.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Pomalu ale jistě se nám blíží konec éry Fallout New Vegas, který bude
ukončen (v pořadí již čtvrtým) nášupem jménem Lonesome Road. DLC pod taktovkou
Chrise Avellona by se na Steamu mělo pro Evropu (tu naši, malou, východní, zaostalou, Cenegou spravovanou) objevit v následujících dnech a
nás jistě zajímá co nám Obsidiani naservírovali.
Pokud jste čekali kulervoucí zážitek jako sladkou tečku za více méně zdařilým Old World Blues, recenze Dana Whiteheade z Eurogameru by vás jistě neměla potěšit. Autor, jenž má za sebou recenzování xboxvých verzí předešlých přídavků (mimochodem DM si od něj odneslo stejnou známku jako od Smejkiho) se na dvou stránkách kriticky rozepsal o nedostatcích LR, byť v celku se sympatickým přístupem.
Hned v úvodu kritizuje příběh slovy:"Doopravdy nevím, co se stalo
na konci Lonesome road, konečného addonu FNV. Ne že bych nechápal význam
detailních informací, které jsou mi ve hře předkládány. V čem nemám jasno, jsou
méně hmatatelné, ale neméně důležité, otázky kdo a proč?". Autor se dále
rozepisuje, že i po druhém dohrání mu příběh zůstal velice nejasný. Hlavní
postava Ulyssese jak se zdá není zrovna povedená. Hlavní antagonista LR, jenž odmítl
zakázku doručení platinového čipu a nyní trvá na setkání s vámi v nové
lokaci The Divide, k vám během vašeho putování promlouvá skrze nového
společníka (podobá se ED-Emu). Podle autorových slov je rozhovor veden stylem „nejasných rádoby-mytických žvástů“. Autor
poté dodává:“ Budete tak přemýšlet jestli
ta květnatá próza nemá zakrývat fakt, že hlavní příběh není zrovna
přesvědčivý.“ To ovšem může znamenat
cokoliv. Od recenzentovy nedostatečné citlivosti k hlubším příběhům až k
totálně zprasenému vypravění.
Putovaní je dle autora značně lineární bez otevřenějších oblastí. Jenom s jednou možností postupu a to bez vedlejších úkolů. S pár zajímavostmi a především s žádným pocitem že jste v reálném prostředí. Autor dodává:“ Je zde asi tolik možností průzkumu lokací jako v Gears of War 3“. Celé je to kompenzováno značnou náročností, kdy jsou vám do cesty stavěny zástupy Páračů a nových nestůr jménem Tunnellers. Monstra se navíc zázračně spawnují odnikud. A pokud nedisponujete tichošlápky, nezbývá vám vzhledem k uzavřeným lokacím nic jiného než s nestvůrami bojovat. „Je to více Call of Duty než Fallout“.
Ke konci se autor rozepisuje o zbraních a percích, které jsou dle popisu vcelku povedené. Závěrem pak dodává: „Fanoušci toužící po opravdovém konci mohou zůstat v klidu. Události LR vystavěné do povedené apokalyptické atmosféry postrádají hloubku, tempo nebo význam střetu mezi Panem Majitelem, Césarem a NCR. Sběratelé si budou chtít dlc projít, jen kvůli pocitu že tak učinili. Je ostudou vidět tak epický příběh s atomového věku belhajícího se, na místo pořádné exploze.“. A DLC ohodnocuje 5/10
Zdá se přátelé, že na druhou Operaci Anchorage přeci jen došlo.
