.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2010-05-17 00:05:00, NMA, Bethblog

Vážení přátelé, ne...

Doteď jsem na FNV hleděl neutrálně či spíše s očekáváním mírně lepších zítřků. Nijak extrémně svůj postoj až do vydání hry měnit nehodlám, takže přistupuji k novému materiálu s tajnou tužbou, že veškeré následující čuňačenstvo je toliko dílem impotence při tvorbě screenshotů, jejíž míry nedosahuji ani já ve stavu totální střízlivosti kombinované křečovitou tužbou tvorby něčeho na pohled pěkného, anebo doufám, že jde o Xboxovou verzi hry. Oni i nejlepší fotografové tvrdí, že dokonalost je dílem statistiky. Když uděláte denně sto fotek, možná se během roku najde jedna, která by stála za prestižní cenu nižší kategorie (nelze aplikovat u fotografií tříd základních škol). Tento princip by si měli osvojit i tvůrci New Vegas. A pokud tak již učinili, jsem smuten.

Začneme neutrálně. Prvním přírůstkem je způsob ovládání kumpánů, obligátní Wheel of friendship.

Pokračujeme hi-res verzí již zveřejněného a pro mě velmi úsměvného SPECIAL machine. A teď už to bude jen horší.

Slibovaly se nám změny ve výzoru supermutantů. Jestli tím chlapci mysleli přeskinování kůže a rozšíření databáze pustinných oblečků velikosti XXXXL, můžou mi políbit každý jednu půlku, výběr dle libosti. Kus železobetonu v pazouře a zahradní hadice místo pásku jsou pěkné, tím klady končí. Věčně vyceněné zuby mě straší dodnes. A budou i nadále.

Sniping z oné dinosauří hlavy je kůl, ale dle mého skromného názoru by měl být podpořen pěknou scenérií. Přecijen, když člověk vyleze na kopec, vyvstanou nejvíce neduhy LOD technologií. Ta krajina je strašně chudá. Asi už vím, proč Capital Wasteland byl jeden velký kamenolom - větší počet složitějších objektů engine prostě nevykreslí (terraforming v Gamebryu je limitován na hladké třídimezionální funkce definované toliko pouze převýšením v uzlech sítě, tj. nevytvoříte v něm "přírodní" jeskyni"). Povšimněte si, že je na celé ploše jen jedno auto. Jestli FNV bude stejně špatný jako F3, čeká mnohé velmi krátká hrací doba, protože auta prostě dojdou. A doufejme, že budou vybuchovat.

Chudší plac aby člověk pohledal, přitom má jít o jednu z klíčových lokací. Už na mě nedýchá duch let padesátých, ale duch roku cca 2003, kdy se takto chudý design dal odpustit. Doufám, že aspoň ta vlajka bude vlát... a nebude to sprite.

Stejná lokace, jiné místo, naprosto jiná situace. Zničení solární elektrárny proběhne ve stylu levných komiksů - orbitální laserovou zbraní. To kvituji. I znázornění celého destrukčního rodea vypadá slušně. Ale opět mě děsí krajina v dáli. Kamenolom prostě měl své opodstatnění. Ano, oba fakty jsou smutné.

Poslední dva kusy pak spojuje naprostý dojem zmaru (a zmatku) v soudržnosti designu.
Na prvním screenu mlátí muž ve vaultím overalu stylem Tigera Woodse jakousi postvu ze Sims. Do toho přikráčel špageťácký kovboj a zřejmě i jeho plantážník Afroamerické barvy pleti. To všechno se odehrává nedaleko čehosi, co vzdáleně připomíná zničenou anonymní osadu z Falloutu3.
Druhý kus pak už prostě jen připomíná fotomontáž, protože ti Gyroboti.... .

Sečteno, vyděleno, zderivováno, vykastrováno a podtrženo. Doufám, že toto je poslední výkřik příšerného enginu Gamebryo, který jen Bethesda je schopna používat na 1st person hry. A už opravdu jen Bethesda je schopna ho používat i 5 let za jeho technologickým zenitem.

Vím, že grafika není důležitá (ale design ano), ale protože na mě působí dojmem díla flákačů na tripu, obávám se právě těch důležitých aspektů hry... a bugů.

