|
||||||
|
25.4. FalloutLoadingScreens
7.4. Editor předmětů F1 a 2
|
|
28.4. Zajímavosti ve Falloutu
|
|
Máte-li potřebu se vykecat nebo potřebujete poradit, pak je tu FÓRUM , CHAT a AUDITORIUM
Průzkum veřejného mínění
|
|
|
28.4.2002 Pár zajímavostí aneb co vás možná ve Falloutu nepotkalo - Dokončení obličejů FT
Pár zajímavostí aneb co vás možná ve Falloutu nepotkalo Na boardu BIS se objevilo několik zajímavostí, které jste možná při hraní F2 přehlédli. Neručím za stoprocentní pravdivost a přesnost, no ale tohle jsem odtud vyčetl – dejte vědět, jestli všechno opravdu funguje. petruschka
Dokončení obličejů FT Dodělal jsem zbytek obličejů z portrait packů, bylo jich tam opravdu požehnaně, teď si konečně můžete prohlédnout kompletní přehled xichtů, které se na vás ve FT mohou zubit. Ještě bych sem rád umístil návod, jak importovat své obličeje do hry, ale musím vše prověřit a k tomu mi chybí prográmek, který by otevíral ZAR soubory jako normální adresáře (Game Resource Viewer nebo podobný), pokud někdo víte, kde jej můžu sehnat, dejte mi prosím vědět. RATMAN
27.4.2002 Obličeje Falloutu Tactics - Hlavní události Falloutu v češtině
Obličeje Falloutu Tactics Po perném týdnu jsem si potřeboval odpočnout a jako správný workholik to nešlo jinak než u práce:) Natípal a seřadil jsem všechny obličeje FT + přidal ty z portrait packu (najdete v downloadech), tedy kromě člověka, těch je opravdu hodně a zabere mi to ještě nějaký čas, ale časem je dodám (asi:). Na xichty se můžete podívat tady. RATMAN
Hlavní události Falloutu v češtině Asi jste si už několikrát prohlédli obrázek událostí vedoucích k velké válce, který máme v bibli, bohužel však byl pouze v anglické verzi. S tím si však hravě poradil náš bratr slovák- neo8110, celý jej přeložil do češtiny (s překladem vypomohl petruschka, kterému obrázek zaslal) a nezapomněl okořenit i naší adresou na spodku obrázku:) Napsal: Nazdar! Posielam ti tie \"Hlavni udalosti....\" Ma to nejakych 176kb, takze to je mensie ako org.(.../cesky.jpg) Je tam aj vasa WEB adresa! S pozdravom \"fallouták\" neo8110. Tímto bych chtěl neovi8110 poděkovat za to, že si dal s obrázkem takovou práci, udělal jej opravdu důkladně, díky! Shlédnout jej můžete zde. RATMAN
26.4.2002 Vítězem screenshotu měsíce je Ratman
Vítězem screenshotu měsíce je Ratman Pro většinu z vás jistě žádná novinka, neboť podle četnosti hlasů musela hlasovat alespoň polovina stálých návštěvníků našeho vaultu (i když… špatně se to odhaduje, třeba hlasovala jen desetina ;))). Celkovému počtu hlasujících nejspíš napomohl odkaz na stránku, s hlasovací anketou, kterou jste už nemuseli hledat, takže tak budu činit i v budoucnu. Můj screen- Chromouši si získal srdce čtyř desítek hlasujících, na druhém místě skončil Daemonův screen se šestnácti hlasy. Ostatní moc dobře nedopadli. Na další měsíc si můžete vybírat s třech nových screenů, čili v soutěži zůstaly z původních jen dva- již zmiňovaný Daemonův screen a Crysmanův, který získal čtyři hlasy, které mu zajistily třetí místo. Novinkami jsou: Podařený mix Docenta Brauna, který se v budoucnu rozhodně neztratí, neboť ho po vítězství/vyřazení ze soutěže hodlám zařadit do humoru, Jusepeho a Skautikovy screenshoty- všichni soutěžící jsou tedy členy našeho klanu. Tak civilisté, rozhodně se nenechejte zahambit a tvořte, tvořte, tvořte! Jo, málem bych zapomněl, své hlasy odevzdávejte zde:) RATMAN
25.4.2002 FalloutLoadingScreens v.001b
FalloutLoadingScreens v.001b Na posedním CD Levelu je od Napalma program, který změní při spuštění počítače logo Woken na obrázek z Falloutu. Program se jmenuje FalloutLoadingSceens a stáhnout si ho můžete i od nás. Obrázky si můžete prohlédnout tak, že přepíšete soubory s koncovkou *.ntd na *.bmp. Při instalaci postupujte podle návodu. JaW
