Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Rozhovor s Creckxem- tvůrcem on-line her (a nejen jich)



Sám nadpis říká o Creckxovi mnohé, jistě některé z váz zajímá, co za svou kariéru stihl vytvořit, tady je pokec o jeho dílech a nejen to...

Ratman: Ahoj, Jak se vede?
Creckx: Bře!

Ratman: Mohl bys mi odpovědět na pár otázek?
Creckx: Jo!

Ratman: Jak ses dostal k Vaultu Šílené Brahmíny?
Creckx: Přes tebe myslím, jelikož tvůj web nefungoval tak si mi dal tuhle adresu, v tý době jsem Fallout žral.Vždy mám takovýhle období kdy neznám nic jiného než Fallout.

Ratman: mohl bys mi prozradit, jak ses dostal k programování?
Creckx: Já začínal asi jako každej s pouhým HTML.To byl rok 1997 a mě bylo 11.V tý době jsem ani neměl o moc víc možností než HTML a tak jsem se snažil pochopit princip přes editor HE32.Učil jsem se tak že jsem zkoušel jednotlivý tagy a koukal se do prohlížeče co to udělá.Tohle období skončilo když jsem se naučil dělat rámce. Pak jsem si dal chvili pauzu a učitelka informatiky mě donutila udělat školní stránku.Nikdy se nedostala na net ale vypadala jak omalovánka. Já jsem pak asi 2 roky stránky nedělal a na compu jsem pořád pařil hry.V té době mě polapil Fallout 1 a později Fallout 2.Dnes hraju hry jen tak na rozptýlení.Na jaře 2001 se začal formovat creckweb.Na týhle stránce jsem používal JavaSkripty asniž bych věděl co dělám.Creckweb byl nezákonný protože obsahoval romky do gameboy emulátorů proto mi ho asi vymazaly.Potom přišla zase pauza a je konečně zlom v mém životě a to PHP.Začal jsem psát scénář pro cww1.Byla by to super hra kdybych se ho držel.Pak jsem si koupil knížku o PHP a týden po koupi se začala klubat registrace CWW1.Nic moc ale přeci pak se to pomaličku vyvýjelo celý.19 dní tvrdé práce přineslo naprosto nefunkční hru kterou jsem hnal hned na web.Další den po uveřejnění mě to šokovalo a já opravoval chyby jednu po druhý.Dva tejdny mě trvalo z toho vyprášit blechy a dostat se na verzi 1.54 která na cww.euweb.cz zůstala dodnes a uživatelé si jí tam můžou stáhnout.V týhle době si taky do mě začal hustit myšlenku Vaulttacicsu.Já to zavrhoval dokud jsem se doma nezačal nudit.Všechno co jsem měl domluvený jsem anuloval věnoval jsem se VT.Na týden jsem onemocněl a až na jednu drobnost jsem to dokončil.Díky té drobnosti je to nehratelný ale dokončím.Další pauza a byla hotová grafika CWW2.CWW2 jsem bez problémů dokončil asi za 5 týdnů a kupodivu to i fungovalo.Doteď vylepšuji.Víc ti o mé historii říci nemůžu protože se ještě nestala :)

Ratman: Je podle tebe programování v PHP těžké?
Creckx: Jde o to to pochopit.Když zvládneš princip a umíš pár funkcí tak uděláš cokoli.

Ratman: A Proč?
Creckx: O PHP se říká že myslí na programátory a je to pravda.

Ratman: Co si za svoji kariéru programátora stihl vytvořit?
Creckx: Chceš-li ti to v kostce tak tohle:
1.díl nějakýho HTML časopisu -už ani nevím jak se to jmenovalo(1997)
2.díl nějakého HTML časopisu - -||- (1997)
Školní stránky-nikdy nebyly uveřejněny. (1997)
Několik malých stránek - byly zrušeny, většinou o hrách (1998)
CreckWeb- 370 romek na gameboy.Adresa bývala creckweb.hyperlink.cz (2001 jaro).
CWW1 - Moje první on-linovka, nic moc ale je :) , cww.euweb.cz (2001 léto)
Vault Tactics - zatím nedokončeno ale řadím do stránek, jediná na který spolupracuju (2001 říjen)
CWW2- moje špička (2001 listopad)
--budouctnost--
CWW3 - ale v programovacím jazyce C (2002)

Ratman: Jaké bylo tvé největší dílo?
Creckx: Jasný že CWW2,využil jsem tam všechno co IE nabízí.V NN jsou dost problémy.Tohle jediný projekt se kterým nebyly problémy při uveřejnění a jediný který jsem dal na placený webhosting.

Ratman: Kdy jsi na CWW začal pracovat a kolik času ti zabraha?
Creckx: Jednička 19 dní bylo to 29.7.2001 .Dvojku jsem dělal pár týdnů, neměl jsem moc času k vůli škole (nemám ani teď:)).

Ratman: Můžeš mi osvětlit o co ve hře jde?
Creckx: Podle intra co tam mám jde o válku mezi lidmi a androidy.Lidi vyhnaly androidy na měsíc kde vybudovaly válčící civilizaci a hráč je válečník.Každý hráč má svoji ponorku a snaží se někoho najít a zabít než najde a zabije on jeho :)Nakonec stejně lidi dopadly jen kvůli válkám mezi sebou stejně jak roboti s tím rozdílem že kvůli válkám jich zůstalo pár tisíc.Tady pak příběh navazuje na Fallout ale jen na část s vaulty protože se kontinenty potopily a vaulty byly pod hladinou.

Ratman: Kde se do ní můžu zapojit?
Creckx: Vyplněním malého formůláře na cww.games.cz

Ratman: Plánuješ v budoucnu nějaký nový projekt?
Creckx: CWW3,ale už to nebude ve formě webu.

Ratman: Hráváš Fallouty?
Creckx: Ano.Kdo by odolal:)

Ratman: Kolikráts dohrál jednotlivé díly?
Creckx: Takže F1 1x , F2 9x , FT 1x

Ratman: Kdo je tvůj nejoblíbenější spolubojovník?
Creckx: Pes.Co na to říct možná jen to že je to nejlepší přítel člověka ale já měl na noze 6tý prst :)

Ratman: A zbraň?
Creckx: Používám BOZAR (když je) a jinak nejoblíbenější tzv. pumpovací brokovnice.Říkám jí 'Winčestrovka':)

Ratman: Kolik času týdně trávíš na internetu?
Creckx: 8-15 hodin

Ratman: Co je tvoje nejoblíbenější hra? -doufám že Fallout :))))))
Creckx: Ano je to Fallout ale já ho nehraju kvůli časové náročnosti, radši mám elastománii.

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..