.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Deimos, 2007-09-11 22:00:02, Duck and Cover

Postapo hra Afterfall: Prelude

Co je Afterfall...

Představte si, že jeden maličký detail změní průběh celé historie. Představte si, že již nejsou parky, popkorn, kina a nedělní výlety s otcem.

Z civilizace se vyklubal křehký Behemot, který se nakonec zhroutí. Zdrojem této tragédie byla fanatická posedlost po bohatství a moci, jež dosáhla náboženských rozměrů. Lidé strávili život budováním kariér, a až umírajíc si uvědomili, že posledních svých 60 let promarnili. To se spojilo s fanatismem a poučováním z televize, jak žít a naplnit "americký sen". Tyto aspekty dohromady zplodily zmrzačené dítě- flustraci, která užírala lidství zevnitř. To bylo, když dopadly bomby.

To proto nyní sedíte v malé místnosti pro čtyři, obklopeni ocelovými zdmi, čekajíc na jedné z 20 000ti tisíc železných paland v tomto krytu. Ani jednou v životě vaše oči neviděly sluneční světlo. Také byly ochuzeny o pohled na louky rozprostírající se na horizontu, dravé říčky v horách a o lesy, které je obklopují. Vše jste viděli jen v mysli, když jste poslouchali příběhy nejstarších obyvatel. Ale brzy se toto vše změní. Hodina H je tady. Měřící systém poslal jasnou zprávu. Každý se na ní těšil, neboť dveře vaultu se otevřou.

Nyní, když se nukleární spad vyčistil a Země již není zužována kyselými dešti a obrovskými tsunami, jež zaplavovaly pevninu stovky kilometrů od pobřeží, se můžete vy i další tisíce přeživších vydat na povrch jako červy po dešti. Na povrch, který se ale vlastně vůbec nepodobá tomu z vyprávěních. Brzy si všichni uvědomíte, že lesy jsou mrtvé, řeky se změnily v blátivé strouhy, a co zbylo, je kostra Matky Země, očouzená radioaktivním dýmem. Takto vypadá svět Afterfallu.

Afterfall je hra, situována do střední Evropy, která je zničena nukleární válkou. Je to post- apokalyptické RPG, které vás zavede do příběhu hledání identity. Stanete se hlavní postavou v legendě o znovunastolení ztraceného řádu. V největší legendě pustiny.

Jako hráč, díky našemu novému "Buržoaznímu" systému, dostanete schopnost vytvořit si vlastní postavu a nevázaně ji volně vylepšovat. Způsob, jakým se budete pohybovat odpadem na povrchu a jakým budete řešit problémy, je pouze na vás!

Vždycky jste chtěli být ostrostřelcem? Nabízíme vám 25 druhů standardních zbraní tak jako nespočet dalších položek. Jestli pro vás není to pravé prosekávat se masem při každém setkání, můžete se stát mistrem kamufláže a plížit se jako stín přímo pod nosy stráží. Nebo možná vám v nesnázích pomůže vaše výmluvnost a charizma.

Co vám můžeme zaručit, je, že v Afterfallu nikdy nenarazíte na něco stejného či opakujícího se. Naše hra nabízí nenucenou svobodu v cestování, v objevování nových tajemství, jež jsou ukryta hluboko v pustinném ledu, radioaktivních pouštích, v plesnivých mokřinách nebo v překotných- znovuoživených městech.

Vylepšené možnosti zabudované do Afterfallu vás určitě k obrazovce upoutají na dlouhé hodiny. Naším cílem je zastavit stagnaci na trhu počítačových her, ne opakovat myšlenky jiných. Přinášíme novou vlnu, vlnu, jež bude drtící jako tornádo, vlnu, jež navždy změní virtuální realitu.

Naše komunita a technická podpora zajišťují, že žádná z vašich odpovědí nezůstane nezodpovězená. Tak již nečekejte a připojte se k nám ve světě, ve kterém je člověk bez mutace považován za zrůdu a kde se lidé těší temnotě.

Vítejte v Afterfallu, ve hře, jež je omezována jen vaší fantazií.

Jak vidíte, na obrátkách začíná nabírat polský (myslim?) projekt Afterfall: Prelude. Stránky jsou konečně i v angličtině, víme tedy, že se brzy objeví demo, jež bude mít okolo 2 km2 nasoukaných do ponurého podzemí. Dále demíčko bude obsahovat následující:
  • Vytvořit si a upravovat postavu, využívat možnosti, jaké do teď ve hrách nebyly možné
  • Vyvíjející se- ne však přímočarý příběh, kde každá volba bude mít své důsledky
  • Stovky úkolů a tucty frakcí, ke kterým se budete moci připojit
  • Dynamický sytém boje na kola (včetně použití vozidel)
  • Taktické a plíživé prvky
  • Systém náhodných mutací, kybernetických implantátů a tkání
  • Kvalitní grafika a reálné fyzikální zákony, což je díky Unigine® Engine
  • Kolem 200 typů zbraní a více než tisíc položek a možností vytvořit nebo upravit některé z nich
  • Velká část post- nukleární Evropy k prozkoumání, přez 50 druhů stvůr a stovky NPCček, jež vedou své vlastní životy
Osobně si myslím, že je na co se těšit...Z materiálu to atmosférou jen sálá, doufám, že tak dopadne i finální verze. Něco málo z galerie zde, technické video poté tady.

Sdílet na FacebookuU článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.