.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
K tomuto poněkud banálnímu nadpisu přistupujte s rezervou, skrývají se pod ním naopak poměrně zajímavé a hezky napsané GC Leipzig dojmy Michaela Sterna, který si kvůli Doupěti zašel s Toddem a Petem na kafíčko. Jako obvykle si dovolím vypíchnout na světlo Vaultu pár větiček:
Bohatostí a variabilitou prostředí je Fallout 3 naopak kilometry za TES: Oblivion. Každá z postav je unikátní a až na několik málo generických vesničanů s vlastním repertoárem průpovídek, životním příběhem a úkoly. První setkání s ghoulem v krčmě je plné cynické hořkosti nad životním údělem těchto stvoření s rozpadlou kůží, zatímco rozverná dívčina v krámku je nadšenecky posedlá sepsáním instruktážní knihy pro přežití v radioaktivní divočině? Pomůže jí hráč s nasbíráním potřebných informací a vyslouží si tím od ní lepší charakteristický modrý oblek obyvatel Vaultů s o něco vyšším obranným číslem? Nebo se vydá hledat tři specifická místa na vodovodním potrubí, kterými v Megatonu uniká drahocenná tekutina? To je pouze ukázka z množství úkolů, kterými hra zavalila již během první hodiny hraní.
(...)
Laťka obtížnosti je nicméně sporná v případě soubojů. Počáteční přerostlé krysy nepřehryznou ani achilovku, ovšem od takových pouštních nájezdníků by hráč čekal větší pocuchání zdraví. Místo toho stačí vzít nohy na ramena nebo případně úkrokovat kolem útočníků a bezpečně je ustřílet jinak slabou pistolí. Jedná se však o začátek hry, s nástupem protivníků střílejících na dálku se může situace rapidně změnit. I tak zřejmě Fallout 3 nebude co do soubojové obtížnosti dělat problém ani občasným hráčům tím spíše, když investují body do užitečných dovedností, perků. Ihned po přechodu na druhou úroveň se po vzoru minulých dílů nabídl mimo jiné perk swift learner zvyšující nabyté zkušenosti o několik procent – vliv předchůdců je nepřehlédnutelný.
Za echo děkujeme Drizztovi. Jen by tuto chvályhodnou činnost mohl provádět jinak než přes šoustboard.
Autor: Hanakin | Odesláno: 13:21, 24.8.2008 | ID: 41f6da | Nahlásit Vaultmasterům |
...Ihned po přechodu na druhou úroveň se po vzoru minulých dílů nabídl mimo jiné perk swift learner... Možná to pro vás není novinka, ale mě tedy dost překvapilo, že hned při přechodu na druhý level dostane hráč perk. Co se stalo s původním konceptem "co tři levely jeden perk"? Ale vem to čert. | |||
Autor: Tom9k | Odesláno: 13:50, 24.8.2008 | ID: 41a91a | Nahlásit Vaultmasterům |
Vzhledem k tomu, že maximální počet levelů je 20, takže by se mi nechtělo dostávat perk každou třetí úroveň. | |||
Autor: PsychoP | Odesláno: 16:13, 24.8.2008 | ID: 602d38 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ono... Já třeba Fallout 1 dohrál vždy před 20 úrovní... Málokdy jsem se dostal alespon na tu 18, abych si vzal další perk. Po 15 úrovni už byla má postava tak skvěle vybavená, že jsem neměl s likvidací jakéhokoliv nepřítele žádné větší obtíže. Ale koncept jeden perk/jedna úroven mě doráží, už jen protože kvůli němu zrušili základní charakterové rysy... A co je mi mimochodem do nějakého připosraného swift learnera, kterého jsem si nikdy nebral? Tolik perků, které jsem nikdy nezužitkoval. Ve výběru jich je mnoho o tolik lepších. | |||
Autor: Stranger | Odesláno: 21:19, 24.8.2008 | ID: 7f9cde | Nahlásit Vaultmasterům |
PsychoP: Perky budou jen kazdou druhou uroven. A nevim, proc ti vadi zminka o konkretnim perku, ktery sis mozna ty nebral, ale nekdo jiny si ho mohl v predchozich dilech oblibit a tak ho ta zprava mohla potesit. | |||
Autor: Rajo | Odesláno: 10:43, 25.8.2008 | ID: 60cb6a | Nahlásit Vaultmasterům |
Takze predsa.Vedel som,ze to bude zaujimava hra,tie ukazky hrania z E3 boli iba marketingovy tah pre konzolove deticky,ktore aj tak hra omrzi po chvili(aspon mne sa to tak javi).Uz som naozaj nedockavy :) | |||
Autor: jablek | Odesláno: 11:39, 25.8.2008 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
2RAjo: kez bes mel pravdu.. | |||
Autor: Drizzt | Odesláno: 13:43, 25.8.2008 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
Já se docela těším, sice to asi nebude Fallout :D, ale špatná hra asi taky ne. Snad tam nebude ten dementní level scalling, ten mě v Oblivionu sral a od hry odrazoval. A doufám že udělají málo q, ale zato kvalitně. Jsem zvědavej na příběh, typuju tam nějaký spiknutí :) K Oblivionu: Přes víkend jsem si řekl že tomu dám šanci a Oblivion nainstaloval, tak hra exceluje v atmosféře a je docela návyková, to jsem věděl, zkusil jsem tentokrát plnit úkoly Bratrstva a je to docela fajn, i když pořád dokola, systém je stupidní, jak jsem psal, udržuju se pořád na 1. levelu a díky tomu že mám vytrénovyný staty jsem GOD :D. Tak takhle u F nee :D | |||
Autor: PsychoP | Odesláno: 22:45, 26.8.2008 | ID: 602d38 | Nahlásit Vaultmasterům |
Stranger: Protože mi to přijde být stejně trapné jako zmínit ze všech zbraní v F3 gumídkovač. Ale to neřeš... |