.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Jason D. Anderson (rozhovor na NMA), člen původního týmu, který pro Interplay Productions
vytvořil hru Fallout, spoluzakladatel Troika Games (*), se přidal k vývojářskému týmu InXile
Entertainment (**) jako creative director. Podle prohlášení, které inXile zveřejnili, studio založí druhý tým,
který bude pracovat na projektu, který jak sami říkají "posune hranice RPG žánru". Nezbývá nám, než jim věřit. Zkušeností na to mají více než dost. (V kuloárech se hovoří o tom, že by to měl být Wasteland 2)
Jason tak opustil znovu vyzdviženou (spíše na břeh vyvrženou) a opět se potápějící společnost Interplay, kde pracoval jako creative director na Falloutu MMO neboli Projektu V13. Jeho odchod je jen dalším hřebíčkem do rakve tomuto megalomanskému projektu, který měl společnost Interplay vzkřísit a znovu vynést na výsluní.
(*) Společnost Troika Games založili po odchodu z Interplay v roce 1998 tři bratři fallouteři, již zmiňovaný Jason D. Anderson, Leonard Boyarsky, lead artist Stonekeepu, lead artist/art director Falloutu, který v současnosti pracuje pro Blizzard Entertainment na rubačce Diablo III jako lead world designer a Tim Cain, lead programmer, designer a otec Falloutu, který pracuje ve společnosti Carbine Studios jako design director, kde kutí nějakou online hru. Společnost vydala dodnes nezapomenutelné, dokonale řemeslně propracované perly jako jsou Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, Greyhawk: The Temple of Elemental Evil a Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Kvůli špatným prodejům výše uvedených her, byla společnost uzavřena v roce 2005.
(**) InXile Entertainment, společnost, kterou po odchodu z Interplaye v roce 2002 založil Brian Fargo, spoluzakladatel Interplaye, jeden z návrhářů legendárního Wastelandu, předchůdce série Fallout. Za jeho vedení Interplaye vznikaly takové skvosty jako je celá série Fallout (včetně Falloutu Tactics), série Baldur's Gate, Icewind Dale, geniální Planescape Torment a mnoho dalších. Studio InXile má zatím za sebou jen ne příliš úspěšné humorně laděné RPG The Bard's Tale (oficiální stránka, Wikipedia, recenze na Tiscali).
Autor: smejki | Odesláno: 09:36, 20.3.2009 | ID: 705cfa | Nahlásit Vaultmasterům |
no určitě je to mnohem perspektivnější, než makat na mrtvém projektu zkrachovalého studia, kór na MMO. Rest in pieces Interplay | |||
Autor: Henry Thorn aka Sybrakos | Odesláno: 11:23, 20.3.2009 | ID: 705b08 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ale je to moc velká škoda.Tím,že prchá,až se mu za patama práší,je vidět,že se Falloutu MMO skutečně nedočkáme,ach jo...Pamatuji si ještě,jak namluvil Killiana Darkwatera,joo,to byli časy....Které jsou již pryč.Ve světě Falloutu nyní neochvějnou vládou panuje Bethesda pod velením paladina Todda,smiřme se s tím... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 11:45, 20.3.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Ehm, to byl trosku jiny Anderson 8-))) http://fallout.wikia.com/wiki/Richard_Dean_Anderson | |||
Autor: smejki - henry | Odesláno: 16:47, 20.3.2009 | ID: 7edbec | Nahlásit Vaultmasterům |
přijmout to mužu, ale smířit se s tím nehodlám....smíření je pro sraby! 8-) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 22:29, 20.3.2009 | ID: 6f716c | Nahlásit Vaultmasterům |
"posune hranice RPG žánru" Jo to nebude problém ty sou teď hodně nízko. Arcanum je sračka. Opět jsem to zkoušel a je to opravdu celý špatně. Troika zkrachovala, protže nemohla svoje hry doladit kvuli špatnejm smlouvám s distrbutorama. Nicméně souhlas, vampíři už byli fajne, škoda jich. Fallout MMO by byl akorát další plivanec do oka původně skvělého RPG, takže jsem rád že prasení bylo zabráněno. Wasteland 2? Sem s tim. Btw. čau Henry, jak můžeš sloužit tak prohnlý organizaci jako je SP ty slepoune ;) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 10:47, 21.3.2009 | ID: 703650 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ratmamahatma: Za to "Arcanum je sračka" bych te mel nakopat do analu. Arcanum je vice nez srovnatelny braska s Falloutama. Jedine co se jim na te hre nepovedlo je soubojovy system, ale jinak je to dokonale propracovana hra, ktere k uplne dokonalosti chybel jen malilinkaty kousek. |