.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JohnH
Text: no v puvodnich falloutech stacilo i precist streleckej casopis, aby mel clovek permanentne zvysenej skill.

Jinak ted jsem dohral F3, zkousel ruzne konce atd. V cele hre mi chybelo, ze kdyz se clovek nekde slozite prostrilel, necekal na nej nikde, nebo jen vyjimecne a to jeste nepouzitelny, unikatni predmet, zbran, proste nejakej poklad. Az na samotnem konci hry mel finalni \"boss\" (ktery vydrzel dve rany) spickovou laserovou pistoli, kterou ale clovek nevyuzije vubec, protoze po jeho zabiti hra prakticky konci.

Dale rozhodne nedoporucuju hrat Fallout 3 po nekolika hodinach hrani FNV. Je to jako nebe a dudy. Ac jsem velkej zastance F3, tak ted teprve vidim, co to opravdu nema. Jednoduchoucky dialogy slozene z vet o tri slovech byl pro me sok. Nudne, nevyrazne postavy taky. Vsude sutry, uniformni prostredi a divne sede barvy. Vubec jsem nemel chut to dohrat do konce. Kdyz jsem pak rozkliknul pipboye, tak mi tam pulka veci kvuli FNV uz chybela. Stat sekci jsem celej F3 vyuzival jen, kdyz jsem lecil zkriplovanou koncetinu. Kdyz jsem se tam ted podival, tak mi bylo smutno z tech tri polozek, po jejichz rozkliknuti na me cekala jednoduchoucka obrazovka s jednim posuvnikem. Rekl bych, ze hned prvni vesnice ve FNV nabizi vic zabavy, skvelych dialogu, unikatnich postav a vychytavek, vcetne gamblingu, nez nabizel cely F3. Proste je to tak.
Kontaktní údaje