.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Co z Peteho (prý evidentně nachlazeného) vypadlo dobrého? Zkraje debaty se pustil do rozboru docela problematického bodu Falloutí versus Oblivioní cestování. Jestliže vám postarší informace na toto téma unikly, pak vězte, že se Bethesda hodlá držet systému známého mj. z posledních TES sequelů, tzn. poprvé si všechny důležitější destinace poctivě obchodit a až poté hledat lenošské alternativní cesty (což uznávám, že je pro FO3 takový, jaký nakonec bude, spíše dobré řešení; nezapomínejte ale na "faktor metro"). Koule do ohně by za to však Pete podle vlastních slov nedal a označil daný problém za "TBD záležitost" (to be discussed).
Jak podcast běžel a běžel, řečnil Pete cosi o respawnech (že budou - když budou - rozhodně dávat logiku a tak...) a že novinářům dostupná demo prezentace již víceméně reprezentuje finální podobu hry. Dále se zmínil o tom, jak vážně berou věci typu znovuhratelnost, rozmanitost nebo karma, která se mimochodem bude (prý!) chovat velice obezřetně, takže když v tichosti podříznete krček nějakému zašitému feťákovi, karma vám klesne až v momentě, kdy se toho AI správně dokápne (jestli vůbec najde viníka). Ve FO3 si podle Peteho upovídané klapačky zahrají i staří dobří lovci odměn, plus jejich darkside oponenti, chová-li se hráč k lidem v okolí D.C. jako prase.
Na závěr se ještě zlehka prodiskutovalo staré známé téma zbraní a jejich opotřebení a ještě profláklejší vztah k fanbázi. Pete se vyjádřil veskrze tradičně - "s kritikou je tady potřeba počítat a v rámci možností ji brát na zřetel ... nejsme ale BIS, takže nikdy nestvoříme dílo totožné jako BISáci ... děláme přece pro fanoušky dost, viz naše fóra a perkoidní soutěž ... "
[link na zdroj / link na originál]