.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
První video
Odhlédněme od toho, že je J.E.Sawyer představen jako zaměstnanec Bethesdy.
Druhé video
Jason Bergman (senior producent z Bethesdy... který si plete staty,
skilly a traity :-) ), prochází jen lehce jinak stejnou část hry jako
Sawyer v předchozím videu.
Třetí video (Opět s Joshem)
Čtvrté video (s producentem Larrym Libertym)
Páté video (opět s Jasonem Bergmanem)
Šesté video je pokračováním předchozího.
A konečně Sedmé video (S Larrym Libertym a Chrisem Avellonem)
Co tedy zaznělo zajímavého:
Autor: Rade | Odesláno: 17:14, 19.6.2010 | ID: 426d32 | Nahlásit Vaultmasterům |
Zní to dobře,až na pár vyjímek.. Ví se jestli bude NV přeloženo do češtiny? | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 17:39, 19.6.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Všechno tam svítí. Jste si jisti že to utáhne solární elektrárna? Ještě k tomu v noci? | |||
Autor: smejki | Odesláno: 17:54, 19.6.2010 | ID: 7fc582 | Nahlásit Vaultmasterům |
technologie retrobudoucnosti jsou energeticky šetrné :-) | |||
Autor: Kein | Odesláno: 17:56, 19.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
No, ale vážně kde jsou všechna auta? Pokud Vegas nebylo zasaženo tak by mělo být plné funkčníh automobilů ne? Tak by se snima mohlo dát i jezdit ne? Aha, jenže to by bylo pro Betshedu moc složité a neměli by pak žádné novinkyt do FUCK4... Ale třeba ta hra nebudetak zas tak moc pitomá jako FUCK3 a půjde zmódovat, například přidat NPC do kasína by neměl být problém | |||
Autor: smejki | Odesláno: 17:59, 19.6.2010 | ID: 7fc582 | Nahlásit Vaultmasterům |
Na NMA jsem četl cosi o tom, že bude fungovat jakýsi druh pustinné dopravy. Třeba to budou auta. | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 17:59, 19.6.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein: Jen pro informaci F:NV delaj lidi jako ty vase užasný FUck 1 a 2, tak zase nemelte o Betshede. | |||
Autor: smejki - Kalous | Odesláno: 18:02, 19.6.2010 | ID: 7fc582 | Nahlásit Vaultmasterům |
mluv přímo ke Keinovi, prosím. | |||
Autor: NeoWorm | Odesláno: 18:42, 19.6.2010 | ID: 6f97b4 | Nahlásit Vaultmasterům |
To vypadá jako příšerně omezená kravina. Odkdy je open world RPG plné omezujících zón jako jsou tady Kasína? Bez lidí, bez zbraní, bez možnosti vyhrát a bez vlivu statu Štěstí? A to že celé Vegas evidentně tvoří pět obřích budov a fontána je hodně divný. U toho prvního videa jsem ani nevěřil vlastním očím - stoupnul si doprostřed náměstí a ukázal 9 z 10 hlavních herních lokací... A ta římská zbroj mě rozsekala úplně. Ach jo... | |||
Autor: Kein | Odesláno: 19:11, 19.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous: FAIL | |||
Autor: Fonixin | Odesláno: 20:55, 19.6.2010 | ID: 42e394 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous: Dělají na tom sice hoši ze staré squadry z Interplaye, ale zaprvé ne všichni. A za druhé je to všechno stejně pod Bethesdím praporem, takže Bethesda vládne Obsidianu. | |||
Autor: smejki - NeoWorm | Odesláno: 21:17, 19.6.2010 | ID: 7fc582 | Nahlásit Vaultmasterům |
pouze ruleta (!) je bez vlivu štěstí. Hádám, že je to proto, že můžeš sázet na vícero protichůdných možností a algoritmus by nebyl schopen rozpoznat, které sázce má dát přednost. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 22:46, 19.6.2010 | ID: 7eb3aa | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous - energii dodává Hoover Dam smejki - v některém videu jsem slyšel železnice...asi blbě 8-) Textury vypadají blujně, ale dá se předpokládat, že to nebude platit pro PC verzi. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 23:04, 19.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
tak na NMA je napsáno Express, takže to možná i bude ono, ale můj mozek to nějak nechce přijmout :D Mám dojem, že na většinu textur vůbec nebyl použitej normal/bump mapping. Zrpvna na zdivo by se to šiklo. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 23:32, 19.6.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Bezva shrnutí. Dík, Smejki - díky za vynaloženou práci a dík za nepoužití snad ani jediné urážky na Bethesdu či F3 :-) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 23:59, 19.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
dík. taky mě to stálo asi dvě hodiny života. nejsem Kein :-P | |||
Autor: Snikch | Odesláno: 09:50, 20.6.2010 | ID: 6fe69e | Nahlásit Vaultmasterům |
Nuže, vypadá to hratelně, snad se k nám dostane i sběratelská edice. Vypadala docela chutně. | |||