Sdílet na Facebooku
Autor: chekotayOdesláno: 00:19, 17.5.2010ID: 6f99aeNahlásit Vaultmasterům
Zkazil jsi mi den...
Autor: KeinOdesláno: 00:43, 17.5.2010ID: 513b74Nahlásit Vaultmasterům
Jááá..ne...Jááá...nééé!...jááá....Jáááá to řííííkal!!!!

Všimáte si jak se snaží opít lidi rohlíkem a machrovat tím novým supercool pohybem alá tiger woods?

Přidali jeden celý pohyb! A teď nad tím musíme žasnout! To je něco!

Screenshoty jsou doslova odporné, to bych se radši koukal na fotky bezzubé cikánky...

Autor: KeinOdesláno: 00:45, 17.5.2010ID: 513b74Nahlásit Vaultmasterům
Jinak ti gyroboti bo co to je, se mi do žádného falloutu nehodí ani jedinným kouskem jejich mechanického těla, ti utekli z borderlands...a měli by se vrátit, zajímalo by mě čí to byl nápad...
Autor: AmarounOdesláno: 10:38, 17.5.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Kein : smejki popsal jednoduše obrázek s golfovou holí ... Nevím co máš za problém .........
Autor: fippOdesláno: 10:40, 17.5.2010ID: 42e2caNahlásit Vaultmasterům
A jak by teda měl, podle autora článku, vypadat supermutant?
Autor: PaloOdesláno: 10:54, 17.5.2010ID: 611b22Nahlásit Vaultmasterům
určite by nemal mat iba kladivo a nemal by sa dat zabit na 5. leveli útočnou puškou..
Autor: rajoOdesláno: 10:54, 17.5.2010ID: 51d8e2Nahlásit Vaultmasterům
Takto : http://www.wayodd.com/funny-pictures2/funny-pictures-mutant-9Vf.jpg
Autor: chekotayOdesláno: 11:18, 17.5.2010ID: 70a8c6Nahlásit Vaultmasterům
Hlavně už jsou ti supermutanti trapní. Ve Falloutu 1 jich Vůdce vyrobil pár desítek, možná něco kolem dvou set, ale jak vidno, opakovaná recyklace jich vyrábí tisíce a milióny...
Autor: AmarounOdesláno: 11:31, 17.5.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
fipp: No rozhodně vypadaj líp ( kromě toho šklebu...... Ale co třeba mu zamrzl po FEVU úsměv , jako některým lidem po THC ;-) :-D ) než ve f1/2. Tam vypadaj jak Tupouni z Gumídků.....

útočnou puškou na lvl 5 proč ne , sice obtížema ale klíďo..... to už tou pistolkou mi to připadá trapný .... V otázce zbraní by se mohli přiučit ze stalkera ........
Autor: KeinOdesláno: 11:35, 17.5.2010ID: 513b74Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun je vyfuk! A vyfuk je teplý!
Autor: AmarounOdesláno: 11:38, 17.5.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
chekotay: Já pokud vidim nějaký potenciál pro další přiběhy, tak se to točí kolem Vault-tecu ( "Vaulty měly sloužit jako sociální pokusné laboratoře pro vybrané skupinky lidí a zkoumat jejich reakce na izolaci a schopnost rekolonizovat povrch."). Kam zmizel Vault-tec ? a k čemu jim budou výsledky ?... Rozhodně suprový téma
Autor: smejki - chekotayOdesláno: 11:39, 17.5.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
je jedno, kolikrát hráč zastaví velkoplošné zamoření FEV virem, supermutantů bude, přes jejich neutuchající sterilitu a sebevražedné sklony, stále dost. jsou kůl. Kdo cení zuby, nevymře!
Autor: JeštěrOdesláno: 12:34, 17.5.2010ID: 430b0aNahlásit Vaultmasterům
Kacířství ! Já to říkal už v roce 2006 ! ! !

:D
Autor: CarlosOdesláno: 13:14, 17.5.2010ID: 51d688Nahlásit Vaultmasterům
Ehm... Prosím, ať jsou ty screeny z XBoxu. Moc prosím! Hlavně proč má ten supermutant náhrdelník aztéckýho velekněze a středověkou kutnu? Proč je pustina pustější než poušť - spíš mi to prostředí připadá, že se někdo rozhodl kolonizovat jakousi pouštní planetu, rozhodně ne postapo!

