.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Vezměme si na paškál humor ve Falloutu 2. Do které skupiny se řadíte? Milujete jej, nebo jej nesnášíte? Jak dopadl humor v F3, víme všichni a netřeba to zdůrazňovat. Jakou cestou se vydalo Vegas? J.E. Sawyer si o tom popovídal s jedním chlapíkem z IGN a připustil, že hodně členů týmu, tam chtělo praštěný humor ve stylu Monty Pythonů a spousty kulturních referencí mít. Je nutné připustit, že místy už to Fallout 2 přeháněl. Obsidiani nakonec do hry dali jako humor kontextový, který je přirozený, tak humor čistě vložený a pythonovsky nespoutaný. Ten druhý ovšem bude zpřístupněn jen hráčům, kteří si vyberou perk Wild Wasteland. Vlci se nažerou a kozy taky.
... Uh, že já si vždycky při humoru ve Falloutech vzpomenu na to, že jeden vtip s lítacím talířem, byť byl spíše vtipem o Elvisovi, si Bethesda vyložila jako seriózní kánon, a vecpala to nakonec nejen do Falloutu 3 v podobném podání, ale založila na tom celé jedno DLC, které bylo stejně šitné jako jako Zděndovy Kameňáky stojící na stejném konceptu, byť u lidového mistra zcela vědomě použitém. A to už je jen na odchod do šatny a rychle pod pípu, aby se resetovala paměť.
Autor: JaW | Odesláno: 01:56, 25.9.2010 | ID: 5225d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Vynikající nápad! Ten perk si okamžitě beru 8-)) | |||
Autor: Rade | Odesláno: 08:51, 26.9.2010 | ID: 611992 | Nahlásit Vaultmasterům |
Takže ti ten perk bude měnit některé texty? Jen připomenu humor F3.. "Opravíš mi vybavení?" - "Pokud se jedná o kouřící hromadu hoven tak to zvládnu!" ...a ten robotí kkt byl taky strašně vtipnej.. :/ | |||
Autor: Antietanol | Odesláno: 11:24, 26.9.2010 | ID: 6f6fdc | Nahlásit Vaultmasterům |
Btw zásadní změny textu při velmi nízké inteligenci postavy (jako tomu bylo ve F2) se asi konat nebudou, co? | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:19, 26.9.2010 | ID: 42e1fe | Nahlásit Vaultmasterům |
Antietanol - Jo, ale nebudou ty dialogy tak extrémně dumb, jak to bylo u Fo2. Fallout Planet: The dialog system, something that you've known a lot of success in games like Planescape: Torment, changed a bit from Fallout 3, can you explain us more on what changed and what remains untouched? MCA: We added more skill checks for various skills (Barter, Explosives, Sneak, Guns), displayed the success values for skill checks, added some stupid-speak at points for low INT characters, and changed the text of the line if your skill isn't high enough (as an example: adding [Crappy Speech] "uh... maybe... you'd be making a mistake?" vs. [Good Speech skill] "You pull that trigger on someone that's got NCR's full support, you'll be making a mistake.") Torment's dialogue system is a scaled-down version of what was in Fallout 1, without the empathy perk and expanded alignment reactivity to compensate for D+D's alignment axis. There's not many other comparisons between Torment and Fallout aside from possibly companion depth in New Vegas and the quest solutions for different character builds, so I don't want to misrepresent either title by drawing any other comparisons between them. Torment owes a lot to Fallout, and not the other way around. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 23:40, 26.9.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Měl jsem rád nenápadný humor jedničky (obecně tíhnu k jedničce jako k, pro mě, hratelnějšímu dílu), dvojka už to podle mě příliš přeháněla a měl jsem pocit, jakoby jednička byla druhý díl Mad Maxe a trojka jeho třetí díl - nikoli kvalitou, ale právě tím humorem. Humor trojky? Tato dvě slova obsahují tolik hořkosti, že je to až hanba komentovat... Co se humoru New Vegas týká, tak si myslím, že to rozhodně nemá cenu komentovat dřív, než vyjde hratelná verze, poněvadž jen ta ukáže, nakolik je ten humor vkusný. | |||
Autor: Gandi | Odesláno: 09:15, 14.10.2010 | ID: 6f981e | Nahlásit Vaultmasterům |
On byl v trojce nejaky humor ? (Opravdu jsem nad tim chvili premyslel.) V trojce mi nesedely ty popkulturni odkazy, jsou takove hodne lokalni, ale musim priznat, ze spanelskou inkvizici jsem opravdu necekal. | |||
Autor: Mark4lon | Odesláno: 12:30, 26.10.2010 | ID: 70d100 | Nahlásit Vaultmasterům |
Cau,no jsem na zacatku a hned z kraje si mysim ze se to docela povedlo,plno odkazu z originalnich Falloutu.Akorat si ted myslim ze budu muset zacit od znovu s perkem Wild Wasteland.Premyslel sem jestli ho vzit aby to nebylo zase moc ujety,nakonec jsem ho nevzal.No uvidime.Kazdopadne hudba prevzata z 1 a 2 dilu tam docela sedi. |