.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
(Tento kus čtiva asi nelze považovat ani za menší článek, ani za větší newsku. Nejlépe je k němu přistupovat jako k updatu na osobním blogu (který nevedu), protože je to víceméně taková osobní vrtocha bez evidentního smyslu, začátku, nebo konce.)
Když jsem někdy v půlce roku 2005 spolurozjížděl projekt FOBGE, moje schopnosti a zkušenosti na tomto poli byly asi tak mizerné jako pokusy prvních kutilů upravit či přidat nějaký herní art. Jakmile se člověk o 3-4 roky později blbě usmívá nad tím, že si možná brzy sáhne na doposud netweaknutý horní limit 4.096 tilů (podlah) v Mapperu, tu a tam si uvědomí, jak se tohle všechno mj. díky průkopníkovi a notorikovi Ghostovi (megalomanská grafická vlaštovka #1; #2) změnilo. K lepšímu.
Ghostusek už se na "to otravný šukání s falloutím aengeanem" (TM) dávno vybodnul, nicméně nahradil jej jiný vysmátý hajzlík, Polák Continuum, který se v NMA community objevil někdy na podzim 2006, a protože nejsem vůbec marný hledač problémů talentů, brzy musel kličkovat před různými zakázkami pro FOBGE. Jeho první výsledky byly velice (pod)průměrně vymodelované a celkově nepasující, v lepším případě pak pouze nepasující, jenže Contie, jak mu familiérně přezdíváme, tvrdě makal a za sotva rok se vypracoval do pozice nejlepšího Fallout 2 graphics supportera & mass FRM producera na světě. No, ne, že by si toho Contie nějak extra vážil, ale takovej je prostě fakt.
V letech 2007 a 2008 mi Contie mimořádně pomohl s grafickými ambicemi FOBGE, přestože se postupem času odmrcasil i pod křídla dalších projektů, u nichž viděl šance na vydání dostatečně realisticky (Mutants Rising, Shattered Destiny Vol. 2), než mu došlo, že nejlépe udělá, když se bude prezentovat veřejně, tzn. vysype své věci do relevantního fóra a oni už si to know-how znalí zájemci přímo pod jeho nožkama nějak rozeberou. Některé jeho skvělé věci jsou ovšem mnou + lídry MR a SD stále trapně utajovány. :-) Zapojil se přitom do produkce všeho grafického snad vyjma úprav interface (ale to nevím jistě), renderovaných videí a mluvících hlav. V současnosti tak platí, že kdo chce mít svůj projekt graficky konkurenceschopný, musí s tímto Polákem úspěšně vycházet (a ne, jenom proto, že byl Fallout 3 téměř action & graphics only záležitostí, netřeba důležitost nové, unikátní grafiky ve FO2 enginu zpochybňovat).
Autor: Vic | Odesláno: 13:34, 9.4.2009 | ID: 6f7046 | Nahlásit Vaultmasterům |
ta ponorka to je moc hezký, ale proč je to zrezlý jak samopal vzor 24, který byl ponechán na dešti a špatném počasí | |||
Autor: smejki - ještěřina | Odesláno: 13:48, 9.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
sněžný fallout - http://www.madbrahmin.cz/fallout_modding/graphics/cgrays1.gif nefunguje ;-) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 17:11, 9.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
"kdo chce mít svůj projekt graficky konkurenceschopný, musí s tímto Polákem úspěšně vycházet" haha a já myslel, že tě před několika dny ten Polák poslal do prdele 8-))) viz. http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=49812&postdays=0&postorder=asc&start=98 | |||
Autor: Morty | Odesláno: 17:34, 9.4.2009 | ID: 51873a | Nahlásit Vaultmasterům |
Posledby odkaz na pustinku #2 ma byt *contie8, nie contie1. | |||
Autor: VooDoo | Odesláno: 19:03, 9.4.2009 | ID: 51fd92 | Nahlásit Vaultmasterům |
no do prdele to je fakt ponorka :D zacinam se tesit vic a vic doufam ze se toho doziju :) Jinak podle toho screenu pevne doufam ze ve falloutu snezit nebude... vypada to strasne ! | |||
