.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Mr. Lizard, 2007-11-28 18:12:02, NMA

Fallout 1 importován do Fallout 2 enginu

...partičkou bláznivých ruských geeků (download; jak znám Rusy, asi to nebude tak úplně finální verze, jak se rádo proklamuje). Pro člověka, který otevře VŠB třikrát týdně na pět minut tento průlom východoevropských soudruhů neznamená skoro nic, ovšem pro některé moddery to konečně otevírá nové možnosti v oblasti FO1 moddingu.

Příklady, co ve Falloutu 1 nyní teoreticky půjde: Připsat do příběhu zápornou cestu supermutanta, přidat do mapy komunitu homosexuálních vozíčkářů nebo briskně přetavit CNPC společníka Dogmeata v... automobil.

Co ve Falloutu 1 rozhodně nepůjde: Implementovat FO2 změny typu odstrkování zavázejících NPC, propracovanější parťáci či opačný (rozumnější) sled krámů v inventáři.

Uvidíme, kdo se toho chytí jako první a co díky tomu zpachtí... Anglická diskuze pro okouzlené šťouraly zde.

Sdílet na FacebookuU článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.