.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2008-07-17 21:52:42, NMA

Hrál jsem Fallout 3!

Dnes tu máme postřehy lidí, co Fallout 3 na E3 okusili:

- nevyvážený bojový systém. Není problém zlikvidovat velkou skupinu nepřátel při zapnutém V.A.T.S.. Naopak, pokud hrajete v realném čase, je to naprosto jistá smrt.

- boj na blízko vám nedovolí zamířit na jednotlivé části těla.(pozn. velmi logické, že?)

- boj na blízko funguje stejně jako v Oblivionu, jedním tlačítkem útočíte, druhým se kryjete.

- věci se dělí na 5 kategorií. Zbraně, oblečení, chemikálie, různé a náboje.

- jediná stanice, která se dala naladit byla Enclave Radio - patriotická hudba zní atmosféricky, ale do hry se nehodí.

- engine dialogů je naprosto stejný jako v Oblivionu. Přijdete k postavě, zmáčknete čudl a hra zamrzne. Hledíte postavě do tváře a vybíráte odpovědi. Pohyb obličeje je mdlý, hlasy teatrální, vypadá to velmi uměle.

- ve hře jsou mravenci a praso-potkani.

- alternativní řešení úkolu v Megatonu: Šerif Sims vkráčí do baru a zatkne Burkeho, ale udělá zelenáčskou chybu a otočí se k zatčenému zády. Burke klidně vytáhne bouchačku a střelí šerifa do zad (ale nezastřelí zástupce šerifa), sedne zpátky na židli a připomene hráči, aby dokončil práci (vyhození Megatonu do vzduchu). Po šerifovi zůstane čínské útočná puška, kabát a klobouk. (Nikdo jiný o věci neměl zájem nebo je nenárokoval, takže tam zůstaly ležet, dokud je hráč nesebral).
EDIT o tematický obrázek by ještěr :)


- Bethesda slibovala obrovský herní prostor, blížící se velikostí k Oblivionu (pozn. od dob Areny se herní svět jen zmenšuje). Svět je ve skutečnosti velmi omezený.

- hra se může pochlubit téměř "nekonečným" načítáním nových lokací a dokonce i u budov je načítání dlouhé. (pozn. Nedá se předpokládat, že by hru pouštěli na staré šunce. A optimalizovaná hra už taky asi víc nebude, když má vyjít za tři měsíce.)

- svět vypadá prázdně a jednotvárně. Když už se dostanete po dlouhé době k něčemu co by mohlo být zajímavé, např. k opuštěné budově, čeká vás dloooohé načííítááání (řádově minuty), než se konečně vrhnete na nepřátelské obyvatele. Ten kdo se těšil, že se bude toulat a nacházet zajímavé lokace a věci, hořce zapláče.

- projít hru bez zabíjení je pravděpodobně nemožné, protože se na vás stále valí tuny agresivích nepřátel.

- pokud si vzpomínáte, jak jste žasli nad grafikou Oblivionu, u Falloutu 3 vás šokují mizerné textury v nízkém rozlišení.

- i přes větší akčnost hry oproti původním Falloutům, je prý RPG složka velmi podstatnou součástí hry. Kdo má přesvědčovací vlastnosti a perky, může se dostat v některých situacích k lepšímu vybavení, může se úpně vyhnout některým konfliktům a může hru prožít odlišně, než ten kdo se bude orientovat spíše na boj. Nebude to bohužel až tak výrazně odlišné hraní, které jste zažili při hraní původních Falloutů.

- recenzenti mluví spíše o modu pro Oblivion, než o nové hře.



Postřehů je daleko víc, takže pokud někdo má zájem, víc najde na NMA.

Sdílet na FacebookuU článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.