.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Merlin --) valcik
Text: No to ani moc dobře nejde, jak jsem ostatně už napsal. Nicméně dialogy mi přišli minimálně stejně dobré jako ve F2, ač pravda je v nich narozdíl od F2 přímo vidět podmínka (atribut/schopnost) kterou musí mát hrdina na určité úrovní, aby tuto část mohl použít, což sice není úplně vychytané, ale F2 měl taky své mouchy...

Pip-Boy měl cosi na způsob GPS i ve F2 (ten snímač pohybu), jen nebyl přístupný od začátku. Osobně nevím, co ti na něm vadí, krom Oblivonského "rychlého cestování".

Problém je, že doba se změnila. Bez ohledu na mainstreamizaci jsem přesvědčen, že je FNV nejspíš to nejlepší co mohl Obsidilian s Falloutem udělat. Ve stejném enginu rozhodně. Tvl, vždyť dneska ti debilové nazývají i Dragon age "hardcore", což mi opravdu nepříjde normální. Jestli v poslední době vzniklo nějaké pořádné RPG, tak FNV. Jistě, atmosféra, svět apod. se změnil, ale kdyby se nezměnil, pak by se vůbecnic nezměnilo a jednalo by se "jen" o kopii F2. Přeci nemůžeme celý zbytek života jen malomocensky řvát, že dobré hry se už nevyrábí a už nikdy nic nového nehrát. Život jde přeci dál, ne?
Kontaktní údaje