.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Templayer
Text: Psychotic: Ohledně té obtížnosti jsi to asi stále nepochopil... i přesto, že už několik lidí se ti snažilo vysvětlit CO je na tom špatné. (jmenovitě to, že zvyšování HP nebo obrany potvor / snižování obrany, HP hráče nemá moc společného s RPG.)

Všem: Tento týden by mněla vyjít nová verze Killapova Restoration projektu, jmenovitě 2.1 , s ohromným množstvím oprav.

co jsem se naposledy díval, stále ve FOnline (Fallout Online 2238) pracují na převod do \"2,5D\" - Postavy jsou kompletně převedeny do 3D (a shaderováním předělány tak, aby seděli do hry jako původní sprity - atmosféricky) zbraně modelovali fanoušci a hráči samotní - ze spritu a ikonky v inventáři z původních F1+2 udělali model + texturu. Čekal jsem, že jim to bude trvat dlouho ale v tomhle ohledu jsou skoro hotoví. Udajně zbýva dodělat částicový efekt (rozsekání modelu hráče při zásahem raketou apod.) a bude nová verze. - Tento převod je udělán z toho důvodu, že sprity původních falloutů jsou velmi omezené, a udělat novou psotavu je jako nakreslit 10 000 obrázků. O tom, že tam již nebudou běhat kompletně stejní hráči ve stejné kombinéze se stejným vzhledem. Uff.
Kontaktní údaje