23.4.2002 Nové demo Staticu - "Senzační odhalení" na Doupěti
Nové demo staticu Spíše jako zajímavost uvádím novinku, že světlo světa spatřila další verze technického dema chystané falloutovsky laděné hry Static. Pokud vám nevadí gargantuovský rozměr 211 Mega, můžete se dát do stahování (nicméně nejprve si radši změřte teplotu – přesto, že stahovat můžete i po částech, přičítal bych takovéto rozhodnutí spíše náhlému záchvatu španělské chřipky nebo posednutí démonem Telecomu). Stránka Staticu si nicméně i tak zaslouží vaši návštěvu – přibylo hned několik zajímavých sekcí včetně screenshotů a diskusního fóra. Pokud se do toho přeci jen pustíte, tady jsou doporučené nároky – Pentium III nebo kompatibilní (700 MHz), 256 MB RAM, Windows 2000/XP, DirectX 8.1, 300 MB na hadru, 32M GeForce.. petruschka
"Senzační odhalení" na Doupěti Na stránce www.doupe.cz přibyl „senzační“ článek o údajně „téměř jistě“ chystaném Falloutu 3. Článek sestává z několika starých novinek, útržků rozhovorů s BISáky, starých a 20x vyvrácených fám – vše patrně převzato buďto od nás nebo od DJ Slamáka (ten je v současnosti opět na nouzové adrese). Pokud jste nicméně průběžně nesledovali naše aktuality (některé úžasné novinky na Doupěti jsou už pár měsíců staré) můžete si z článečku udělat aspoň přibližný obrázek o zmatené situaci kolem F3. petruschka
22.4.2002 Ratman´s Tactics žije - Vylepšení zbraní FT
Ratman´s Tactics žije Už je tomu rok (+- autobus), kdy jsem založil první české stránky o Falloutu Tactics a nazval jsem je jak jinak než Ratman´s Tactics:) Stránky byly docela oblíbené a to mě těšilo. Přišly prázdniny a já se přestěhoval sem, do tohoto krásného vyhřátého místečka, kde se mi vcelku daří. Ratman´s Tactics pak už jen čekal neradostný osud vyhaslých neaktualizovaných stránek, což se však nelíbilo Cowdogovi a požádal mě, jestli by se o stránky nemohl starat. Samozřejmě nejsem žádný škudlil, tak jsem mu to dovolil. Snad teď mé dítko čekají radostnější vyhlídky a doufám, že se mi o něj bude Cowdog pěkně starat aniž by mi v tom dělal moc velkej bordel:) Zde se můžete podívat co mi z nich udělal:) RATMAN
Vylepšení zbraní FT Trochu jsem si pohrál se zbraněmi FT- udělal jsem je pěkně obrázkové, aby se vám víc líbily a v budoucnu je ještě trochu zpřehledním (udělám řazení na malé, velké…), tak jak to bylo dřív (až zase bude čas). Ještě jsem udělal bonus- náboje- na ty se nějak pozapomnělo, tak to teď po XY ,měsících napravuji. Na výsledek mého snažení se můžete podívat tady. RATMAN
20.4.2002 Fallout MOD pro Dungeon Siege - Fallout Fantasy: stále nejasno, ale... - Milan "Astro" Suchánek: Fallout 3: díl sedmý - Jak vytvořit hratelnou mapu
Fallout MOD pro Dungeon Siege Na stránkách No Mutants Allowed se objevilo zajímavé info o možném dalším klonu Falloutu. Jde o amatérský (doufejme, že ne ve smyslu kvality) pokus chlápka jménem Darkness40k vytvořit si vlastní verzi Falloutu s pomocí editoru hry Dungeon Siege (který ovšem ještě není na světě). Projekt je zatím ve fázi rozjezdu, ostatně stejně jako narychlo splácaná oficiální stránka. Podle skoupých informcí na ní, bychom se měli brzy dočkat alespoň modelů postav a zbraní...(to se mi to rýmuje:) petruschka
