.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Tak přátelé, mám tu pro Vás druhou část objemného FAQ, nebo-li Často Kladené Otázky. Zajímavé odpovědi na exkluzivní otázky od NMA tedy zde:
NMA: Očividně né každý je spokojen s tím, jak Bethesda přetváří Fallouta. NMA, RPGcodex a DaC jsou jedny z nejstarších falloutích komunit a nevypadá to, že by se někdo stotožňoval s tím, jak Bethesda na věc pohlíží nebo alespoň jsou ke hře dosti skeptičtí. Proč je tedy problém s těmito komunitami komunikovat?
Pete Hines: S těmito komunitami jsme v kontaktu a chováme se k nim stejně jako k ostatním komunitám. Pravidelně čteme jejich články a úplně rozumíme tomu, co chtějí. Problém je v tom, že měly roky na to, aby přemýšlely o tom, jaký by mohl Fallout 3 být, a takový si vytvořily obrázek. To ale není dnes možné. Jsou stále zaseknuti v době před 8 lety. Tak by to prostě nešlo.
NMA: V PC demu nebyla žádná opravdová bitka muž proti muži...
Pete Hines: To nebyla, protože to do hry ještě nebylo zabudováno. Ve finále se však dočkáte.
NMA: Jaký druhy takových bitek můžeme očekávat? Něco jako v Oblivionu?
Pete Hines: Od Oblivionu to bude docela rozdílný. Hodně bojových ohnisek je zde určeno pro střílení, protože si opravdu budete muset střelné zbraně do inventáře zakomponovat, a to je docela rozdíl od normálního máchaní mečem. Hodně času se věnuje vylepšování souboje s palnými zbraněmi a taktice umělé inteligence.
NMA: Je tu více supermutantů, než by mělo být. Jsou to prostě jen nepřátelé na odstřel?
Pete Hines: Každopádně je tu v pozadí příběh. Lidi o tomhle vlastně dost mluvili; "co dělaj supermutanti na Východním Pobřeží,", ale důvod je docela jasnej a jednoduchej. Abych tak řekl, tak jsme překvapeni, že si to ještě nikdo nevypočítal.
NMA: Bude možné hru dokončit bez toho, abychom někoho zabili?
Pete Hines: To ještě nevíme. Pokoušíme se to dělat tak, abyste byli schopní věci vyřešit nepozorovaně nebo dialogy. Hlavní designér Falloutu 3 je Emil Pagiarulo, jež pracoval na questech pro Temné Bratrstvo v Oblivionu a na jednom dílu hry Thief. Má dost zkušeností s používáním Stealth (Plížení) módu k řešení problémů. Ale samozřejmě když mluvíte o supermutantech, dialog asi nebude to pravé řešení. Takže opravdu nemohu říci, zda hra půjde dokončit bez zabití někoho nebo ne. Ale různá řešení jsou pro nás velice důležitá.
NMA: Budou namluveny všechny dialogy? Jestli ano, bude rozhovor nějak ohraničen?
Pete Hines: Ano, hra a dialogy v ní jsou plně namluvené. Ale to neznamená, že dialogy budou nějak omezené, protože na rozdíl od Oblivionu bude ve hře použito jen několik stovek NPCček, takže budete mít téměř neomezené možnosti, co se rozhovorů týče.
NMA: Všiml jsem si, že se během dema AP načítaly docela rychle, to je protože...
Pete Hines: To je záměrně kvůli demu. Stejně tak s vysokou hodnotou HP a velkou šancí na zásah. Prostě jsme trochu podváděli ,aby demo běželo hladce.