.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
PSM3 sice ještě není na stáncích, internetový herní magazín CVG však nahlédl do připravovaného čísla a zveřejnil několik zajímavých informací.
Larry Liberty, Lead producer Falloutu New Vegas se nechal slyšet: "Museli jsme překopat engine dialogů z Falloutu 3, aby jsme mohli zakomponovat nové typy dialogů a možností, které jsme ve hře chtěli."
(Tohle je pochopitelné, protože dialogy ve Falloutu 3 byly velmi zjednodušené (prý měl engine limitovaný počet slov na jeden dialogový řádek) a o nějakém složitějším větvení jsme si mohli nechat zdát jen v těch nejvlhčejších snech. Sami modeři, kteří se s nimi snažili pracovat v GECKu, tvrdí, že jsou dialogy nesmyslně rozděleny ne podle konverzace, ale podle úkolů, navíc v nepřehledném seznamu, namísto stromové struktury - v tom aby se Tedd Hownard vyznalo, viz. Austir na fóru NMA)
"Chceme mít ve hře opravdové, zapamatovatelné postavy. Myslím, že ti to pomůže si zapamatovat části herního světa, který byste jinak zapomněli."
Dále se na stránkách CVG píše: "PSM3 měl ke hraní k dispozici, tak jako PC Gamer, rozsáhlé demo New Vegas. Magazín dal vědět, že bylo jasné, že Obsidian je daleko více sžitý s klávesnicí než tým, který vytvořil Fallout 3 a před tím Oblivion. Texty jsou vtipné, postavy jsou více výrazné."
(Jen dodám, že Fallout 3 byl nominován na Videogame Writing Award u prestižních Writer's Guild of America. Nabízí se tedy otázka: "Je vůbec možné napsat ještě lepší dialogy, než byly ty ve Falloutu 3?")
Autor: smejki | Odesláno: 17:20, 9.2.2010 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
"Museli jsme překopat engine dialogů z Falloutu 3, aby jsme mohli zakomponovat nové typy dialogů a možností, které jsme ve hře chtěli." thank GOD! v tohle jsem doufal, protože ta omezení jsou v F3 vskutku debilní. ---- aby se někdo stal nominovaným na ceny WGA, musí být členem bandy. A to ti kvalitní většinou nejsou, takže se vybírá z hnoje. Ta cena nemá žádnou váhu. Nereflektuje stav herního průmyslu, namísto toho se tam bratříčkuje a plácá po ramenech jen úzká skupina studií. |