Na golfovou hůl seru, gyroboti mně osobně připadjí fajn (stejně jako roboti z F3, jež mi připomínali představy ze starých sci-fi), akorát ta obrazovka by asi neměla být tak kvalitní. Popisek z o postavě z The Sims 2 je mimořádně trefný a grafika vůbec odpovídá betě The Sims 2. Čichám katastrofu...
Autor: LordNortonOdesláno: 13:58, 17.5.2010ID: 60c978Nahlásit Vaultmasterům
:-O:-O:-O:-O ušktiť, utopiť, dokopať, zastreliť, vykastrovať, a povesiť dole hlavou pre vystrahu...čo to ako je??? screene ala PS1... po tejto nadielke hnusu by som sa nečudovaal keby ten chlapík v pižame nehovoril " Gery Gery"... to bude potopa falloutu... toto sa bude tažko žuť... pohroma sa blíži.. idem si vykopať svoj vault...
Autor: AmarounOdesláno: 14:09, 17.5.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
To Troll Kane: sorry hochu ale trollingu neholduju ......
Autor: KeinOdesláno: 14:22, 17.5.2010ID: 513b74Nahlásit Vaultmasterům
Podívejme se na to z větší dálky. Co se nám na těch screenshotech líbí?

Grafika? NE
Modely postav? NE
Vyfocené lokace? NE (to ovšem neznamená, že musí být pustina celá špatná...ikdyž ruku na srdce, ona nejspíš bude.)

Teď se nabízí otázka, proč bysme měli tuto hru hrát?
Ze zvědavosti? ANO

Koupíte si tuto hru?
NE
Autor: PsychoticOdesláno: 15:04, 17.5.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Nemůžu se nesmát, vážně. Fallout 3: Proboha, pustina má být pustá a tady je každých pár metrů něco! FNV: Proč to vypadá jako pouštní planeta, je to moc pusté! :-D Yikes.

Btw screeny jsou z XBoxu naprosto jistě, protože PC už západní svět nezajímá.

Post Scriptum :A Kein je stále stejně nejistý svou sexualitou.
Autor: meehailOdesláno: 15:50, 17.5.2010ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
"Proč je pustina pustější než poušť"

asi preto, ze Vegas je v pusti, je jasne, ze tu toho bude menej ako v pomerne bohato obyvanej oblasti DC, o flore a faune to plati takisto.
Autor: smejki - psychoticOdesláno: 16:11, 17.5.2010ID: 42e394Nahlásit Vaultmasterům
nejde mi o pustost, ale o kvalitu zpracování. Vybavila se mi jedna oblast ve FUEL. pustá, písečná, přesto pěkná...

řekněme, že vypadala trochu pstěji než toto-
http://quota.smugmug.com/photos/98245068-M.jpg
Autor: CarlosOdesláno: 16:15, 17.5.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Co já vím, tak skrze Nevadu a podobná místa vedou dlouhé dálnice a silnice, co chvíli je u nich pumpa (tzn., že když už si tolik oblíbili pumpy a auta, mohli je tam nechat alespoň pro pocit). Z kdysi obydlených zástav (z toho, co je vidět) nezůstala ani torza, proč? Vaporizace?

Kdyby tam naházeli nějaké kaktusy, pneumatiky, kostry a podobné věci (a teď použiju něco, co zdejší admini denně), které byly v původních Falloutech brány jako samozřejmost.

Přirovnáním s pouštní planetou jsem chtěl říct, že F:NV nevypadá jako kdyby tam proběhla apokalypsa, ale jako by proběhla apokalypsa na planetě, která je kolonizovaná tak maximálně dvacet let.
Autor: NeoWormOdesláno: 16:22, 17.5.2010ID: 6f97b4Nahlásit Vaultmasterům
Hlavně to ani není poušť ale šedivá bezcharakterní plocha, která je kupodivu úplně shodná s tou z z F3 (ač je mezi nimi několik set kilometrů a každá je v jiném klimatu). Zbytek se nedá ani komentovat.