Celý článek najdete zde
Autor: valcik | Odesláno: 13:56, 22.9.2011 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Žeby nám ten Obsidian trošku zbastar... uh, zbethesdil? | |||
Autor: JK | Odesláno: 14:42, 22.9.2011 | ID: 42e45a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kéž by to bylo aspoň jako od Bethesdy (Pitt nebo Point Lookout). Navíc od ní okopírovali jeden závěrečnej herní prvek. Nechápu, jak je mohlo napadnout dělat koridorovku s přebušenejma nepřátelema a s uspávajícím Voice Actingem. Navíc i ten koridor je velmi nudně udělanej, vzhledem co ke svý nenáročnosti Gameembryo zvládá, viz Mody. A v záverečný animaci je najednou z Ulyssese běloch. | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 15:39, 22.9.2011 | ID: 7ed8c6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Když to dělali tak Chris a spol. ještě zapíjeli úspěch OWB ne? | |||
Autor: Dalex | Odesláno: 17:01, 22.9.2011 | ID: 7edbee | Nahlásit Vaultmasterům |
Recenzent má bohužel pravdu. Hrál jsem to a musím říct že buďto byl zhulený Ulysses anebo celý Obsidian. | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 19:06, 22.9.2011 | ID: 7ed8c6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Koukal jsem na gameplay a má pravdu. Téměř celá cesta přídavkem je koridor. A nadměrně spawnující se potvory "Tunnelers" mě až pobavili :D Při cestě se na postavu vyřítl jeden tunneler, toho odpravil a když šel dál, na stejném místě se objevili další 4 :D | |||
Autor: Tomek | Odesláno: 20:02, 22.9.2011 | ID: 70a7fa | Nahlásit Vaultmasterům |
Jéžiš, Ty mě děsíš... "mystické žvásty" + "květnatá próza"? To se skutečně velmi "dobře" překládá. Když k tomu připočtu to "super" hodnocení celku... má cenu to vůbec překládat? | |||
Autor: JK | Odesláno: 20:13, 22.9.2011 | ID: 42e45a | Nahlásit Vaultmasterům |
Mě spadnul jeden Párač z čistýho nebe na hlavu. Ale zaseknul se o nějakej blok. Tak jsem mu zamával a šel dál. Doporučuju si přečíst Dev Diary. Tam Chris vysvětlujuje co to jako vlastně mělo znamenat. http://fallout.bethsoft.com/eng/vault/diaries_diary15-9-20-11.php | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 23:02, 22.9.2011 | ID: 618f22 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tomek: No nevím já to nehrál... Přečtu si ten blog - to mne docela zajímá... | |||
Autor: crocodiluscz | Odesláno: 23:26, 22.9.2011 | ID: 41aa4a | Nahlásit Vaultmasterům |
nejaky preklad, alespon zevrubny by pro nas neanglictinare nebyl?Myslim toho blogisku... | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 23:45, 22.9.2011 | ID: 618f22 | Nahlásit Vaultmasterům |
Příští týden by to stačilo? Od zítřka tu nejsem... | |||
Autor: Vic | Odesláno: 07:50, 23.9.2011 | ID: 618f20 | Nahlásit Vaultmasterům |
to by od tebe bylo moc hezký Amaroune | |||
Autor: Crocodilus | Odesláno: 10:19, 23.9.2011 | ID: 6fe700 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pokud to bylo na mne, tak si rád na překlad článku počkám.) Díky moc | |||
Autor: Soth | Odesláno: 19:34, 25.9.2011 | ID: 7f29a2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tohle mi neda: jo, je to crap, ale ti nepratele - ze se tam objevovaly "zastupy" Deathclawu ? Ja je potkal dycinky po dvou a to opravdu neni zastup ( BTW SMMG je na ne jako kosa). A tunneleri ? Hellou ! Tunneleri lezou z tunelu ( takovej malej kraterek ) a tak neni divu, ze se obcas vyroji. Faktem je, ze je to linerani koridor a finalni boj je spis repetitivni demence ála bossove z quake 4 - to nemluvim o "rozuzleni". Nicmene i na lvl 42+ to byla na normal vyzva. Celkove to radim jako 3. DLC k FNV - horsi uz je jen HH... 4/10 (po jednom bodu za kazdej upgradable kver :) ) |