.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2010-06-19 11:57:16, NMA a tak vůbec

E3 radosti

První video
Odhlédněme od toho, že je J.E.Sawyer představen jako zaměstnanec Bethesdy.

Druhé video
Jason Bergman (senior producent z Bethesdy... který si plete staty, skilly a traity :-) ), prochází jen lehce jinak stejnou část hry jako Sawyer v předchozím videu.

Třetí video (Opět s Joshem)

Čtvrté video (s producentem Larrym Libertym)

Páté video (opět s Jasonem Bergmanem)

Šesté video je pokračováním předchozího.

A konečně Sedmé video (S Larrym Libertym a Chrisem Avellonem)

Co tedy zaznělo zajímavého:

  • Fungující Vegas není dáno přáním božím, jeho přežití apokalypsy je logicky popsáno v příběhu. Vegas bylo cílem útoku, ale bomba nikdy nedopadla.
  • Vault 21, jako tradiční součást sociálních experimentů, byl založen na tom, že každý konflikt bude vyřešen gamblingem.
  • Vegas vede (bývalý Overseer?) pan House.
  • Osobnostní nastavení gyrobotů poznáte podle obrázku na obrazovce.
  • Děti budou opět nesmrtelné.
  • Ruleta není ovlivněna štěstím.
  • V casinu budete moct vyhrát jen omezené množství peněz. Má to dva důvody. Narušilo by to ekonomický systém a narušilo by to příčetnost majitelů casina.
  • Ve Vegas budou strip kluby a prostituce (snad i fungující) 
  • Zlou frakcí bude Caesar's Legion, která má ve zvyku křižování nepřátelských (NCR) důstojníků.
  • Budete mít k dispozici 7 spolubojovníků (nepochopil jsem zda najednou anebo dohromady) a každý bude mít (asi po vzoru her od Bioware) vlastní příběh, jenž budete odkrývat. K tomu se bude pojit i několikero questů.
  • Rozloha světa přibližně odpovídá Falloutu 3, počet questů je vyšší, stejně tak je o 40% vyšší množství dialogů. Každý quest lze řešit vícero způsoby.
  • Hra je optimalizovaná i pro FPS styl boje, takže už žádný pětimetrový efektivní dostřel lovecké pušky.
  • Stejně tak by mělo být již funkční hraní v third person. (Na to nadšený "moderátor" povídá:"Vážně? To je úžasné!")
  • Jak je vidět na videích, konečně budete moct koukat přes mířidla (zdravím Justyho).
  • Není to zrovna dobře vidět, ale zdá se, že animace diagonálního pohybu se opět nekoná.
  • Hrou můžete projít jako úplný pacifista.
  • Hra obsahuje 2200 NPC a každý (s jedinou výjimkou) může být zabit.
  • Hra by měla mít rozšířený systém craftingu. Určujícím skillem bude Survival. Můžete vyrábět zbraně, léčiva, jedy.
  • Budou zde drobné reminiscence na předchozí hru.
  • Povšimněte si, že ve hře nejsou téměř žádná auta. (zdravím Chekotaye).
  • Hra je stále postavená na Bethesdím (F3, TES) konceptu open-world RPG.
  • Někteří měli dojem, že výbuch v traileru naznačuje, že New Vegas půjde vybombit podobně jako Megaton. Podle všeho jde jen o řízený výbuch několika porůznu rozmístěných balíčků C4.
  • Jason vysvětluje, že ta červená ikona štítu při střelbě na druhého vojáka v posledním videu indikuje, že je zbraň neefektivní (Obsidiani zcela pozměnili systém zbraní a zbrojí, jak jistě víte).
  • Dvojnásobné množství zbraní oproti F3.
  • Můžete házet oštěpy a dalšími vrhacími chladnými zbraněmi.


Fandovský rozhovor na Bethesdích fórech pak odkrývá také pár zajímavostí:
  • Do hry se vrací traity.
  • Obdoba eFtrojkovských Bambulek (Bobbleheads) nebude dávat bonusy k SPECIAL statům ani ke skillům. Za nalezení těchto umně ukrytých objektů dostanete doslova in-game reward.
  • Díky nové politice zacházení se skill pointy nebudete schopni dát všechny své skilly na maximum.
  • Po dokončení nebudete moci hrát dál, ale hra Vám nabídne poslední možnou uloženou pozici, abyste se otočili, a šli si zaběhat do pustin tam, kde jste ještě nebyli. Tvůrci chtěli svým příběhům dát definitivní zakončení.
  • Demo nebude.

