.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
A je to tu. Pitt nakonec po počátečních patáliích nastartoval. Díky mnohem hlubšímu obsahu oproti Anchorage (to se dá vytvořit velice snadno :-) ) a většímu množství témat dalo celkem práci vystihnout na novém DLC to nejdůležitější (ne, ultracool rotační sekera to není) a přitom nestvořit slohovou práci většího než únosného rozsahu. Dal jsem Falloutu 3 druhou šanci a začal ho hrát znovu (snad jej konečně dohraju). A už teď prozradím, že, narozdíl od Anchorage, který budu muset znovu projít, bych Pitt klidně ještě jednou absolvoval. Co je toho příčinou? Čtěte na nástěnce vaultí kantýny.
Autor: chekotay | Odesláno: 10:53, 14.4.2009 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Screenshot 21 má chybný odkaz a "berserkr" máš napsané chybně. Jinak pěkný článek, který na tomto serveru vidím rád. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 11:36, 14.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
jj, smejki, to už začíná být pomalu, ale jistě značka dobré kvality. Za chvíli tu budou trička, boty, suspenzory nebo třeba ovocné kondomy s nápisem smejki. Prostě tu máme zase velmi dobře odvedenou práci! Bravo | |||
Autor: Kharkow | Odesláno: 11:44, 14.4.2009 | ID: 51602e | Nahlásit Vaultmasterům |
Poprvé jsem měl problém dočíst zdejší slohové cvičení... :( Jednou větou "Příliš heroického hnidopišství okolo a Pittu jako šafránu.". Lze evidentně zpozorovat zbožštění oldschool Falloutu a jeho "propracovaného a fungujícího systému" (ghůlové vyrábějící energii pro fašistické Vault City a X návazností) osazenstvem Vaultu, přičemž se mi v mysl vkrádá otázka zda-li jsou ti kluci pobíhající okolo Ostravy s klacky v ruce vskutku zdrávi? Po podobném rozboru nefunkčnosti F3 (co do porovnání s Pitt trochu obsáhlejšího) mi příjde tohle jako neúsměvná rána pod pás. On snad někdo opravdu očekával fungující svět v DLC, že se tady tak detailně rozebírá? Vem to čert. S několika pasážemi se dá nesouhlasit, ale velká část je jen (zbytečná) omáčka okolo, budiž. Pomalu se však začínám obávat recenze DLC BS. P.S. Nemohu přenést přes srdce ono v článku neustálé popravování otroků. Osobně jsem byl svědkem celkem JEDNÉ popravy a to po příchodu. Pokud nějaké naskriptované individuum v začátku na mostě šlápne při útěku na minu nepovažoval bych to za popravu stejně jako úmrtí při eventuelním povstání. | |||
Autor: smejki - kharkow | Odesláno: 11:59, 14.4.2009 | ID: 705b68 | Nahlásit Vaultmasterům |
pravda, s popravami jsem to přehnal, měl jsem šířeji poznamenta, že jsme svědky poprav, mučení a odporného zacházení asi v 10 případěch. na mostě jsou zabiti tři (ať už šlápnmou na minu nebo je picne snajpr), ve "mlejně" se válí v agonii jeden otrok přičemž do něj kope otrokář (lze uzdravit anebo ušetřit ránou z milosti), na náměstíčku je jeden v kládě, vedle něho už umučený, ještě před pittem najdeš mrtvého vězně, ve steeleyard (na srmt poslaní otroci) najdeš tři mrtvé. jestli dobře počítám, je to 7 mrtvých, jeden mučený a jeden bez pomoci, přičemž na zbytek se neustále řve a vyhrožuje se jim smrtí.. a to radši nezmiňuji arénu :-) cheky, jaw: screenshot21 je tam dvakrát, asi jsem nějakej nepřepsal. takže to odpol. fixnu | |||
Autor: smejki | Odesláno: 12:33, 14.4.2009 | ID: 51af12 | Nahlásit Vaultmasterům |
tak jsem to stihnul...všechno ólrajt a kharkowe, máš-li na Pitt jiný pohled, napiš recenzi, rádi ji uveřejníme ;-) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 12:38, 14.4.2009 | ID: 51af12 | Nahlásit Vaultmasterům |
