského rodu, spojeného s dobrým přízrakem. Jsou o něco menší než lidé, mají špičaté uši, kovově zbarvené vlasy (zlaté, stříbrné) a tmavší pokožku. Mají veliký magický potenciál.

· Demokinové (Raraši) pocházejí ze spojení člověka s přízrakem nejlépe popsatelným jako rarášek. Jsou obvykle vyšší než čistokrevní lidé, se kterými se ale bez problémů kříží. Obecně silně inklinují k magii.

· Feralkinové (něco jako Šelmové...to je blbé slovo) mají v rodové linii člověka, který v sobě hostil přízrak šelmy. Jsou silnější a zručnější než Čistokrevní a bývají dobře rozpoznatelní a proto pronásledovaní.

Miniaplikace


Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Fallout Bible


Vývojářské memoáry

Fallout 3: Van Buren


Rychlé odkazy
České stránky
Templáři VŠB
ABCgames



Zahraniční stránky
No Mutants Allowed
Duck and Cover
Planet Fallout
Fo3 ofic.stránky
Bethblog
The Vault
Trzynasty Schron
Falloup Online

Modifikace
Vault-Tec Labs
Killap.net
Last Hope
Fallout:Resurrection
Fallout:BGE
Mutants Rising
Fallout:Yurop

Pro autorizaci
pište na e-mail


Sponzoři VŠB

TOPlist