.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Psychotic
Text: Borghal píše:
celý herní průmysl se posunul jinam (směrem k mainstramové \"arkádovistosti\").

Tenhle postoj nemám rád. Tedy ani ne tak ten postoj jako spíš jeho šíření mezi \"oldskůl\" hráči. Herní průmysl skutečně posunul. Více titulů, větší rozpočet, více žánrů, více hráčů. \"Arkádovost\" a \"konzolovitost\" jsou výrazy, které používají ti, kterým se líbí jen staré, do jisté míry překonané styly a žánry a potřebují si to nějak \"odůvodnit\", proč jsou zaseklí v minulosti, i když herní svět pokračuje vpřed, nejlépe tak, aby z toho oni vyšli jako ti správní srdcaři a ten zbytek jako zaprodanci. Ony spousty her se jeví jako arkády, ale když člověk dá větší obtížnost... Totéž se vykládalo o Metal Gear Solid 4 - prej úplně tupí nepřítelé, kteří nevidí na pět metrů a dají se odpravit lusknutím prstů, Na nejtvrdší obtížnost vás vidí přes půl mapy i s kamufláží a jste rádi, když ustřílíte jednoho. To je správná arkádovost, co? Fallout do této skládačky perfektně zapadá. Kdyby místo zvyšování životů nepřítelům raději snižovali HPčka hráče a povolila save třeba jednou za pět minut, hned by se o arkádovosti mluvit nedalo.
Kontaktní údaje