sákryš...tripost kharkowe, máš pravdu. Fungující svět jsem v novém DLC neočekával, ale to neznamená, že ho nevyžaduju ;-). nad nelogickými detaily jsem schopen mávnout rukou, ale když mi absurdita přímo roste před očima, musím to zmínit. | |||
Autor: Kharkow - smejki | Odesláno: 13:52, 14.4.2009 | ID: 51602e | Nahlásit Vaultmasterům |
Ano při této formulaci s popravami, mučením a odporným zacházením bych neřekl ani "fň", ale vůči popravám jsem se musel ohradit. :redface: Co se mého (odevzdaného) pohledu na Pitt týče, přestože je toto DLC kvalitnější než minule, bohužel mi se svými 11cti mapami nestálo za dvouhodinové lopocení článku , třebaže kostra a "stylové" típance byly na světě. Prostě mě nedokázal dostatečně nadchnout (ať už kladně či záporně) k tomu, abych to dotáhl do konce (čímž na druhou stranu obdivuji, kolik jsi s tou analýzou ztratil času (a já hajzl ti ji poplival (což ale neznamená, že si za tím plivancem nestojím :p )) :) ). | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:07, 14.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kharkow: Technická. Takový článek zabere určitě víc jak dvě hodiny 8-) | |||
Autor: c-x | Odesláno: 16:15, 14.4.2009 | ID: 700f42 | Nahlásit Vaultmasterům |
No prostě Fallout 3 od BSOD jak má být.. | |||
Autor: Kharkow | Odesláno: 18:19, 14.4.2009 | ID: 51602e | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW: Dvouhodinové by bylo mé letmé shrnutí, tohle muselo zabrat snad 4+ :o) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 19:34, 14.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
to je vidět, žes toho moc nenapsal :-D | |||
Autor: ViSiOnAr | Odesláno: 21:42, 14.4.2009 | ID: 41d220 | Nahlásit Vaultmasterům |
Vcelku souhlasim, ale dal bzch tomu tak 4-5 z 10 - kvuli tomu zklamani... Moralni rozhodovani tam nebylo, absolutne jsem se neztotoznil ani s jednou skupinou, pak se pridal k otrokarum. | |||
Autor: blowd | Odesláno: 00:44, 15.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jen si s lehkým úsměvem na tváři trochu rýpnu :-) Do očí mně totiž praštila jedna maličkost. Vytýkáš autorům prvoplánovost a laciné efekty. Ne že bych s tebou nesouhlasil. Jen mne při čtení tvého slohu napadl příměr o kázání vody a pití vína. Přesně to, co vyčítáš hře je nejhorší na tvé recenzi. První dva odstavce jsou naprosto příšerné. Laciný ohňostroj hloupých příměrů a rádoby efektního hraní si se slovíčky. Vypovídací hodnota = 0. Jistě - je dobrým (nebo spíš špatným?) zvykem psát k recenzím jakési "zasvěcené" úvody, ale tohle není úvod, ale spíš laciné představení špatného striptéra. A dále to není o moc lepší. V dalších odstavcích sice už sem tam probleskne nějaká objektivní informace, ale většinou je to jen výčet tvých subjektivních pocitů, který má do objektivní recenze daleko. Snad to je z tvé strany pokus o....jak jsi to napsal? Jo už vím...slzoždímací klišé jaxviňa. Anebo prostě jen píšeš prvoplánově, lacině a jde ti víc o efekt, než o vypovídací hodnotu. To jen tak na okraj - bez urážky. Jen že jsem měl při čtení tvé recenze pocit, jako by ji napsal autor příběhu pro F3 ;-) A pro případné rýpaly (ještě větší než jsem já): ne - nemyslím si, že abych mohl napsat svůj názor, musím nejdřív sám napsat recenzi. Kdo se chce veřejně prezentovat, vystavuje se riziku veřejné pochvaly i kritiky :-) | |||
Autor: smejki - blowd | Odesláno: 09:37, 15.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
