Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. kontakt .. poslat novinku .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Možný vývoj měst Falloutu 2 po misi Vyvoleného



Když dohrajete Fallout 2, shlédnete outro, případně ještě trochu obhlédnete výsledky své práce, jistě máte dojem, že jste udělali něco pořádného. Zkusme se zamyslet, k čemu všemu došlo poté, co Enkláva natáhla bačkory. Bude to takový malý výlet do možné budoucnosti - kdo ví, třeba se trefím do intra Falloutu 3?

  • ARROYO Díky získaným GECKům a technologiím se mohlo Arroyo úspěšně rozrůstat. Smíšení divochů s obyvateli vaultu 13 umožnilo vznik společnosti, která náhle uměla a věděla všechno potřebné. Naráz zde vznikla dříve neexistující vrstvy vědců a inženýrů. Jako dodatečný stmelovací prostředek posloužil společný původ, Vyvolený a samozřejmě náboženství, pravděpodobně založené na mýtech o Zakladateli a dobách před Válkou. I přes svou polohu v horách se Arroyo začalo rozrůstat. Vznikly továrny, laboratoře. Možná se podařilo na nedalekém pobřeží vybudovat přístav a navázat nepravidelné námořní spojení se San Franciscem. I Cassidy se tady možná usadil. Kaňon byl překlenut a Arroyo vyslalo svá chapadla ke Klamathu.
  • KLAMATH Tohle malé městečko zůstalo loveckou komunitou a záhy bylo pohlceno Arroyem. V podzemí Klamathu se totiž nachází množství strojů, nezanedbatelný je také veribird a jeho opravárenský robot. Slučování proběhlo nenásilně, koneckonců Klamath byl vždy pouze obchodní stanicí pro lovce. Nyní se v něm rozjel průmysl pro zpracování kůží, ovšem na úrovni manufaktur. Prostory pod Toxickými jeskyněmi byly buďto vybrakovány, nebo asanovány a přeměněny na vojenskou bázi. Klamath těžil ze vzestupu Arroya a stalo se z něj pěkné, relativně spokojené městečko.
  • DEN Den se po likvidaci Metzgerovy bandy trochu uklidnil, i nadále to však bylo drsné místo. I on těžil z vzestupu Arroya. Lidé začali chovat brahmíny ve velkém a časem se město napojilo na Velký brahmíní okruh. Karavany a honáci do města přivezli ruch a nepokoj, vše se ale vždy řešilo mírnou přestřelkou. Starostou se stal Fred, o místo šerifa nestál nikdo. Strážcem pořádku se stalo Bratrstvo Oceli, neboť Joshua nyní měl větší pravomoce - byl povýšen. Opět kvůli Arroyu. Prorůstání BoS do civilních struktur pomohlo Bratrstvu přežít. Drsné zaprášené město se všudypřítomnými brahmíními "koblížky", jako vystřižené z westernů, to je Den budoucnosti. (Poznámka: Všechny gangy včetně Lary se přeorienovaly na nájemné kovboje. Automechanik si vydělal majland na opravách povozů. Všechny děti přestaly krást a začali se učit na kovboje. Westerny šli na dračku.)
  • MODOC Pokud zlikvidoval Farmu duchů, zemřel. V opačném případě se vzchopil a znovu začal vyvážet brahmíny. Obyvatelstvo Modocu a Farmy se časem smísilo a soudce Jo měl co dělat, aby je všechny stíhal oddávat. Konkurence Denu se neprojevila, neboť Modoc vyvážel do Vault City. Kožené vesty Mk.II se vskutku staly hitem podzimní módy a všichni žili, dokud neumřeli (někteří z nich i šťastně).
  • VAULT CITY a GECKO Osud těchto měst je těsně spjatý, právě proto, že jsou tak odlišná. Lynette nedokázala vyhodnotit porážku Enklávy správně a dále pokračovala ve své nacionálně-fašistické politice. Její mysl, omezena betonovými zdmi vaultu, nikdy nedokázala pochopit sílu jednotného společenstva (Ach, Richarde Greyi, kdeže ti je konec!), a proto postavila blaho konzervativní menšiny nad možnost zapojit se a být opět člověkem. VC zůstalo konzervou, dubová hlava Stark jejím víčkem. Jako útěk před realitou použili obyvatelé pýchu. Jen malá skupinka si zpola uvědomovala, že je i jiný svět, než ten uvnitř hradeb, ale neodkázala se vyjádřit. Nutnost zajistit společenstvu zdroje přiměla Lynette k zajištění elektrárny v Gecku. Ale sitace nebyla udržitelná. Ač se Valerie snažila, seč mohla, nedokázala kontrolovat reaktor. Než aby ho nechal vybuchnout, raději senátor Mclure vymohl Gecku samosprávu složenou z ghoulských kolaborantů. Harrold zmizel ze scény, zabit či vyhnán. Jeho znalosti a zkušenosti však přetrvaly. Kvůli radiaci a malým počtů lidí nemohlo VC i nadále udržovat posádku. Kolaborantská vláda byla sestavena z gholů, kteří nevykazovali známky odporu vůči VC. Nikdo si nevšiml malých přívěšků ve tvaru nilského kříže, které měli tito vládci Gecka na krku, a to ani tehdy, když je začali nosit někteří Občané. Harroldovi lidé se časem znovu dostali k moci, ale splynuli s Obrozenou myslí. Krysák kul vlastní plány. Místo aby Vault City kontrolovalo Gecko, začalo Gecko infiltrovat Vault City. Proces trval několik set let, pokud by se povadl, mohl by Vault City zachránit. Kdyby selhal, zůstalo by vše po staru.