Jediný co by to zachránilo by byl izometrický pohled a hexová síť...
Autor: KeinOdesláno: 16:29, 17.5.2010ID: 513b74Nahlásit Vaultmasterům
Já bych naopak pustost uvítal, ale jak už bylo řečeno, aTˇto nějak kurva vypdá. Jinaksouhlas s Wormem, jakot, že terén vypadá stejně jako zF3? To jsou tak líní, udělat nové textůry?

Tu hru si dobrovolně může koupit jedině chudák B)
Autor: MelichorOdesláno: 16:39, 17.5.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Nevim, asi už je se mnou něco v nepořádku... Ale nic z těch screenu mě neirituje. Jsem naopak rád, že tu není onen WoW efekt jako u prvních screenu z F3, protože:
a) zklamání tím bude jen menší;
b) nechává mi to naději, že tvůrci se zaměřili na důležitější věci ve Falloutu
Kritiku si schovám až si projdu prvních +/- deset questů, ne tu kopat do každého obrázku se zapurtilostí, kterou vyžaduje splnění questu od ghoula v BH(nebo dohrání F3 =P)

Ale hezká novika s užitečnými informacemi o (ne)dostatcích Gamebrya =)
Autor: shinOdesláno: 16:51, 17.5.2010ID: 42e2caNahlásit Vaultmasterům
Prijde mi,ze at uz by byly screeny jakykoliv, tak by do nich fanousci F1 a F2 rejpali, ikdyby byly dokonaly.
Autor: viefOdesláno: 17:27, 17.5.2010ID: 50eb5aNahlásit Vaultmasterům
Timdle si svoje pc nezaspinim, nejvice me odradil ten posledni screen :) daleko radeji bych videl pokracovani Fka treba na hl 1 engine, nez na tomdle, uz od F3 se me to vubec nezamlouvalo.

Velmi povedeny clanek.
Autor: RadiawOdesláno: 18:28, 17.5.2010ID: 51873aNahlásit Vaultmasterům
Nevím, to měli od Bethesdy přikázaný ať je to stejně debilní jako F3 ? Mohli se vysrat na ty Bethesdí kraviny a udělat to trochu v F1&F2 stylu... doufám, že ty Vaulty budou vypadat normálně když nevypadají už obleky. Jinak to radio za tím supermutantem už je taky moc ... Vypadá to tedy spíš na další DLC než na novou hru.. a chtěj z toho zas vytřískat prachy. Ať si jdou kurvit modlu někomu jinýmu, já na to nejsem zvědavej. By the way: Modely postav jsou náhodou jako jediný úplně super na té hře.
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 18:50, 17.5.2010ID: 7f517cNahlásit Vaultmasterům
2Melichor +/- 10 questů :D si troufáš to dohrát jo ? :D
Autor: LaRosseOdesláno: 21:35, 17.5.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
Mně se víc líbili supermutanti v F1/2. A basta!
Autor: smejki - fippOdesláno: 22:07, 17.5.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
promiň, nějak jsem tě přehlídl. Mutanti, podle mého, by rozhodně neměli vypadat jako trollové na steroidech, tedy silně rostlí chlapíci se strašně zlým výrazem a zelenou kůží (a vyceněnými zuby). Viděl bych je naopak na silně asymetricky deformované mírně naddimenzované lidské postavy s proměnnou barvou kůže a se spoustou různých kožních vad a melanomů. Behemoty bych úplně zrušil, protože bossákismus takového charakteru považuji za přežitek.

Možná to teď bude vypadat zaujatě, ale musím vytáhnout podobu mluvících mutantích hlav ze starých dílů. To jsou jen hlavy. Samozřejmě chybí dodělat kinetický model, vzhled celého těla, ošacení atd. V tomto případě nelze vycházet ze spritů ve starých hrách, jak by někteří rádi.

http://mimg.ugo.com/200809/20088/marcus-the-super-mutant.jpg
http://fallout3.files.wordpress.com/2007/07/fallout-super-mutant.jpg

a dost se mi zamlouvají i mutanti v Rage
http://www.shacknews.com/images/generated/46b525933d4d6_featured_without_text_rage_topstory.jpg
http://ragegame.net/wp-content/uploads/images/rage-mutant2.jpg
http://ragegame.net/wp-content/uploads/images/rage-mutant1.jpg