kdybys četl všechny texty, které jsem kdy napsal, asi by ses počural smíchy. | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 10:11, 15.4.2009 | ID: 70a8c6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ale vždyť on je smejki zcela prvoplánový, laciný a klišoidní! :-) A preto ho máme všetci rádi. A taky bych rád podotkl, že ono běhání kolem Ostravy s klacky v ruce jen poukazuje na zoufalou situaci herního průmyslu, který nedokáže nabídnout nic, co by zaujalo, zvláště když dojde na příběh, logické provázanosti situací, uvěřitelné chování postav a vyváženost herního systému. ;-) A jak praví sir Pratchett, lidé, kteří říkají "bez urážky" jsou prostě příliš líní, než aby zkusili říct svou myšlenku, aniž by tím urazili. | |||
Autor: blowd | Odesláno: 10:45, 15.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
quote<A jak praví sir Pratchett, lidé, kteří říkají "bez urážky" jsou prostě příliš líní, než aby zkusili říct svou myšlenku, aniž by tím urazili.> To má sir Pratchett nepochybně pravdu. Na druhou stranu asi nikdy nepoznal slasti internetové komunikace. Dlouholeté zkušenosti na fórech mne už naučily, že nadsázka, ironie a podobné výrazové prostředky bývají na forech nepochopeny a odměňovány nadávkami a urážkami vztahovačných ignorantů. Těmito lidmi jsem se bohužel nechal vycepovat k tomu, abych za každý podobný text dával nějakou "změkčující" nebo "omluvnou" poznámku, aby bylo i největším tupcem pochopeno, že nejsem žádný prudič. Vím - je to marná snaha. Kdo nechce, ten stejně nepochopí. Ale co nadělám. Internetová komunikace už na mně zanechala trvalé následky, kterých se jen těžko zbavím :-) A teď trochu k věci. Situace herního průmyslu není zoufalá. Ta se totiž měří penězi a ne počtem lidí s klacky u Ostravy (že bych vyjel tramvají za město, abych je spočítal? :-)). A když budu předpokládat, že narůstající prosperita herního průmyslu je přímo úměrná spokojenosti jeho konzumentů (hráčů), pak je jasné, že nespokojenost s nabídkou herního průmyslu je pouze okrajovou záležitostí několika málo (přiznejme si to - v globálním měřítku cílové skupiny je to jen nepatrný zlomeček) nespokojených reptalů. Možná by stálo za delší úvahu (za seriózní studii určitě nee :-)), jaké jsou skutečné důvody a psychologické pozadí onoho reptání. Proč jsou mezi námi i hráči, kteří od HRY vyžadují, aby byla co nejvěrnější napodobeninou REALITY? Rozmazlenost? Kompenzace? Neschopnost IRL? Není snad hra hrou právě proto, že se od skutečného života liší? Ale tohle není místo, kde bych tyto úvahy chtěl rozvádět ;-) -------------------------------------------------------------------------------- Upozornění: text nad touto čarou může obsahovat netradiční výrazové prostředky včetně sarkasmu, ironie a nadsázky a proto doslovný výklad textu memusí přesně vyjadřovat autorovy názory. Pokud vám jsou tyto výrazové prostředky cizí, nereagujte prosím na tento text, zapomeňte, že jste jej někdy četli a zlikvidujte všechny důkazy, které by o této skutečnosti mohly nasvědčovat (ideálně skokem z okna - pokud bydlíte příliš nízko, alespoň zničte svůj PC). | |||
Autor: blowd | Odesláno: 11:48, 15.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Možná hloupě a zbytečně - ale ještě chci dodat jedno (nebo lehce přes jedno) důležité slovíčko na které jsem zapoměl. Hned za "neschopnost IRL" bych dodal: Nedostatek fantazie. Je totiž faktem, že žádný herní systém na světě NENÍ a (doufám) nikdy NEBUDE tak dobrý, aby nahradil mou fantazii. Někdo používá hry jako prostředek k rozvíjení své fantazie - a jiný od hry čeká, že bude suplovat její absenci. Naporosto dokonalým příběhem, naprosto dokonalými herními principy, naprostou vyvážeností. A když se něco této naprosté dokonalosti vymkne tak si pochopitelně nebudeme stěžovat na nedostatek vlastní invence. Pohodlnější je vytknout autorům, že nám nepředložili dokonalou simulaci RL, ale dovolili si (jaká sprostota) ponechat něco málo