Autor: Kallessin | Odesláno: 12:44, 20.6.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pořád váhán zda se bát, nebo těšit.. když už se rozhodnu pro jednu stranu, tvůrci vypustí něco co mě hodí zpáty na váhy... | |||
Autor: smejki | Odesláno: 13:10, 20.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
vypadá to, že budu muset napsat článek "Proč se těšit na New Vegas" :D | |||
Autor: kein | Odesláno: 14:00, 20.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak to jsem zvědav :D :D | |||
Autor: smejki | Odesláno: 14:09, 20.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
rád ti pak, Keine, přenechám prostor pro slušnou verzi článku "Proč se New Vegas vyhnout" | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 14:20, 20.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Slušnou ? ne to nejde dohromady .... | |||
Autor: smejki | Odesláno: 14:23, 20.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
nepodceňuj ho. inteligentní je dost. tímto debata končí. Zpět k FNV! | |||
Autor: Kein | Odesláno: 14:28, 20.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Myslím, že tento článek nebude potřeba, jelikož masy stejně nepřesvědčí a akorát schytá kritiku od FUCKplayerů. Ikdyž...na druhé straně by mohl nasrat velké množství lidí a takové akce se vždy rád zúčastním. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 14:36, 20.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
S částí 'demo nebude' jsem víceméně počítal. Ale zajímalo by mě, jestli doufají, že si stejné množství hráčů koupí hru naslepo jako trojku. Já o tom dost silně pochybuju. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 14:55, 20.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos: V ČR nekoupí ... V Usa s místníma cenama , jiným stylem (možná i myšlením ) nakupování bych řekl že ten rozdíl nebude až tak markantní... | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 13:18, 21.6.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Nebudou vybuchující auta? To ta hra bude muset zaujmout něčím opravdu kulervoucím, aby mě odtrhla od M&MVII! :D Amaroun: Yop, když to přihodí k rodinnému balení corn flakes, bude se to prodávat samo... :) | |||
Autor: LaRosse | Odesláno: 15:32, 21.6.2010 | ID: 70840e | Nahlásit Vaultmasterům |
Podle rozhodnutí ve hře se změní interface buď na pískově vyblitý či výkalově temný s troškou krve z rakoviny střev. Tlatý M&M, škoda jen že zatím žádný na obzoru není. A sic vlastním od MM1-9, tak jsem příliš líný hrát v krokovém systému. Nicméně mám teď před sebou Arx Fatalis a Realms of Arkania 3. Heč! | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 15:58, 21.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
LaRosse: Realms of Arkania je naprosto boží, byť podle mého skromného názoru trojka je asi nejslabší (jasně, nejslabší je Drakensang, který je i tak dobrý), ale pro tebe je asi jedinou možností bez krokového systému. | |||
Autor: LaRosse | Odesláno: 16:26, 21.6.2010 | ID: 70840e | Nahlásit Vaultmasterům |
Ještě jsem ani jeden díl z této série nehrál a docela mě překvapilo, že má plynulý pohyb. Škoda, že nepředělají MM1-5 (i když 4-5 asi dám šanci) do moderního kabátku a to včetně později přidaných skillů a jejich vývoje. Abych si o příběhu MM1-5 nemusel jen číst. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 20:18, 21.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
chekotay: Taky možnost :D Carlos: Drakensang (The Dark Eye-universe) má nějaký předchůdce? wow netušil jsem.... Ta hra byla pohádkově dokonalá... | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 21:17, 21.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: Ve srovnání se současnými RPG působil celkem dobře. Nedá se mluvit o přímých předchůdcích - Realms of Arkania byla trilogie postavená na stejných pravidlech. Tyto stařičké hry byly nesporně bohatší, ale samozřejmě graficky někde úplně jinde. V té trilogii byly tahové souboje ne-nepodobné HoMaM. | |||
Autor: Reynevan | Odesláno: 21:56, 21.6.2010 | ID: 7081b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Vlastní příběh wingmanů? Tipuje někdo z vás že tam Obisidani nacpou romanci ala Bioware? Teda ne že bych se zlobil, třeba v Baldur's Gate 2 to bylo docela zajímavé ale tady nevím, nevím.. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 22:28, 21.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