  • REDDING Likvidace wanamingos a Mortona mu pomohla, a když si vybral nového pána, žil si klidně dál. V případě vítězství New Rena by se z něj stalo malé NR, pár kasin, pár hospod, ale nic velikého, kromě bordelu. Pokud by jej získalo Vault City (jakože asi ne), mohl by posloužit jako protiváha Gecka a udržet VC nad vodou o trochu déle. V obou případech by zůstalo téměř vše při starém. Zlato totiž dokáže použít pouze NCR.
  • NEW RENO Kvasící největší malé město na světě se nijak zvlášť nezměnilo. Pokud získali převahu Wrightové, bylo to jen díky zbraním ze SADu, a zanedlouho o své výhody přišli. Pokud vyhrál Bishop, bylo NR svázáno do rozsáhlé politicko-mafiánské sítě. Po Bishopově smrti se však rozpadla. Mordino mohl vyhrát díky Jetu, kterým si podmanil většinou NR. To skončilo, když se objevila protilátka na Jet. Ani Mordino nedokázal sám udržet celé NR. Salvatore neměl mnoho šancí vyhrát. I kdyby zničil Wrighty před ziskem zbraní, nedokázal by vládnout dál, než za stěnami svého baru. Nejpravděpodobnější vývoj: Mordino (Jet) se spojil s Bishopem (politcké konexe) a pak přibrali buď Wrighty nebo Salvatora, přičemž by hlavu toho druhého použili jako nástroj pro uklidnění situace. NR zůstalo takové, jako předtím, avšak jeho moc vzrostla. Je to nejžhavější kandidát na Redding, ale z jihu je tlačen NCR a Bratrstvo jistě má zájem o SAD. Možná válka?
  • BROKEN HILLS Po vyčerpání zásob uranu zheblo. Jednota možná přežila v rámci NCR.
  • NEW CALIFORNIA REPUBLIC Po smrti Tandi vypukly politické nepokoje. Moci se chopil její syn podporovaný veliteli armády, proti puči se postavil Westin podporován Vault City. Občanská válka pomohla některé spory vyřešit, jiné naopak vyostřila. Jako útočiště mohl Westin použít Vault 15, kam převedl věrné zbytky armády. Po jeho boku možná bojovalo i Bratrstvo, určitě Jednota. Výsledek války není předpověditelný, po smrti Tandina syna by město bylo sjednoceno Hubologisty, nebo Bratrstvem. Nebo obsazeno New Renem.
  • SAN FRANCISCO Roztržky mezi Shi a Hubologisty nakonec odezněly do ztracena. Hubologové měli dost svých problémů a Shi taky. Po vypěstování falloutpožírajících rostlin mohli Shi učinit z Frisca nádherné město. Převzetím kosmického programu Hubíků mohli získat potřebné technologie pro dopravu se svou milovanou vlastí. Možná se tam nakonec odstěhovali. Pracovitý národ malých žluťásků však vybudoval základy pro stabilní život lidských společenstev, např. v Arroyu. (A odčinil tak tu rachejtli, co to roku 2077 všechno odstartovala.)
  • NAVARRO a SAD Bratrstvo kvůli nim slintalo, ale nedokázalo je ovldádnout. Později, se vstupem do struktur Arroya, bylo nuceno expandovat. Pouze BoS dokázalo využít získané technologie relativně vhodně...i když...
  • VAULTY 13 a 15 Obsazeny NCR, nebo možná Arroyem (to asi ne, leda jako letní vila). Pravděpodobně využívány Bratrstvem. Obyvatelstvo dezintegrováno.
  • BÁZE OMEGA alias MARIPOSA alias VOJENSKÁ BÁZE I nadále byli náhodní pocestní mutování virem FEV. BoS se oblasti bojí - je to strašák z minulosti. Nic než pustá základna obývána krysami. (Až se jednoho dne z louže FEV vyplazí nějaký trhlý doktor a natáhne se chapadlem po nejbližší kryse...a dál už to známe.)
  • ENKLÁVA Roztroušené skupinky vojáků Armády Spojených států amerických byli postupně potupně zabity, nebo rozpuštěny. Velká část se přidala k Bratrstvu a pomohla mu dostat se k novým technologiím - čerstvá krev pomohla BoS překonat existenční krizi. A možná, že v některé zapadlé vísce vzniká nová organizace, ne nepodobná Maxsonově BoSu...

Jak vidíte, nejlépe z toho vyšlo New Reno a samozřejmě Arroyo. NR díky bezohlednosti a mafiánským praktikám, Arroyo díky vám. Docela pěkný happy end, ne? Na postnukleární svět...

Miniaplikace


Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Fallout Bible


Vývojářské memoáry

Fallout 3: Van Buren


Rychlé odkazy
České stránky
Templáři VŠB
ABCgames



Zahraniční stránky
No Mutants Allowed
Duck and Cover
Planet Fallout
Fo3 ofic.stránky
Bethblog
The Vault
Trzynasty Schron
Falloup Online

Modifikace
Vault-Tec Labs
Killap.net
Last Hope
Fallout:Resurrection
Fallout:BGE
Mutants Rising
Fallout:Yurop

Pro autorizaci
pište na e-mail


Sponzoři VŠB

TOPlist