i na nás samotných a na naší invenci a fantazii. | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 13:56, 15.4.2009 | ID: 70a8c6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tvůj příspěvek má takovou váhu, že by si zasloužil vlastní diskusní forum, kde bychom o tomhle mohli diskutovat... O nedostatek fantazie tady nejde. Když mluvím za sebe, já Falloutu 3 vyčítám právě to, že mi fušuje do fantazie. Svou fantazii totiž buduji vždy na nějakém základě: úplně naspod je základ reality (časová kauzalita, euklidovský prostor, zákony logiky), na tom stojí virtuální svět, který by se se základem reality neměl rozcházet (pokud není opravdu dobrý), a na tom si pak vytvářím své fantazie. Důležité však je, aby virtuální svět byl vnitřně konzistentní! Pokud takový není, porušuje decartovskou logiku a pro mou fantazii je obtížné se v něm pohybovat a vylepšovat ho. Například MDK je prostě švihlá hra od začátku do konce, člověk tam střílí prdící emzáky do lízátek a lítá se čtyřrukým psem na jetpacku, a to je košér, protože to je jednoduchá slátanina. Jenže F3 si ukousl velký kus, chce nabídnout svět a v něm život, ale procesy tohoto světa neodpovídají ani kauzalitě, ani logice, a někdy mám pocit, že ani E3 prostoru, ale co je nejdůležitější, ani sobě podobné procesy si svým průběhem neodpovídají! Výsledkem pak je zmatení mé mysli a mé fantazie, protože svět, ve kterém se pohybuji, se jednou chová tak a jindy jinak. Svět může být švihlý a šílený, ale musí mít smysl. Když se zeptám "Proč?", musí tam být možnost říct "Protože to a to a tak a tak," ne jen "Protože tak to org chce". Jo a jestli nás chceš spočítat, tak v sobotu odpoledne bude sraz v Havířově. Ještě jednáme kde přesně. | |||
Autor: blowd | Odesláno: 15:05, 15.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Máš pravdu. Vzhledem k tomu, že podle mne má pravdu každý, kdo je schopen vyjádřit svůj vlastní pohled na věc - není to ode mně zas taková oběť, že jsem ti ji přiznal :-) Na tohle můžu odpovědět jen jednu věc. Já ve hrách hledám méně logiky a více zábavy. Na hledání logiky mám dost prostoru irl. Proto má mysl z F3 zmatená není a sqěle si ho užívám ;-) Jo a počítat vás nebudu. Havířov mám sice za bukem (v podstatě tam mám trvalé bydliště), ale zas takový fanda postapo nejsem, abych vymetal srazy a diskutoval na nich o nesmrtelnosti radšvába :-) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 17:36, 15.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
blowde, dokázal jsi jen jedno - že má každý jiné nároky a potřeby a z toho plynoucí jiný názor. Proto je tebou navrhovaná studie zbytečná, neboť dojde k závěru, že lidé, kteří se podle tebe divně chovají a mají divné názory, mají jen jiné požadavky a jiná je i jejich úroveň ukojení. Proto i naplnění objektivity recenze je nadmíru naivní představa. Recenze vždy bude subjektivní pohled recenzenta na danou věc. A s chekotayem souhlasím ve všech bodech. Není těžké napsat malé zajímavé příběhy, ale je velice obtížné dát je do jednoho světa (který stojí na na chekotayem zmíněných pricipech). Fallout 3, který je v detailu celkem dobrý trpí právě nezvládnutím druhého kroku. vše je spíchnuto jehlou tu více tu méně horkou. Smutným faktem už je jen všudepřítomné používání provařených klišé, obrovské rozpory v logice.... | |||
Autor: smejki | Odesláno: 17:38, 15.4.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
....absence motivací postav | |||
Autor: blowd | Odesláno: 22:50, 15.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
HOWG :-) | |||
