Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Melichor
Text: Eh tak to BISáci s Biowarem naplánovali: BG - Jasně vyvážená hranice mezi příjmem zkušeností z úkolů a za zabití monster. Dle mého největší skvost ve vyvažovaní, kde příběh i souboje mají své místo. P:T - Byl koncipován teméř jako interaktivní kniha. Zkušenosti byly téměř zcela závislé na odměnách z úkolů a boj? To byla jen krásná třešinka na dortu(obzvláště čertík z krabice =)), nejen díky renderovaným animacím kouzel. IWD - To mělo dát hráčům, kteří milují hodinové rozvrhování memorovaných kouzel, pilovaní resistencí atd. konečně příležitost, kde se uplatnit bez prolézaní hromad dialogu. Víceměné JA v ADnD prostředí =).
Fallouty žili spokojeně svým světem, protože byly vytvořeny před nákupem licence na DnD a FR světy a ty chtěl BIS co nejvíce využít.
A raději moc nekoukejte na Lionheart... to by nedopadlo dobře a byl to jeden z hřebíků v rakvi.