Fallout Fantasy: stále nejasno, ale... Zatím jsme se sice o Fallout Fantasy nedočkali žádných určitých informací, ale na boardu BIS z úst vývojářů přeci jen něco zaznělo. Většinou se sice jen ohrazovali proti výpadům fanoušků nebo si z celé aféry dělali nepokrytě srandu, ale mezi řádky už něco vyčíst šlo. Dave Maldonado i Chris Avellon se jen tak mezi řečí ohradili proti (podle nich) nepodloženým hrůzným zkazkám o tom, jak by měl FF vypadat a posléze mi vlili trochu naděje do žil poznámkou, že si máme počkat do E3 (herní „veletrh“ v květnu), kde se snad dočkáme příjemného překvapení. Už mě (asi stejně jako vás) nebaví neutále potvrzování a vyvracení fám, ale v tomto případě vezmu zavděk jakoukoli nadějí – vize Fallout Fantasy je pro mne příliš hrůzná. Nicméně ještě si neodpustím rýpnutí do obou výše zmíněných vývojářů. Je sice hezké, že se aspoň kapku věnují fandům tak staré hry, která jim už asi moc peněz nenese, ale forma kterou tak činí mě vyloženě SERE. Snaží se žertovat, ale v konfrontaci s tím, že někteří lidé se hře zarytě věnují už od jejího vyjítí, vedou velké a navštěvovavné stránky, baví je o ní diskutovat a jen pro radost si třeba vyvinout PnP verzi, jejich rádoby žertování na náš účet vypadá jako pustý výsměch. Na tuto stránku asi těžko někdo z nich zavítá a už určitě nebude rozumět, přesto bych jim aspoň symbolicky rád něco vzkázal: Když už neumíte říct nic určitého nebo rozumného, držte radši huby a nedělejte si legraci z lidí, kteří Falloutu a jeho atmosféře rozumí často více než vy. petruschka
Milan "Astro" Suchánek: Fallout 3: díl sedmý Astro včera poslal další díl své povídky Fallout 3, a napsal: Jo Fallout 3 se zase rozšířil.Šestý díl měl velký úspěch,proto jsem na tomhle ještě víc zapracoval.Jo úmistěte co nejdřív jak vždycky říkám. Zdraví Astro. Přečíst si ji můžete tadyhlenc. RATMAN
Jak vytvořit hratelnou mapu A nastaly bezesné noci, kdy Ratman nemohl zahmouřit oka aniž by myslel na těžkou životní zkoušku, která ho již za krátko čeká. Aby nemyslel na své utrpení začal psáti návod na editor Falloutu Tactics. Po popisu editoru byl však dále sužován špatnými myšlenkami, a tak se rozhodl pomoci další malou částí návodu, tentokráte však už jen dodatečnou- určenou pro začínající tvůrce map, aby si lépe uměly rozvrhnout práci s editorem. I dopsal ubohý Ratman tento svůj návod a umístiv ho na stránky se odešel opět připravovat na svůj osud- být vyvoleným:) RATMAN
18.4.2002 Prachy ještě rychleji
Prachy ještě rychleji Velitel našeho militantního křídla- Daemon, trochu vylepšil návod, jak si ve Falloutu 1 vydělat peníze, takže se pohodlně usaďte a pozorně poslouchejte: Když se v Junktownu dozvíte (od trpaslíka u Doctora Morbida), že doctor Morbid posílá mrtvoly lidí Leguanovi Bobovi, který z nich dělá svoje "leguny na špejli" můžete pak Leguana Boba po vhodně volených odpovědí vydírat. Vydíraná částku od něho získáte každých 5 dní, ale tato částka se dá navyšovat. Jak moc ho můžete vydírat závisí na vašich schopnostech řeči a obchodu (ale nejspíš jen obchodu). Já osobně jsem se při obchodu 80 % a řeči asi 120 % dostal přes 20 000 zátek!! A moch jsem dále navyšovat, ale už mě to přestalo bavit, protože navyšování probíhá po stovkách. Každopádně ten "obchod s lidským masem" musí Bobovi dost vynášet když je schopnej platit takové částky každých pět dní. Daemon RATMAN
16.4.2002 Uvolněte zdrojový kód F2! - Prachy snadno a rychle - Lukáš Klus na 1. místě v masovém hrobě - Ze života podrazáka díl druhý
Uvolněte zdrojový kód F2! Aféra kolem očekávaného konzolového Falloutu Fantasy rozpoutala celou řadu různých reakcí - od bleskurychlého zaregistrování domény www.falloutfantasy.com, kterou jste si mohli prohlédnout v jedné z minulých aktualizací, po poněkud smysluplnější (i když...) sepsání petice, která po Interplay vyžaduje uvolnění zdrojového kódu Falloutu 2. Fanoušci požadují buďto úplné uvolnění kódu nebo alespoň jeho odprodání třetí společnosti, která by byla ochotná pustit se do F3. Oproti všem očekáváním se na boardu BIS objevil i jeden z IPLY týmu J.E.Sawyer a celou akci podpořil. Prý o tom sami uvažovali, ale mají momentálně příliš práce s chystaným Ice Wind Dale II. Navíc by bylo z kódu třeba odstranit stopu další společnosti, jež na F2 spolupracovala. Vzhledem k tomu, že na podpisovém archu za F3 se nashromáždilo už hodně přes deset tisíc podpisů a stále se nic neděje, ani do téhle petice bych moc nadějí nevkládal...ale snad se zázraky přeci jen občas dějí. petruschka