Autor: exac | Odesláno: 12:19, 17.4.2009 | ID: 511396 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hej Blowd, logika je přece důležitá. Každé herní prostředí je rozhýbáváno podle nějakých pravidel a ty tahle pravidla musíš pochopit, aby sis tu hru mohl zahrát. Pokud je nepochopíš, pak místo hraní jen náhodně mačkáš tlačítka a sleduješ, jaký že pohyb spustí. Když je ale pochopíš, potom můžeš ty tlačítka mačkat cíleně, se záměrem vyvolat ten konkrétní pohyb, který ve své mysli očekáváš a chceš, ať k němu v herním světě dojde. No a ty pravidla nejsou ničím jiným, než pevně svázanými dvojicemi "akce - odpovídající reakce". No a to slovo "pevně" znamená "jednoznačně", "neměnně" či "logicky". A tvůrci her mají dvě možnosti, jak umožnit hráči tyhle pravidla pochopit. Buď je udělají tak, aby "akce - reakce" herního světa odpovídala skutečnosti a my se pak taková pravidla nemusíme učit, protože je už známe z reálu, nebo si tvůrci navrhnou pravidla vlastní, ale ty musí mít svou logiku ve smyslu, že budou neměnná - tj. konkrétní akce vyvolá vždy tu samou, odpovídající reakci. Teď zrovna hraju Fallouta 3 a hra se mi líbí (myšleno, že je pár lepších her, pár stejně dobrých a kupa horších). Ty nelogičnosti tam jsou (jako i v jakékoliv jiné hře), ale dá se přes ně přenést. Ať ale jenom neteoretizuju, tady máš konkrétní příklady, se kterými jsem se v minulých dnech setkal: Jako příklad nezvládnuté logiky typu "pravidla se nemusíte učit, převezměte je z reálného života" tu uvedu včerejší setkání s přerostlým růžovým masokrtkem - živý na mě vybafl z neporušené betonové úklidové komory o rozměrech 2 x 3 metry nalézající se v metru a zajištěně kovovými dveřmi se západkami. Napadlo mě jen, že tam přišel nájezdník, tu potvoru tam nahnal, zamkl a odešel (jenže jak to mohl udělat, když masokrtek po tobě slepě vyjede, jen co tě zmerčí?). Nebo třeba samotné střílení - v reálu, když stojím těsně u zdi, zamířím na plechovku metr před sebou a vystřelím, plechovku trefím. V F3 enginu ale trefím akorát tak tu zeď. A teď ještě příklady, kdy samotné pravidlo "konkrétní akce - odpovídající reakce" je porušováno: Odkrokovaný rozměr interiéru někdy vůbec neodpovídá těmtýž rozměrům venku (třeba kapitánský můstek nahoře na letadlové lodi, co je v severovýchodním rohu mapy). Nebo - stejně nakopírovaný betonový zával v ulicích Washingtonu jde jednou přelézt a podruhé ne, protože do něj tvůrci vsadili neviditelnou stěnu. A do třetice - když mluvím s postavama, kolikrát mluví o událostech, které se mi nestaly, jako by se mi staly a já s něma taky tak mluvím - nebyl jsem třeba vůbec v letadlové lodi. Místo toh jsem šel rovnou přes zaplavené dveře do podpalubí a tam byl chlápek, co se mnou mluvil o uprchlém androidovi a já jsem mu najednou dával otázky obsahující informace, které jsem sám ještě neznal... Nebo jsem narazil na živého otroka s obojkem a s přihlížejícím otrokářem jsem vedl dialog ve smyslu, jako by ten otrokář nechal obojek explodovat... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 12:41, 17.4.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
setkání s přerostlým růžovým masokrtkem? masokrtkem?? To je další ukázka z českého překladu? 8-))) | |||
Autor: exac | Odesláno: 18:36, 17.4.2009 | ID: 7edc4e | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW, ve hře jsou ti masokrtci pojmenovaní jako krtopotkani. | |||
Autor: exac | Odesláno: 18:40, 17.4.2009 | ID: 7edc4e | Nahlásit Vaultmasterům |
Chci napsat krtkopotkani. Je to krtkolomovsky krkolomné. | |||