Sdílet na Facebooku
Autor: RadeOdesláno: 17:14, 19.6.2010ID: 426d32Nahlásit Vaultmasterům
Zní to dobře,až na pár vyjímek..
Ví se jestli bude NV přeloženo do češtiny?
Autor: KalousOdesláno: 17:39, 19.6.2010ID: 7f281aNahlásit Vaultmasterům
Všechno tam svítí. Jste si jisti že to utáhne solární elektrárna? Ještě k tomu v noci?
Autor: smejkiOdesláno: 17:54, 19.6.2010ID: 7fc582Nahlásit Vaultmasterům
technologie retrobudoucnosti jsou energeticky šetrné :-)
Autor: KeinOdesláno: 17:56, 19.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
No, ale vážně kde jsou všechna auta? Pokud Vegas nebylo zasaženo tak by mělo být plné funkčníh automobilů ne? Tak by se snima mohlo dát i jezdit ne? Aha, jenže to by bylo pro Betshedu moc složité a neměli by pak žádné novinkyt do FUCK4...

Ale třeba ta hra nebudetak zas tak moc pitomá jako FUCK3 a půjde zmódovat, například přidat NPC do kasína by neměl být problém
Autor: smejkiOdesláno: 17:59, 19.6.2010ID: 7fc582Nahlásit Vaultmasterům
Na NMA jsem četl cosi o tom, že bude fungovat jakýsi druh pustinné dopravy. Třeba to budou auta.
Autor: KalousOdesláno: 17:59, 19.6.2010ID: 7f281aNahlásit Vaultmasterům
Kein: Jen pro informaci F:NV delaj lidi jako ty vase užasný FUck 1 a 2, tak zase nemelte o Betshede.
Autor: smejki - KalousOdesláno: 18:02, 19.6.2010ID: 7fc582Nahlásit Vaultmasterům
mluv přímo ke Keinovi, prosím.
Autor: NeoWormOdesláno: 18:42, 19.6.2010ID: 6f97b4Nahlásit Vaultmasterům
To vypadá jako příšerně omezená kravina. Odkdy je open world RPG plné omezujících zón jako jsou tady Kasína? Bez lidí, bez zbraní, bez možnosti vyhrát a bez vlivu statu Štěstí? A to že celé Vegas evidentně tvoří pět obřích budov a fontána je hodně divný. U toho prvního videa jsem ani nevěřil vlastním očím - stoupnul si doprostřed náměstí a ukázal 9 z 10 hlavních herních lokací...

A ta římská zbroj mě rozsekala úplně.

Ach jo...
Autor: KeinOdesláno: 19:11, 19.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Kalous: FAIL
Autor: FonixinOdesláno: 20:55, 19.6.2010ID: 42e394Nahlásit Vaultmasterům
Kalous:
Dělají na tom sice hoši ze staré squadry z Interplaye, ale zaprvé ne všichni. A za druhé je to všechno stejně pod Bethesdím praporem, takže Bethesda vládne Obsidianu.
Autor: smejki - NeoWormOdesláno: 21:17, 19.6.2010ID: 7fc582Nahlásit Vaultmasterům
pouze ruleta (!) je bez vlivu štěstí.

Hádám, že je to proto, že můžeš sázet na vícero protichůdných možností a algoritmus by nebyl schopen rozpoznat, které sázce má dát přednost.
Autor: JaWOdesláno: 22:46, 19.6.2010ID: 7eb3aaNahlásit Vaultmasterům
Kalous - energii dodává Hoover Dam
smejki - v některém videu jsem slyšel železnice...asi blbě 8-)

Textury vypadají blujně, ale dá se předpokládat, že to nebude platit pro PC verzi.
Autor: smejkiOdesláno: 23:04, 19.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
tak na NMA je napsáno Express, takže to možná i bude ono, ale můj mozek to nějak nechce přijmout :D

Mám dojem, že na většinu textur vůbec nebyl použitej normal/bump mapping. Zrpvna na zdivo by se to šiklo.
Autor: PsychoticOdesláno: 23:32, 19.6.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Bezva shrnutí. Dík, Smejki - díky za vynaloženou práci a dík za nepoužití snad ani jediné urážky na Bethesdu či F3 :-)
Autor: smejkiOdesláno: 23:59, 19.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
dík. taky mě to stálo asi dvě hodiny života. nejsem Kein :-P
Autor: SnikchOdesláno: 09:50, 20.6.2010ID: 6fe69eNahlásit Vaultmasterům
Nuže, vypadá to hratelně, snad se k nám dostane i sběratelská edice. Vypadala docela chutně.
Autor: KallessinOdesláno: 12:44, 20.6.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Pořád váhán zda se bát, nebo těšit.. když už se rozhodnu pro jednu stranu, tvůrci vypustí něco co mě hodí zpáty na váhy...
Autor: smejkiOdesláno: 13:10, 20.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
vypadá to, že budu muset napsat článek "Proč se těšit na New Vegas" :D
Autor: keinOdesláno: 14:00, 20.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Tak to jsem zvědav :D :D
Autor: smejkiOdesláno: 14:09, 20.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
rád ti pak, Keine, přenechám prostor pro slušnou verzi článku "Proč se New Vegas vyhnout"
Autor: AmarounOdesláno: 14:20, 20.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Slušnou ? ne to nejde dohromady ....
Autor: smejkiOdesláno: 14:23, 20.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
nepodceňuj ho. inteligentní je dost.

