.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Borghal
Text: Psychotic:
Ještě k té \"arkádovitosti\" - je to poměrně subjektivní nálepka a vysvětlit to dokážu asi jen stěží, ale připadá mi, že všechny dnešní hryu se snaží o vysoké tempo, což vůbec není nutné... navíc pokud si to myslí tolik lidí, tak na té dnešní \"arkádovitosti\" asi opravdu něco bude, nemyslíš?

Tenhle způsob v mnoha hrách mě poněkud štve... asi řeknete že to beru až příliš ultrarealisticky, ale jakmile v nějaké hře někoho nepošlě výstřel z brokovnice zblízka do obličeje k zemi, je to vyloženě směšné. Když už máme možnosti využívat x zásahových ploch, mělo by se jich využívat naplno :- / Imho by se třeba nějaký nájezdník úrovně 9 měl od nájezdníka úrovně 2 lišit pouze schopností střelby, případně lepší zbraní/zbrojí, rohodně ne vyšším HP nebo speciálními bonusy na poškození, které hráč nemá (tenhle přístup není principiálně vůči hráči fér, i kdyby se to nikdy nedozvěděl)
Kontaktní údaje