Autor: blowd | Odesláno: 10:27, 20.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW: Souhlasím s tebou. Na druhou stranu ty logické nesrovnalosti o kterých píšeš jsou přesně ten druh, který vůůůůbec neřeším, anžto vím, že stvořit dokonalý virtuální svět není v silách nikoho. Důvod je prostý (pominu technické drobnosti, jako že zrovna támhle nejde přeskočit psí bouda). Existuje totiž takové množství možností, jak se ve hře chovat a postupovat, že by trvalo dalších třicet let, než by (masochistický) tým testerů vyzkoušel všechny možné eventuality a zapracoval je do hry a přizpůsobil tomu chování NPC. Je to daň za svobodu. Taky by ta hra mohla být nechutně lineární (např. bys ses s NPC A nemohl setkat dokud si nepokecáš s NPC B o počtu chlupů na krysokrtkově levém uchu) a pak by jistě těchto drobných nelogičností ubylo. Ale já dávám přednost nelinearitě a svobodě. Proto mi tyto drobné nelogičnosti naprosto, ale naprosto netrhají žíly. Každá hra může být lepší. Všechno, co stvoří člověk se dá stvořit lépe. I tenhle pitomý příspěvek se dá napsat líp. A čím déle bych nad ním dumal, tím by byl lepší, výstižnější, přesvědčivější, k nekonečné a jediné nezpochybnitelné pravdě o podstatě vesmíru se blížící. Ale než bych ho (na sklonku svého života) dopsal, tak by už asi nikoho nezajímal, že? A s F3 je to stejné ;-) Sto lidí, sto chutí. Někdo holky, jiný vdolky. Jinými slovy - nevydávám své názory za jedinou a nezpochybnitelnou pravdu, ale jen a pouze za (světe div se) své vlastní názory. Dokonce ani nemám potřebu svůj vkus, potřeby a oblíbenou barvu povyšovat nad vkus, potřeby a oblíbené barvy ostatních. A proto nepíšu recenze :-) A tom tahle diskuze je ;-) HOWG HOWH | |||
Autor: blowd | Odesláno: 10:28, 20.4.2009 | ID: 6f71d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ups vloudila se chybka v adrese. Pochopitelně ne JaW, ale exac :-) | |||
Autor: Zed | Odesláno: 11:57, 5.5.2009 | ID: 42e19c | Nahlásit Vaultmasterům |
blowd: jen to shrnu: nejsem sice postapo fanatik ani jsem nikdy moc neholdoval pocitacovym hram, ale Fallout 1/2 se mi vryl pod kuzi. jak je mozne ze hra s "hnusnou" grafikou si ziskala 10/100 tisice fanousku a je vyhlasovana za jenu z nejlepsich her vubec? je to tim, ze si autori pred vlastnim vyvojem na chvili sedli a napsali dobry scenar, chcete-li k te hre. Uveritelny pribeh, ktery nic nestoji. To je podle me hlavni problem Falloutu 3 od bethesdy-ackoliv meli vyhodu obrovskeho rozpoctu, velkeho tymu lidi a 10 let technologickeho vyvoje, promarnili ten uzasny potencial uz nekym vytvoreneho sveta. Na pribeh nekdo zapomnel, stejne tak na dialogy, ktere jsou povrchni, nicnerikajici a stupidni. S tim souvisi prazdnota postav, ke kterym nic necitim a nedokazu se do jejich "problemu" vzit. Nelogicnost kdyz je hra dobra odpustim, ale nesmi byt tak vsudypritomna. Hra je celkove prazdna, napr. celou "dejovou linii" se tahne valka Supermutanti vs. Lide (ergo Bratrstvo Oceli), vsichni o ni mluvi ale nikdo vcetne autoru nevi proc, jaky to ma ucel, kde se tam vzali. Krome toho ze je co na odstrel. Najezdnici tvori asi 50% "populace" pustiny, cim se sakra zivi? Na mapach jsou bezne "mesta" o 4 lidech, k smichu. Questy jsou stupidni a nelogicke (viz ghulove a tenpenny tower nebo rad kanibalu) a opet tam clovek neco dela samoucelne (napr.odpaleni atomovky v Megaton). stacilo tak malo a mohla to byt super hra. jenze nema "dusi" a to je tragedie PS: | |||
Autor: adam747 | Odesláno: 09:30, 11.4.2010 | ID: 60cb6c | Nahlásit Vaultmasterům |
já osobně na hrách chyby nehledam a the pitt mi přišlo jako příjemný uvojnění a hlavně mě to zas neodtrhlo od falloutu. Po dohrání broken steel už nebylo prakticky co dělat (skoro všechny questy mam hotový) a the pitt mi zase přidal nějakou zábavu. A celkem mě bavilo bejt otrokem xD teď to skusim za otrokáře :D |