Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.



Pokec s Brianem Fargem o FO3 a Wasteland 2


Zdroj: NMA
Překlad: Mr. Lizard

Q: Zatímco málokterá hra by se dala definovat jako čistá komedie, zvolna namočeny jsou do tohoto žánru mnohé. Vzpomeň si na svou práci na Falloutu - ten vzniklou mezeru vcelku slušně zaplnil, byť šlo o hodně černou srandu.

A: No jó -- my milovali černý humor. (smích) A čím jsme starší, tím je to horší. Když smícháte naprostou absurditu s ultra násilnými prvky -- jako třeba Tarantino ve filmech -- můžete dojít k velkým výsledkům.


Q: Bethesda tohle do svých her nikdy moc necpala. Co říkáš, bude to hrát nějakou roli?

A: Jojo, jejich zboží je většinou drobátko vážnější a o něco sušší. Dobrý humor není sranda vytvářet, ale víte co? Jsou to chytří hoši a já nemůžu dospat toho, co s tím nakonec provedou. Já říkám, že to dopadne dobře. Vlastně bych věřil jen asi třem studiím --- a Bethesda na tom mém seznamu každopádně je. Jediné co můžu říct na beton je to, že náš Wasteland bude mnohem temnější než jejich Fallout.


Q: No jo, pravda -- vždyť jste vlatně nedávno klofli práva na Wasteland.

A: Wasteland to všechno odstartoval. Pokud se nám namane nějaká osvícená designérská myšlenka, moc rádi se na to pokračování vrhnem. Myslím, že Bethesda svým Falloutem rozpoutá pořádný fajer -- prostě parádní situace -- a udělá monstrózní hit. Možná pak budou lidé zvědaví na další a trochu jiný pohled na pustinu, obzlváště v případě hry, ze které se Fallouty odpíchly.



Q: Proč se do toho prostě nepustili už kdysi? Došli jste k závěru, že by se prozatím tolik neprodával?

A: Bylo to celé divné. Podívejte, EA tenkrát Wasteland vydala ve stejný den jako The Bard´s Tale II: The Destiny Knight. Jednoduše řečeno honili prachy pro kladně uzavřený účetní čtvrtletí. Byli jsme tenkrát zhruba něco jako Bioware dnes, zatraceně známá partička. Představte si, že Bioware ve dnešní době vydá dvě své hry v jedno odpoledne. To se přece nikdy nestane, už proto, že to dává houby smysl. No, nakonec se hře dařilo dobře, ale my se cítili jako součást něčího kalkulu. Tou dobou jsme se dost snažili uzmout si práva na sequel jen pro sebe, ale EA v nás samozřejmě vidělo konkurenci. Výsledkem incidentu byla naše práce na Falloutech.


EA jako základní miniaturní součástka dobře namazané mašinerie jménem Fallout? EA a užitečné? Ty brďo!




Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..