Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: NeoWorm
Text: Půjčovny her, jak se tu někde objevilo, je to nejhorší pro vývojáře co se může stát, protože z toho jsou zisky naprosto nulové. Vydělávají půjčovny nikoliv výrobci. Stejně tak funguje i přeprodávání her, z toho mají autoři taky prd. Jenže řešení pomocí DRM které tohle zakazuje je prostě špatně. Vývojáři by se měli snažit aby hráči chtěli mít hru doma, aby jí nechtěli prodat po prvním dohrání a nebo ještě lépe aby se jim ani nevyplatilo hru prodávat. Ve chvíli kdy se dostanou do téhle situace bude DRM zbytečné. Zařídit se to dá třeba internetovou distribucí. Vtipný byl třeba podnik autorů World of Goo s dobrovolnou cenou - něco se zaplatit muselo, ale člověk si mohl vybrat kolik. Kupodivu na tom vydělali, přestože to lidi kupovali za průměrnou senu dvou dolarů. Koupilo to totiž mnohonásobně víc lidí.
Objevilo se tu i že 1000 za hru je moc, ale ono není pokud je ta hra dobrá. U některých her mě mrzí že se už po půl roce prodávají za nějaké 200 v tescu. Bohužel jsou hry momentálně nastavené jako spotřební zboží, takže se na začátku napálí cena a pak se zkrouhne na minimum. Což podle mě trochu ničí prodeje u soudných lidí, kteří nakupují opatrně a mají peníze. Stalo se mi že než jsem sehnal prachy na Borderlands tak stály jen 400. Ale jak tady už někdo psal, stejně z každé kopie jde autorům přibližně stejně, jen marže pro obchody se snižuje...