Mutanti v Rage jsou samozřejmě na supermutanty příliš subtilní. stačila by trocha steroidů a zelenější a poškozenější kůže.
Autor: majkelOdesláno: 22:32, 17.5.2010ID: 32dcdaNahlásit Vaultmasterům
Sakra kto by to bol povedal ono nam to este asi aj prekona F3!!!!!...to bude DOBROTA!!!!!
Autor: MelichorOdesláno: 00:17, 18.5.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Pro Johnnyho: Ne, ale dle mého to stačí na slušný náhled do dialogů, děje, atmosféry... Nejsem natolik pomýlen FO =P

Kor navíc jebat screeny z alpha(?) nebo beta verze... Pokud bude na úrovni vše ostatní, tak re-skin a hi-res úpravy nebudou do měsíců, ale do dnů(jako v případě Stalkera). Tedy doufám

Stejně doufám, že jednou za velmi dlouhou dobu si řekne Killap, Timeslip a MiB něco jako: ,,Tak F2 už jsme vyšperkovali dost... Máme tu něco jiného? Uh-eh tohle bude dlouhý běh, ale nakonec z hnoje F3 může vykvést hezká růže"
Autor: JaWOdesláno: 00:36, 18.5.2010ID: 602ecaNahlásit Vaultmasterům
Stejně jsme všichni doufali, že to bude jiné než na screenech před Failoutem 3 a jak to dopadlo.

A s tím Killapem si asi upad na hlavu, ne?
Autor: DannyOdesláno: 11:32, 18.5.2010ID: 421e50Nahlásit Vaultmasterům
Fuj
Autor: ErendilOdesláno: 11:47, 18.5.2010ID: 4309deNahlásit Vaultmasterům
No nwm, já si celou dobu myslel, že supermutatni jsou celkem inteligentní... proč musí vypadat jako tupé hovada? A proč musí cenit ty zuby jako králiček Azurit? No jasně, potřebují nějakou velkou zlou potvoru co se budeohánět kusem železobetonu, v tom případě ale nechápu jak se může naučit používat takové srandy jako raketomet a gatling... celé je to postavené na hlavu, i ta krajina, měli udělat spíše menši a hezčí, co je platné když budu půlhodiny bloudit stereotypní krajinou kde se nic neděje? A to oblečení tež vypadá divně, nevím jestli si v pustině postavili novou textilku nebo co...
Autor: RADIAWOdesláno: 13:19, 18.5.2010ID: 70a9f2Nahlásit Vaultmasterům
Ale mutanti se deli na chytrý a tupý už od Fallout One
Autor: DevaOdesláno: 14:13, 18.5.2010ID: 7f77c4Nahlásit Vaultmasterům
Ahahaha. To je Half-Life jednicka? To bych měl asi rozjet i na netbooku.
Autor: fippOdesláno: 15:11, 18.5.2010ID: 42e2caNahlásit Vaultmasterům
Smejki: díky za vysvětlení, jsem rád, že kromě nadávání je tu někdo schopnej i diskuze:)
Autor: CarlosOdesláno: 16:11, 18.5.2010ID: 51d688Nahlásit Vaultmasterům
I ten kus železobetonu (resp. hůře vybavení supermutanti) by se dal vysvětlit prostřednictvím nějakého odkazu - třeba by to mohli být odpadlíci od nějakého klanu nebo pozůstatky, myslím, že i třeba postupná intelektuální degenerace (přeci jen se to odehrává dlouho po původních Falloutech) spojená s obnovenou možností reprodukce by mohla být vysvětlením.
Nicméně nepočítám s tím, že se průměrný hráč F3 bude tímto zabývat, neřkuli že Bethesda dovolí zatěžovat jejich mozky. Prostředky tu však, podle mého jsou (nejen pro supermutanty, ale i pro některé ostatní F3 nesmysly, bohužel nikdo se ani nepokoušel).
Autor: ErendilOdesláno: 18:15, 18.5.2010ID: 4309deNahlásit Vaultmasterům
to Carlos: no to je právě škoda, v původních Falloutech to aspoň mělo nějaký základ a mohl sis dopřát trochu šťourání v historii a prohlížet holodisky, ale co tady? A navíc co tam dělá takový pitomý robot? to je fakt jako Clapatrap z Borderlands, ve Falloutech byli suproví roboti, tak proč to měnit? Aha, už vím, průměrný hráč by to nepobral
Autor: smejki - CarlosOdesláno: 18:30, 18.5.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
to už se vážně musí stavět psycho-filosoficko-antropologicko-hostorické pozadí kolem toho, že supermutant vzal do ruky kus železobetonu? bože dobrý....
Autor: smejki - ErendilOdesláno: 18:33, 18.5.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
gyroboti nespatřili světlo světa s vydáním té srajdy, co se jmenuje Borderlands...
Mě šlo opravdu jen o to, že jejich textury jsou jak z jiného světa.
Autor: smejkiOdesláno: 18:45, 18.5.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
teď koukám, že v pozadí elektrárny je vidět ten sniperský dinosaurus...to jen abyste se prostorově zorientovali
Autor: MelichorOdesláno: 19:22, 18.5.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
JaW: Já vím, ale aspoň teď chci, ne musím, mít víru. Protože když to zmrví i osoby, které (snad) mají k univerziu citový vztah, tak pro mě od F2/F:T dále nebude Falloutu. Tím asi i skončí mé propagandistické řeči o tom, že Beth oživila mrtvolku... A grafiku vem čert, potešila by mě i kvalitní falloutí textovka =D