Prachy snadno a rychle Darchangel poslal zajímavý tip, jak si vydělat ve Falloutu 1 peníze: Hrál jsem takhle Fallouta 1 a jako správná svině jsem vydíral Boba, prodavače sticků z lidskýho masa. Přijdu si k němu pro prachy a on na to, že Oukej, oukej, mám tvý prachy. Chceš něco dalšího? Já na to že ne. V celku normálka, ale. Řikám si, že to zkusim znova. Ve skutečnosti jde tenhle proce zopakovat asi tolikrát, kolikrát jen chceš. Já ho proved tak stokrát a pak už jsem jenom zavítal do Jacobova krámku hned ve vedlejší čtvrti s patnácti klackama v cashi. Zajímavé, ovšem nezkoušel jsem to, jelikož už mám opravdu napilno (takže ti co sem chodí kvůli mým aktualizacím budou teď nějaký čas sušit hubu:), pokud tedy paříte F1 a máte hluboko do kapsy (a nevadí vám úbytek karmy), máte zde šanci na výdělek. RATMAN
Lukáš Klus na 1. místě v masovém hrobě Je to neuvěřitelné, ale je to tak, masový hrob se po XY měsících rozrůstá a to velice hodnotným screenem. Sice jsem říkal, že to s radostí přenechám JaWovi, ale znáte mě, já toho nakecám:)Teď si asi řeknete- na prvním místě přeci bylo 101 mrtvol, víc už přeci nejde dosáhnout, ale to je chyba přátelé- na tomto screenu je mrtvol celkem 107 (pozn. Je možné, že jsem něco při počítání přehlédl, ale mrtvoly, které jsou úplně na krajích a je jim vidět jen minimální část těla jsem nepočítal). Dějištěm tohoto největšího masakru v dějinách Falloutu 2 je městečko Den. Screenshot se zdůvodněním, jak se masákovi:) podařilo zabít 107 lidí ve městě, kde jich je sotva polovina najdete tady. RATMAN
Ze života podrazáka díl druhý Mnozí z vás mají ještě v paměti nedávné události, kdy člověk skrývajícíse pod přezdívkou Mad Max okopíroval design Fallout Data Systemu a okořenil to informaceji z jiných Webů (nás nevyjímaje). Tehdy se mezi našimi stránkami a tímto "originálním" webem rozpoutala menší "diskuse", ale nakonec vše dopadlo dobře- Max se omluvil a slíbil, že už bude informace získávat jedině poctivou cestou. Časy optimismu zkončily a Maxovi opět narostl hřebínek. Po několika našich příspěvcích v jeho diskusním fóru vyzval návštěvníky "jeho" stránek, aby se také vyjádřily, ale jelikož jej nikdo nepodpořil, tak fórum včera večer smázl. Je to škoda, protože některé (no vpodstatě všechny:) příspěvky opravdu stojí za přečtení. No, raději vám tím nebudu kazit náladu, fórum jsem si típnul a pokud si chcete prohlédnout, jaké příspěvky se v něm objevili, najdete jej tady. RATMAN
14.4.2002 Lukáš Klus na 1 místě v charakterech F2
Lukáš Klus na 1 místě v charakterech F2 Posledním žebříčkem charakterů, kde neměl Lukáš Klus (snad se tak jmenuje, ocenil bych v dalších mailech trochu více údajů) zástupce byl žebříček F2. Jeho charakter tu obsadil první místo. Autor neposlal žádný údaj o karmě, ale asi bude hodně v záporu, protože po sléze dorazil jeho screen do masového hrobu, kde se to mrtvolami jen hemží (těch mrtvol mi na Den přijde nějak moc, ale dle zbraně usuzuji, že se jedná o modifikaci), ale ten s radostí přenechám JaWovi, jelikož o masový hrob se stará on a mě se ty mrtvoly počítat nechtějí:) RATMAN
ARCHIV
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři Jiri_auf_Wiedersehen, Ratman a petruschka za přispění návštěvníků.
© Jiri_auf_Wiedersehen & Ratman & petruschka 2001-02
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay