Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Edvin
Text: Samozřejmě že jsem a jsem na to hrdý.
Baldurs Gate, Arcanum, Planescape Torment, Fallout 1-2, Neverwinter Nights 1-2 ( ironií je, že na nich byly nejlepší právě datadisky ), Kotor a mnohé další, to byly ty pravé herní legendy.
Dnešní hry jsou situované spíše pro příležitostné hráče ( každý už má PC s internetem ) a ti nemají složité hry rádi, oni mají raději nějaké primitivní střílečky typu Battlefield. Je jedno co je to za sračku, když tam bude hodně krve, násilí a střelby, bude mít hra úspěch.
Kvantita nad kvalitou, tím se dneska řídí většina herních studií. Nevím kolik z vás hrálo třeba Rage, ale já jsem si při něm málem vyškrábal oči. Bohužel jsem ho i dohrál ( protože jsem tak nějak doufal že se to zlepší ) a teď toho i lituji. Hodně jsem se na hru těšil protože mi to hodně připomínalo Fallout a o to více jsem byl zklamaný a ti debilové se ještě odvažují tvrdit že je to jejich nejlepší hra. Je to nechutně lineární vykradačka Fallouta, vaše postava je němý, bezejmený nikdo a za celou hru, se nedozvíte proč se to stalo, jak se to stalo a ani jak to skončilo. Konec je přímo příšerný, protože to připomíná hru useknutou v půli. Když to shrnu, tak si ti "intelektuálové" mysleli, že když dají mutanty, samopaly a rychlá auta dohromady bude to strašně cool hra.
Dneska už to všeobecně stojí za houby a nevěřím že kdyby vznikne RPG které by se alespoň přiblížilo k stínu slávy Planescape Torment které ( po aplikaci HD patchu vypadá fak dobře i dnes ) navždy zůstane nepřekonatelnou herní legendou. ( Alespoň pro mě )