tímto debata končí. Zpět k FNV!
Autor: KeinOdesláno: 14:28, 20.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Myslím, že tento článek nebude potřeba, jelikož masy stejně nepřesvědčí a akorát schytá kritiku od FUCKplayerů. Ikdyž...na druhé straně by mohl nasrat velké množství lidí a takové akce se vždy rád zúčastním.
Autor: CarlosOdesláno: 14:36, 20.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
S částí 'demo nebude' jsem víceméně počítal. Ale zajímalo by mě, jestli doufají, že si stejné množství hráčů koupí hru naslepo jako trojku. Já o tom dost silně pochybuju.
Autor: AmarounOdesláno: 14:55, 20.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Carlos: V ČR nekoupí ... V Usa s místníma cenama , jiným stylem (možná i myšlením ) nakupování bych řekl že ten rozdíl nebude až tak markantní...
Autor: chekotayOdesláno: 13:18, 21.6.2010ID: 6f99aeNahlásit Vaultmasterům
Nebudou vybuchující auta? To ta hra bude muset zaujmout něčím opravdu kulervoucím, aby mě odtrhla od M&MVII! :D
Amaroun: Yop, když to přihodí k rodinnému balení corn flakes, bude se to prodávat samo... :)
Autor: LaRosseOdesláno: 15:32, 21.6.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
Podle rozhodnutí ve hře se změní interface buď na pískově vyblitý či výkalově temný s troškou krve z rakoviny střev.

Tlatý M&M, škoda jen že zatím žádný na obzoru není. A sic vlastním od MM1-9, tak jsem příliš líný hrát v krokovém systému. Nicméně mám teď před sebou Arx Fatalis a Realms of Arkania 3. Heč!
Autor: CarlosOdesláno: 15:58, 21.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
LaRosse: Realms of Arkania je naprosto boží, byť podle mého skromného názoru trojka je asi nejslabší (jasně, nejslabší je Drakensang, který je i tak dobrý), ale pro tebe je asi jedinou možností bez krokového systému.
Autor: LaRosseOdesláno: 16:26, 21.6.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
Ještě jsem ani jeden díl z této série nehrál a docela mě překvapilo, že má plynulý pohyb.

Škoda, že nepředělají MM1-5 (i když 4-5 asi dám šanci) do moderního kabátku a to včetně později přidaných skillů a jejich vývoje.

Abych si o příběhu MM1-5 nemusel jen číst.
Autor: AmarounOdesláno: 20:18, 21.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
chekotay: Taky možnost :D
Carlos: Drakensang (The Dark Eye-universe) má nějaký předchůdce? wow netušil jsem.... Ta hra byla pohádkově dokonalá...
Autor: CarlosOdesláno: 21:17, 21.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Ve srovnání se současnými RPG působil celkem dobře. Nedá se mluvit o přímých předchůdcích - Realms of Arkania byla trilogie postavená na stejných pravidlech. Tyto stařičké hry byly nesporně bohatší, ale samozřejmě graficky někde úplně jinde. V té trilogii byly tahové souboje ne-nepodobné HoMaM.
Autor: ReynevanOdesláno: 21:56, 21.6.2010ID: 7081b0Nahlásit Vaultmasterům
Vlastní příběh wingmanů? Tipuje někdo z vás že tam Obisidani nacpou romanci ala Bioware? Teda ne že bych se zlobil, třeba v Baldur's Gate 2 to bylo docela zajímavé ale tady nevím, nevím..
Autor: CarlosOdesláno: 22:28, 21.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
V F:NV dost pochybuju. Přesto, že tam budou parťáci, myslím že autoří vědí, že se na ně každý vysere. Byly to dost nepříjemné brzdy v původních Falloutech, v gamebryu to bylo ještě mnohem horší a kombinovat to je asi nejhorší možné, co může být. Ergo nebudou (doufám) plýtvat energií na takové pitomosti.
Autor: AmarounOdesláno: 22:32, 21.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Carlos: V tom videu vypadali použitelně ..... Nebo moc áběru na ně nebylo ... ale mám pocit že tám párkrát někoho sundali ;-)
Autor: CarlosOdesláno: 22:51, 21.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
To, co jsem viděl mě o jejich použitelnosti nepřesvědčilo. Jde o to, že jsem viděl parťáky v Oblivionu i parťáky v F3. No a řekněme, že katastrofa není dostatečně přesné slovo k označení jejich AI a toho, co udělali s už tak mrtvou atmosférou.
Autor: KeinOdesláno: 23:10, 21.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Parťáci ve FUCK3 byli dobří na killování toho otravného hmyzu a zvířat, když jste se snažili někde dostat "pustinou", jinak to bylo otravné a frustrující. Samozřejmě před dungem jsem je nechal čekat venku, neboť to byli totální píčové a jen překáželi. O taktice nemohla být vůbec řeč, šl ospíš o pocit, "že je někdo semnou"