Autor: Rocko | Odesláno: 19:30, 9.4.2009 | ID: 7eb542 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ať žije starej fallout se svou přítulnou grafikou ! | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 19:38, 9.4.2009 | ID: 6fbf2a | Nahlásit Vaultmasterům |
no zrezlý to je asi proto že to tam tak vysí pěkně dlouho by mě zajmalo jak by vypadala ponorka po stu letech na místě | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 19:40, 9.4.2009 | ID: 6fbf2a | Nahlásit Vaultmasterům |
heh c se toho sněhu tejče... to spíš vypadá jako dno vyschlýho solnýho jezera či moře | |||
Autor: smejki - johny | Odesláno: 19:48, 9.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
jj...solný jezero mě taky napadlo | |||
Autor: 44 | Odesláno: 19:53, 9.4.2009 | ID: 41f806 | Nahlásit Vaultmasterům |
K snehu: Treba zmenit textury stanov.A tej travy. | |||
Autor: Casino | Odesláno: 19:59, 9.4.2009 | ID: 41f806 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ja som sa natom urobil . :VUAA: | |||
Autor: toudi_sk | Odesláno: 20:16, 9.4.2009 | ID: 3290ac | Nahlásit Vaultmasterům |
okrem megalomanskej grafickej vlaštovky #1; #2 sa mi na uuuuplne vsetky obrazkove linky vypisuje: Oddělení vaultu, které hledáte pravděpodobně neexistuje nebo bylo použito jako sklad lihovin a Nuka-Coly. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný abstinenční den! | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 23:49, 9.4.2009 | ID: 5161be | Nahlásit Vaultmasterům |
Ta zrezlá ponorka je fakt příšera, pro chytráky - ponorka vám určitě nezrezne pokud jde o tak krátké období jako je 100 let.. | |||
Autor: Ještěr | Odesláno: 23:59, 9.4.2009 | ID: 7f27b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: a) neumíš počítat b) proč by to mělo někoho ve hře, kde se vyskytují mj. mluvící párači a inteligentní štíři, někoho tankovat? | |||
Autor: Ještěr | Odesláno: 23:59, 9.4.2009 | ID: 7f27b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jo a linky fixed, thx za report, guys. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 00:21, 10.4.2009 | ID: 703650 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: Za prvé je to skoro 200 let a za druhé pro chytráky jako seš ty bude asi novinka, že ocel ze které se dělají ponorky taky koroduje, tak jako každý kov. Zreziví ti i nerezavějící ocel. Navíc v tak agresivním prostředí jako je slaná voda, máš za pár desítek let rezavou ponorku jak nic, za 200 let z ní klidně nemusí zbýt vůbec nic. Stačí se podívat na pár vraků ponorek z 2.světové války http://images.google.ie/images?hl=en&um=1&sa=1&q=ww2+submarine+wrecks&btnG=Search+Images&aq=f&oq= | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 00:56, 10.4.2009 | ID: 5161be | Nahlásit Vaultmasterům |
Takhle velká ponorka je dělaná do opravdu velkých hloubek, proto je kov v ponorkách opravdu velmi tlustý a přes něj je ještě plášť a nátěr. Já tedy nejsem odborník přes reznoucí ponorky, ale ani za 200 let by podle mě nebyla zdaleka tak prožraná po celém povrchu.., ale těžko říct :) a co se týče těch int. páračů - je to prostě vysvětlené, že se to tak stalo mutací a kdovíčim ještě, tudíž v tom světě reálné. Prožraná ponorka mi reálná nepřijde. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 00:58, 10.4.2009 | ID: 5161be | Nahlásit Vaultmasterům |
A když už zpochybňuju, špatně vypadá i ta široká silnice. Není špatný nápad zkusit tam dát širokou silnici, ale na téhle je na první pohled vidět, že vznikla roztažením silnice obyčejné. Prostřední pruh je příliš velký a chybí pruhy oddělující jednotlivé proudy silnice.. Takhle to skoro působí jen jako normální mapa s malinkou postavičkou Narg :) | |||
Autor: Zero | Odesláno: 01:07, 10.4.2009 | ID: 426c0e | Nahlásit Vaultmasterům |
