.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Pod názvem "STALKER Clear Sky - druhá strana mince" se na stránkách Tiscali Games objevila kritika od Datastora ze stalker.scorpions.cz.
Jasná obloha vyvolala ještě před svým vydáním značnou vlnu zájmu - proč by také ne, když slibovala kvanta vylepšení s pozměněným A-Life systémem a s válkou mezi znepřátelenými frakcemi. Jenže jak už je u vývojářského studia GSC GameWorld zvykem, většina z propagovaných změn byla jen autorskou vizí a novinky v praxi skončily někde v půli cesty. Narozdíl od původního Stalkera je v Jasné obloze kladen důraz na zběsilou a neustálou akci, která je tu honosně nazývána Válkou frakcí.
Je jasně patrné, že si GSC vytyčilo hlavní předpoklad - v Zóně se musí pořád něco dít, hráč se nesmí ani na chvíli nudit. Ale tím hra paradoxně ztrácí atmosféru a nadšení z občasných přestřelek tak střídá jenom zběsilá kontrola mapy v PDA, kde jsou všechny nepřátelské pozice zaznamenány - a to včetně pohybu mutantů. Jasná obloha podle mého názoru ztratila svoji tvář a snaží se vecpat mezi mainstreamovou produkci. A to jí jde víc než skvěle.
Celý článek najdete tady.
Autor: Kharkow | Odesláno: 15:06, 28.9.2008 | ID: 51158e | Nahlásit Vaultmasterům |
Zas tak černě bych to neviděl. člověk počká měsíc, či dva a bude mít stejně kvalitně odladěnou verzi jako SoC :) No a právě tehdy si to koupím místo Fallouta 3 :) | |||
Autor: Nod | Odesláno: 16:53, 28.9.2008 | ID: 7eb2e8 | Nahlásit Vaultmasterům |
Je to smutný Stalkera mám hrozně moc rád a vydat takovýhle celosvětový betatest to je teda síla. Datastor má ve většině věcí pravdu, ač bych raději aby neměl. Snad jen ty patche ... | |||
Autor: bill | Odesláno: 18:22, 28.9.2008 | ID: 60f1ba | Nahlásit Vaultmasterům |
ja som hral SoCh až dakedy rok po vydaní ked som sa strašne nudil a to už bolo odladené. Predpokladám že s týmto to bude podobne, ak sa budem niekedy o rok strašne nudiť | |||
Autor: toudi_sk | Odesláno: 18:40, 28.9.2008 | ID: 3290ac | Nahlásit Vaultmasterům |
po dohrani hry budete min. 5 min. neveriaco cumiet na monitor a dookola omielat: PREBOHA, PRECO! a nic vam to nepomoze + posledny level kludne sfuknete za 40 sec. o_O | |||
Autor: Dadakk | Odesláno: 18:41, 28.9.2008 | ID: 513982 | Nahlásit Vaultmasterům |
jj je to krapet zabugovany. Mam orig s patchem a v mensi zakladne v Kordonu, jak strili ta strilna, tak po pribehnuti bliz se vsichni zastavili a tupe cumeli, az jim dam par olova do hlavy. Jinak co se tyce te hratelnosti, tak ta je dobra, ale chybi mi ta atmosfera. | |||
Autor: Drizzt | Odesláno: 16:46, 29.9.2008 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
No novýho Stalkera jsem ještě nehrál, ale co si pamatuju ze starýho, tak zabugovanej byl fakt hodně, pak mě štvalo, že člověk neměl motivaci plnit vedlejší úkoly, PDA taky často blblo. Ale atmosféra byla super to jo. Trilogii Stalker /knížka, film, hra/ považuju za vydařenou. | |||
Autor: Drizzt | Odesláno: 16:48, 29.9.2008 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jo a pak systém artefaktů byl taky nedomyšlený, bylo jich docela málo, většina jich byla k ničemu. Příběh jsem měla ale rád. |