V F:NV dost pochybuju. Přesto, že tam budou parťáci, myslím že autoří vědí, že se na ně každý vysere. Byly to dost nepříjemné brzdy v původních Falloutech, v gamebryu to bylo ještě mnohem horší a kombinovat to je asi nejhorší možné, co může být. Ergo nebudou (doufám) plýtvat energií na takové pitomosti. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 22:32, 21.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos: V tom videu vypadali použitelně ..... Nebo moc áběru na ně nebylo ... ale mám pocit že tám párkrát někoho sundali ;-) | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 22:51, 21.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
To, co jsem viděl mě o jejich použitelnosti nepřesvědčilo. Jde o to, že jsem viděl parťáky v Oblivionu i parťáky v F3. No a řekněme, že katastrofa není dostatečně přesné slovo k označení jejich AI a toho, co udělali s už tak mrtvou atmosférou. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 23:10, 21.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Parťáci ve FUCK3 byli dobří na killování toho otravného hmyzu a zvířat, když jste se snažili někde dostat "pustinou", jinak to bylo otravné a frustrující. Samozřejmě před dungem jsem je nechal čekat venku, neboť to byli totální píčové a jen překáželi. O taktice nemohla být vůbec řeč, šl ospíš o pocit, "že je někdo semnou" Ve F1a2 byly aspoň k něčemu, pokud jste jim nedali cokoliv s dávkou. Marcus plasma, VIc a Cassidy gauss a komando je na světě. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 23:41, 21.6.2010 | ID: 513b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
"totální píčové"... tak tos mě sundal ze židle :D | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 23:42, 21.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein: Je na jednu stranu pravda, že parťáci ve starých eFkách měli trochu opodstatnění, ale obecně platí, že (alespoň co se mě a mého názoru týká) se pletou pod nohy, střílí do zad mě nebo nechávají střílet do zad sebe atd. Navíc mi vyžírali stimpaky. Ve hrách jako Fallout měli ponechat jejich ovládání hráči (podobně jako v BG). Mnohé by to usnadnilo a zpříjemnilo. Trojka by musela být v úplně jiném enginu, aby parťáci měli smysl - třeba v Mass Effectu jsem poprvé viděl nejen funkční, ale i obratné a chytré parťáky - lhal bych, kdybych tvrdil, že byli bezchybní, ale narozdíl od jiných her (F1,2 nevyjímaje) jsem za celou dobu strávil nadávkami pouze cca 20min za celou dobu hraní. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 00:08, 22.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos: No Parťáci mne ve F2 nebrali nějak vůbec, ikdyž pravda, že když ses nemotal Marcusovi pod flintu tak byl celkem použitelnej .... Idealní herní parťák ? Alex v Hl2 Ep1 ..... | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 00:51, 22.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Proti Mass Effectu nic moc. I když uznávám, že měla světlé momenty. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 00:56, 22.6.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ad parťáci... Jedna z novějších verzí sfall nabízí možnost ovládat parťáky v F2 přímo. Je to ta, která je balená k Restoration Projectu 2.0 a novější. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 03:41, 22.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby se ovládali hráčem, ale jejich AI byla vcelku v pohodě, pokud neměl markus rotačák. Málokdy se mi stalo, že by se navzájem trefovali do sebe obyč střelou. Každopádně se také motali, což asi každé NPC ovládané PC. Jinak v ME hráč parťáky vlastně ovládal, říkal jim kde si mají stoupnout, jinak byli vždy poslušně za hráčem, takže se nemotali, ale na druhou stranu taky nějak extra nepomáhali...což vlastně bylo i dobře. | |||
Autor: LaRosse | Odesláno: 04:06, 22.6.2010 | ID: 70840e | Nahlásit Vaultmasterům |
V ME jsem měl s parťáky jednu nehezkou, řekl bych až zlou, zkušenost. Během mise, kde v dole zachraňuji nějakou pipinku (asi dcera jedné z hlavních záporňaček), mi je neustále zabíjeli. Jinak OK | |||
Autor: knedlik | Odesláno: 10:18, 22.6.2010 | ID: 42ba90 | Nahlásit Vaultmasterům |
v dole to bylo v pohode (i kdyz, hral jsem na default obtiznost, cize mozna to bylo tim), ale obcas se dokazali taky pekne zamotat(jsou za tebou, takze kdyz dojdes to slepe uzke ulicky, spatne se obihaji, neumi uhnout sami, kdyz do nich vrazim :) ), ze mi pak pomohlo nacist jen starsi hru. Spis me stvalo nevyrovnane Mako vozitko a steretopy v misich, ale podani pribehu, v pravde epochalni :) | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 11:12, 22.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hrál jsem jenom chvíly ME a nějak mne to nepřesvědčilo že by AI parťáku bylo lepší nez v Alyx v HL2. .. ale možný to je.... |