.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Zkušený matador mezi designéry také potvrdil báchorky o původní nosné lince s "nácky na nějakém ostrově", ačkoliv vzápětí dodal, že se nic podobného nedostalo dál než na papír s hrubým design dokumentem. Naopak potvrdil velkou spontánnost některých kvalitních nápadů: "Jeden z umělců načrtnul hrubou podobu skvělé mašinky Gatherer's Garden, zatímco jsem vedle pracoval s herečkou na úplně jiném problému, načež za ní ten grafik přišel a říká, 'Hej, můžeš pro mě namluvit malou holku? Skládám k tomu heblu doprovodný song a ty bys ho mohla nazpívat.' Takhle nějak celé to cingrlátko vzniklo, tady a teď, prostě momentální nápad."
(...)
Zajímavou story měl po ruce i v otázce absentující hry více hráčů: "Nyní mám hrubou představu, jak bychom mohli multiplayer úspěšně zakomponovat do takové hry. Na začátku jsme samozřejmě neměli nic. Později na to přirozeně nezbýval ani čas, ani prostředky, sám jsem proti němu dokonce důrazně bojoval a vydavatel mé řečnění díkybohu neignoroval... Protože poslední věc, co jsem si přál, byla oblbovací MP nálepka na krabici se hrou. Multiplayer je dnes na všech platformách záležitostí několika málo vyvolených, kteří na něm makali opravdu tvrdě. Jednou jsem na pultech míjel jistou populární "singlovku", kde to bylo samé 'multiplayer mód, multiplayer mód!' Mrknul jsem se na Xbox Live, na němž tu hru hrálo asi šest lidí na celém světě, z čehož mi bylo do breku. Krédo MP BioShocku by potom nejspíš znělo všechno, nebo nic a přesně to jsme si nemohli dovolit." Třeba příště, pane Levine.
(celý článek)