Ve F1a2 byly aspoň k něčemu, pokud jste jim nedali cokoliv s dávkou. Marcus plasma, VIc a Cassidy gauss a komando je na světě.
Autor: smejkiOdesláno: 23:41, 21.6.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
"totální píčové"... tak tos mě sundal ze židle :D
Autor: CarlosOdesláno: 23:42, 21.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Kein: Je na jednu stranu pravda, že parťáci ve starých eFkách měli trochu opodstatnění, ale obecně platí, že (alespoň co se mě a mého názoru týká) se pletou pod nohy, střílí do zad mě nebo nechávají střílet do zad sebe atd. Navíc mi vyžírali stimpaky. Ve hrách jako Fallout měli ponechat jejich ovládání hráči (podobně jako v BG). Mnohé by to usnadnilo a zpříjemnilo. Trojka by musela být v úplně jiném enginu, aby parťáci měli smysl - třeba v Mass Effectu jsem poprvé viděl nejen funkční, ale i obratné a chytré parťáky - lhal bych, kdybych tvrdil, že byli bezchybní, ale narozdíl od jiných her (F1,2 nevyjímaje) jsem za celou dobu strávil nadávkami pouze cca 20min za celou dobu hraní.
Autor: AmarounOdesláno: 00:08, 22.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Carlos: No Parťáci mne ve F2 nebrali nějak vůbec, ikdyž pravda, že když ses nemotal Marcusovi pod flintu tak byl celkem použitelnej .... Idealní herní parťák ? Alex v Hl2 Ep1 .....
Autor: CarlosOdesláno: 00:51, 22.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Proti Mass Effectu nic moc. I když uznávám, že měla světlé momenty.
Autor: chiquitaOdesláno: 00:56, 22.6.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
Ad parťáci... Jedna z novějších verzí sfall nabízí možnost ovládat parťáky v F2 přímo. Je to ta, která je balená k Restoration Projectu 2.0 a novější.
Autor: KeinOdesláno: 03:41, 22.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Tak samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby se ovládali hráčem, ale jejich AI byla vcelku v pohodě, pokud neměl markus rotačák. Málokdy se mi stalo, že by se navzájem trefovali do sebe obyč střelou. Každopádně se také motali, což asi každé NPC ovládané PC.

Jinak v ME hráč parťáky vlastně ovládal, říkal jim kde si mají stoupnout, jinak byli vždy poslušně za hráčem, takže se nemotali, ale na druhou stranu taky nějak extra nepomáhali...což vlastně bylo i dobře.
Autor: LaRosseOdesláno: 04:06, 22.6.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
V ME jsem měl s parťáky jednu nehezkou, řekl bych až zlou, zkušenost. Během mise, kde v dole zachraňuji nějakou pipinku (asi dcera jedné z hlavních záporňaček), mi je neustále zabíjeli.

Jinak OK
Autor: knedlikOdesláno: 10:18, 22.6.2010ID: 42ba90Nahlásit Vaultmasterům
v dole to bylo v pohode (i kdyz, hral jsem na default obtiznost, cize mozna to bylo tim), ale obcas se dokazali taky pekne zamotat(jsou za tebou, takze kdyz dojdes to slepe uzke ulicky, spatne se obihaji, neumi uhnout sami, kdyz do nich vrazim :) ), ze mi pak pomohlo nacist jen starsi hru. Spis me stvalo nevyrovnane Mako vozitko a steretopy v misich, ale podani pribehu, v pravde epochalni :)
Autor: AmarounOdesláno: 11:12, 22.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Hrál jsem jenom chvíly ME a nějak mne to nepřesvědčilo že by AI parťáku bylo lepší nez v Alyx v HL2. .. ale možný to je....
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.