.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Deimos, 2007-11-29 23:00:10, NMA

Interview o Afterfallu

Ačkoliv se na oficiálních stránkách post- apo projektu Afterfall nic neobjevilo, přinesla NMA monstrózní rozhovor s jedním z tvůrců hry. Nic až tak zásadního jsem v rozhovoru neobjevil, přikládám tedy alespoň starší přeloženou část rozhovoru pro oživení. Jedinci, jež nemají problém s angličtinou a najdou si trochu času, mohou však nový matroš pročíst tady.

(...) Zápletkou je osud člověka, který náhle uvízl v extrémně nepřátelském světě. Spolehnout se může jen a pouze na sebe; svět okolo něho ho nepřestává trýznit. Příběh Afterfallu je také o lidstvu a jeho konci, o přeživších, mutacích a snaze o dokonalost. Je o ambicích, pro jejichž uskutečnění se musí vykonat mnoho obětování životů. Je o lidech a společnostech vržených do extrémně těžkých podmínek, o tom, jak je tyto podmínky změnily a jak změnily i jejich děti a přetvořili je.


(...) Afterfall umožní hráči vyvíjet svého hrdinu až do stavu super- člověka, což mu usnadní různé kybernetické implantáty a mutace. Například při skocích- zpočátku budete moci jen přeskakovat do pasu vysoké zdi nebo skákat z balkonů, ale později bude váš hrdina skákat ze střechy na střechu nebo skákat do výšek, jaké by byly pro normálního člověka nedostupné.

(...) Charakter hrdiny nebude nacpaný do schématických úrovní. Bude se moci vyvíjet různými směry najednou za pomoci stovek různých kombinací a metod, aby hru dokončil. Díky tomu si každý najde to svoje.

(...) Celý vývoj charakteru hrdiny bude připomínat dotazník, snažící se najít hráčovy přednosti a postupně otvírat nové volby, manévry a schopnosti. Avšak jen ty, které bude hráč vyžadovat.

(...) Způsob boje bude usnadňovat dynamický sytém na kola. Jen tento systém totiž umožňuje zaútočit jak na více cílů tak jen na jeden.

(...) Trénovaný voják je v post- nukleárním světě spíše výjimkou. Často uvidíte oponenty jak prchají v panice, nepřátelé, jak se před vámi schovávají, zatímco ze strachu zrychleně oddychují a tak prozradí svoji pozici, nebo jak ve zmatku vyprázdní celý zásobník bez jediného zásahu, či dokonce radši žebrají o milost.


(...) Herní svět je vytvořen v duchu blízkému k realistické sci- fi. Většina technologií, jež ve hře jsou, je založena na dnešních výsledcích vědy a na směru, kterým se vývoj ubírá. Mutace samotné jsou většinou choroby a znetvoření, jež jsou navzájem někdy i výhodou.

(...) (o Falloutu 3) mnoho nasvědčuje tomu, jako u Oblivionu, že se hra bude podobat spíše akčnímu rpg než opravdovému rpg žánru, jakým Fallout opravdu byl. Jednou jsme napsali, napůl žertem, že "vytváříme konkurenci Falloutu 3". Dnes už by jsme to nenapsali- tyto dvě hry se brutálně liší v metodice jejich vzniku, stejně tak jako v názoru na to, co je pro rpg žánr důležité.

Sdílet na FacebookuU článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.