.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Vzhledem k popularitě prvního videjka se autoři Fallout Online: 2238 rozhodli udělat druhé, které nás seznamuje s profesemi a tvorbou předmětů. Dozvíte se, jak si nakutat nějakou tu rudu, kde se naučit být Gunsmithem či jak si udělat pár nábojů do bouchačky. Celé viz na TyTrubko.Doporučuji fullscreen a HD kvůli nápisům. Enjoy!
Autor: Miki | Odesláno: 20:26, 21.7.2009 | ID: 6fe762 | Nahlásit Vaultmasterům |
Wow, velmi zajímavé. Jen houšť a větší kapky, už se těším až to bude v provozu. :) | |||
Autor: Toebiash | Odesláno: 22:43, 21.7.2009 | ID: 43097a | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak výroba a těžba potěšila extrémně - vypadá to moc dobře. Developerovi občas rozumět moc nebylo, ale i tak plno zajímavých informací... Ví někdo něco více o použitém enginu? Je tuším psáno, že bude potřeba CD Falloutu 2, takže klient si bude počítám brát resourcy z něj, pak by mě ale dost zajímalo, jak chlapci vyřešili memory lake a kolizi objektů - přeci jen při on-line hraní budou počítám předmětů tuny, stejně jako lidí a co když mi pak parta anglánů zablokuje ve městě dveře, protože si potřebujou zachatovat? :) I herní rozlišení bude počítám větší, už podle menu ve videích a budou vychytávky alá sfall? | |||
Autor: Sius | Odesláno: 01:29, 22.7.2009 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Kolize byla ve Vanila projektu (bratr fonline:2238) tak jak v F2, tedy i osoby byly solid. A rešení? Jednoduše podle pravidel pustiny: - Stojíš mi v cestě kámo... - Říkám stojíš mi v cestě. - Tak nic příjdu jindy. *o 5 minut později* - Ok chlapci, ten debil tam ještě blokuje. Podejte mi tu brokovnici... | |||
Autor: Sius | Odesláno: 01:50, 22.7.2009 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Ono zatím se mluví pořád jen o nových vychytávkách pro 2238, ale zatím sem nenarazil ani na čárku o tom, jak bude vypadat "cíl" hry. Protože ono hodit bandu lidí ať si hrají v pustině jaksi nemusí každému vyhovovat. Doufám, že budou vývojáři myslet i na questovou stránku věci a dají hráčům důvod shlukovat se do gangů, kdy pak společně půjdou chránit dobytek farmářům, na vyších lvlech redukovat počty nájezdníků a ve finále připojit se k té které frakci a plnit mise pro ně, škodit konkurenci atd. Prostě zapojit trochu coop gamingu lidi vs npc. Pokud bude hra zaměřená i tímto směrem, tak asi kvůli FOnline neodmaturuju. | |||
Autor: Pavel | Odesláno: 11:19, 22.7.2009 | ID: 6fe636 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm moc pěkný. Jo to jsem taky zvědavý jak vyřeší přelidněnost. Možná to rozdělí třeba do tří serverů a každý server bude mít 3 podservery. | |||
Autor: Jirka | Odesláno: 12:56, 22.7.2009 | ID: 61416a | Nahlásit Vaultmasterům |
Moc se na to těšim. | |||
Autor: Tom9k | Odesláno: 13:20, 22.7.2009 | ID: 41a91a | Nahlásit Vaultmasterům |
No, já bych to udělal tak, že pokud stojíš v místě, kde by jsi popřípadně blokoval (to znamená například dveře), tak by tě mohl druhý hráč popostrčit. Nemuselo by to být ani tak těké udělat, snačí, když jako podmínku nastaví aby průchozí hexy kolem hráče byly dva a bude to. Doufám :) | |||
Autor: Magnat | Odesláno: 19:26, 22.7.2009 | ID: 51602c | Nahlásit Vaultmasterům |
No já pro rozdělování serverů nejsem, osobně preferuji, clustrované servery jako v EVE online,ale pochopitelně zůstává otázkou, jak daný svět je rozsáhlý a kolik je tedy schopen uživit hráčů. A také záleží co mají kluci za mašiny a připojení. | |||
Autor: Toebiash | Odesláno: 09:39, 23.7.2009 | ID: 43097a | Nahlásit Vaultmasterům |
Těch otázek je ještě spousta dalších - Třeba souboje už se tu načínaly - V Total Influence fungovaly tahové celkem dobře, jenže tam byla celá hra postavena na tom, že v jedné "pidi-arénce" nebylo obvykle více než 8 lidí, v průměru jsem hrál ve skupinkách po 4 lidech, extra-malé arénky, takže čekání na další tah nebylo tak hrozné, ale i tak to čekání kolikrát člověka pěkně štvalo, zvlášť když už měl promyšlený celý svůj tah a musel čekat, než se všech šest rusáků prostřídá, abych mohl naproti stojícímu týpkovi ustřelic palicu ;) ...bohužel to není taková sranda jako v "offline" falloutu, kdy CPU reaguje téměř okamžitě a vy se můžete kochat, jak "pracuje" aspoň on při čekání, jenže tady si on-line hráči přeskupují ve svém tahu věci, nabíjejí a bůh ví na co kolikrát ještě čekají, takže vy při čekání čumíte přes minutu jen na nehybnou postavu, která když se konečně rozhýbe, udělá pět kroků (bo většinu bodů spolknul vstup do inventáře:) je konec a čumíte minutu na další postavičku, jak dělá(nedělá) to samé... Při šesti lidech slušný opruz :) |