*Jeho malá teplá duše stále doufá, že se objeví někdo tak schopný, jako Killap pro F2 nebo Oscuro pro Oblivion a udělá něco, po čem si řekne: ,,A proč to k*rva takhle nešlo před 5/10 lety?"*
Autor: CarlosOdesláno: 19:22, 18.5.2010ID: 524a8eNahlásit Vaultmasterům
smejki: Vzhledem ke zkušenostem z F3 a výzbrojí supermutantů jsem si zvykl stavět si kolem jejich vybavení a chování určitou hráz.

Erendil: Jak jsem napsal výše - s koncepcí a vzhledem robotů problém nemám, avšak ty ostré textury jsou odporné (zejména je to vidět na té ksichtové obrazovce).
Autor: meehailOdesláno: 19:47, 18.5.2010ID: 51b040Nahlásit Vaultmasterům
Erendil: k tym holodiskom...no neviem, hral som stare fallouty kazdy zo tri-styri krat, F3 jeden a pol krat, a toho citania sa mi v F3 zdalo byt viac. v muzeach, domoch a inde sa dalo vselico najst o osudoch ludi, aj o pozadi vojny medzi USA a Cinou
Autor: AmarounOdesláno: 20:09, 18.5.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
smejki : dobře ty s tim psycho-filosoficko-antropologicko-hostorické pozadí ... pobavil si mne a souhlas ;) .....

Melichor: Zcela souhlasim ....Myslim že nekdo by se mohl oběvit ....

Někdy se mi zdá jakoby se tady lidi skoro předháněli v "lynčování" F3/FNV



Autor: ShowTimeOdesláno: 19:57, 19.5.2010ID: 7035e6Nahlásit Vaultmasterům
Vidím, že oblíbená hra kdo více plivne na fallout 3 je stále v kurzu... už to není ani vtipné.
Autor: DevaOdesláno: 13:30, 20.5.2010ID: 7f77c4Nahlásit Vaultmasterům
Mě to vtipné celkem přijde...
Autor: JackOdesláno: 23:10, 25.6.2010ID: 607ee2Nahlásit Vaultmasterům
Zdravím jako fanda serie fallout se musím pozastavit nad jednou věcí. hodnotit hru z pár screenůů a videí mi přijde dost stupidní. Já osobně nehraju fallout ani tak kvůli tomu jak vypadá jako spíše pro jeho geniální příběhové linie. proto byl pro mne jediným velkým zklamáním taktiks.
Trojka byla příjemná změna.
A pro kritiky pokud se vám ty screeny nelíběj tak si tu hru neshánějte nikdo vás přeci nenutí jí hrát. Já osobně se těším na další zajímavý příběh, starší engine??? horší grafika??? no a??? alespoň ušetřím za novej procesor a grafiku:-) A doufám že už konečně oznámí kdy vydají sběratelskou edici new vegas.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.