A nechceš ještě napsat že číslo na obleku té postavy je trochu nakřivo? Detailisto. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 01:47, 10.4.2009 | ID: 5161be | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Zero - opravdu si myslíš, že dálnice s jediným pruhem je malý detail? | |||
Autor: LiTchajPo | Odesláno: 03:20, 10.4.2009 | ID: 5160f2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hej. Freemane. Kecat umí každej, máš volné pole k seberealizaci, tak se předveď, co umíš Ty! ;) Jsem sice optimista, ale pochybuji... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 09:33, 10.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: Tloušťka trupu ponorky a to, že se dělá do velkých hloubek opravdu nemá nic společného s tím, jak vypadá zkorodovaná na povrchu. To je uvažování desetiletého dítěte. Jakýkoliv ochranný nátěr ti sleze ve slané vodě za pár let. Když vezmeme trup ponorky o tloušťce 150mm a řekněme, že za jeden rok zkoroduje o 1mm (což jsem někde na webu našel), tak máme za 150 z tvé slavné ponorky jen rezavý škraloup, když nebereme v úvahu, že uvnitř nekoroduje, což je nesmysl. Pokud tomu stále nechceš věřit, tak si někde něco přečti. To co je na obrázcích není dálnice, ale přistávací dráha a ta někdy má a někdy nemá vnější pruhy. | |||
Autor: toudi_sk to Džester | Odesláno: 10:08, 10.4.2009 | ID: 3290ac | Nahlásit Vaultmasterům |
Autor: Ještěr Jo a linky fixed, thx za report, guys. ani jeden link (nie na hlavnej stranke VŠB, ale tu) mi stale nefunguje, cize vsetky za tymto nadpisom -> Continuova stopa v aktuálně rozkopaných projektech 2 pičťúresi zo stranky BGE idu, ale ani jeden zo stranky http://madbrahmin.cz/ rad by som veril tomu, ze je chyba medzi monitorem a židlí | |||
Autor: JaW | Odesláno: 10:12, 10.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
toudi_sk: Jo, nefungují. Správci už na tom začali pracovat... asi před rokem 8-))) | |||
Autor: smejki - toudi | Odesláno: 13:09, 10.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
je to tím, že jak sem vlezeš, přidá to z neznámého důvodu do adres v článku ještě mezisložku "diskuse" => zatím nezbýví nic jiného, než ji mazat popř. mít v jinym tabu otevřenou brahmínu | |||
Autor: toudi to smejki | Odesláno: 15:24, 10.4.2009 | ID: 3290ac | Nahlásit Vaultmasterům |
diky moc, funguje to a dost dobre obrazky ;) | |||
Autor: K. | Odesláno: 12:56, 11.4.2009 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hm, zajímavý problém :-) Je to ale logické, toto je _správné_ chování - pokud používáte relativní odkazy (fallout_modding/graphics/contie7s.gif), tak se převedou (v prohlížeči, viz zdrojový kód, tam žádná /diskuse/ není) z: fallout_modding/graphics/contie7s.gif na http://jmenoserveru.tld/spousta/adresaru/ve/kterych/zrovna/ctete/ fallout_modding/graphics/contie7s.gif Zatímco "absolutní": /fallout_modding/graphics/contie7s.gif se vždy převede na: http://jmenoserveru.cz/fallout_modding/graphics/contie7s.gif ať už na obrázek odkazujete z http://jmenoserveru.tld/spousta/adresaru/ve/kterych/zrovna/ctete/ nebo ne. Každopádně se podívám, jak se obrázky v redakčním systému přidávají .-) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 13:01, 11.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
budiž velebeno KFC! | |||
Autor: c-x | Odesláno: 13:43, 12.4.2009 | ID: 8013a2 | Nahlásit Vaultmasterům |
K.: ty si asi nikdy nepracoval s unix systémy co? | |||
Autor: K. | Odesláno: 15:50, 12.4.2009 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
c-x: S Unixem jsem nikdy nedělal, ale starám se o servery bežící na Linuxu a na desktopu mám Linux už hezkých pár let .-) Upřímně, není mi jasné, co má html (<a href="neco/nekde" ... vs <a href="/neco/nekde" ) společného s Unixem... |